Σελίδα 11 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 6789101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 217

Θέμα: Πέφτουν κεφάλια στην KTM

  1. #151
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    το self-administration είναι όπως λέμε διοίκηση πρωτοδικείου ?
    Όχι. Είναι πτώχευση, στην οποία ο οφειλέτης διατηρεί τον έλεγχο της εταιρίας και αναλαμβάνει να κάνει μόνος του (και με βοήθεια συμβούλων) την αναδιοργανωση (πωλήσεις των assets της εταιρίας βασικά) με σκοπό να αποπληρώσει σύμφωνα με το δικό του χρονοδιάγραμμα και τρόπο τους δανειστές.

    Ουσιαστικά αποφεύγεις την άτακτη χρεωκοπία που θα βγάλει σε πλειστηριασμο τα assets της εταιρίας σε τιμές χαμηλότερες της πραγματικής.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #152
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Αναλυτικα τι περιλαμβανει το restructuring συμφωνα με την Αυστριακη νομοθεσια.

    Απο αυτο το αρθρο που ειναι με διαφορα η πιο εις βαθος αναλυση της καταστασης που εχω βρει.

  3. #153
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    https://www.piererindustrie.at/en/co...oup-structure/

    Στην mobility έχουν 35% και τη διοίκηση άλλο 35% οι Ινδοί και το 25% είναι στο χρηματιστήριο.

    Αλλά έχω την εντύπωση ότι το μεγαλύτερο τμήμα της piererindustrie έχει κύριο πελάτη την mobility.

  4. #154
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    αν πτωχευσει τελικα θα ειμαι ο πρωτος που θα βγει να πει "οταν τα ελεγα εγω..."
    θελει μεγαλη προσπάθεια να πτωχευσεις την κτμ. απορω πραγματικα αν εγινε απο καθαρη βλακεια η σκοπιμα.

  5. #155
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    αν πτωχευσει τελικα θα ειμαι ο πρωτος που θα βγει να πει "οταν τα ελεγα εγω..."
    θελει μεγαλη προσπάθεια να πτωχευσεις την κτμ. απορω πραγματικα αν εγινε απο καθαρη βλακεια η σκοπιμα.
    Το link που έβαλε ο ptc παραπάνω, τα εξηγεί μια χαρά. Με τον ίδιο τρόπο την πάτησαν πολλές εταιρίες. Μεγάλη ζήτηση στην μετά covid εποχή, επενδύσεις με δανεισμό για να καλύψουν τη ζήτηση, αύξηση πληθωρισμού και επιτοκίων, πτώση ζήτησης, απούλητο stock. Κάπου εκεί αναφέρει πως η ΚΤΜ έχει 100.000 μοτοσυκλέτες απουλητες...

    End of story.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #156
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Το link που έβαλε ο ptc παραπάνω, τα εξηγεί μια χαρά. Με τον ίδιο τρόπο την πάτησαν πολλές εταιρίες. Μεγάλη ζήτηση στην μετά covid εποχή, επενδύσεις με δανεισμό για να καλύψουν τη ζήτηση, αύξηση πληθωρισμού και επιτοκίων, πτώση ζήτησης, απούλητο stock. Κάπου εκεί αναφέρει πως η ΚΤΜ έχει 100.000 μοτοσυκλέτες απουλητες...

    End of story.
    ναι τα επιτοκια της φταινε..
    γιαυτο στην μετα covid εποχη ανεβαζε τιμες σαν τρελλη και κραταγε το demo mode που ολοι σιχαινονται? προφανως και εχει απουλητες. ποιος θελει να αγοράσει υπερεκτιμημενη μηχανη χαμηλης αξιοπιστιας που η ιδια η εταιρεια θα ξεφτυλισει σε ενα χρονο τιμολογιακα? οσο για τη ζητηση, εδω ημασταν και το 2020-2022 που στην αμερικη δεν εβρισκαν να παρουν τενερε, οχι 790 που ηταν κατα δεκαδες παρκαρισμένα στους dealers. εκαναν παρα πολλα λαθη και δεν μπορουν να δικιολογηθουν ουτε απο επιτοκια ουτε απο πληθωρισμο.

  7. #157
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    161
    Άντε να τα βγάλουν στο σφυρί για ένα κομμάτι ψωμί να πάρουμε κι εμείς
    Η λογική λέει ότι θα προτιμήσουν να τα πετάξουν σε κανένα νεκροταφείο οχημάτων παρά να τα ρίξουν στην αγορά να μαζέψουν κανένα γραμμάτιο.

  8. #158
    Μέλος Το avatar του/της BabisStinson
    Εγγραφή
    11/05/2013
    Μηνύματα
    462
    Ένα -china made- 790 Adventure στα 7-8Κ για να ξεστοκάρουν θα είχε πολύ ενδιαφέρον πάντως!

    Τώρα για τις επιλογές της εταιρείας που οδήγησαν στην κατάσταση αυτή όντως το άρθρο στο motomatters αναλυτικό.
    Για να φτάσει σε καθεστώς διαχείρισης πάντως τα πράγματα είναι όχι απλά σοβαρά, είναι ένα βήμα πριν την πτώχευση.

  9. #159
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Άμα έχει 100000 απουλητα,να κάνει γερές προσφορές,να πέσουν και τα μεταχειρισμένα,να δουλέψει το τμήμα ανταλλακτικών,να μπουν καινούριοι πελάτες κτλπ..κύκλος είναι όλα..

  10. #160
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.203
    Ερασιτεχνες Αυστριακοι...δεν μπαινουν 2 λεπτα στο moto.gr
    να λυσουν μια και καλη το προβλημα τους

  11. #161
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    708
    Kάτι ανάλογο με το PSI που έγινε σε εμάς θέλουν να κάνουν, να γίνει πρόταση αποπληρωμής στους δανειστές και ταυτόχρονα διαγραφή μέρους των χρεών ώστε να μην υπάρξει πτώχευση και πλειστηριασμός. Το αν θα δεχτούν ή όχι οι εμπλεκόμενοι και τί θα αποφασίσει το Αυστριακό δικαστήριο θα το ξέρουμε σε ένα μήνα περίπου. Βέβαια με όλες αυτές τις εταιρίες που εμπλέκονται ως μέτοχοι και θυγατρικές, δεν μπορώ να καταλάβω ποιους ακριβώς θα επηρεάσει μια ενδεχόμενη πτώχευση. Διάβασα πάντως για απολύσεις και μείωση της παραγωγής στο άρθρο.

  12. #162
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.060
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    Ερασιτεχνες Αυστριακοι...δεν μπαινουν 2 λεπτα στο moto.gr
    να λυσουν μια και καλη το προβλημα τους
    Κάπου διάβασα ότι οι Αυστριακοί θα βγάλουν μπρελόκ και λαιμουδιέρα.
    Oldfarts never die

  13. #163
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    ναι τα επιτοκια της φταινε..

    γιαυτο στην μετα covid εποχη ανεβαζε τιμες σαν τρελλη και κραταγε το demo mode που ολοι σιχαινονται? προφανως και εχει απουλητες. ποιος θελει να αγοράσει υπερεκτιμημενη μηχανη χαμηλης αξιοπιστιας που η ιδια η εταιρεια θα ξεφτυλισει σε ενα χρονο τιμολογιακα? οσο για τη ζητηση, εδω ημασταν και το 2020-2022 που στην αμερικη δεν εβρισκαν να παρουν τενερε, οχι 790 που ηταν κατα δεκαδες παρκαρισμένα στους dealers. εκαναν παρα πολλα λαθη και δεν μπορουν να δικιολογηθουν ουτε απο επιτοκια ουτε απο πληθωρισμο.


    Δεν ξέρω γιατί υποτιμάς τα επιτόκια. Δεν αυξάνουν μόνο το κόστος δανεισμού (υπέρμετρα) για την ίδια, αλλά αλλάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών μιας και ο δανεισμός για αγορές καταναλωτικών αγαθών είναι κάτι σύνηθες. Και μην μπερδεύεις την Αμερική με την Ευρώπη. Και εκεί είχαν ψηλά επιτόκια μεν, αλλά εξακολουθησαν να έχουν δυνατή οικονομία με ανάπτυξη στο +2% και ανεργία ανύπαρκτη.



