Το Honda-κι φαίνεται πολύ ωραίο.
Όσο για την τιμή, υπάρχουν καλύτερα (αναφέρθηκαν), αλλά και χειρότερα (βλ. Triumph Speed 400 στα 5700€ & Scrambler στα 6400€).
Το Honda-κι φαίνεται πολύ ωραίο.
Όσο για την τιμή, υπάρχουν καλύτερα (αναφέρθηκαν), αλλά και χειρότερα (βλ. Triumph Speed 400 στα 5700€ & Scrambler στα 6400€).
Και οι Κινέζοι, και οι Ινδοί έχουν κάνει καλό, ιδιαίτερα για την κατηγορία 350-450cc. Έπεσα τυχαία πριν λίγες μέρες σε ένα πίνακα, με τα πιο ευπώλητα μοντέλα στη Νέα Ζηλανδία, για το 2024.
Η σειρά ήταν CFMoto 450MT->Triumph Scrambler 400->Triumph Speed 400->RE Himalayan 452->Honda CT125 για την πρώτη 5άδα.
Εσείς με τα καλύτερα-χειρότερα, να ξέρετε το τάχα μου Triumph είναι στην πραγματικότητα Bajaj
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Με βλέπω κατά την άνοιξη να ψάχνομαι..
Μ' άρεσε πολύ το χοντάκι!
Για εμένα προσωπικά η εφεξής παρουσία της GB350S στην Ευρωπαϊκή -και κυρίως στην Ελληνική- αγορά ήταν η πιο απρόσμενη και η πιο ευχάριστη είδηση της φετινής EICMA. Με κάνει και ελπίζω πως κάποια στιγμή μπορεί να δούμε και το αγαπημένο μου Hunter Cub CT125. Είναι που έχω ανάγκη πάντα κάτι να με συνδέει με την απλότητα στον μοτοσυκλετισμό.
Πολλά ωραία και τεχνολογικά επιτεύγματα βλέπουμε κάθε χρόνο -που και αυτά ενδιαφέροντα είναι- αλλά αυτό το είδος μοτοσυκλέτας δε θέλω να εξαλειφθεί ποτέ (προσωπική επιθυμία εκφράζω). Μιας που ανήκω σε αυτό που λέγεται Generation X, συνεχίζω -ή ακόμη πιο σωστά... τώρα αρχίζω να- απολαμβάνω αυτό που λέμε βόλτα με την μοτοσυκλέτα. Είτε αυτή η βόλτα είναι μέχρι την παραλιακή, είτε μέχρι την Χαλκίδα, είτε μέχρι την Βαρκελώνη, είναι ο λόγος που τα τελευταία χρόνια δεν ταξιδεύω πλέον από την Εθνική παρά μόνον όταν υπάρχουν επαγγελματικοί ή διαικπερεωτικοί λόγοι. Το "ταξίδι" γίνεται πάντα και μόνο από τον επαρχιακό (εντός και εκτός συνόρων), ειδικά όταν είμαι μόνος μου που δεν χρειάζεται να συμβιβαστώ στα θέλω κάποιου άλλου. Η προσωπική μου επιλογή είναι τα έως 100χλμ/ώρα ενώ η σπορτίφ οδήγηση γίνεται επιλογή απόλαυσης μόνο στα διάφορα στροφιλίκια.
Γεια σου κοριτσάρα!
![]()
Τελευταία τροποποίηση από STF; 15/11/2024 στις 17:49.
Ο άμεσος ανταγωνιστής του πάντως, το Hunter 350, παίζει 800€ πιο κάτω..
Ενώ συμφωνώ τρομερά με την τοποθέτηση του Στέφανου (σχεδόν πάντα θα έλεγα με ότι γράφει), έχω μια ένσταση μόνο για την ονομαστική ιπποδύναμη του συγκεκριμένου honda και λοιπών της κατηγοριας.
Είναι θεωρώ εκπληκτικά λίγα τα 21 άλογα ακόμη και γι αυτού του είδους το ταξίδι.
Αγορές όπως η Ινδία και η Κίνα, που είναι πρακτικά αναδυόμενες και έχουν "πολύ ψωμι", έχουν και τρομερές αντιθέσεις με την Ευρώπη σε επίπεδο κίνησης, δρόμων και ποιότητας τους, αγοραστικής δύναμης και φόρων στα μέγαλα κυβικά που αποτελούν μονόδρομο για τέτοιες επιλογές.
Θεωρώ το όριο ιπποδύναμης της Α2 ως το πλέον κατάλληλο για να λάβει κανείς την ίδια ικανοποίηση που περιγράφει ο Στέφανος, μαζί με την ασφάλεια που κάποιες φορές χρειάζεται.
P.S. κουκλί πραγματικό.
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 17/11/2024 στις 13:02.
Δεν υπάρχει ακατάλληλος καιρός για ταξίδι με μοτοσυκλέτα, υπάρχουν μόνο ακατάλληλα ρούχα και εξοπλισμός.
Ωραίο ήχο έχει το ρημάδι!![]()
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan