moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
ΟΚ, ευχαριστώ
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Σηκώνει πολύ μεγάλη τεχνική ανάλυση η ερώτησή σου.
Τα τεχνικά πλεονεκτήματα είναι η πολύ γρήγορη αλλαγή τροχού στους αγώνες αντοχής, όπου ο αγώνας διαρκεί πολλές ώρες, και η μοτοσυκλέτα αναγκαστικά αλλάζει λάστιχα.
Η μάζα του, είναι πιο συγκεντρωμένη στο μπροστά μέρος, εκεί που κάνει δλδ μικρότερη κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι συμπεριφέρεται λιγότερο σαν μη-αναρτώμενη μάζα, σε σχέση με το συμβατικό.
Επίσης, έχει διαφορετικό τρόπο που -θεωρητικά έστω- κάμπτεται υπό κλίση. Ενα συμβατικό δίμπρατσο υπό κλίση, παραμορφώνεται μετακινώντας τον τροχό παράλληλα ως προς το δεξιά-αριστερά της μοτοσυκλέτας, ενώ ένα μονόμπρατσο, τον στρίβει κιόλας ως προς το επίπεδο της μοτοσυκλέτας. Κάπου είχα κάνει ένα σχέδιο, μόλις το βρω θα το προσθέσω. ΕΔΙΤ, το βρήκα:
Ενα άλλο θεωρητικό πλεονέκτημα που ποτέ κανείς κατασκευαστής δεν αξιοποίησε, είναι ότι μπορεί σχετικά εύκολα, να ταιριάξει με κάλυμα, έτσι ώστε όλο το σύστημα γραναζιών αλυσίδας να είναι σε κλειστό χώρο, με μπάνιο λαδιού. Αλυσίδα και γρανάζια που δεν θα επηρεάζονταν από καιρικές συνθήκες, τροχός χωρίς βρωμιά λιπαντικού αλυσίδας και αλλαγή αυτών...πρακτικά ποτέ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ για όλους εμάς, κάνει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ, την αλλαγή ελαστικού αφού το μόνο που έχεις να λύσεις είναι... ο καθεαυτό τροχός, το τέντωμα της αλυσίδας, καθώς επίσης και την αλλαγή γραναζιού που επίσης δεν χρειάζεται να λύσεις το μισό σύμπαν όπως επίσης σε κάποιες περιπτώσεις και την αλλαγή δίσκου φρένου. Σε όλες αυτές τις διαδικασίες, αν δεν τις έχει σαμποτάρει ο ίδιος ο κατασκευαστής βάζοντας π.χ. μια εξάτμιση που εμποδίζει, δεν χρειάζεται να βγει ο άξονας τροχού και να διαλυθεί όλο το σύστημα τροχού, όπως στα συμβατικά ψαλίδια, απλά λύνεις άμεσα ΜΟΝΟ το εξάρτημα που σε ενδιαφέρει, αφού όλα είναι ''απεξω''.
Παιρνει πολύ πιο εύκολα το σταντ τροχού-ψαλιδιού, το οποίο μπορεί εύκολα να βάλει κάποιος μόνος του, χωρίς να χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει την μοτοσυκλέτα όρθια όπως στα συμβατικά ψαλίδια. Εδώ ας πούμε, αυτό, που το έφτιαξα μόνος μου, χώνεις τον πίρο του σταντ στον άξονα του τροχού, κάνεις πάτημα στον μοχλό και τσουπ έρχεται και κάθεται μόνο του:
Γενικά εκτός που είναι και πιο όμορφο, έχει πολλά πλεονεκτήματα και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο.
Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 16/11/2024 στις 16:23.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Ωραία ανάλυση. Το πιο όμορφο σχετικό είναι, αν και μάλλον είμαι μειοψηφία.
βέβαια τα φακτς λένε ότι:
- η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
- το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Όπως έφυγε το μονόπράτσο έφυγε και το desmo. Να το καταλάβω στα Multistrada v4 που διαφήμισαν τότε για βαλβίδες στα 60.000 χλμ.
Στα panigale/streetfighter v2 ποιος ο λόγος;
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου