Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Kawasaki KLE 500 (2025)

  1. #1
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.421

    Kawasaki KLE 500 (2025)

    Teaser της Kawasaki στην EICMA, σε φυσική μορφή.

    Με 21" τροχό

    Δικύλινδρος κινητήρας των Ζ/Ninja/Eliminator

    Aναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2025


    Από motomag.gr


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	R5A_3135.jpg 
Προβολές:	254 
Μέγεθος:	79,5 KB 
ID:	457802

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	R5A_3165.jpg 
Προβολές:	253 
Μέγεθος:	87,3 KB 
ID:	457803

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	R5A_3163.jpg 
Προβολές:	253 
Μέγεθος:	66,0 KB 
ID:	457804
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

  2. #2
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Τελικά οι Ινδοκινέζοι έδωσαν νέα πνοή στην κατηγορία με τα Himalayan και 450ΜΤ, το τελευταίο πρέπει να πουλάει τρελά σαν ζεστό ψωμάκι παντού, 450άρι η BMW, KLE η Kawasaki, και δεν ξέρω ποιος άλλος θ' ακολουθήσει.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    931
    Έρχεται και η Χέρο από φετος Ευρώπη με ενδιαφέροντα μηχανάκια.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.678
    Πρωτοποριακό design η kawasaki. Κουτατο.

  5. #5
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.694
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Πρωτοποριακό design η kawasaki. Κουτατο.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #6
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.609
    Πόσα χρόνια πετύχαμε χωρίς προτάσεις "παρε KLE"; τώρα δεν μας σώνει τίποτα

    Δείτε διαφήμιση της HERO! Απίστευτο μου φαίνεται.

    https://www.heromotocorp.com/en-in/m...e-160r-4v.html

  7. #7
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.022
    Δε νομίζω να δούμε κάτι που δεν περιμένουμε εδώ
    Φαντάζομαι μοτερ το τρέχον 450cc με το πακέτο του versys300 με μπροστινο 21”

    Όμως χρειάζεται στην αγορά ως αντίμετρο του nx500 και αν πλασαριστεί ανταγωνιστικά θα πάρει μερίδιο και θα ομορφύνει την κατηγορία


    Όμως δεν την ανέβασαν την κατηγορία οι Ινδόκινεζοι, αλλά η οικονομική κρίση παγκοσμίως. Έχει χρόνια που δεν έπιαναν στόχο στη μεγαλη κατηγορία ως μοναδες, και για να ισορροπήσουν αυτή την χασούρα το γύρισαν σε pricing έκαναν το προϊόν premium βάζοντας ότι εξοπλισμό μπορούσαν και τιμή διπλάσια σε βάθος 15 έτιας.
    Αγόρασαν οι μεσήλικες όμως με την τάση της οικονομίας δε θα πουλήσουν για να ξανά αγοράσουν.

    Όποτε είναι λογικό οι κατασκευαστές να στραφούν σε οικονομικότερες κατηγορίες.

    Συνεπως όλο και περισσότερα μεσαία και μικρομεσαία έχουμε να δούμε τα επόμενα χρόνια.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.541
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Δε νομίζω να δούμε κάτι που δεν περιμένουμε εδώ
    Φαντάζομαι μοτερ το τρέχον 450cc με το πακέτο του versys300 με μπροστινο 21”

    Όμως χρειάζεται στην αγορά ως αντίμετρο του nx500 και αν πλασαριστεί ανταγωνιστικά θα πάρει μερίδιο και θα ομορφύνει την κατηγορία


    Όμως δεν την ανέβασαν την κατηγορία οι Ινδόκινεζοι, αλλά η οικονομική κρίση παγκοσμίως. Έχει χρόνια που δεν έπιαναν στόχο στη μεγαλη κατηγορία ως μοναδες, και για να ισορροπήσουν αυτή την χασούρα το γύρισαν σε pricing έκαναν το προϊόν premium βάζοντας ότι εξοπλισμό μπορούσαν και τιμή διπλάσια σε βάθος 15 έτιας.
    Αγόρασαν οι μεσήλικες όμως με την τάση της οικονομίας δε θα πουλήσουν για να ξανά αγοράσουν.

    Όποτε είναι λογικό οι κατασκευαστές να στραφούν σε οικονομικότερες κατηγορίες.

    Συνεπως όλο και περισσότερα μεσαία και μικρομεσαία έχουμε να δούμε τα επόμενα χρόνια.
    δεν ειναι μονο θεμα κρισης

    καποια στιγμη μετα το 2010 σταματησε τελειως η παραγωγη μοτοσυκλετων μικρου και μεσαιου κυβισμου και αρχισαν ολοι να ανεβαζουν κυβικα στα παντα. φτασαμε να λεμε μεσαια τα μηχανακια 900 κυβικων και 130 ιππων. τα ον οφφ εξαφανιστηκαν απο ολες τις μαρκες. οι μονοκυλινδροι -λογω euro 5- μας ελεγαν ειναι πολυ ακριβοι για να αξιζει να τους εξελιξουμε, τωρα ξαφνικα δεν ειναι?! δημιουργηθηκε ενα κενο απο τα 250αρια που δεν πανε βημα μεχρι τα 1000αρια με τα 180 αλογα. οτιδηποτε εβγαινε αναμεσα ηταν ειτε παλιο με νεο κουστουμι, ειτε κατι που κανενας δεν ζητησε και δεν θα αγοραζε. 2008-2013 ηταν νεκρος χρονος για ολες τις χρηστικες μοτοσυκλετες. και τοτε εσκασε το cb500x και το mt-07 και αλλαξε η ιστορια ξανα προς τα μεσαια. πηρε μερικα χρονια μεχρι να ξυπνησουν ολοι και ακομα περισσοτερα μεχρι να ερθουν τα 800αρια. τα μικρα ομως 300-400 ηταν ανυπαρκτα και τα μονοκυλινδρα συνεχιζαν να πεθαινουν. το κενο δεν καλυφθηκε ποτε, οι πελατες δεν ηθελαν να παρουν 200 κιλα και 100 αλογα για μετακινηση. ολο αυτο ειναι μια νικη των μοτοσυκλετιστων που γυρισαν την πλατη τους στα ανουσια κυβικα και τα υπερφορτωμένα με τεχνολογικες αηδιες μηχανακια. εβαλε και το χερι της η royal enfield..
    αντε σιγα σιγα να παρουν το μπουλο και τα ταμπλετ.

  9. #9
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.022
    Οι δικυλινδροι αντικατέστησαν τους μεσαίους thumper. Λόγω ραφιναρίσματος. Είναι αλλιώς να έχεις πιστόνι στα 600 και αλλιώς 2x300

    250-300cc υπήρχαν όχι σε μαζικότητα όπως το παρελθόν όμως υπήρχαν
    Klx250/z250sl/ cbr250/crf250/vanvan200/wr250r κλπ

    Επίσης εκτός από το ότι πιάνουν τους ρύπους εύκολα είναι αρκετά οικονομικοί και παράλληλα ελαφρύτεροι απο άλλη διάταξη

    Είναι λάθος έκφραση 250ρι δε πάει βήμα. Είναι άλλη χωρητικότητα έχει συν και πλην συγκριτικά με μεγαλύτερο.

    Ο καταναλωτης δε γύρισε ιδεολογικά την πλάτη στα μεγαλύτερα απλως δεν έχει λεφτά να πάει μαζικά για παραπάνω

    Όμως να προσθέσω εδώ πως τα μικρομεσαία κυβικά(250-300) είναι για έμπειρους, για χορτασμένο μάτι, να ξέρεις τι θέλεις, να ξέρεις πως το κανεις να είναι τοσο όσο.
    Αντιθέτως αν είσαι νεαρος μοτοσυκλετιστικα είσαι ταυλομενος με κυβικά ιπποδυνάμεις δυναμόμετρησεις, μοίρες στριψίματος κλπ

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.541
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Οι δικυλινδροι αντικατέστησαν τους μεσαίους thumper. Λόγω ραφιναρίσματος. Είναι αλλιώς να έχεις πιστόνι στα 600 και αλλιώς 2x300

    250-300cc υπήρχαν όχι σε μαζικότητα όπως το παρελθόν όμως υπήρχαν
    Klx250/z250sl/ cbr250/crf250/vanvan200/wr250r κλπ

    Επίσης εκτός από το ότι πιάνουν τους ρύπους εύκολα είναι αρκετά οικονομικοί και παράλληλα ελαφρύτεροι απο άλλη διάταξη

    Είναι λάθος έκφραση 250ρι δε πάει βήμα. Είναι άλλη χωρητικότητα έχει συν και πλην συγκριτικά με μεγαλύτερο.

    Ο καταναλωτης δε γύρισε ιδεολογικά την πλάτη στα μεγαλύτερα απλως δεν έχει λεφτά να πάει μαζικά για παραπάνω

    Όμως να προσθέσω εδώ πως τα μικρομεσαία κυβικά(250-300) είναι για έμπειρους, για χορτασμένο μάτι, να ξέρεις τι θέλεις, να ξέρεις πως το κανεις να είναι τοσο όσο.
    Αντιθέτως αν είσαι νεαρος μοτοσυκλετιστικα είσαι ταυλομενος με κυβικά ιπποδυνάμεις δυναμόμετρησεις, μοίρες στριψίματος κλπ
    ο κοσμος ηθελε πιστονι ομως. ηθελε drz, xt, 640. ποσα klx, wrr, van van εξελιχθηκαν? κανενα. εγω περιμενα να βγει ενα πολιτικο 400 να αναβαθμίσω απο το wr250r απο το 2012 και ακομα περιμενω. τα 250 euro 5 δεν πανε. ειναι πλεον πολυ αργα μηχανακια. για εργατης η για 2ο μηχανακι ναι πολυ μια χαρα αλλα ποσοι εχουν 2-3 μηχανακια? δεν ειναι μονο θεμα χρηματων. δεν πουλαει το cb500x μονο επειδη ειναι φθηνο.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    931
    Η μιναρελι (ανηκει στη φαντικ αν δε κάνω λαθος)παρουσίασε στην έκθεση μονοκύλινδρο 450 κυβικα,λογικά θα είναι διαθέσιμο σε όλους κατασκευαστές.

  12. #12
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.164
    Η Minarelli είναι υπό την ιδιοκτησία της Yamaha, XT660 X και R.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    931
    Την εξαγόρασε το '21 από ότι είδα.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF