GB500, δικύλινδρο αερόψυκτο, long stroke, sohc, 2 βαλβίδες/κύλινδρο, με καμιά 30ριά αλογάκια
και αναλογικά όργανα - βελόνες ...
... ξύπνα, φτάσαμε !!!
GB500, δικύλινδρο αερόψυκτο, long stroke, sohc, 2 βαλβίδες/κύλινδρο, με καμιά 30ριά αλογάκια
και αναλογικά όργανα - βελόνες ...
... ξύπνα, φτάσαμε !!!
Το cl500, είναι ένα πολύ καλό "μηχανάκι" που κάνει τα πάντα και από λίγο... σχετικά οικονομικά.
Πέρα από την εξάτμιση, που έχει ιδιαίτερη αισθητική αλλά μπορεί και να συνηθίζεται, εκείνο το ψηφιακό όργανο είναι ...
Εκτός από αυτό, αν το δει κανείς από κοντά, θα διαπιστώσει ότι η εξάτμιση και το κάρτερ, είναι ανατριχιαστικά εκτεθειμένα κάτω από
το μηχανάκι.
Μαζί σου και εμενα με ενδιαφέρει αυτή αρχιτεκτονική, όμως σε τόσα μοντέλα από το ‘70 ουτε ένα δεν ξέρω ανάλογο, να πεις ότι θα πάνε σε μια σύγχρονη αναβίωση (και ας είναι υδρόψυκτο για να περνάει τα euro).
Αντιθετως όλα τα ιαπωνικά μοτερ του τότε ήταν υπερτετραγωνα, με συμπιεσεις στο 9, ανεξάρτητου ψύξης, εκκεντροφόρων και βαλβίδων
Κουκλί πραγματικά.
Όσο και όμορφο να φαίνεται στα μάτια μου, δεν καταλαβαίνω τι είδους εξέλιξη αποτελεί το συγκεκριμένο. Θύρες usb, σαμάρια για RtW φάση, και traction control.
Για ποιον λόγο χρειάζεται το traction ακριβώς; Μην ανοίξεις το γκάζι και έρθει κανένα highside;
Όσο retro και νοσταλγικό να είναι το ροπατο μοτέρ, όταν βγεις να προσπεράσεις νταλίκα και ο αέρας σε ξαναβάζει πισω, τα usb, τα σαμαρια και τα tc έχουν λόγο ύπαρξης στο να συμπληρώνουν κείμενο στις μπροσούρες.
20 άλογα λέει, 178 κιλά.
Όσα έβγαζε το XL 250 S του 1980 ζυγιζοντας 40 κιλά λιγότερο.
Το Ρό25 έπαιρνε καλάθι,το ΣιΜπί250 αρ ες όχι....
Η επιτυχία μιας μοτοσυκλέτας είναι συνδεδεμένη με τα χαρακτηριστικά της. Το εμφανισιακό μπορεί να είναι μια πετυχημένη αρχική προσέγγιση αλλά στην εποχή της πληροφορίας τα τεχνικά χαρακτηριστικά έρχονται να συμπληρώσουν και να ενισχύσουν ή να αποδυναμώσουν την πετυχημένη ή όχι πορεία της.
Επομένως, ότι και να λέμε εδώ για εμφάνιση, ιπποδύναμη κτλ οι πωλήσεις -όπως πάντα, όπως για όλες- είναι αυτές που επικυρώνουν την επιτυχία ή όχι. Κατά τη γνώμη μου όλα έχουν την θέση τους και για όλα υπάρχει κοινό. Οι εποχές αλλάζουν και οι ανάγκες αλλάζουν. Σήμερα η μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί βασικό μέσο μεταφοράς με τον τρόπο και τις διαστάσεις που είχε κάποτε. Σήμερα όλα εξειδικεύονται ώστε η πίτα των πωλήσεων να διευρύνεται σε επιμέρους κατηγορίες. Κάποτε με την ίδια μοτοσυκλέτα πήγαινες στη δουλειά σου, στο σούπερ μάρκετ και ταξίδευες και αυτή η μοτοσυκλέτα έχουμε δει πως μπορούσε να είναι κι ένα SS. Μη σας κουράζω -τα ξέρουμε όλοι- σήμερα είτε αποφασίζουμε τι έχουμε ανάγκη πιο πολύ (κι έχουμε αυτό), είτε όσοι μπορούν έχουν 2 οι περισσότερες μοτοσυκλέτες για να καλύψουν διαφορετικά πεδία χρήσης.
Υπάρχει και ένα κοινό που βλέπει πέρα από το οφθαλμοφανές, που μπορεί να εστιάζει σε ένα και μόνο χαρακτηριστικό μιας μοτοσυκλέτας που δεν βρίσκει αλλού και για αυτό έχουμε θιασώτες παλιότερων μοντέλων τα οποία μπορεί και να μην "περπάτησαν" τόσο παρ' όλα αυτά στο πέρασμα των ετών καταγράφησαν ως ιδιαίτερες.
Προσωπική μου άποψη, όταν κατεβαίνω από μεγάλους κυβισμούς με τεράστιες ροπές και πολλά άλογα και καβαλάω μικρές μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού και περιορισμένης ιπποδύναμης ανακαλύπτω ξανά και ξανά την χαρά που μπορεί να σου δώσει η απλότητα και το "λίγο" και ξαναθυμάμαι γιατί αγάπησα τα δίτροχα, τόσο απλά.
Καλωσορίζω το GB350S περισσότερο από οτιδήποτε άλλο από όσα μας παρουσίασε η EICMA 2024.
Αυτή είναι μια άλλη οπτική, η οποία προϋποθέτει τη δυνατότητα να αλλάζω (για λίγο) την Κυριακή μου οδηγώντας κάτι που δεν έχω καμία απαίτηση, πέραν του ξεσκονισματος αναμνήσεων και του those were the days.
Κάτι αντίστοιχο με το πάω ΣΚ διακοπές με σκηνή, για να θυμηθώ πως ήταν οι διακοπές στα 18 μου και ότι όμορφα μου λένε ότι πέρναγα οι επιλεκτικές αναμνήσεις μου.
Τη Δευτέρα και για το υπόλοιπο της βδομάδας θα γύρναγα στο "μεγάλο" γιατί δεν υπάρχει χρηστικότητα με 20 άλογα. Κάνεις ένα "πράγμα" , το οποίο είναι σεβαστό.
Το πρόβλημα είναι πως αυτό το ένα "πράγμα", πρέπει να το πληρώσεις σε χειρότερο περιτύλιγμα απ ότι πριν 50 χρόνια.
Αυτό κριτικαρω και μόνο. Αδιάφορο μου είναι αν κάνει πωλήσεις, εκτός και είμαι ο project manager του σχεδίου.
Αλλά δεν ειμαι/μαστε. Μοτοσυκλέτες καβαλαμε και καλό είναι να κρίνουμε ένα όχημα αντικειμενικά. Προσωπικά, ένα 350 των 5.000+ € και 20 ονομαστικών ίππων από τη Honda, μου φαίνεται κωμικό.
η honda με αυτο το μηχανακι πουλαει κατι πολυ συγκεκριμενο κι οποιος ενδιαφερεται αγοραζει
δεν ειναι δηθενια δεν ταζει πραγματα που δεν μπορει να κανει
35 κιλά κάτω πάντως το W230..
Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 08/12/2024 στις 21:26.
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..