    Στο group διάβασαν τον οικονομικό κύκλο λάθος, είναι προφανές και όχι μόνο για αυτούς. Όταν παραπαίει η VW και η Stellantis (το group των μεγαλύτερων ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών), είναι λογικό να την πατήσει η ΚΤΜ. Προφανώς το after covid boom τους έκανε να πιστέψουν πως έτσι θα πάει το πράγμα και στα επόμενα χρόνια, έκατσε και η Ουκρανία όπου το κόστος ενέργειας εκτοξεύτηκε, μαζί και οι πρώτες ύλες και κάπου εκεί βρέθηκε να έχει κάνει επενδύσεις για αύξηση της παραγωγής σε μια περίοδο όπου η κατανάλωση έπαιρνε την κάτω βόλτα. Και δυστυχώς για αυτήν, πουλάει μοτοσυκλέτες, όχι προφίλ αλουμινίου για να τα στοκάρει. Σε 6 μήνες, 1 χρόνο είναι πλέον ξεπερασμένο αν δεν πουληθεί.



    Μια ματιά στα οικονομικά στοιχεία https://www.pierermobility.com/en/in...ns/key-figures δείχνει οτι το πρόβλημα ήταν σοβαρό από το 2023. Τριπλασιασμός δανεισμού, πτώση περιθωρίου κέρδους κλπ.



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    Άμα έχει 100000 απουλητα,να κάνει γερές προσφορές,να πέσουν και τα μεταχειρισμένα,να δουλέψει το τμήμα ανταλλακτικών,να μπουν καινούριοι πελάτες κτλπ..κύκλος είναι όλα..


    Προφανώς κάνεις πλάκα. Αλίμονο αν δούλευε έτσι η βιομηχανία, ούτε συνεργείο με κλεμμένα στο Ζεφύρι δεν δουλεύει έτσι.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #164
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    [QUOTE=byron;3232554







    Προφανώς κάνεις πλάκα. Αλίμονο αν δούλευε έτσι η βιομηχανία, ούτε συνεργείο με κλεμμένα στο Ζεφύρι δεν δουλεύει έτσι.[/QUOTE]

    τι θα κανει το απουλητο στοκ δηλ?οι εταιριες κονομανε απ τα οεμ ανταλακτικα ή οχι?εχουν πουληθει χιλιαδες κτμ,δεν μιλαμε για βιοτεχνια
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  15. #165
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω γιατί υποτιμάς τα επιτόκια. .
    δεν υποτιμαω τιποτα. ουτε πιστευω πως δεν εχουν παιξει ολα αυτα το ρολο τους. αλλα οι δηλωσεις τους ειναι σαν της κυβερνησης μας οτι ο πληθωρισμος ειναι εισαγομενος. οταν οι αλλοι δεν φουνταρουν αλλα εσυ φουνταρεις μαλλον εσυ φταις και οχι τα επιτοκια...ή ο πληθωρισμος. Εχεις κανει λαθη, πολλα, απανωτα, επι ετη.

    τα προβλήματα της κτμ αρχισαν με δικες τους επιλογες πριν τον covid. δεν αποτυπωθηκαν σε χαρτι γιατι προφανως οι καταναλωτες δεν εχουν τοσο γρηγορα αντανακλαστικα, συνεχισαν να αγοράζουν γιατι ακομα ειχε δυνατες προτασεις (τοτε φρεσκες). με τις ιδιες προτασεις παιζει μπαλα σημερα ομως, 6 χρονια μετα. ο κοσμος αλλαξε, οι αλλοι παρουσιασαν μοτοσυκλέτες και η κτμ κοιμαται. δεν θα πουλας για παντα 1290 και 390, ποσο μαλλον οταν εχεις ανεβασει την τιμη τους σχεδον 40%!!.

Σελίδα 11 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 6789101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι 6 πόλεις σταθμοί στην ζωή του άντρα .
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2024, 09:27
  2. KTM EXC 125 για χρήση στην πόλη....
    από Nikos.M στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2014, 20:21
  3. KTM 690 Stunt στην παραγωγή.
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01
  4. Πόσα ταξί κυκλοφορούν στην Αθήνα ?
    από tifozif1 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 20:49
  5. Ζητηση για KTM 525
    από ale στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF