Teaser της Kawasaki στην EICMA, σε φυσική μορφή.
Με 21" τροχό
Δικύλινδρος κινητήρας των Ζ/Ninja/Eliminator
Aναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2025
Από motomag.gr
![]()
Teaser της Kawasaki στην EICMA, σε φυσική μορφή.
Με 21" τροχό
Δικύλινδρος κινητήρας των Ζ/Ninja/Eliminator
Aναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2025
Από motomag.gr
![]()
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Τελικά οι Ινδοκινέζοι έδωσαν νέα πνοή στην κατηγορία με τα Himalayan και 450ΜΤ, το τελευταίο πρέπει να πουλάει τρελά σαν ζεστό ψωμάκι παντού, 450άρι η BMW, KLE η Kawasaki, και δεν ξέρω ποιος άλλος θ' ακολουθήσει.
Έρχεται και η Χέρο από φετος Ευρώπη με ενδιαφέροντα μηχανάκια.
Πρωτοποριακό design η kawasaki. Κουτατο.
Πόσα χρόνια πετύχαμε χωρίς προτάσεις "παρε KLE"; τώρα δεν μας σώνει τίποτα
Δείτε διαφήμιση της HERO! Απίστευτο μου φαίνεται.
https://www.heromotocorp.com/en-in/m...e-160r-4v.html
Δε νομίζω να δούμε κάτι που δεν περιμένουμε εδώ
Φαντάζομαι μοτερ το τρέχον 450cc με το πακέτο του versys300 με μπροστινο 21”
Όμως χρειάζεται στην αγορά ως αντίμετρο του nx500 και αν πλασαριστεί ανταγωνιστικά θα πάρει μερίδιο και θα ομορφύνει την κατηγορία
Όμως δεν την ανέβασαν την κατηγορία οι Ινδόκινεζοι, αλλά η οικονομική κρίση παγκοσμίως. Έχει χρόνια που δεν έπιαναν στόχο στη μεγαλη κατηγορία ως μοναδες, και για να ισορροπήσουν αυτή την χασούρα το γύρισαν σε pricing έκαναν το προϊόν premium βάζοντας ότι εξοπλισμό μπορούσαν και τιμή διπλάσια σε βάθος 15 έτιας.
Αγόρασαν οι μεσήλικες όμως με την τάση της οικονομίας δε θα πουλήσουν για να ξανά αγοράσουν.
Όποτε είναι λογικό οι κατασκευαστές να στραφούν σε οικονομικότερες κατηγορίες.
Συνεπως όλο και περισσότερα μεσαία και μικρομεσαία έχουμε να δούμε τα επόμενα χρόνια.
δεν ειναι μονο θεμα κρισης
καποια στιγμη μετα το 2010 σταματησε τελειως η παραγωγη μοτοσυκλετων μικρου και μεσαιου κυβισμου και αρχισαν ολοι να ανεβαζουν κυβικα στα παντα. φτασαμε να λεμε μεσαια τα μηχανακια 900 κυβικων και 130 ιππων. τα ον οφφ εξαφανιστηκαν απο ολες τις μαρκες. οι μονοκυλινδροι -λογω euro 5- μας ελεγαν ειναι πολυ ακριβοι για να αξιζει να τους εξελιξουμε, τωρα ξαφνικα δεν ειναι?! δημιουργηθηκε ενα κενο απο τα 250αρια που δεν πανε βημα μεχρι τα 1000αρια με τα 180 αλογα. οτιδηποτε εβγαινε αναμεσα ηταν ειτε παλιο με νεο κουστουμι, ειτε κατι που κανενας δεν ζητησε και δεν θα αγοραζε. 2008-2013 ηταν νεκρος χρονος για ολες τις χρηστικες μοτοσυκλετες. και τοτε εσκασε το cb500x και το mt-07 και αλλαξε η ιστορια ξανα προς τα μεσαια. πηρε μερικα χρονια μεχρι να ξυπνησουν ολοι και ακομα περισσοτερα μεχρι να ερθουν τα 800αρια. τα μικρα ομως 300-400 ηταν ανυπαρκτα και τα μονοκυλινδρα συνεχιζαν να πεθαινουν. το κενο δεν καλυφθηκε ποτε, οι πελατες δεν ηθελαν να παρουν 200 κιλα και 100 αλογα για μετακινηση. ολο αυτο ειναι μια νικη των μοτοσυκλετιστων που γυρισαν την πλατη τους στα ανουσια κυβικα και τα υπερφορτωμένα με τεχνολογικες αηδιες μηχανακια. εβαλε και το χερι της η royal enfield..
αντε σιγα σιγα να παρουν το μπουλο και τα ταμπλετ.
Οι δικυλινδροι αντικατέστησαν τους μεσαίους thumper. Λόγω ραφιναρίσματος. Είναι αλλιώς να έχεις πιστόνι στα 600 και αλλιώς 2x300
250-300cc υπήρχαν όχι σε μαζικότητα όπως το παρελθόν όμως υπήρχαν
Klx250/z250sl/ cbr250/crf250/vanvan200/wr250r κλπ
Επίσης εκτός από το ότι πιάνουν τους ρύπους εύκολα είναι αρκετά οικονομικοί και παράλληλα ελαφρύτεροι απο άλλη διάταξη
Είναι λάθος έκφραση 250ρι δε πάει βήμα. Είναι άλλη χωρητικότητα έχει συν και πλην συγκριτικά με μεγαλύτερο.
Ο καταναλωτης δε γύρισε ιδεολογικά την πλάτη στα μεγαλύτερα απλως δεν έχει λεφτά να πάει μαζικά για παραπάνω
Όμως να προσθέσω εδώ πως τα μικρομεσαία κυβικά(250-300) είναι για έμπειρους, για χορτασμένο μάτι, να ξέρεις τι θέλεις, να ξέρεις πως το κανεις να είναι τοσο όσο.
Αντιθέτως αν είσαι νεαρος μοτοσυκλετιστικα είσαι ταυλομενος με κυβικά ιπποδυνάμεις δυναμόμετρησεις, μοίρες στριψίματος κλπ
ο κοσμος ηθελε πιστονι ομως. ηθελε drz, xt, 640. ποσα klx, wrr, van van εξελιχθηκαν? κανενα. εγω περιμενα να βγει ενα πολιτικο 400 να αναβαθμίσω απο το wr250r απο το 2012 και ακομα περιμενω. τα 250 euro 5 δεν πανε. ειναι πλεον πολυ αργα μηχανακια. για εργατης η για 2ο μηχανακι ναι πολυ μια χαρα αλλα ποσοι εχουν 2-3 μηχανακια? δεν ειναι μονο θεμα χρηματων. δεν πουλαει το cb500x μονο επειδη ειναι φθηνο.
Η μιναρελι (ανηκει στη φαντικ αν δε κάνω λαθος)παρουσίασε στην έκθεση μονοκύλινδρο 450 κυβικα,λογικά θα είναι διαθέσιμο σε όλους κατασκευαστές.
Η Minarelli είναι υπό την ιδιοκτησία της Yamaha, XT660 X και R.
Την εξαγόρασε το '21 από ότι είδα.