Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 64

Θέμα: Ducati Panigale V2 and Streetfighter V2 2025

  1. #16
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.593
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Ερώτηση νέοπα: Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μονόμπρατσο;; Έχει τεχνικά πλεονεκτήματα;
    Όχι δεν έχει.
    Το αντίθετο μάλιστα (μεγαλύτερο βάρος, μικρότερη ακαμψία)

    Απλά είναι πιο όμορφο.

  2. #17
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    752
    ΟΚ, ευχαριστώ
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.075
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Ερώτηση νέοπα: Γιατί είναι τόσο σημαντικό το μονόμπρατσο;; Έχει τεχνικά πλεονεκτήματα;
    Σηκώνει πολύ μεγάλη τεχνική ανάλυση η ερώτησή σου.

    Τα τεχνικά πλεονεκτήματα είναι η πολύ γρήγορη αλλαγή τροχού στους αγώνες αντοχής, όπου ο αγώνας διαρκεί πολλές ώρες, και η μοτοσυκλέτα αναγκαστικά αλλάζει λάστιχα.

    Η μάζα του, είναι πιο συγκεντρωμένη στο μπροστά μέρος, εκεί που κάνει δλδ μικρότερη κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι συμπεριφέρεται λιγότερο σαν μη-αναρτώμενη μάζα, σε σχέση με το συμβατικό.

    Επίσης, έχει διαφορετικό τρόπο που -θεωρητικά έστω- κάμπτεται υπό κλίση. Ενα συμβατικό δίμπρατσο υπό κλίση, παραμορφώνεται μετακινώντας τον τροχό παράλληλα ως προς το δεξιά-αριστερά της μοτοσυκλέτας, ενώ ένα μονόμπρατσο, τον στρίβει κιόλας ως προς το επίπεδο της μοτοσυκλέτας. Κάπου είχα κάνει ένα σχέδιο, μόλις το βρω θα το προσθέσω. ΕΔΙΤ, το βρήκα:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20240127_200105.jpg 
Προβολές:	133 
Μέγεθος:	78,0 KB 
ID:	458196

    Ενα άλλο θεωρητικό πλεονέκτημα που ποτέ κανείς κατασκευαστής δεν αξιοποίησε, είναι ότι μπορεί σχετικά εύκολα, να ταιριάξει με κάλυμα, έτσι ώστε όλο το σύστημα γραναζιών αλυσίδας να είναι σε κλειστό χώρο, με μπάνιο λαδιού. Αλυσίδα και γρανάζια που δεν θα επηρεάζονταν από καιρικές συνθήκες, τροχός χωρίς βρωμιά λιπαντικού αλυσίδας και αλλαγή αυτών...πρακτικά ποτέ.

    ΠΡΑΚΤΙΚΑ για όλους εμάς, κάνει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ, την αλλαγή ελαστικού αφού το μόνο που έχεις να λύσεις είναι... ο καθεαυτό τροχός, το τέντωμα της αλυσίδας, καθώς επίσης και την αλλαγή γραναζιού που επίσης δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό σύμπαν όπως επίσης σε κάποιες περιπτώσεις και την αλλαγή δίσκου φρένου. Σε όλες αυτές τις διαδικασίες, αν δεν τις έχει σαμποτάρει ο ίδιος ο κατασκευαστής βάζοντας π.χ. μια εξάτμιση που εμποδίζει, δεν χρειάζεται να βγει ο άξονας τροχού και να διαλυθεί όλο το σύστημα τροχού, όπως στα συμβατικά ψαλίδια, απλά λύνεις άμεσα ΜΟΝΟ το εξάρτημα που σε ενδιαφέρει, αφού όλα είναι ''απεξω''.

    Παιρνει πολύ πιο εύκολα το σταντ τροχού-ψαλιδιού, το οποίο μπορεί εύκολα να βάλει κάποιος μόνος του, χωρίς να χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει την μοτοσυκλέτα όρθια όπως στα συμβατικά ψαλίδια. Εδώ ας πούμε, αυτό, που το έφτιαξα μόνος μου, χώνεις τον πίρο του σταντ στον άξονα του τροχού, κάνεις πάτημα στον μοχλό και τσουπ έρχεται και κάθεται μόνο του:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	stand.jpg 
Προβολές:	132 
Μέγεθος:	71,2 KB 
ID:	458197

    Γενικά εκτός που είναι και πιο όμορφο, έχει πολλά πλεονεκτήματα και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο.
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 16/11/2024 στις 16:23.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    866
    Ωραία ανάλυση. Το πιο όμορφο σχετικό είναι, αν και μάλλον είμαι μειοψηφία.

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nitse3 Προβολή μηνύματος
    Ωραία ανάλυση. Το πιο όμορφο σχετικό είναι, αν και μάλλον είμαι μειοψηφία.
    βέβαια τα φακτς λένε ότι:

    • η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
    • το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.568
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    βέβαια τα φακτς λένε ότι:

    • η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
    • το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
    τα facts λενε οτι οι πελάτες που σου κουνανε 25 χιλιαδες ευρω θέλουν ιταλικο στολίδι. το μονομπρατσο ειναι τοσο πιο γαμηστερο στο ματι που θα ειναι εγκλημα να το καταργησει οριστικα.

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    τα facts λενε οτι οι πελάτες που σου κουνανε 25 χιλιαδες ευρω θέλουν ιταλικο στολίδι. το μονομπρατσο ειναι τοσο πιο γαμηστερο στο ματι που θα ειναι εγκλημα να το καταργησει οριστικα.
    Πιστεύεις ότι δεν θα ξεπουλησουν τα καινούργια Panigale ?

    Δεν πρόκειται να αλλάξουν εκτός κι αν εφευρεθούν νέα εργαστηριακά υλικά κατασκευής
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #23
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    752
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Σηκώνει πολύ μεγάλη τεχνική ανάλυση η ερώτησή σου.

    Τα τεχνικά πλεονεκτήματα είναι η πολύ γρήγορη αλλαγή τροχού στους αγώνες αντοχής, όπου ο αγώνας διαρκεί πολλές ώρες, και η μοτοσυκλέτα αναγκαστικά αλλάζει λάστιχα.

    Η μάζα του, είναι πιο συγκεντρωμένη στο μπροστά μέρος, εκεί που κάνει δλδ μικρότερη κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι συμπεριφέρεται λιγότερο σαν μη-αναρτώμενη μάζα, σε σχέση με το συμβατικό.

    Επίσης, έχει διαφορετικό τρόπο που -θεωρητικά έστω- κάμπτεται υπό κλίση. Ενα συμβατικό δίμπρατσο υπό κλίση, παραμορφώνεται μετακινώντας τον τροχό παράλληλα ως προς το δεξιά-αριστερά της μοτοσυκλέτας, ενώ ένα μονόμπρατσο, τον στρίβει κιόλας ως προς το επίπεδο της μοτοσυκλέτας. Κάπου είχα κάνει ένα σχέδιο, μόλις το βρω θα το προσθέσω. ΕΔΙΤ, το βρήκα:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20240127_200105.jpg 
Προβολές:	133 
Μέγεθος:	78,0 KB 
ID:	458196

    Ενα άλλο θεωρητικό πλεονέκτημα που ποτέ κανείς κατασκευαστής δεν αξιοποίησε, είναι ότι μπορεί σχετικά εύκολα, να ταιριάξει με κάλυμα, έτσι ώστε όλο το σύστημα γραναζιών αλυσίδας να είναι σε κλειστό χώρο, με μπάνιο λαδιού. Αλυσίδα και γρανάζια που δεν θα επηρεάζονταν από καιρικές συνθήκες, τροχός χωρίς βρωμιά λιπαντικού αλυσίδας και αλλαγή αυτών...πρακτικά ποτέ.

    ΠΡΑΚΤΙΚΑ για όλους εμάς, κάνει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ, την αλλαγή ελαστικού αφού το μόνο που έχεις να λύσεις είναι... ο καθεαυτό τροχός, το τέντωμα της αλυσίδας, καθώς επίσης και την αλλαγή γραναζιού που επίσης δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό σύμπαν όπως επίσης σε κάποιες περιπτώσεις και την αλλαγή δίσκου φρένου. Σε όλες αυτές τις διαδικασίες, αν δεν τις έχει σαμποτάρει ο ίδιος ο κατασκευαστής βάζοντας π.χ. μια εξάτμιση που εμποδίζει, δεν χρειάζεται να βγει ο άξονας τροχού και να διαλυθεί όλο το σύστημα τροχού, όπως στα συμβατικά ψαλίδια, απλά λύνεις άμεσα ΜΟΝΟ το εξάρτημα που σε ενδιαφέρει, αφού όλα είναι ''απεξω''.

    Παιρνει πολύ πιο εύκολα το σταντ τροχού-ψαλιδιού, το οποίο μπορεί εύκολα να βάλει κάποιος μόνος του, χωρίς να χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει την μοτοσυκλέτα όρθια όπως στα συμβατικά ψαλίδια. Εδώ ας πούμε, αυτό, που το έφτιαξα μόνος μου, χώνεις τον πίρο του σταντ στον άξονα του τροχού, κάνεις πάτημα στον μοχλό και τσουπ έρχεται και κάθεται μόνο του:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	stand.jpg 
Προβολές:	132 
Μέγεθος:	71,2 KB 
ID:	458197

    Γενικά εκτός που είναι και πιο όμορφο, έχει πολλά πλεονεκτήματα και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο.
    Ευχαριστώ! Η εύκολη αλλαγή τροχού είναι το προφανές. Ενδιαφέρον αυτό που δείχνεις στο σχέδιό σου, αλλά πρακτικά στην καθημερινότητα (δηλαδή με νορμάλ οδήγηση και όχι πηγαίνω με τα μπούνια) πόσο βοηθάει τον αναβάτη στις στροφές, ελιγμούς;
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  9. #24
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Καθόλου.

  10. #25
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ! Η εύκολη αλλαγή τροχού είναι το προφανές. Ενδιαφέρον αυτό που δείχνεις στο σχέδιό σου, αλλά πρακτικά στην καθημερινότητα (δηλαδή με νορμάλ οδήγηση και όχι πηγαίνω με τα μπούνια) πόσο βοηθάει τον αναβάτη στις στροφές, ελιγμούς;
    Βοηθάει στο σημαντικότερο όλων, ειδικά για τον Έλληνα: στην καφετέρια.
    Life begins at 45°.

  11. #26
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    752
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Καθόλου.
    Αυτό καταλαβαίνω κι εγώ. Άρα το μόνο, πρακτικό της υπόθεσης για εμάς που δεν τρέχουμε στις πίστες, είναι η εύκολη αλλαγή πίσω ελαστικού.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/09/2008
    Μηνύματα
    98
    Όπως έφυγε το μονόπράτσο έφυγε και το desmo. Να το καταλάβω στα Multistrada v4 που διαφήμισαν τότε για βαλβίδες στα 60.000 χλμ.
    Στα panigale/streetfighter v2 ποιος ο λόγος;

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.075
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ! Η εύκολη αλλαγή τροχού είναι το προφανές. Ενδιαφέρον αυτό που δείχνεις στο σχέδιό σου, αλλά πρακτικά στην καθημερινότητα (δηλαδή με νορμάλ οδήγηση και όχι πηγαίνω με τα μπούνια) πόσο βοηθάει τον αναβάτη στις στροφές, ελιγμούς;
    Θεωρητικά, δίνει στοιχεία δι-διεύθυνσης, κάνοντας το στρίψιμο πιο εύκολο, ειδικά όταν ο δρόμος δεν είναι τέλειος.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.075
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    βέβαια τα φακτς λένε ότι:

    • η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
    • το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
    Παπαριές περιοδικών. 5.5 κιλά ήταν το μονόμπρατσο, έχασε 3.7, πόσο πήγε δλδ 1.8;

    Τι με βάζετε να σχολιάζω ρε σεις;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Παπαριές περιοδικών. 5.5 κιλά ήταν το μονόμπρατσο, έχασε 3.7, πόσο πήγε δλδ 1.8;

    Τι με βάζετε να σχολιάζω ρε σεις;
    μπορεί να ήταν 2,7 κιλά ,το έγραψα από μνήμης, αυτό που κρατάμε είναι ότι είναι σημαντικά ελαφρύτερο.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ducati Panigale V4 2025
    από zpaf στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 52
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2025, 09:34
  2. Ducati Streetfighter V2 2022
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2021, 09:32
  3. Ducati Panigale V2, 955cc
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2019, 22:58
  4. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati Panigale & Hypermotard
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2018, 13:21
  5. Ducati Panigale - 899
    από Sapadak στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 130
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2013, 07:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF