Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 64

Θέμα: Ducati Panigale V2 and Streetfighter V2 2025

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    μπορεί να ήταν 2,7 κιλά ,το έγραψα από μνήμης, αυτό που κρατάμε είναι ότι είναι σημαντικά ελαφρύτερο.
    Προφανώς εννοεί συνολικά η μοτοσυκλέτα, και οχι το ψαλίδι ή το πισω συστημα.

    Δεν πρεπει να εχει διαφορα , αυτο με το ''βαρυ'' μονομπρατσο, εικαζω οτι ειναι ραδιο αρβυλα των περιοδικων, και ποτε κανεις τους, δεν εκατσε να μετρησει με ποση δυναμη ''κρεμάει'' ο τροχος αν στηριξεις την μοτοσυκλετα και λυσεις το ανω ακρω του αμορτισερ.

    Κατι που σκοπευω να κανω καποια στιγμη εγω.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Προφανώς εννοεί συνολικά η μοτοσυκλέτα, και οχι το ψαλίδι ή το πισω συστημα.

    Δεν πρεπει να εχει διαφορα , αυτο με το ''βαρυ'' μονομπρατσο, εικαζω οτι ειναι ραδιο αρβυλα των περιοδικων, και ποτε κανεις τους, δεν εκατσε να μετρησει με ποση δυναμη ''κρεμάει'' ο τροχος αν στηριξεις την μοτοσυκλετα και λυσεις το ανω ακρω του αμορτισερ.

    Κατι που σκοπευω να κανω καποια στιγμη εγω.
    Δεν έχει λόγο να είναι βαρύτερο θεωρητικά μιας και διαχειρίζονται τις ίδιες δυνάμεις.
    Οι διαφορές είναι στη μέθοδο κατασκευής και τα κράματα που χρησιμοποιούνται και εκεί ίσως οφείλεται κάποια διαφορά στο βάρος.

  3. #33
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.640
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    βέβαια τα φακτς λένε ότι:

    • η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
    • το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
    + το παρακάτω:

    Το νέο ψαλίδι μειώνει την πλευρική ακαμψία (-37% σε σύγκριση με το προηγούμενο, μονόμπρατσο ψαλίδι)
    απο εδώ...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.185
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    βέβαια τα φακτς λένε ότι:

    • η Ducati έχασε 3,7 κιλά μόνο από τη μετάβαση σε 2μπρατσο στο νέο πανιγκάλε. είχε ξαναδοκιμάσει 2μπρατσο στο 999 και ξαναγύρισε στο μονόμπρατσο μετά στο 1098, όμως πλέον έχει χρόνια ολόκληρα δεδομένων από το motogp για την ανωτερότητα των 2μπρατσων.
    • το τελευταίο πρωτάθλημα αντοχής το κέρδισε μονομπρατσο τον......προηγούμενο αιωνα (1998), τα quick release συστήματα κάνουν τις αλλαγές τροχών ίσως πιο γρήγορες από μονόμπρτατσα
    στα φακτς προσθέστε παρακαλώ

    οπότε καταλαβαίνουμε οτι άμα θέλει κανείς , και ένα με ένα μπράτσο (και όχι Κάρι) τα καταφέρνει στους αγώνες

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THRESH Προβολή μηνύματος
    στα φακτς προσθέστε παρακαλώ



    οπότε καταλαβαίνουμε οτι άμα θέλει κανείς , και ένα με ένα μπράτσο (και όχι Κάρι) τα καταφέρνει στους αγώνες
    Μιλούσαμε συγκεκριμένα για πρωτάθλημα αντοχής όπου το πλεονέκτημα της γρηγοροτερης αλλαγής τροχών δεν υφίσταται.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.185
    Παίζουν κ άλλοι παράμετροι για να κερδίσεις έναν αγώνα αντοχής, μακάρι να ήταν μόνο η γρήγορη αλλαγή

    Ξεφεύγουμε όμως λίγο από το θέμα του παρόντος νήματος

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    ενας αξονας στο διπλο και τελος. ενω το μονομπρατσο θελει πολυ ενισχυση μέσα στον αξονα και προσθετει βαρος και κοστος. κυριως κοστος, το βαρος ειναι αμελητεο για το 99,9999% των αναβατων.

    https://www.youtube.com/shorts/LKgdTaUUOKs

  8. #38
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Τα GP δεν τρέχουν με μονόμπρατσο, άρα στην πράξη είναι χειρότερο. End of discussion.
    Life begins at 45°.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Τα GP δεν τρέχουν με μονόμπρατσο, άρα στην πράξη είναι χειρότερο. End of discussion.
    Τώρα η ομορφιά μετράει ή τι τρέχουν GP? να ξέρουμε....

  10. #40
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Τώρα η ομορφιά μετράει ή τι τρέχουν GP? να ξέρουμε....
    Μιλάμε για φουσκωτές κούκλες ή μοτοσικλέτες;
    Life begins at 45°.

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THRESH Προβολή μηνύματος
    Παίζουν κ άλλοι παράμετροι για να κερδίσεις έναν αγώνα αντοχής, μακάρι να ήταν μόνο η γρήγορη αλλαγή

    Ξεφεύγουμε όμως λίγο από το θέμα του παρόντος νήματος
    ναι, να αντέχει 8 ή ακόμα χειρότερα 24 ωρες τέρμα γκλαζι χωρίς να σπάσει κινητήρα.

    τεσπα, το μονομπρατσο μπαίνει στο χρονοντούλαπο. όμορφο,επαναστατικό,ευκολο για σταντ? ξεπεράστηκε.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Όχι δεν έχει.
    Το αντίθετο μάλιστα (μεγαλύτερο βάρος, μικρότερη ακαμψία)

    Απλά είναι πιο όμορφο.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    + το παρακάτω:

    Το νέο ψαλίδι μειώνει την πλευρική ακαμψία (-37% σε σύγκριση με το προηγούμενο, μονόμπρατσο ψαλίδι)

    απο εδώ...
    μισό, μπερδεύτηκα, τελικά ποιό από τα δύο ισχύει?
    teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old

  13. #43
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.640
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tools Προβολή μηνύματος
    μισό, μπερδεύτηκα, τελικά ποιό από τα δύο ισχύει?
    έλα ρε και με ψάρωσες, το πρώτο ποστ αναφέρεται στο μονόμπρατσο και το δεύτερο στο συμβατικό.

  14. #44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    έλα ρε και με ψάρωσες, το πρώτο ποστ αναφέρεται στο μονόμπρατσο και το δεύτερο στο συμβατικό.
    μα για αυτό ακριβώς μπερδεύτηκα, στο πρώτο ποστ λες ότι το μονομπρατσο είναι περισσότερο έυκαμπτο απο ένα συμβατικό (πράγμα που λίγο-πολύ, όλοι νομίζαμε ως ώρας πως ισχύει - και σαν μειονέκτημα), αλλά στο δεύτερο ποστ, παραθέτεις το δελτίο τύπο που η ντουκάτι λέει ότι το συμβατικό είναι αυτό πλέον με την σειρά του περισσότερο εύκαμπτο από το μονόμπρατσο (κάτι που θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση, ειδικά εφόσον πλέον παρουσιάζει την μειωμένη ακαμψία σαν πλεονέκτημα). Αλλά εσύ το παράθεσες με μια φυσικότητα που με έκανε να αναρωτηθώ και ειλικρινά ήθελα να μάθω ποιό από τα δύο σενάρια είναι το σωστό, δεν είχα σκοπό να σε ψαρώσω! Απλώς υπέθεσα ότι σε ένα από τα δύο πόστ μπερδεύτηκες!
    Δεν έχω διαβάσει δελτίο τύπου στα αγγλικά βέβαια, για να αποκλείσω ατυχή μετάφραση, αλλά έχουν βάλει και ποσοστά στο παιχνίδι.(δεν θα μου έκανε εντύπωση λίγη παπάτζα κι από μεριά τους φυσικά)
    Η μόνη περίπτωση που θα έβγαζε νόημα, είναι να αναφέρονται σε κάποια ελεγχόμενη ''καλή'' ελαστικότητα, οπότε παρόλο που είναι περισσότερο εύκαμπτο, αυτό καταλήγει πλεονέκτημα. κάτι σαν τα gsxr ή τα cbr τόσα χρόνια ίσως? που θεωρούνταν πιο μαλακά και πιο εύκολα?
    Τελοσπάντων, με συμβατικό ψαλίδι ή μη, οποιος θα το έπαιρνε, θα το πάρει και δεν θα καταλάβει και τίποτα...
    teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old

  15. #45
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.648
    Αν όντως έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα πιστεύω θα καταλάβει αρκετά ο οδηγός.
    Έχει διαφορά στο πως νιώθεις τις αντιδράσεις του, είναι λιγότερο "ακαριαίο", τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω.

    Το ψαλίδι αυτό δεν το φοράνε τα monster; μου κάνει εντύπωση που λένε πως είναι πιο ελαστικό γιατι και αυτό
    χυτοπρεσαριστό είναι..

    Όπως και να έχει, για μια πιο "φιλική" μοτό με 120hp και με λιγότερες έγνοιες νομίζω ταιριάζει άψογα το συγκεκριμένο.
    Θεωρώ πως με το μικρότερο βάρος κερδίζει λίγο σε σπορ χρήση και το νιώθεις λίγο πιο ευέλικτο.

    Είμαι λίγο μαζεμένος με το μονόμπρατσο, παρόλα τα χρόνια και τις κακουχίες που έχω ζήσει στα μποξερ χωρίς πρόβλημα.
    Δεν λέω πως έχει τρελή διαφορά αλλά αν το δούμε στην λεπτομέρεια, το συμβατικό έχει λίγο περισσότερες πιθανότητες να "βγάλει" λιγότερα.
    Είναι λιγότερο ευαίσθητο.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ducati Panigale V4 2025
    από zpaf στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 52
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2025, 09:34
  2. Ducati Streetfighter V2 2022
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2021, 09:32
  3. Ducati Panigale V2, 955cc
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2019, 22:58
  4. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati Panigale & Hypermotard
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2018, 13:21
  5. Ducati Panigale - 899
    από Sapadak στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 130
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2013, 07:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF