Για κάθε ένα μάθημα είναι περίπου 220 ευρώ αλλά αν πάρεις πακέτο και τα τρία θα έχεις έκπτωση στην τιμή, για την μηχανή με τα riding mode που εχει θα μπορείς άνετα να την οδηγήσεις, αλλά το έρωτημα είναι θα βολευτεις για κάθε μέρα με το 1000αρι (δύσκολο) και αντε και βολευτηκες τον κίνδυνο να στο σηκώσουν (να ξέρεις το αγαπάνε πολύ τα καλόπαιδα) τον έχεις υπολογίσει?
xr1000 και παρκάρισμα δρόμο στην Αθήνα δεν πάνε παρέα φίλε.
Επίσης καθημερινό και 1000ρι είναι κακό. Σκέψου μου κακοφαίνεται με το 850GS που είναι πιο άνετο και χαλαρό από το τετρακύλινδρο 1000ρι των 170 αλόγων.
1000 φορές να πάρεις ένα πολεμικό ss/naked που είναι ακραία πιο φθηνά από το XR και για πολύ περισσότερα γούστα (π.χ. πίστα-βολτούλες κλπ)
Τώρα αν θες ταξίδι (τύπου σοβαρό ταξίδι) ούτε το XR κοιτάς κατά την ταπεινή μου γνώμη.
The Dirty Harry
Εμένα μου φαίνεται άνετο να κάνεις οτιδήποτε.
Έχει να κάνει με τα δικά μας "spec". Πχ αν είσαι 1.90 γυμνασμενος, με εκπαίδευση να μην επηρεάζεσαι ότι και να κάνουν οι άλλοι, είσαι οκ.
Δυστυχώς το σύνολο των ερεθισμάτων που προσφέρουν οι μοτό μέχρι 100hp θα γίνουν αντιληπτά αργά ή γρήγορα και θα αλλάξεις μοτό προς τα κάτω.
Για εμένα δώσε χρόνο στο εαυτό σου να απολαύσει το νέο tiger. Πλήρες και λογικά δυνατό (εξακολουθεί να μετρά σαν υπερβολή για εσένα) αν αποφασίσεις να το δώσεις θα είναι και μικρότερη η χασούρα.
Ο Χούντρας λέει κάτι πολύ λογικό κάποια στιγμή στο Riding 1 σχετικά με την ικανότητα του ανθρώπινου εγκεφάλου να προσαρμόζεται στην επιτάχυνση/έκθεση σε μεγαλύτερη ταχύτητα που ταιριάζει με το θέμα.
Εν πολλοίς, χωρίς να το αναλύσουμε πολύ, ένας αναβάτης εκτίθεται σε μεγαλύτερο ρίσκο αν η μετάβαση από τις συνηθισμένες για αυτόν ταχύτητες έχει μεγάλη απόκλιση.
Από κει και πέρα, πολλοί θα πουν οτι όλα είναι στο δεξί σου καρπό, όμως εκτός από ότι τα παραπάνω είναι θεωρώ κοινή λογική και πραγματικά χαρακτηριστικά της φυσιολογίας, μάλλον είναι και κοινή γνώση και κοινό "μυστικό" ότι όλοι οι άνθρωποι, σε διαφορετικό βαθμό ο καθένας, έχουν την τάση να σπρώχνουν κατιτίς τα όρια, στην ίδια λογική που ανακαλύψαμε τη φωτιά, εφηύραμε τον τροχό και πάει λέγοντας.
Φυσικά και όλα είναι στην κρίση σου και εννοείται οτι εσύ αποφασίζεις, η "χασούρα" για πολλούς που λέγεται μεταβατικό μηχανάκι, ίσως είναι λιγότερη χασούρα τελικά αν υπολογίσουμε το κόστος που μπορεί να έχει μια αρκετά χαοτικής διαφοράς σε δύναμη απότομη αλλαγή, εκείνη τη μία φορά που μπορεί να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι και βρεθείς προ εκπλήξεων με ότι συνεπάγεται αυτό.
Ότι και να επιλέξεις με το καλό εύχομαι και καλούς δρόμους!![]()
Σχετικα με το αν μπορεις να κανεις την μεταβαση εχω εκφερει γνωμη. Τωρα στη συνεχεια της συζητησης με τα υπολοιπα δεδομενα που εθεσες μπαινει και το θεμα του αν πρεπει να κανεις την μεταβαση. Με λιγα λογια αν το χιλιαρι θα σου καλυψει τις αναγκες.
Εγω μενω στο οτι εισαι ναυτικος, οποτε ο ορος "καθημερινη χρηση" πιθανολογω πως για σενα ειναι κατι διαφορετικο πραγμα απο αυτο που εχουμε οι περισσοτεροι στο μυαλο μας. Φανταζομαι ας πουμε πως δεν εχεις καθημερινη μετακινηση απο και προς τη δουλεια με μηχανη. Το εντος πολης μπορει να ειναι πολλα πραγματα. Πχ αν πηγαινεις για ενα καφε μια-δυο φορες τη βδομαδα δεν ειναι προβλημα ακομα και για το XR. Το παρκαρισμα στο δρομο προφανως δεν παιζει για τετοια μηχανη, οπως βεβαια δεν παιζει ουτε για τα υπολοιπα μηχανακια που προτεινονται (οπως Tracer7, κτλ). Εσυ μονο ξερεις τις αναγκες σου. Ως ναυτικος παντως εγω φανταζομαι πως ο καιρος που περνας με τη μηχανη σου ειναι περιορισμενος, οποτε το να κανεις μια υπερβαση για να καβαλας κατι που γουσταρεις πραγματικα δε μου φαινεται τραβηγμενο.
ΥΓ: Μια τελευταια παρατηρηση σχετικα με το φορουμ γενικοτερα. Βλεπω μελη με ελαχιστη εμπειρια, που καβαλανε λιγα χρονια (ή ακομα και μηνες καμια φορα) και ειχαν στην κατοχη τους ενα-δυο μηχανακια ολο κι ολο να εχουν πολυ απολυτες αποψεις και να επιμενουν σε αυτες. Μου φαινεται καπως περιεργο προσωπικα. Οταν καποιος με μια μηχανη στο ιστορικο του ερχεται να ρωτησει κατι σε ενα μοτοφορουμ, πιθανως δεν αναζητα τη γνωμη καποιου αλλου με την αντιστοιχη ή και μικροτερη εμπειρια για να του πει τι ειναι σωστο να κανει. Προφανως και ο καθενας εχει μια αποψη και μπορει να την εκφραζει, αλλα πολλες φορες σκεφτομαι οτι ενα νεο μελος δεν ξερει το ιστορικο του καθενος και ετσι δεν μπορει να καταλαβει ποια ειναι η βαρυτητα των λεγομενων του καθενος. Φυσικα μπορω κι εγω να εκφερω γνωμη για το πώς πρεπει να μπει καποιος στην Κ1 των Σερρων, αλλα αν ο αλλος που διαβαζει αυτη τη γνωμη δεν ξερει οτι εγω γυρναω στο 1:40 στις Σερρες, πιθανως να πεσει στην παγιδα και να δωσει περισσοτερη σημασια απ΄οσο θα επρεπε σε αυτα που λεω.
Όσον αφορά την πόλη ναι ίσως είναι κουραστικό. Σχετικά με το ταξίδι είναι στον καθένα διαφορετικό. Για παράδειγμα τώρα με το κτμ έφυγα ένα πρωί από Μάνη και έφτασα Θεσσαλονίκη το απόγευμα(το μεγαλύτερο που έχω κάνει με μηχανη) και πολλά άλλα μικρότερα τκυ τύπου 200-300χλμ οπότε πιστεύω δεν θα μπυ είναι τόσο θέμα. Άλλωστε δεν κοιτάς πάντα την άνεση σου:P
Φιλε μου αν εχεις φάει κόλλημα παρε το αλλα πιστεψέ με το πρωτο βραδυ δε θα κοιμηθεις αν δεν το βαλεις σε καποιο ιδιωτικό παρκινγκ... Απο αρνητικα θα σου πω κι εγω περι χρηστικοτητας/κοστους τετοιας μοτο μεσα στην αθηνα. Ειναι καθαρα για το δικο σου το γουστο και τη τσεπη, στο ποσο θες να τα παραβλεψεις ολα αυτα. Εγω με transalp 700 που μπροστα στο xr ειναι παπι, και παρωχημενη τεχνολογια προφανως, μες τη πολη το λυπομουν ηθελα να το παρατησω. Ταξιδι τυπου μια-δυο φορες το χρονο πας με οτι σηκωνει η μεση σου και η ορεξη σου. ολα θα σε πανε, σε δεδομενα ελλαδας.
Οσο συνεχιζεις να ρωτας παντως τοσο σε βλεπω να απομακρυνεσαι![]()
Εφ' όσον το μυαλό είναι στη θέση του, όλα είναι εφικτά. Για πρώτη μηχανή ως νέος αναβάτης έχω κάτι που υπερβαίνει κατά πολύ τις δυνατότητές μου. Το ξέρω όμως και γι' αυτό είμαι κάπως ας πούμε συντηρητικός (ή επιφυλακτικός) στην οδήγησή μου (σε σχέση με το αυτοκίνητο που οδηγώ πάνω από 25 χρόνια και συνεπώς μου έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη).
Το μόνο που συμφωνώ με τους προλαλήσαντες είναι πως η S1000XR είναι πολύ μεγάλη για την κίνηση της πόλης (συν το θέμα ασφάλειας όσον αφορά το παρκάρισμα). Από εκεί κι έπειτα όμως, εφ' όσον είσαι ναυτικός για όταν θα είσαι στεριά, αφού αυτό σε ευχαριστεί θα έλεγα κάντο. Από την άλλη μια Tiger 660 που προτάθηκε φαίνεται ως μια πολύ καλή επιλογή σε αυτό το στυλ μοτοσυκλέτας.
Σε κάθε περίπτωση καλά και ασφαλή χιλιόμετρα και καλές θάλασσες να έχεις![]()
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Έτσι ακριβώς όπως το είπες. Η δική μου καθημερινή έννοια είναι να το πάρω και να πάω όπου έχω όρεξη εκείνη τηβ ημέρα είτε αυτό είναι για καφέ είτε γυμναστήριο είτε βόλτα είτε ταξιδακι οπότε αλλάζει πολύ από το καθημερινό του μέσου ανθρώπου. Κσι επειδή περνάω περιορισμένο χρόνο πάνω στην μηχανή όπως είπες θέλω να με ευχαριστεί και να είναι μια μηχανή που γουστάρω στο έπακρο. Το παρκάρισμα σίγουρα είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα που πρέπει να λύσω πριν το οτιδήποτε...Όσον αφορά το ΥΓ συμφωνώ απόλυτα για αυτό και ρωτάω για να πάρω μια γνώμη από τους πιο έμπειρους από μένα
Πιστεύω πως στην αρχή με ότι πάρεις είσαι συντηρητικός καθ επιφυλακτικος μέχρι να νιώσεις ότι το έχεις ψιλομαθει που τότε αρχίζει ο πραγματικός κίνδυνος (από μεριάς αναβάτη γιατί ο κίνδυνος από όλους τους υπόλοιπους οδηγούς που απλά κόβουν τιμόνι στο άκυρο γιατί έτσι τους ήρθε χωρίς να κοιτάξουν καθρέφτη ή οτιδήποτε υπάρχει πάντα). Σε ευχαριστώ!