Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 46

Θέμα: ΕΚΠΤΩΣΗ MOTO GUZZI

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    704
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Τέλειωσε ο χρόνος του test ride;
    Δεν είχα λεφτά για τον οδοντίατρο που λέγαμε.

  2. #32
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Τέλειωσε ο χρόνος του test ride;
    Χάλασε...


  3. #33
    Μέλος Το avatar του/της Ilias_83
    Εγγραφή
    18/06/2012
    Μηνύματα
    139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
    Έκανα σχετικά πρόσφατα ένα test το V7. Ήθελα να μου αρέσει. Περίμενα αυτόν τον κραδασμό για τον οποίο μιλάνε όλοι. Γενικά περίμενα να νιώσω πως είμαι πάνω σε κάτι πιο παλιό σαν μηχάνημα, να έχει ένα χαρακτήρα... Τελικά το βρήκα υπερβολικά ραφιναρισμένο, τόσο που δεν με τρέλανε.
    Υπάρχει ένας κραδασμός στο ρελαντί που δεν τον λες τίποτα το ιδιαίτερο και ο οποίος εξαφανίζεται μόλις η μηχανή ξεκινήσει. Οι ταχύτητες είναι βούτυρο και μπαίνουν εντελώς αθόρυβα, ο συμπλέκτης υπερβολικά μαλακός και γενικότερα δεν ήταν καθόλου αυτό που περίμενα.
    No one told you when to run,
    you missed the starting gun

  4. #34
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ilias_83 Προβολή μηνύματος
    Έκανα σχετικά πρόσφατα ένα test το V7. Ήθελα να μου αρέσει. Περίμενα αυτόν τον κραδασμό για τον οποίο μιλάνε όλοι. Γενικά περίμενα να νιώσω πως είμαι πάνω σε κάτι πιο παλιό σαν μηχάνημα, να έχει ένα χαρακτήρα... Τελικά το βρήκα υπερβολικά ραφιναρισμένο, τόσο που δεν με τρέλανε.
    Υπάρχει ένας κραδασμός στο ρελαντί που δεν τον λες τίποτα το ιδιαίτερο και ο οποίος εξαφανίζεται μόλις η μηχανή ξεκινήσει. Οι ταχύτητες είναι βούτυρο και μπαίνουν εντελώς αθόρυβα, ο συμπλέκτης υπερβολικά μαλακός και γενικότερα δεν ήταν καθόλου αυτό που περίμενα.
    To χαβιάρι μαύρο, το κρασί παλιό, το τυρί μουχλιασμένο....

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.189
    αλλο παλι και τουτο
    να ξενερωνεις επειδη ειναι ολα βουτυρο
    και δεν σπαρταραει σαν τσιπουρα

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.577
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
    Καλό είναι να το οδηγήσεις πριν αποφασίσεις ότι ξέρεις πως δουλεύει. ΔΕΝ είναι σαν τα προηγούμενα Guzzi.
    Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.577
    Επι του θέματος, δεν έχω οδηγήσει το mandello αλλά το Stelvio το οποίο με εξέπληξε πολύ ευχάριστα. Αν εξαιρέσεις το εμφανισιακό κομμάτι, νομίζω ότι είναι πιο allround επιλογή, κοντά στο στυλ του GS.
    Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

  8. #38
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    148
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει σχέση τόσο η διάταξη του μοτέρ όσο η κατασκευή. Όλα τα Guzzi έχουν υπερβολικά πολλούς κραδασμούς. Περνάνε στο τιμόνι και τους καταλαβαίνεις και στο ρελαντί (εκεί τρέμει ολόκληρο) και στον δρόμο. Μην περιμένετε λειτουργία αυτοκινήτου όπως τα boxer BMW. Δεν έχουν καμία σχέση.
    Δεν ισχύει. Χόντα τετρακύλινδο δεν είναι, αλλά δεν ισχύει.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.824
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THRESH Προβολή μηνύματος
    αλήθεια τώρα έπαιρνες GSF 1250 με abs το 2011 για 6000 ευρώ ? και δεν αγόρασε μέσα σε μία εβδομάδα η Suzuki το εθνικό χρέος της Ελλάδας αντί εμπλοκής του ΔΝΤ ?
    Και τωρα τοσο τα παιρνεις πανω κατω

    Στα του θεματος, Χαρή αν θυμάμαι καλά το είχες κανεις ενα test ride καποια στιγμη..Ενα κοκκινακι αν δεν κανω λαθος... Και νομιζω κατι δεν σου καθοταν σωστα στην θεση οδηγησης..
    Quod me nutrit... me destruit.....

  10. #40
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Και τωρα τοσο τα παιρνεις πανω κατω

    Στα του θεματος, Χαρή αν θυμάμαι καλά το είχες κανεις ενα test ride καποια στιγμη..Ενα κοκκινακι αν δεν κανω λαθος... Και νομιζω κατι δεν σου καθοταν σωστα στην θεση οδηγησης..
    Ναι δεν μου έβγαζε το ταξιδιάρικο που έψαχνα τότε, για να το ξεζουμίσω όμως σε βόλτες στην Ελλάδα μου το βγάζει. (δεν το παίρνεις να πας Nordcapp αλλά είναι σίγουρα ευχάριστο για να πας Γιάννενα)

    Τώρα που ψάχνομαι ( πάντα ψάχνομαι αλλά άλλη ιστορία και αυτό) για κάτι πιο σκυφτό και όχι αναγκαστικά δικάβαλο με φανταζόμουν πάνω του.
    The Dirty Harry

  11. #41
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Tα συγκεκριμένα όχι, ανέβηκα σε ένα που έγραφε 1200 sport κάποτε, έκανα 100 μέτρα και κατέβηκα.
    Άρα εμπειρία καταλόγου και Youtube.
    Μια χαρά.
    The Dirty Harry

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    704
    Όχι, σου μεταφέρω την δικιά μου εμπειρία. Ανέβηκα στην μηχανή και στο ρελαντί έτρεμε σαν shovelhead χωρίς silent blocks στις βάσεις. Το μοτέρ είναι αργό, δεν αρπάζει στο άνοιγμα του γκαζιού. Αν δώσεις απότομα γκάζι, νιώθεις και ένα ελαφρύ τράβηγμα δεξιά. Αυτή που κοιτάς μπορει να είναι καλυτερη. Η να σου αρέσει η αίσθηση οδήγησης. Εμένα δεν μου άρεσε, γύρισα πίσω, δεν μου έδωσε ένα ευχάριστο συναίσθημα.

  13. #43
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιώργοςΤΤ Προβολή μηνύματος
    Όχι, σου μεταφέρω την δικιά μου εμπειρία. Ανέβηκα στην μηχανή και στο ρελαντί έτρεμε σαν shovelhead χωρίς silent blocks στις βάσεις. Το μοτέρ είναι αργό, δεν αρπάζει στο άνοιγμα του γκαζιού. Αν δώσεις απότομα γκάζι, νιώθεις και ένα ελαφρύ τράβηγμα δεξιά. Αυτή που κοιτάς μπορει να είναι καλυτερη. Η να σου αρέσει η αίσθηση οδήγησης. Εμένα δεν μου άρεσε, γύρισα πίσω, δεν μου έδωσε ένα ευχάριστο συναίσθημα.
    Μα μου μεταφέρεις εμπειρία για άλλο μηχανάκι ρε τύπε ενώ συζητάμε για άλλο μηχανάκι. Τι να σου απαντήσω?

    Σαν να σου λέω ότι η R1 είναι κουραστική για πολλή ώρα γιατί οδήγησα ένα XT στο χωριό μου και δεν μου άρεσε.

    BTW αυτό που οδήγησες είναι αερόψυκτο , ενώ το V100 είναι το πρώτο υδρόψυκτο στην MG.
    The Dirty Harry

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.993
    Επειδή έχω οδηγήσει τη συγκεκριμένη γενιά Mandello V100 (τα νέα -που δεν έχουν έρθει ακόμη μάλλον- έχουν διαφορές), κι επειδή έχω οδηγήσει και το Stelvio (που φοράει το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα έχει και το νέο V100 Mandello) και επειδή έχω το R1250R του 2024 έχω να πω συνοπτικά τα παρακάτω:

    Κραδασμό το V100 Mandello έχει μόνο κατά την εκκίνηση. Κατά την οδήγηση δεν καταλαβαίνεις τίποτα, αντιθέτως έχει έναν ροπάτο και smoouth κινητήρα. Το να το χαζεύεις ακόμη και στατικά είναι απόλαυση. Ποιότητα και φινίρισμα από το πάνω-πάνω ράφι. Η γενιά που παράχθηκε μέχρι και το πρώτο εξάμηνο του 2024 έχει λίγο δύστροπο κιβώτιο (αυτά πουλιούνται στη προσφορά). Είναι όμως ένα σαφές κιβώτιο με τα κλανγκ της MG (κάποιοι ζουν και αναπνέουν για αυτό). Το Stelvio (άρα και τα νέα V100 Mandello) έχουν εξαιρετικό κιβώτιο.

    Κάποιος έγραψε για το ραφιναρισμένο κινητήρα των BMW. Όταν ταξιδεύω με 140-150 (με το R1250R του 2024) έχω κραδασμούς κυρίως στα πατητά. Είναι κάτι που το ήξερα και κάτι που συνηθίζεται. Για το Mandello δεν ξέρω γιατί αν δεν ταξιδέψεις σε Εθνική μαζί του δεν μπορείς να το μάθεις, αυτά μπορούν να τα πιστοποιήσουν μόνο κάτοχοι.

    Χάρη σε σύγκριση με ένα μεγάλο On/Off το Mandello θα σε πάει πολύ πιο μακριά και πολύ πιο διασκεδαστικά στα στροφιλίκια των πάσων και των επαρχιακών. Προσωπικό γούστο αλλά έχω την αίσθηση ότι η ελαφρά σκυφτή θέση των sport tourer είναι πολύ πιο ξεκούραστη από την όρθια των On/Off γιατί μοιράζεται το βάρος του αναβάτη πιο σωστα σε χε΄ρια, πόδια και μέση. To Nord Cap το μασάει για πλάκα αρκεί εσύ να αντέχεις. Δυο σύγχρονες μοτοσυκλέτες υπάρχουν στην κατηγορία και αυτές είναι το V100 Mandellο/Mandello S και τα R1250R/RS και είναι απόλαυση και οι δυο και πολυχρηστικές για όλα τα ασφάλτινα τερέν!


  15. #45
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.413
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    ......δες στο 3:40 το μέγιστο των κραδασμών του v100 όταν το εκκινεί.
    ..... αλλάζει η ανάσα και η ταχύτητα ομιλίας του παρουσιαστή μετά....

    Eιναι που χέστηκε από τον φόβο του μόλις πήρε μπρός το μηχανάκι....

    Ρε δεν πάμε καλά........απλά του σκέπαζε τον ήχο των λέξεών του ο θόρυβος του
    κινητήρα και σε συνάρτηση με τις αυτόματες επιλογές των μικροφώνων
    αλλάζει ο ήχος ομιλίας του σπήκερ......
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ψάχνω για Moto Guzzi Le Mans ή Aprilia Futura
    από astra998 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2018, 07:29
  2. moto guzzi v11;
    από manos187 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2005, 21:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF