Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Ktm Singles [lc4-smr-exc]

  1. #1
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Ktm Singles [lc4-smr-exc]

    Συζητήσεις με θέμα τα μονοκύλινδρα της ΚΤΜ [ΖΟΥΝΤΑΠ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ]

    Και μόνο!

    Δεκτές και οι απόψεις φίλων που ΔΕΝ έχουνε τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες εφόσον ΔΕΝ επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στο να έρθουν σε αντιπαράθεση με τους ενδιαφερόμενους για πληροφορίες αναγνώστες!

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων τους Διαχειριστές του φόρουμ για την ενδεχόμενη βοήθειά τους στην συγκεκριμένη ενότητα !










  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Και Ξεκινάω με ένα sait

    Με πολλές πληροφορίες για τα κτμ και parts catalog για οποιοδήποτε μοντέλο της KTM ενδιαφέρεστε !

    http://www.ktminfo.com/ktm.asp

    Σε αυτό το sait λοιπόν επιλέγετε το link – parts catalog -επιλέγετε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει και τη χρονολογία του!

  3. #3
    Μαύρος και Άραχνος Το avatar του/της darkCount
    Εγγραφή
    20/05/2003
    Μηνύματα
    158
    Apo edw den 8a mporouse na leipei to forum twn MonoManiacs




    MonoManiacs SuperMotards Forum

    "It's been going on for some years now. My hands never seem to leave the keyboard, my eyes never seem to leave the screen. Days and nights go by in a blink of an eye. I work in a constant state of hyperstimulation, a by-product of youth and perfect knowledge, connected to a cyberspace console that projects my conscience into the artificial illusion of the core. Time is fluid around me. I am now part of a bigger whole. I now look but do not see, I now touch but do not feel. Streams of infinite data pass through me as if I were transparent. Its a whole new world in here..."

    And then the phone rings. It's a friend, one who hasn't forsaken me yet. I'll be going out tonight.

    I can't wait to go back online...


  4. #4
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ KTM-640 (1999 - 2002)

    ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ KTM-640 (1999 – 2002)

    1. Εξάτμιση SuperCompetition (SXC) της μαμάς KTM
    Αν είναι «τσουχτερή» για το βαλάντιό σας, απλά αφαιρέστε (με κόψιμο) την τάπα από το τελικό (και κρατήστε τη για παν ενδεχόμενο). Βέβαια έχετε και τη λύση της Acrapovic (από το λαιμό μέχρι πίσω τιτάνιο) αλλά θα σας πάρουν τα σώβρακα.

    2. Αφαίρεση ενδιάμεσου διαφράγματος εξάτμισης (πίσω από το αμορτισέρ). Η μαμά ΚΤΜ, βγάζει άλλο χωρίς διαφράγματα. Να το αγοράσετε !.

    3. Αλλαγή ζιγκλέρ από 142.5 σε 155 εως 162, ανάλογα με την κατανάλωση που θέλετε.

    4. Τρύπημα στο φιλτροκούτι με τρυπάνι 10mm κάτω από το λάστιχο της εισαγωγής του αέρα (Οι τρύπες σε όλη την επιφάνεια που καλύπτει το λάστιχο). Μπορείτε να δοκιμάσετε και την αφαίρεση του μικρού λάστιχου.

    5. Αφαίρεση του φις, αριστερά από το καρμπυρατέρ (το αριστερά νοείτε όπως βλέπετε τη μηχανή ενώ είστε πάνω της). Ελέγχει το απότομο «τέρμα γκάζι» και εμένα δεν μου αρέσουν οι έλεγχοι.

    6. Αφαίρεση του φις δεξιά και λίγο πάνω από το καρμπυρατέρ. Ελέγχει μαγνητική βαλβίδα υποπίεσης που σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού σας κόβει τα απότομα «τινάγματα» (Μειώνει την απότομη άνοδο του slide). Γιατί να μας τα κόβει ?

    7. Βοηθητικός ανεγκέφαλος αριστερά του λαιμού (EPC). Αυτός κάνει όλους τους ελέγχους που προηγουμένως αφαιρέσαμε καθώς και τους παρακάτω ελέγχους:
    α. Κατά την αλλαγή από 1ησε 2η ταχύτητα, μειώνει το αβάνς
    β. Κατά την αλλαγή από 2η σε 3η ταχύτητα, μειώνει το αβάνς
    * Είδατε τι βρωμοδουλειές κάνουν οι τερματικοί διακόπτες ?

    8. Αλλαγή εκκεντροφόρου με άλλον της μαμάς ΚΤΜ που παρέχει λίγο μεγαλύτερο βύθισμα στις βαλβίδες (χωρίς να αλλάζει την διάρκεια). Ετσι λέει τουλάχιστο η μαμά. (Ισως έχει διαφορές στην απόδοση, αλλά προσωπικά δεν τις κατάλαβα).

    9. αν δεν σας φτάνουν όλα τα προηγούμενα, πουλήστε το και αγοράστε τη ρέπλικα του V.D. B ή του Meoni .

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
    Αν θέλετε να κάνετε τις παραπάνω ηλεκτρικές αλλαγές να είναι εύκολα αναστρέψιμες, πρέπει να τοποθετήσετε μικροδιακοπτάκια που θα κάνουν τη δουλειά. Σας προτείνω ένα διακόπτη να «κόβει» τη βαλβίδα υποπίεσης και ένα να «κόβει» όλον τον βοηθητικό ανεγκέφαλο.
    Σας παραθέτω τα σημεία του ηλεκτρικού κυκλώματος που πρέπει να διακόψετε για να βάλετε τους διακόπτες.
    Βρείτε το αντικείμενο 35, από το ηλεκτρικό κύκλωμα. (Electronic Power Control). ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΙΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΘΑ ΚΟΨΕΤΕ.
    g – r (πράσινο – κόκκινο ) ΠΡΟΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΒΑΛΒΙΔΑ
    r – s (κόκκινο - μαύρο) ΠΡΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗ (Αριστερά του)ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ
    s – o (μαύρο – πορτοκαλί) ΠΡΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗ 3ης ταχύτητας.
    bl – s (μπλέ – μαύρο) ΠΡΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗ 2ης ταχύτητας.
    ge – bl (κίτρινο – μπλέ) ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EPC ( + )
    br (καφέ σκέτο ) ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EPC (-)
    bl – w (μπλέ – άσπρο) ΑΠΟ - ΠΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΚΥΚΛΩΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΓΙΖΕΤΕ

    Διακόψτε όποιο συνδυασμό θέλετε ή όλους μαζί (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΛΩΔΙΟ)
    Αν διακόψετε την τροφοδοσία του EPC, φροντίστε να διακόψετε και το (+) ΣΥΝ και το (-) ΠΛΗΝ
    με διπλό διακοπτάκι. Το καλώδιο που θα χρησιμοποιήσετε να είναι διατομής το πολύ 1mm2 και
    εύκαμπτο. Αν θέλετε όλα τα καλωδιάκια τα περικλείετε σε θερμοανθεκτικό ελαστικό σωλήνα
    για καλύτερη μόνωση. (Το manual που χρησιμοποιήθηκε είναι από μοντέλο 2001 – το δικό μου-)


    ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ
    ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ
    ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ.
    ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΥΡΟΣ ΟΦΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΦΑΓΕ …..

  5. #5
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Ένα sait ακόμα

    Για διάφορα <<καλούδια >> after market και μη , που μπορείτε να τοποθετήσετε στη μοτοσυκλέτα σας!

    Είναι Γερμανικό το sait αλά έχει επιλογή γλώσσας!

    http://www.schneidercycles.de/


    έχει και online shop για όποιον ενδιαφέρεται για αγορές!

  6. #6

    ρουλεμάν στροφάλου

    Tip ….
    Πολλά ΚΤΜ πάσχουν από ρουλεμάν στροφάλου
    Όταν γίνεται service στην μηχανή και συγκεκριμένα στην αλλαγή λαδιών χρειάζεται μετά καλή εξαέρωση . Αλλιώς …..χαίρετε ! πάει το ρουλεμάν στροφάλου.
    Αυτό βέβαια το λέει και ο κατασκευαστής αλλά …αυτά είναι ψιλά γράμματα για πoλους “μηχανικούς” …
    "Κοιτάζω την πανσέληνο, σε σκέφτομαι και κλαίω....

    Μετα το ξανασκέφτομαι, βρε δε γα***έσαι λέω!!!

  7. #7

    αναρτησεις

    Εχει παιξει κανεις με τις αναρτησεις στα LC4?

    Επειδη το δικο μου (SM 02) "χορευε" λιγο στην Εθνικη, ζητησα και μου "μαλακωσαν" λιγο την πισω αναρτηση. Η διαφορα ειναι μικρη και μαλιστα εχω την εντυπωση οτι στριβει λιγο χειροτερα πλεον. Ολ αυτα βεβαια, μπορει και να ναι ιδεα μου

  8. #8
    ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13 Το avatar του/της XTMPAM
    Εγγραφή
    19/07/2002
    Μηνύματα
    426

    Re: αναρτησεις

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dez
    Εχει παιξει κανεις με τις αναρτησεις στα LC4?

    Επειδη το δικο μου (SM 02) "χορευε" λιγο στην Εθνικη, ζητησα και μου "μαλακωσαν" λιγο την πισω αναρτηση. Η διαφορα ειναι μικρη και μαλιστα εχω την εντυπωση οτι στριβει λιγο χειροτερα πλεον. Ολ αυτα βεβαια, μπορει και να ναι ιδεα μου
    ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΙΛΕ!!!ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ ΣΕΝΑ, ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (DRAGON RAIN ΜΠΡΟΣΤΑ DRAGON SUPER CORSA ΠΙΣΩ).ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΛΙΚ (ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ) ΤΗΣ METZELER!ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ ΜΕ 1 ΧΕΡΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΛΜ!
    ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΕΙΡΑΞΕΙ (ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ) ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ!

    ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΟΤΙ ΑΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΤΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ , ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟ!

    ΕΣΥ ΦΟΡΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ?

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΛΙΓΟ
    http://www.new.facebook.com/group.php?gid=29204961236

  9. #9
    ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13 Το avatar του/της XTMPAM
    Εγγραφή
    19/07/2002
    Μηνύματα
    426

    ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΕΣΤ

    ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ SM ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ MOTORRAD!!

    Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ TEST (ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΑ)

    Kriterium=Criterion

    Shimmy = Shimmy
    Handlichkeit = Handling
    Lenkpr&auml;zision = Steering precision
    Haftung Kurven = Adhesion in corners
    Kurvenstabilit&auml;t = Corner stability
    Grenzbereich = Limit range
    Aufstellneigung = Tendency to go upright
    Gesamt = Total

    Nasstest = Wet test
    Haftung Beschleunigung = Adhesion during acceleration
    Rundenzeiten = Lap times


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	394_1086293259.jpg 
Προβολές:	1006 
Μέγεθος:	72,6 KB 
ID:	2471
    http://www.new.facebook.com/group.php?gid=29204961236

  10. #10
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    LC-4

    Να προτείνω και ένα λάδι για τον LC-4 κινητήρα [ για τους άλλους Δεν ξέρω –Δεν το έχω δοκιμάσει]

    MOTUL 5100 ημι συνθετικό!

    Βελτιώνει τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων και μετά από 31000 χιλ μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος! Επίσης να πω πως το κιβώτιο Δε παθαίνει τίποτα ακόμα και αν δεν έχεις καλές σχέσεις με το συμπλέκτη και τους δίσκους του!

    Επίσης να πω και κάποια συμπεράσματα που έχω βγάλει από τη χρήση του συγκεκριμένου μοτέρ!

    1/ ΠΑΝΤΑ ζεσταίνουμε τον κινητήρα πριν ξεκινήσουμε – και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ..καλό είναι να βάζουμε τον κινητήρα σε λειτουργία με τη χρήση του αέρα στο καρμπυλατερ[αν έχει γίνει μετατροπή και έχει FCR - ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΑΕΡΑ]

    2/ Το συγκεκριμένο μοτέρ ζεσταίνεται σχετικά γρήγορα στη κίνηση[με πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο και σταματά ξεκίνα] και ξεκινάει σχετικά σύντομα η λειτουργία του βεντιλατερ ! Καλό είναι σε τέτοιες συνθήκες να μην του τα χώνεται για να δείτε αν λιώνουνε τα πλαστικά του από τη ζέστη του μοτέρ…Δε λιώνουνε …αποδεδειγμένο! Τώρα σε οποιαδήποτε άλλη διαδρομή [εθνική- επαρχιακοί δρόμοι κτλ] που το μοτέρ δουλεύει σε μεγάλες ταχύτητες [από 2 και πάνω] η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει και ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει, να μπαίνει σε λειτουργία το βεντιλατερ!
    Και αυτό ακόμα και με Αυγουστιάτικες καιρικές συνθήκες !!

    3/ Ποτέ μα ποτέ δεν αφήνουμε το μοτέρ να <<κρεμάει>> και να σκορτσάρει και προσπαθούμε να το λειτουργούμε με στις ροπές του!
    ΠΡΟΣΟΧΗ…είναι προτιμότερο να <<σκίζεται >> το μοτέρ παρά να το αφήνεται να γουργουρίζει σε χαμηλές στροφές !!


    Αυτά μου έρχονται για την ώρα….
    Προσοχή ..αυτά είναι συμπεράσματα που έχω βγάλει ΕΓΩ από την συμβίωση με το συγκεκριμένο μοτέρ και με αυτό το μοτερ έχω κάνει απροβλημάτιστα 31000 χιλ με μοναδικό πρόβλημα ένα αλλαγμένο μάτι στο βολάν[40 ε] και 2-3 καμένες ασφάλειες μπαταρίας!
    Οποιαδήποτε διαφωνία δεκτή!

  11. #11
    ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13 Το avatar του/της XTMPAM
    Εγγραφή
    19/07/2002
    Μηνύματα
    426

    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ

    ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ SITE ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΟΠΩΣ DB-KILLER ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ ACRAPOVIC ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΤΟ SITE....http://www.ktm-sommer.de/
    http://www.new.facebook.com/group.php?gid=29204961236

  12. #12
    Μαύρος και Άραχνος Το avatar του/της darkCount
    Εγγραφή
    20/05/2003
    Μηνύματα
    158

    Υδραυλικός συμπλέκτης Magura

    Στα μοντέλα LC4 03' και μετά με τον υδραυλικό συμπλέκτη Magura, προσοχή στο λεβιέ. Θελει λάδωμα στην κυλινδρική βάση που σπρώχνει το εμβολάκι γιατί από την χρήση του συμπλέκτη και την τριβή αδυνατίζει το μέταλλο και τρώγεται.

    Αποτέλεσμα ---> κόβεται ο λεβιές!

    Κόστος 46 ευρό! για αλλαγή λεβιέ που πάει πακέτο με το εμβολάκι!

    ps. Το έπαθα προχθές το απόγευμα
    "It's been going on for some years now. My hands never seem to leave the keyboard, my eyes never seem to leave the screen. Days and nights go by in a blink of an eye. I work in a constant state of hyperstimulation, a by-product of youth and perfect knowledge, connected to a cyberspace console that projects my conscience into the artificial illusion of the core. Time is fluid around me. I am now part of a bigger whole. I now look but do not see, I now touch but do not feel. Streams of infinite data pass through me as if I were transparent. Its a whole new world in here..."

    And then the phone rings. It's a friend, one who hasn't forsaken me yet. I'll be going out tonight.

    I can't wait to go back online...


  13. #13
    να ρωτησω.πως γινεται η εξαερωση μετα την αλλαγη λαδιων?αυτο που λες ισχυει και για διχρονα ε??εμενα λογικα οταν το ειχα παει για service γι αυτο μετα απο λιγες μερες μου αρπαξαν τα ρουλεμαν στροφαλου.τωρα πελον κανω μονος μου service.για πες ομως πως γινεται η εξαερωση για να μην ξαναπληρωνω.



    αλλο ενα tip. σε οσα KTM φορανε 48αρι μπροστινο να προσεξετε αν βγαλετε τροχο να τον ξαναβαλετε σωστα.γιατι αλλιως μετα οταν το βυθιζετε αυτο δεν θα επανερχετε μεχρι πανω.συν οτι φαγωνονται και οι οδηγοι.


    2.για οσους το βαζουν χωμα.να πλενετε και μετα ΝΑ ΛΑΔΩΝΕΤΕ το φιλτρο μετα απο καθε 2 προπονησεις ειδικα τωρα το καλοκαιρι γιατι αλλιως περναει αρκετο χωματακι.καλο για καθαρισμα το AVA

    3.παλι μετα απο καθε προπονηση αν θελετε να μην πληρωνετε συνεχεια τσιμουχες με ενα λεπτο ισιο κατσαβιδακι κατεβαζετε τις τσιμουχες καθαριζετε την παλια βαζελινη και τις βρωμιες και βαζετε καινουρια βαζελινη.βαλτε αρκετη δεν παθαινει τιποτα.μετα ξανακουμπωστε τις ξυστρες και να κλεισουν καλα.μην αγορασετε τσιμουχες απο hellinstore.ο τασσουλης τις εχει σχεδον μιση τιμη.wp εννοειται

    οποιος εχει EXC εδω μεσα καλυτερα να μην χασει το λαστιχενιο προστατευτικο του συμπλεκτη.εχει καπου 16 ε.ελπιζω βεβαια να μην καταλαβαν τι θελω και να νομισαν τιπτα αλλο.



    πουλαω ρουλεμαν κσι τις τσιμουχες για πισω τροχο.



    μερικα ηταν αυτονοητα και γνωστα αλλα καποιος μπορει να μην τα γνωριζε.
    γαμω τα θεματα ανοιξες.
    κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

  14. #14
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    συγχωρεστε με αν κανω λαθοσ αλλα απο οτι θυμαμε απο το δικο μου 640 διπλα στο λαιμο εχει μια βιδα την οποια ξεβιδωνεισ και αφου εχεισ βαλει το καινουργιο λαδι και μπροσ φιλτρο βαζεισ μπροστα τη μηχανη να δουλευει και περιμενεισ να γυρισουν τα λαδια απο το σκελετο. οταν γινει αυτο σφιγγεισ βιδα και τελοσ
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  15. #15
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    GST..

    Αυτό που λες είναι GST μόνο που αν Δε γίνει σωστά έχει τα αποτελέσματα που ανέφερε ο niko13g!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ktm adventure lc4 640
    από Akatanomastos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2007, 12:04
  2. Ktm 640 Lc4 Sm
    από gtsagas στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2006, 23:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF