Έκανα σχετικά πρόσφατα ένα test το V7. Ήθελα να μου αρέσει. Περίμενα αυτόν τον κραδασμό για τον οποίο μιλάνε όλοι. Γενικά περίμενα να νιώσω πως είμαι πάνω σε κάτι πιο παλιό σαν μηχάνημα, να έχει ένα χαρακτήρα... Τελικά το βρήκα υπερβολικά ραφιναρισμένο, τόσο που δεν με τρέλανε.
Υπάρχει ένας κραδασμός στο ρελαντί που δεν τον λες τίποτα το ιδιαίτερο και ο οποίος εξαφανίζεται μόλις η μηχανή ξεκινήσει. Οι ταχύτητες είναι βούτυρο και μπαίνουν εντελώς αθόρυβα, ο συμπλέκτης υπερβολικά μαλακός και γενικότερα δεν ήταν καθόλου αυτό που περίμενα.
No one told you when to run,
you missed the starting gun
αλλο παλι και τουτο
να ξενερωνεις επειδη ειναι ολα βουτυρο
και δεν σπαρταραει σαν τσιπουρα![]()
Επι του θέματος, δεν έχω οδηγήσει το mandello αλλά το Stelvio το οποίο με εξέπληξε πολύ ευχάριστα. Αν εξαιρέσεις το εμφανισιακό κομμάτι, νομίζω ότι είναι πιο allround επιλογή, κοντά στο στυλ του GS.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...
Ναι δεν μου έβγαζε το ταξιδιάρικο που έψαχνα τότε, για να το ξεζουμίσω όμως σε βόλτες στην Ελλάδα μου το βγάζει. (δεν το παίρνεις να πας Nordcapp αλλά είναι σίγουρα ευχάριστο για να πας Γιάννενα)
Τώρα που ψάχνομαι ( πάντα ψάχνομαι αλλά άλλη ιστορία και αυτό) για κάτι πιο σκυφτό και όχι αναγκαστικά δικάβαλο με φανταζόμουν πάνω του.
The Dirty Harry
Όχι, σου μεταφέρω την δικιά μου εμπειρία. Ανέβηκα στην μηχανή και στο ρελαντί έτρεμε σαν shovelhead χωρίς silent blocks στις βάσεις. Το μοτέρ είναι αργό, δεν αρπάζει στο άνοιγμα του γκαζιού. Αν δώσεις απότομα γκάζι, νιώθεις και ένα ελαφρύ τράβηγμα δεξιά. Αυτή που κοιτάς μπορει να είναι καλυτερη. Η να σου αρέσει η αίσθηση οδήγησης. Εμένα δεν μου άρεσε, γύρισα πίσω, δεν μου έδωσε ένα ευχάριστο συναίσθημα.
Μα μου μεταφέρεις εμπειρία για άλλο μηχανάκι ρε τύπε ενώ συζητάμε για άλλο μηχανάκι. Τι να σου απαντήσω?
Σαν να σου λέω ότι η R1 είναι κουραστική για πολλή ώρα γιατί οδήγησα ένα XT στο χωριό μου και δεν μου άρεσε.
BTW αυτό που οδήγησες είναι αερόψυκτο , ενώ το V100 είναι το πρώτο υδρόψυκτο στην MG.
The Dirty Harry
Επειδή έχω οδηγήσει τη συγκεκριμένη γενιά Mandello V100 (τα νέα -που δεν έχουν έρθει ακόμη μάλλον- έχουν διαφορές), κι επειδή έχω οδηγήσει και το Stelvio (που φοράει το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα έχει και το νέο V100 Mandello) και επειδή έχω το R1250R του 2024 έχω να πω συνοπτικά τα παρακάτω:
Κραδασμό το V100 Mandello έχει μόνο κατά την εκκίνηση. Κατά την οδήγηση δεν καταλαβαίνεις τίποτα, αντιθέτως έχει έναν ροπάτο και smoouth κινητήρα. Το να το χαζεύεις ακόμη και στατικά είναι απόλαυση. Ποιότητα και φινίρισμα από το πάνω-πάνω ράφι. Η γενιά που παράχθηκε μέχρι και το πρώτο εξάμηνο του 2024 έχει λίγο δύστροπο κιβώτιο (αυτά πουλιούνται στη προσφορά). Είναι όμως ένα σαφές κιβώτιο με τα κλανγκ της MG (κάποιοι ζουν και αναπνέουν για αυτό). Το Stelvio (άρα και τα νέα V100 Mandello) έχουν εξαιρετικό κιβώτιο.
Κάποιος έγραψε για το ραφιναρισμένο κινητήρα των BMW. Όταν ταξιδεύω με 140-150 (με το R1250R του 2024) έχω κραδασμούς κυρίως στα πατητά. Είναι κάτι που το ήξερα και κάτι που συνηθίζεται. Για το Mandello δεν ξέρω γιατί αν δεν ταξιδέψεις σε Εθνική μαζί του δεν μπορείς να το μάθεις, αυτά μπορούν να τα πιστοποιήσουν μόνο κάτοχοι.
Χάρη σε σύγκριση με ένα μεγάλο On/Off το Mandello θα σε πάει πολύ πιο μακριά και πολύ πιο διασκεδαστικά στα στροφιλίκια των πάσων και των επαρχιακών. Προσωπικό γούστο αλλά έχω την αίσθηση ότι η ελαφρά σκυφτή θέση των sport tourer είναι πολύ πιο ξεκούραστη από την όρθια των On/Off γιατί μοιράζεται το βάρος του αναβάτη πιο σωστα σε χε΄ρια, πόδια και μέση. To Nord Cap το μασάει για πλάκα αρκεί εσύ να αντέχεις. Δυο σύγχρονες μοτοσυκλέτες υπάρχουν στην κατηγορία και αυτές είναι το V100 Mandellο/Mandello S και τα R1250R/RS και είναι απόλαυση και οι δυο και πολυχρηστικές για όλα τα ασφάλτινα τερέν!
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"