κανονικά θα ήταν όπως τα λες,αλλά εδώ και 18 χρόνια βελτιώνω το ΧΤ μου μοτερικα το έχω φτάσει στα 60 άλογα τροχό και σε στήσιμο φοράει μπροστινά και ψαλίδι από ΥΖ 450F με αμορτισέρ hagon πίσω σεταρισμενο για τα κιλά και τις αλλαγές που έγιναν, μπρος πίσω μαργαρίτες δισκόφρενα braking με την μπροστά να είναι 320mm και Δαγκάνα 4πιστονη braking πάλι. Ζάντες excell και λάστιχα Dunlop Sportsmart TT σε πληροφορω ότι έχει αλλάξει τελείως το ΧΤ και πλαγιάζει για πλάκα και γιατί αρέσει σε εμένα παίζω στις στροφές με πολύ ανώτερα μηχανάκια..