Σελίδα 13 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213141516 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 195 από 229

Θέμα: Κρίση στην KTM

  1. #181
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.284
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Γιατί ασχολίαστο?
    Γουστάρεις τη λειτουργία τις αναρτήσεις το επιπλέον γκάζι και δεν σε νιάζει αν χαλάει
    ή απλά να είναι ευρωπαικό και ότι να ναι?
    Συναισθήματα δεν μπορώ να μεταφέρω στην οθόνη....
    Εικόνες όμως μπορώ............

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561622790079.jpg 
Προβολές:	143 
Μέγεθος:	21,2 KB 
ID:	459419

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561624331742.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	24,8 KB 
ID:	459420


    Γιατί κάπου δεν μετράς το γκάζι, δεν κοιτάς τις αναρτήσεις απλά θέλεις
    να ταξιδέψεις.....

    Και αν μετράγανε αναρτήσεις και γκάζια μόνο, κινέζοι και γιαπωνέζοι δεν
    θα υπήρχαν...

    Ασε που πιστεύω (εγώ προσωπικά) πώς οι κινέζοι πουλάνε με χασούρα.
    Τα δίνουν κάτω του κόστους με σκοπό όχι μόνο να μπούν στην αγορά αλλά
    και να κλείσουν ανταγωνιστές (βλεπε ΚΤΜ κατ' αρχήν...)
    Και όταν γίνουν κυρίαρχοι του παιγνιδιού τότε θα πουλάνε τα μπρελοκάκια τους
    πιό ακριβά από πανιγκάλε......
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  2. #182
    Πάντως ένα 1ης γενιάς vstrom 1000 που ανοίξαμε για βαλβίδες χθες , είχε ακόμα εκκεντροφορους μετά από 1000.000χλμ (και ποιος ξέρει πόσα ακόμα επιπλέον χλμ)
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #183
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει και βέβαια ποτέ δεν θα το αγόραζα.....

    Συνημμένο 459418

    Η ΚΤΜ ήταν σχεδόν ο μοναδικός σοβαρός συνεχιστής της ευρωπαϊκής χωμάτινης μοτοσυκλέττας για πολλά χρόνια.
    Οταν ΒΕΤΑ, SHERCO, GASGAS, κλπ υπολειτουργούσαν, και μόνο oι HUSABERG και HUSQVARNA, έκαναν
    σοβαρές προσπάθειες αλλά με πολύ λιγότερους πόρους από την ΚΤΜ....
    Μιάς και με τέτοια μηχανάκια μεγάλωσα, και δεν κοίταγα αν οι ήταν οι ισπανικές φασιστικές λόγω
    του Φράνκο, ή ΚΤΜ πάντα ήταν πολύ ψηλά στην δική μου κατάταξη μοτοεταιρειών....
    Γούστα είναι αυτά, μνήμες του παρελθόντος, με τέτοια μηχανάκια μεγαλώσαμε, ποτέ δεν
    θα αγόραζα βαστρώμ, όποιος και να το έβγαζε.....
    Εκεί θέλω να καταλήξω ότι η κάθε ΚΤΜ έχει και θα έχει πάντα "δικούς" της πελάτες που γουστάρουν το προϊόν μαζί με τα όποια ελαττώματά του και θα το αγοράζουν.
    Και δεν έχουν καμιά σχέση τα πιθανά προβλήματα αξιοπιστίας ,με την κατάσταση του ομίλου σήμερα.

  4. #184
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Πάντως ένα 1ης γενιάς vstrom 1000 που ανοίξαμε για βαλβίδες χθες , είχε ακόμα εκκεντροφορους μετά από 1000.000χλμ (και ποιος ξέρει πόσα ακόμα επιπλέον χλμ)
    Και αυτός είναι ο κύριος λόγος που έχεις suzuki φαντάζομαι.

  5. #185
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Ασε που πιστεύω (εγώ προσωπικά) πώς οι κινέζοι πουλάνε με χασούρα.
    Τα δίνουν κάτω του κόστους με σκοπό όχι μόνο να μπούν στην αγορά αλλά
    και να κλείσουν ανταγωνιστές (βλεπε ΚΤΜ κατ' αρχήν...)
    Και όταν γίνουν κυρίαρχοι του παιγνιδιού τότε θα πουλάνε τα μπρελοκάκια τους
    πιό ακριβά από πανιγκάλε......
    Η ΚΤΜ είχε χυτήριο στην Ευρώπη, που σίγουρα με τους περιβαλλοντικούς όρους της EU λειτουργούσε με ρεύμα διαχειριζόταν τα απόβλητα σύμφωνα με το κάθε πρότυπο ΕΝ,
    εταιρεία λογισμικού με υπαλλήλους Ευρωπαίους την ώρα που Ευρωπαικά λογιστικά γραφεία στέλνουν δουλειά στην Ϊνδία,
    εταιρεία που φτιάχνει στροφάλους εκκεντροφόρους κλπ επίσης στην Ευρώπη.
    Την ίδια στιγμή η ducati αγοράζει πλαίσια από την Κίνα ή κάπου εκεί και η bmw φτιάχνει μηχανάκια στην Κίνα.
    Φαντάζομαι δεν το κάνανε για να κλείσει ο Verlicchi και να αφήσουν άνεργους τους Γερμανούς και Ιταλούς εργαζόμενους,
    αλλά για να συνεχίσουν να υπάρχουν.
    Ο Κινέζος έχει αυτές τις τιμές επειδή απλά λειτουργεί σε άλλες συνθήκες πολύ ευνοϊκότερες και βγάζει και κέρδος.
    Και ότι πληρώνεις παίρνεις έχω Κινέζικο και αντιλαμβάνομαι που έγιναν εκπτώσεις, απλά για μένα δεν έχουν και μεγάλη σημασία.

  6. #186
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.851
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Συναισθήματα δεν μπορώ να μεταφέρω στην οθόνη....
    Εικόνες όμως μπορώ............

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561622790079.jpg 
Προβολές:	143 
Μέγεθος:	21,2 KB 
ID:	459419

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561624331742.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	24,8 KB 
ID:	459420


    Γιατί κάπου δεν μετράς το γκάζι, δεν κοιτάς τις αναρτήσεις απλά θέλεις
    να ταξιδέψεις.....

    Και αν μετράγανε αναρτήσεις και γκάζια μόνο, κινέζοι και γιαπωνέζοι δεν
    θα υπήρχαν...

    Ασε που πιστεύω (εγώ προσωπικά) πώς οι κινέζοι πουλάνε με χασούρα.
    Τα δίνουν κάτω του κόστους με σκοπό όχι μόνο να μπούν στην αγορά αλλά
    και να κλείσουν ανταγωνιστές (βλεπε ΚΤΜ κατ' αρχήν...)
    Και όταν γίνουν κυρίαρχοι του παιγνιδιού τότε θα πουλάνε τα μπρελοκάκια τους
    πιό ακριβά από πανιγκάλε......
    Δηλαδή θα αγοράζουμε μηχανάκια το 2025 με το συναίσθημα που μας έδιναν κάποια μηχανάκια το 1980?
    Ε τότε και εγώ θα πάω να βρω ένα Νοκια 3210 που έστελνα μηνύματα με κοπέλες σαν έφηβος...
    Όπως είπαν και άλλοι συμφουρήτες οι εταιρείες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος.παλια ίσως υπήρχε το συναίσθημα από κάποιους κατασκευαστές.κυριως απο μικρούς Ευρωπαίους όπως ήταν η κτμ.τωρα απλά νούμερα σε ισολογισμούς και πωλήσεις.
    Είναι εντελώς παράλογο στα δικά μου μάτια να στηρίζουμε εταιρείες με βάση το συναίσθημα.να αγοράσουμε ένα μοντέλο γιατί το γουστάρουμε και και και και ναι.αν το αγοράζουμε για το σήμα κάτι βλέπουμε λάθος.
    Όπως ξανάειπα αυτό θυμίζει φανατικούς ομάδων,κομμάτων κλπ.
    Αν κάνουμε κουβέντα σε αυτό το επίπεδο λυπάμαι αλλά χάνω τον χρόνο μου να κουβεντιάζω.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 12/01/2025 στις 12:52.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  7. #187
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή θα αγοράζουμε μηχανάκια το 2025 με το συναίσθημα που μας έδιναν κάποια μηχανάκια το 1980?
    Ε τότε και εγώ θα πάω να βρω ένα Νοκια 3210 που έστελνα μηνύματα με κοπέλες σαν έφηβος...
    Όπως είπαν και άλλοι συμφουρήτες οι εταιρείες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος.παλια ίσως υπήρχε το συναίσθημα από κάποιους κατασκευαστές.κυριως απο μικρούς Ευρωπαίους όπως ήταν η κτμ.τωρα απλά νούμερα σε ισολογισμούς και πωλήσεις.
    Είναι εντελώς παράλογο στα δικά μου μάτια να στηρίζουμε εταιρείας με βάση το συναίσθημα.να αγοράσουμε ένα μοντέλο γιατί το γουστάρουμε και και και και ναι.αν το αγοράζουμε για το σήμα κάτι βλέπουμε λάθος.
    Όπως ξανάειπα αυτό θυμίζει φανατικούς ομάδων,κομμάτων κλπ.
    Αν κάνουμε κουβέντα σε αυτό το επίπεδο λυπάμαι αλλά χάνω τον χρόνο μου να κουβεντιάζω.
    Εσύ γιατί αγόρασες ΚΤΜ?
    Πίστευες ότι ήταν πιο αξιόπιστο από Honda ας πούμε?

  8. #188
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    721
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Συναισθήματα δεν μπορώ να μεταφέρω στην οθόνη....
    Εικόνες όμως μπορώ............

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561622790079.jpg 
Προβολές:	143 
Μέγεθος:	21,2 KB 
ID:	459419

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561624331742.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	24,8 KB 
ID:	459420


    Γιατί κάπου δεν μετράς το γκάζι, δεν κοιτάς τις αναρτήσεις απλά θέλεις
    να ταξιδέψεις.....

    Και αν μετράγανε αναρτήσεις και γκάζια μόνο, κινέζοι και γιαπωνέζοι δεν
    θα υπήρχαν...

    Ασε που πιστεύω (εγώ προσωπικά) πώς οι κινέζοι πουλάνε με χασούρα.
    Τα δίνουν κάτω του κόστους με σκοπό όχι μόνο να μπούν στην αγορά αλλά
    και να κλείσουν ανταγωνιστές (βλεπε ΚΤΜ κατ' αρχήν...)
    Και όταν γίνουν κυρίαρχοι του παιγνιδιού τότε θα πουλάνε τα μπρελοκάκια τους
    πιό ακριβά από πανιγκάλε......
    Τα ίδια συναισθήματα θα είχε και κάποιος με ένα XL 185S ή οποιοδήποτε γιαπωνέζικο της εποχής.
    Δεν είναι λόγω μάρκας, ιστορίας ή προέλευσης αλλά λόγω ηλικίας.
    Εξιδανικεύουμε την εποχή που ήμασταν 18-20, όπως έκαναν όλες οι γενιές πριν από εμάς κι ας έζησαν σε φτώχια, πόλεμο , κλπ.

    Ας μην ξεχνάμε ότι τα ευρωπαϊκά τότε είχαν θέματα ηλεκτρικών, έσταζαν λάδι, η κτμ τότε λεγόταν και kick twenty minutes κοροϊδευτικά και γενικά υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που έκλεισαν τόσες ιστορικές εταιρίες.

  9. #189
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.851
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Εσύ γιατί αγόρασες ΚΤΜ?
    Πίστευες ότι ήταν πιο αξιόπιστο από Honda ας πούμε?
    Δεν το πήρα με βάση την αξιοπιστία.
    Άλλωστε κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα με κάθε μηχανάκι για να με απασχολεί αυτό ιδιαίτερα.
    Εκρινα ότι εκείνη τη χρονιά ήταν από τα πιο εξελιγμένα απο αποψη ηλεκτρονικών και ημιενεργητικων αναρτησεων με ένα πολύ καλό μοτέρ και στην καλύτερη τιμή από τον ανταγωνισμο.
    + Ότι μόλις είχε πάρει ο κολλητός μου την αντιπροσωπεία και ήθελα να του κάνω μπαμπαλικι που λέμε.να πω ότι είδα και ιδιαίτερο που με ενθουσίασε και να πω ωωω κατεμαρες???όχι φίλε μου δεν είδα τίποτα σπουδαίο που ξεπερνά τον ανταγωνισμό.ισα ίσα πήρα μετα το μουλτιστραντα ν4 και είδα πόσο καλύτερο είναι.με ανοιχτά μάτια και χωρίς καμία αγαπη και συναισθηματική υποχρέωση σε καμία εταιρεία.
    Μετά πήρα ducati,aprilia,bmw,honda, και θα ξαναεπερνα πιθανά κτμ.
    Πριν 20 χρόνια αγοράζατε κτμ για την καύλα και το ready to race.θεωρω ότι το έχει χάσει αυτό.
    Χωρίς συναίσθημα αλλά με την λογική τι είναι καλύτερο για αυτό που θέλω.μπορει να θέλω τρελες.με αυτο το δεδομένο θα ψωνίσω.

    Υγ.honda έχω σκούτερ.θεωρω ότι η από τις καλύτερες στο συγκεκριμένο κομμάτι.
    Στα μεγάλα δύσκολα.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 12/01/2025 στις 12:54.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  10. #190
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Συναισθήματα δεν μπορώ να μεταφέρω στην οθόνη....
    Εικόνες όμως μπορώ............

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561622790079.jpg 
Προβολές:	143 
Μέγεθος:	21,2 KB 
ID:	459419

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1561624331742.jpg 
Προβολές:	146 
Μέγεθος:	24,8 KB 
ID:	459420


    Γιατί κάπου δεν μετράς το γκάζι, δεν κοιτάς τις αναρτήσεις απλά θέλεις
    να ταξιδέψεις.....

    Και αν μετράγανε αναρτήσεις και γκάζια μόνο, κινέζοι και γιαπωνέζοι δεν
    θα υπήρχαν...

    Ασε που πιστεύω (εγώ προσωπικά) πώς οι κινέζοι πουλάνε με χασούρα.
    Τα δίνουν κάτω του κόστους με σκοπό όχι μόνο να μπούν στην αγορά αλλά
    και να κλείσουν ανταγωνιστές (βλεπε ΚΤΜ κατ' αρχήν...)
    Και όταν γίνουν κυρίαρχοι του παιγνιδιού τότε θα πουλάνε τα μπρελοκάκια τους
    πιό ακριβά από πανιγκάλε......
    E ναι ρε φίλε, με αυτά που έβαλες τώρα, μου έδωσες και κατάλαβα.

    Πολύ καλύτερες μοτοσυκλέτες από ένα vstrom, ολοφάνερα, δεν το συζητάμε.

    Και όμορφεεεεεεςςςςςςς, τρέμει η κακιά βασίλισσα και ο μαγικός καθρέπτης.

    Που να υπήρχε ο Γιαπωνέζος με αλουμινένια ψαλίδια, μονοσοκ, μοχλικά και άλλες αηδίες, βλέπω τα σιδερένια ψαλίδια στις φωτό σου, και ηδονίζομαι το έδαφος, πόσο ανύπαρκτος μπροστά τους είναι ο Γιαπωνέζος.

    Πεσταααααα
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  11. #191
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PaNick67 Προβολή μηνύματος
    Τα ίδια συναισθήματα θα είχε και κάποιος με ένα XL 185S ή οποιοδήποτε γιαπωνέζικο της εποχής.
    Δεν είναι λόγω μάρκας, ιστορίας ή προέλευσης αλλά λόγω ηλικίας.
    Εξιδανικεύουμε την εποχή που ήμασταν 18-20, όπως έκαναν όλες οι γενιές πριν από εμάς κι ας έζησαν σε φτώχια, πόλεμο , κλπ.
    Αυτό είναι αλήθεια, και ανήκω νομίζω ΚΑΙ σε αυτήν την κατηγορία. Προσθέτω το "ΚΑΙ" γιατί πραγματικά το πράγμα έχει γίνει πολύ μπερδεμένο με μίξεις συναισθημάτων. Από αναπόληση της απλότητας μέχρι θαυμασμό απέναντι στα θαύματα της εξέλιξης. Λίγο ρομαντισμός και λίγο καταναλωτισμός. Έχεις δίκιο πάντως. Σε γενικές γραμμές προσπαθώ να μη φοράω παρωπίδες και να θαυμάζω μεμονομένα μοντέλα ασχέτως καταγωγής και εργοστασίου κατασκευής.

  12. #192
    Minimalist Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.961
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Επειδή περιμένεις ότι το προϊόν θα έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με τα προηγούμενα, ίσως εξελιγμένα βέβαια,
    ή
    απλά για την ιστορία του ονόματος και τα 500 πρωταθλήματα που πήρε η χ εταιρεία?
    Θα την πάμε αλλού τη κουβέντα και είναι κρίμα να αλλοιώνουμε το θέμα.

    Η τοποθέτηση μου δεν έχει να κάνει εστιασμένα μόνο για την ΚΤΜ (απλά η συζήτηση εδώ ήταν αυτή). Ευρωπαϊκές και Ιαπωνικές εταιρείες έχουν να καταθέσουν μια μακρά διαδρομή με πολλά μικρά και μεγάλα διαμάντια προσπαθειών για εξέλιξη. Ήταν και οι εποχές τέτοιες.
    Πήγα πρόπερυσι στο μουσείο της Moto Guzzi, που σημειώνω πως ποτέ δεν είχα. Τα συναισθήματα που ένιωσα ήταν πραγματικά δυνατά. Με όποια ταχύτητα και αν τρέχει η σημερινή εποχή δε θα μπορέσει ποτέ μια Κινέζικη εταιρεία να ξεδιπλώσει μπροστά σου την εξέλιξη της με αυτόν τον τρόπο. Έχω άποψη επί του θέματος αλλά πρώτον δεν θέλω να ανοίγω συζητήσεις που φέρνουν αντιπαραθέσεις χωρίς κανένα όφελος και δεύτερον είναι τόσο μεγάλες και δύσκολες ως προς την αποτύπωση γιατί είναι συνδεδεμένες με συναίσθημα και αναμνήσεις ενώ οι Κινέζοι είναι στεγνά και εντελώς απρόσωπα κατασκευαστές βιομηχανικών προϊόντων χωρίς καμία μα καμία δική τους εφαρμογή στο 100%. Δεν υπάρχει όραμα πίσω από τις κατασκευαστές τους. Θα μου πει κάποιος τόσο που έχουν ταβανιάσει πλέον τα πράγματα -κυρίως στο μηχανολογικό και στη μηχανική- ούτε οι Ευρπωπαίοι και Ιάπωνες έχουν να δείξουν πλέον πολλά πράγματα, αυτό που βλέπουμε είναι ολοένα και περισσότερες εφαρμογές που πατάνε σε ηλεκτρονικά-αισθητήρες-επεξεργαστές. Ναι αλλά καλώς ή κακώς εξαργυρώνουν την ιστορική τους διαδρομή και τουλάχιστον εμένα προσωπικά αυτό συνεχίζει να με ενδιαφέρει ακόμη και αν αυτό προκύπτει για τους λάθος λόγους κυρίως γιατί είμαστε σε άλλες εποχές.

    Δεδν ξέρω καν αν μπόρεσα να μεταφέρω σωστά το τρόπο που προσεγγίζω την μοτοσυκλέτα.

  13. #193
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Και αυτός είναι ο κύριος λόγος που έχεις suzuki φαντάζομαι.
    όχι, αυτό είναι απλώς το added bonus!

    μεταξύ μας, από επιλογή ούτε κι εγώ θα είχα vstrom ως μοναδική μου μοτοσυκλέτα λολ
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #194
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    και η bmw φτιάχνει μηχανάκια στην Κίνα.
    Δεν ισχύει αυτό, το έχουμε γράψει εκατοντάδες φορές.

  15. #195
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.851
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Δεν ισχύει αυτό, το έχουμε γράψει εκατοντάδες φορές.
    Τι εννοείς δεν ισχύει?
    Τα σκούτερ της δεν είναι τα κινέζικα voge με άλλο σήμα?
    Τα 900αρια της δεν φτιάχνονται εξολοκλήρου στην Κίνα?
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Σελίδα 13 από 16 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213141516 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πέφτουν κεφάλια στην KTM
    από panavour στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 216
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2024, 18:11
  2. KTM EXC 125 για χρήση στην πόλη....
    από Nikos.M στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2014, 20:21
  3. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2013, 19:03
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2012, 20:44
  5. KTM 690 Stunt στην παραγωγή.
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF