Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 84

Θέμα: TL1000R Και διάφορες άλλες πληροφορίες.

  1. #61
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lospsi Προβολή μηνύματος
    Για μένα, υπομονή να βρεθεί το καπάκι. Μην βάλεις κάτι όχι ΟΕΜ, έχει την ομορφιά του όπως είναι πλέον.


    Εντιτ: Βλέποντας τις φωτό και που είναι τα κλιπον σε σχέση με την σέλα, σίγουρα δεν θα χωράω. Κρίμα...

    Λόγω χαμηλών κλιπ ον?

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.080
    Πέντε σελίδες θέμα με τίτλο TL1000R, περιμένεις κάτι να διαβάσεις, κάτι να δεις σχετικό, και ουδεμιά σχέση έχει με TL1000R.

    Κατά τα άλλα βέβαια, οι πληροφορίες που έδινα εγώ για τον κοφτη ταχύμετρου στο CB400SF ήταν εκτός θέματος... CB400 και έπρεπε να αφαιρεθούν.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #63
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.498
    Problem solved...

  4. #64
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Κουβέντα για το ίδιο και το αδελφικό του μοντέλο γίνεται πλην μερικών εξαιρέσεων. Δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα.
    Και σίγουρα δεν είμαι κατάλληλος να σου απαντήσω για την δεύτερη πρόταση μιας και δεν έχω καμία επαφή με το θέμα

  5. #65
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Problem solved...

  6. #66
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ThatSlowMF Προβολή μηνύματος
    Επιστρέφω καθυστερημένα στο παλαιό ποστ επειδή χθες διάβασα αυτό και το μυαλό μου γύρισε σε αυτή την συζήτηση με τον Lospsi
    χωρις να έχω κοντεξτ, θα στοιχημάτιζα ότι αναφερεται στο S κι όχι στο R.
    Να την χαίρεσαι, πολύ ωραία μοτοσυκλέτα το R, την έφαγε ο εσωτερικός ανταγωνισμός του gsxr και ειδικά ο ερχομός του Κ1 (που μαζί κατασπάραξε και οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε εκείνη την περίοδο.)
    πρίν τον κοκοβιό, σε παρακαλάει για μια αφτερ βαση πινακίδας η καψερη.
    teenage angst has paid off well, now I'm bored 'n' old

  7. #67
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.623
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Problem solved...
    The Dirty Harry

  8. #68
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tools Προβολή μηνύματος
    χωρις να έχω κοντεξτ, θα στοιχημάτιζα ότι αναφερεται στο S κι όχι στο R.
    Να την χαίρεσαι, πολύ ωραία μοτοσυκλέτα το R, την έφαγε ο εσωτερικός ανταγωνισμός του gsxr και ειδικά ο ερχομός του Κ1 (που μαζί κατασπάραξε και οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε εκείνη την περίοδο.)
    πρίν τον κοκοβιό, σε παρακαλάει για μια αφτερ βαση πινακίδας η καψερη.
    Αυτά τα δύο μαζί θα τα κάνω για να μου κάνει πιο μεγάλη εντύπωση η αλλαγή

  9. #69
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Επίσης ναι δυστυχώς βγήκε στο τέλος εποχής για την κατηγορία του... Αμέσως μετά εδραιώθηκε η έννοια του 1000σεσε 4κυλινδρου και μαζί με αρκετά της κατηγορίας έμειναν στην αφάνεια, το οποίο βέβαια δεν με ενοχλεί καθόλου προσωπικά

  10. #70
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.661
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Ένα δίκιο το έχει ο ρεγκουλάτορ, από μπροστά σα θλιμένο σκουμπρι ειναι
    Απ'το πλάι ειναι πιο ωραία.
    Καμία σχέση όμως με ό,τι κυκλοφορεί και αυτο την κανει ιδιαίτερη.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ThatSlowMF Προβολή μηνύματος
    Θα συμφωνούσα αλλά δεν θέλω να δώσω βήμα στον ρεγκουλατορ γιατί μετά θα το πάρει πάνω του και ποιος τον ακούει
    που το βλέπετε θλιμμένο; η καμπύλη είναι προς τα επάνω, οι προβολείς φαίνονται ολόκληροι..
    Άλλο σχέδιο βαφής ήθελε απο τότε. Σήμερα τσεκάρεις αν έχει πουλήσει κάτω από 2500 μοτό και πράττεις ανάλογα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ThatSlowMF Προβολή μηνύματος
    Επίσης ναι δυστυχώς βγήκε στο τέλος εποχής για την κατηγορία του... Αμέσως μετά εδραιώθηκε η έννοια του 1000σεσε 4κυλινδρου και μαζί με αρκετά της κατηγορίας έμειναν στην αφάνεια, το οποίο βέβαια δεν με ενοχλεί καθόλου προσωπικά
    Εγώ θυμάμαι πως τα 4K είχαν την τιμητική τους τότε, πολύ παραπάνω ιστορία από τα δικύλινδρα που προσπαθούσαν να πάρουν κεφάλι στα 90s.
    Όσοι δεν το οδήγησαν, άκουγαν δεξια αριστερα διάφορα για τις αναρτήσεις και σύγκριναν ίππους με 4K.
    Όσοι το οδήγησαν και δεν το επέλεξαν, συνήθως τους τρόμαζε.
    Eίχε και σοβαρό ανταγωνισμό από το vtr..
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 20/11/2024 στις 18:39.

  11. #71
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    που το βλέπετε θλιμμένο; η καμπύλη είναι προς τα επάνω, οι προβολείς φαίνονται ολόκληροι..
    Άλλο σχέδιο βαφής ήθελε απο τότε. Σήμερα τσεκάρεις αν έχει πουλήσει κάτω από 2500 μοτό και πράττεις ανάλογα.



    Εγώ θυμάμαι πως τα 4K είχαν την τιμητική τους τότε, πολύ παραπάνω ιστορία από τα δικύλινδρα που προσπαθούσαν να πάρουν κεφάλι στα 90s.
    Όσοι δεν το οδήγησαν, άκουγαν δεξια αριστερα διάφορα για τις αναρτήσεις και σύγκριναν ίππους με 4K.
    Όσοι το οδήγησαν και δεν το επέλεξαν, συνήθως τους τρόμαζε.
    Eίχε και σοβαρό ανταγωνισμό από το vtr..
    Εγώ πλακιζω ούτε θλιμμένο βλέπω ούτε σκουμπρί βλέπω αλλιώς δεν θα το είχα

    Όσο για τα 4cyl προφανώς είχαν και πιο παλιά έδαφος αλλά μέχρι τότε δεν υπήρχε τόσο η έννοια του liter - bike.
    Είχαμε cbr900, ΧΧ, zx9, zx12 ,gsxr1100 ένα σκασμό 750αρια και ακόμα και τα 1000αρια που υπήρχαν, είχαν άλλο προσανατολισμό. Προσωπικά τραβάω μια νοητή γραμμή και θα πω ότι η έννοια του "χιλιαρι" ξεκίνησε με το πρώτο R1. Πολύ οφ τοπικ

  12. #72
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.661
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ThatSlowMF Προβολή μηνύματος
    Εγώ πλακιζω ούτε θλιμμένο βλέπω ούτε σκουμπρί βλέπω αλλιώς δεν θα το είχα

    Όσο για τα 4cyl προφανώς είχαν και πιο παλιά έδαφος αλλά μέχρι τότε δεν υπήρχε τόσο η έννοια του liter - bike.
    Είχαμε cbr900, ΧΧ, zx9, zx12 ,gsxr1100 ένα σκασμό 750αρια και ακόμα και τα 1000αρια που υπήρχαν, είχαν άλλο προσανατολισμό. Προσωπικά τραβάω μια νοητή γραμμή και θα πω ότι η έννοια του "χιλιαρι" ξεκίνησε με το πρώτο R1. Πολύ οφ τοπικ
    Εμείς είχαμε τέτοιες έννοιες! και έκαιγε 6.5λ με πέμπτη και κλειστό γκάζι σε κατηφόρα..
    Εμένα η γραμμή είναι στο πρώτο exup.

    το σκουμπρί είναι πολύ σπορ ψάρι, ζηλεύουν..

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.579
    Η γραμμή, να ξέρετε, είναι συνυφασμένη με την ηλικία αυτού που την τραβάει
    Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

  14. #74
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lospsi Προβολή μηνύματος
    Η γραμμή, να ξέρετε, είναι συνυφασμένη με την ηλικία αυτού που την τραβάει
    Καλά μη το λες... 26 χρονωνε σκατιαρικο είμαι, 2 χρόνια το περνάω το TL... Κάτι πήγε λάθος στην πορεία βέβαια και οι γραμμή μου και τα γούστα μου κάπως ξέφυγαν.
    Αααα και να πω ότι η προηγούμενη μου μηχανή ήταν cbr600 f2 του '94. Όχι τίποτα άλλο αλλά για να σας δώσω μια ιδέα για την κατάσταση μου

  15. #75
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Πάντως να αναφέρω κιόλας ότι ο λόγος που έμεινε στην αφάνεια πέρα από 4κυλινδρα, αλλαγές μοντέλων κτλ. Κατά κύριο λόγο ήταν η ανάρτηση του. Το αναφέραμε αλλά πρέπει να το ξαναπώ στην μαμά μορφή του είναι στην καλύτερη μέτρια το οποίο δεν είναι αρκετό όταν έχει απέναντι σου rsv Mille και rc51 ακόμα και αν είχε το πιο δυνατό μοτέρ στην κατηγορία.

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2023, 00:46
  2. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2017, 11:48
  3. 50άρια, ιταλικά ηλεκτρικά και διαφορές
    από motomaniac στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2014, 22:00
  4. γνώμες και διαφορές CBR 600 F & F4 ?
    από Meyaleleth στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2007, 14:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF