Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 93

Θέμα: ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

  1. #76
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.622
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PanosK24 Προβολή μηνύματος
    Εσυ νομίζω ότι το έχεις πάρει προσωπικά το όλο θέμα χωρίς λόγο. Έχεις δίκιο σχετικά με την καθημερινή χρήση δεν το έθεσα σωστά. Ότι δεν είναι ομαλή μετάβαση το ξέρω και σχετικά με την σιγουριά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πιστεύω πάντα θα έχεις τις αμφιβολίες και τις ανασφάλειες σου όπως και μια φοβία στην κάθε μεταβαση αρκεί να είναι <<καλή φοβια>> εννοώντας ότι το σέβεσαι αυτό που καβαλάς και ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρεθείς σε μια δύσκολη κατάσταση αλλα δεν φοβάσαι να ανέβεις. Ο λόγος του ποστ εοναι να πάρω απόψεις και εμπειρίες και να ακούσω πράγματα που ίσως δεν έχω σκεφτεί όχι να δείξω ότι είμαι σίγουρος γαμαω σας πατάω όλους κλπ.Εσυ σε αυτα τα 5 χρόνια τι είχες και εχεις;
    Όχι καθόλου προσωπικά, τα μισά δεν αφορούν καν το δικό σου ζήτημα αλλά έκανα ένα άτυπο Highjack σε απάντηση του ptc/Asxetost γιατί με ενδιαφέρει η μανούρα .

    Αυτό που πραγματικά σου είπα με 2 λόγια , είναι σκέψου τις προτεραιότητες στην χρήση της moto που θα επιλέξεις και ανάλογα πράξε και πως ότι και να λέμε για ικανότητα και μετάβαση δεν έχει ιδιαίτερη ουσία γιατί δεν σε ξέρουμε προσωπικά ούτε πως οδηγάς . Δεν σε κατηγόρησα πουθενά ότι θα πάρεις μοτό για να το παίξεις γαμάω τάο, απλά υπογράμμισα το προφανές ότι αμφιταλαντεύεσαι (δικαίως και προδήλως) από την στιγμή που το συζητάς εδώ.
    The Dirty Harry

  2. #77
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/03/2022
    Μηνύματα
    57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Όχι καθόλου προσωπικά, τα μισά δεν αφορούν καν το δικό σου ζήτημα αλλά έκανα ένα άτυπο Highjack σε απάντηση του ptc/Asxetost γιατί με ενδιαφέρει η μανούρα .

    Αυτό που πραγματικά σου είπα με 2 λόγια , είναι σκέψου τις προτεραιότητες στην χρήση της moto που θα επιλέξεις και ανάλογα πράξε και πως ότι και να λέμε για ικανότητα και μετάβαση δεν έχει ιδιαίτερη ουσία γιατί δεν σε ξέρουμε προσωπικά ούτε πως οδηγάς . Δεν σε κατηγόρησα πουθενά ότι θα πάρεις μοτό για να το παίξεις γαμάω τάο, απλά υπογράμμισα το προφανές ότι αμφιταλαντεύεσαι (δικαίως και προδήλως) από την στιγμή που το συζητάς εδώ.
    Ισχύει ότι αμφιταλαντευομαι και δεν το κρύβω. Άλλωστε όπως είπες και εσύ είναι λογικό. Για την χρήση που το θέλω με υπερκαλύπτει απλά η μετάβαση ήταν ο προβληματισμος μου εξαρχής που νταξει ισχύει ότι αν ο άλλος δεν σε ξέρει δεν μπορεί παρά να εκφέρει μια γενική και βάση πιθανοτήτων αποψη. Άσε που αν δεν ταλαντευομουν θα ήμουν με το ένα πόδι στον τάφο μάλλον γιατί θα ήμουν τελείως ανεγκεφαλος :P

  3. #78
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PanosK24 Προβολή μηνύματος
    Το θέμα πάρκινγκ θσ το λύσω πριν οποιαδήποτε κινηση. Λιγότερο διασκεδαστικο εννοώντας;
    δεν ξερω πως να το περιγραψω.

    εσυ τι διαδρομες κανεις στην πολη? το 390 ειναι μονοκυλινδρο, ευκολο, ελαφρυ, δεν θελει ζεσταμα στα λαστιχα κτλ. αν η χρηση πολης δεν ειναι σκληρη οπως 10 χλμ κινηση και φαναρια και χαβουζα κεντρου αθηνας κομπλε ειναι το τρεισερ.

  4. #79
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.622
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PanosK24 Προβολή μηνύματος
    Ισχύει ότι αμφιταλαντευομαι και δεν το κρύβω. Άλλωστε όπως είπες και εσύ είναι λογικό. Για την χρήση που το θέλω με υπερκαλύπτει απλά η μετάβαση ήταν ο προβληματισμος μου εξαρχής που νταξει ισχύει ότι αν ο άλλος δεν σε ξέρει δεν μπορεί παρά να εκφέρει μια γενική και βάση πιθανοτήτων αποψη. Άσε που αν δεν ταλαντευομουν θα ήμουν με το ένα πόδι στον τάφο μάλλον γιατί θα ήμουν τελείως ανεγκεφαλος :P
    Αν υποθέσουμε ότι είσαι εγκρατής και λογικός άνθρωπος (όπως φαίνεται) η διαφορά του να πάρεις το XR και του Tiger π.χ. θα είναι ότι απλά θα κάνεις περισσότερο καιρό να βρεις τα ''πατήματα'' σου στο πρώτο από ότι στο δεύτερο, άρα και περισσότερο καιρό να το μάθεις ώστε να είναι διασκεδαστική εμπειρία η οδήγηση και όχι να οδηγάς φοβισμένα.
    Κατά τα άλλα , περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
    Πάρε το αν σου γουστάρει τόσο
    The Dirty Harry

  5. #80
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    531
    Το απλό το 9 δεν έχει βγει ακόμα του 25 και είναι και λιγάκι ασχημο έτσι που το έχουν κάνει σαν Scania, gt μπορει να βρεις ακόμα στην αγορά και είναι τρομερό μηχανή αν δεν σε πειράζει που θα το βλέπεις πολύ στο δρόμο, εγω που έχω το xsr που φοράει το ίδιο μοτέρ και έχουν και το ίδιο ψαλίδι με τους χάρτες που έχει και τα λοιπά ηλεκτρονικά μπορείς να το οδηγήσεις όπως γουστάρεις, και σαν κανίβαλος και σαν πρωτάρης και τουριστικά τα κάνει όλα και επίσης δεν χάνεις ούτε ευρώ που λέει ο λόγος στην μετά πωληση(για το tracer αναφέρομαι)

  6. #81
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/03/2022
    Μηνύματα
    57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    δεν ξερω πως να το περιγραψω.

    εσυ τι διαδρομες κανεις στην πολη? το 390 ειναι μονοκυλινδρο, ευκολο, ελαφρυ, δεν θελει ζεσταμα στα λαστιχα κτλ. αν η χρηση πολης δεν ειναι σκληρη οπως 10 χλμ κινηση και φαναρια και χαβουζα κεντρου αθηνας κομπλε ειναι το τρεισερ.
    Κυρίως η χρήση της ειναι για εξυπηρέτηση μέσα στην Αθήνα ή όπου αλλού βρίσκομαι γιατί πηγαίνω σχεδόν πάντα μσ την μηχανή οπότε συχνά βρίσκομαι στο κέντρο της πόλης και μετά βόλτες το βράδυ σε παραλιακή περιφερειακους κλπ ή ταξίδι

  7. #82
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/03/2022
    Μηνύματα
    57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Αν υποθέσουμε ότι είσαι εγκρατής και λογικός άνθρωπος (όπως φαίνεται) η διαφορά του να πάρεις το XR και του Tiger π.χ. θα είναι ότι απλά θα κάνεις περισσότερο καιρό να βρεις τα ''πατήματα'' σου στο πρώτο από ότι στο δεύτερο, άρα και περισσότερο καιρό να το μάθεις ώστε να είναι διασκεδαστική εμπειρία η οδήγηση και όχι να οδηγάς φοβισμένα.
    Κατά τα άλλα , περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
    Πάρε το αν σου γουστάρει τόσο
    Έχω πιάσει το όλο ποιντ σου που σίγουρα εοναι βασιμο και λογικό

  8. #83
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/03/2022
    Μηνύματα
    57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nomand Προβολή μηνύματος
    Το απλό το 9 δεν έχει βγει ακόμα του 25 και είναι και λιγάκι ασχημο έτσι που το έχουν κάνει σαν Scania, gt μπορει να βρεις ακόμα στην αγορά και είναι τρομερό μηχανή αν δεν σε πειράζει που θα το βλέπεις πολύ στο δρόμο, εγω που έχω το xsr που φοράει το ίδιο μοτέρ και έχουν και το ίδιο ψαλίδι με τους χάρτες που έχει και τα λοιπά ηλεκτρονικά μπορείς να το οδηγήσεις όπως γουστάρεις, και σαν κανίβαλος και σαν πρωτάρης και τουριστικά τα κάνει όλα και επίσης δεν χάνεις ούτε ευρώ που λέει ο λόγος στην μετά πωληση(για το tracer αναφέρομαι)
    Σχετικά με το τρεισερ του 25 δεν με πολύ καίει γιατί δσν κοιτάω για κοίτα ούτως ή άλλως:P. Όσο για την μεταπωληση κσι το στιλ οδήγησης του ισχύει ότι είπες από ότι ακουω

  9. #84
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    531
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PanosK24 Προβολή μηνύματος
    Σχετικά με το τρεισερ του 25 δεν με πολύ καίει γιατί δσν κοιτάω για κοίτα ούτως ή άλλως:P. Όσο για την μεταπωληση κσι το στιλ οδήγησης του ισχύει ότι είπες από ότι ακουω
    Για το 900 xr που ρώτησες θα σου πω την εμπειρία μου με το f 900 r που κοιτούσα να πάρω αντί του xsr που έχουν το ίδιο μοτέρ, η κατασκευή του σε καμία περίπτωση δεν θύμιζε bmw και το μοτερ του δεν είχε τα ξεσπάσματα που από ότι κατάλαβα ψάχνεις, και στα λέω εγώ που είμαι πολύ ήρεμος οδηγός και δεν μπορώ να φτάσω τα όρια της μηχανής μου λόγω ικανοτήτων, θα σου πρότεινα να το απορρίψεις σαν επιλογή για εμενα

  10. #85
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.831
    Έχεις δοκιμάσει κανένα μοτοσακο του λίτρου+? Οτιδήποτε πάνω από 700-800 κυβικά (υπό προυποθεσεις) θα σου φανεί πύραυλος.

    Επιμένω ότι τα ηλεκτρονικά πλέον κάνουν πολλά πράγματα "ευκολα". Ωστόσο μαζεύουν χιλιόμετρα σαν διαολεμενα όπως είπε και κάποιο άλλο παλικάρι εδώ, και εκεί είναι τα δύσκολα. Χρειάζεται reset ο εγκέφαλος σου, μαζί με τα σχολεία που αναφέρθηκαν.

    Στην θέση σου, δεν θα ρωτούσα κάτι παραπάνω εδώ γιατί ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Θα έπαιρνα σβάρνα τις αντιπροσωπειες και θα δοκίμαζα ότι μου κάθεται καλά στο μάτι. Αν υπάρχουν διαθέσιμα, θα δοκίμαζα στο τέλος τα XR (μικρό και μεγαλο). Δύο φανάρια υπόθεση στην Βουλιαγμένης, με καλό άνοιγμα, και ένα χ@σμενο βρακι μετά, θα σε βοηθήσουν να σχηματίσεις πραγματικά καλύτερη άποψη από ότι λέμε εδώ εμείς..

    P.S. πάρε αυτό που γουστάρεις να κοιτάς παρκαρισμένο και μπορείς..
    Τελευταία τροποποίηση από Nostradamus; 22/01/2025 στις 20:05.

  11. #86
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    764
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Έχεις δοκιμάσει κανένα μοτοσακο του λίτρου+? Οτιδήποτε πάνω από 700-800 κυβικά (υπό προυποθεσεις) θα σου φανεί πύραυλος.

    Επιμένω ότι τα ηλεκτρονικά πλέον κάνουν πολλά πράγματα "ευκολα". Ωστόσο μαζεύουν χιλιόμετρα σαν διαολεμενα όπως είπε και κάποιο άλλο παλικάρι εδώ, και εκεί είναι τα δύσκολα. Χρειάζεται reset ο εγκέφαλος σου, μαζί με τα σχολεία που αναφέρθηκαν.

    Στην θέση σου, δεν θα ρωτούσα κάτι παραπάνω εδώ γιατί ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Θα έπαιρνα σβάρνα τις αντιπροσωπειες και θα δοκίμαζα ότι μου κάθεται καλά στο μάτι. Αν υπάρχουν διαθέσιμα, θα δοκίμαζα στο τέλος τα XR (μικρό και μεγαλο). Δύο φανάρια υπόθεση στην Βουλιαγμένης, με καλό άνοιγμα, και ένα χ@σμενο βρακι μετά, θα σε βοηθήσουν να σχηματίσεις πραγματικά καλύτερη άποψη από ότι λέμε εδώ εμείς..

    P.S. πάρε αυτό που γουστάρεις να κοιτάς παρκαρισμένο και μπορείς..
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  12. #87
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.829
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Έχεις δοκιμάσει κανένα μοτοσακο του λίτρου+? Οτιδήποτε πάνω από 700-800 κυβικά (υπό προυποθεσεις) θα σου φανεί πύραυλος.

    Επιμένω ότι τα ηλεκτρονικά πλέον κάνουν πολλά πράγματα "ευκολα". Ωστόσο μαζεύουν χιλιόμετρα σαν διαολεμενα όπως είπε και κάποιο άλλο παλικάρι εδώ, και εκεί είναι τα δύσκολα. Χρειάζεται reset ο εγκέφαλος σου, μαζί με τα σχολεία που αναφέρθηκαν.

    Στην θέση σου, δεν θα ρωτούσα κάτι παραπάνω εδώ γιατί ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Θα έπαιρνα σβάρνα τις αντιπροσωπειες και θα δοκίμαζα ότι μου κάθεται καλά στο μάτι. Αν υπάρχουν διαθέσιμα, θα δοκίμαζα στο τέλος τα XR (μικρό και μεγαλο). Δύο φανάρια υπόθεση στην Βουλιαγμένης, με καλό άνοιγμα, και ένα χ@σμενο βρακι μετά, θα σε βοηθήσουν να σχηματίσεις πραγματικά καλύτερη άποψη από ότι λέμε εδώ εμείς..

    P.S. πάρε αυτό που γουστάρεις να κοιτάς παρκαρισμένο και μπορείς..
    Ακόμα θυμάμαι το δικό μου χεσμένο βρακί με το RD 350 πριν κάτι αιώνες...
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  13. #88
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    297
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nomand Προβολή μηνύματος
    Για το 900 xr που ρώτησες θα σου πω την εμπειρία μου με το f 900 r που κοιτούσα να πάρω αντί του xsr που έχουν το ίδιο μοτέρ, η κατασκευή του σε καμία περίπτωση δεν θύμιζε bmw και το μοτερ του δεν είχε τα ξεσπάσματα που από ότι κατάλαβα ψάχνεις, και στα λέω εγώ που είμαι πολύ ήρεμος οδηγός και δεν μπορώ να φτάσω τα όρια της μηχανής μου λόγω ικανοτήτων, θα σου πρότεινα να το απορρίψεις σαν επιλογή για εμενα
    Απαντώ περισσότερο επειδή το 900XR ίσως αποτελεί υποψήφιο μηχανάκι για τον νηματοθέτη. Αν με το "ίδιο μοτέρ" αναφέρεσαι στον κυβισμό θα συμφωνήσω, αλλά οι ομοιότητες των δυο μοτέρ αρχίζουν και τελειώνουν εκεί. Το 900XR έχει δικύλινδρο μοτέρ ενώ τα Tracer 9/XSR 900 έχουν τρικύλινδρο. Όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας των δυο κινητήρων θα συμφωνήσω, ο 900 της BMW είναι πολύ γραμμικός και δεν προσφέρει ιδιαίτερες συγκινήσεις. Βέβαια και ο CP3 της Yamaha δεν είναι το αγρίμι που ήταν στο ΜΤ09/Tracer 900 πρώτης γενιάς, ωστόσο είναι σίγουρα πιο ζωηρός -και δυνατός- από τον δικύλινδρο της BMW.

    Επιπλέον, επειδή είμαι κάτοχος του F900R, σε τι ακριβώς δεν θυμίζει BMW; Γιατί στον εργοστασιακό εξοπλισμό έχεις σχεδόν όλες τις επιλογές με τα μεγάλα μηχανάκια της εταιρείας με εξαίρεση κάτι πακέτα τύπου "carbon ζάντες-λεπτομέρειες" ή τα πακέτα Μ, που ούτως ή άλλως δεν συνάδουν με τη φύση (και τιμή ίσως) των εν λόγω μοτοσυκλετών. Οι διακόπτες στο τιμόνι, η οθόνη, οι μανέτες - grips και οι καθρέφτες είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με μεγάλα GS και το 1000ΧR της τότε εποχής. Τα πλαστικά; Λογικό δεν είναι να είναι υποδεέστερης ποιότητας στο μηχανάκι που έχει αρχική τιμή €10.000 έναντι ενός με αρχική τιμή €20.000; Τέλος, επειδή είχα δοκιμάσει τα MT09 - Tracer 9 (του 2021) πριν αγοράσω, σε ποιότητα κατασκευής επ' ουδενί δεν ήταν ανώτερα από τα BMW κατά την ταπεινή μου γνώμη.

  14. #89
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    531
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από aris19 Προβολή μηνύματος
    Απαντώ περισσότερο επειδή το 900XR ίσως αποτελεί υποψήφιο μηχανάκι για τον νηματοθέτη. Αν με το "ίδιο μοτέρ" αναφέρεσαι στον κυβισμό θα συμφωνήσω, αλλά οι ομοιότητες των δυο μοτέρ αρχίζουν και τελειώνουν εκεί. Το 900XR έχει δικύλινδρο μοτέρ ενώ τα Tracer 9/XSR 900 έχουν τρικύλινδρο. Όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας των δυο κινητήρων θα συμφωνήσω, ο 900 της BMW είναι πολύ γραμμικός και δεν προσφέρει ιδιαίτερες συγκινήσεις. Βέβαια και ο CP3 της Yamaha δεν είναι το αγρίμι που ήταν στο ΜΤ09/Tracer 900 πρώτης γενιάς, ωστόσο είναι σίγουρα πιο ζωηρός -και δυνατός- από τον δικύλινδρο της BMW.

    Επιπλέον, επειδή είμαι κάτοχος του F900R, σε τι ακριβώς δεν θυμίζει BMW; Γιατί στον εργοστασιακό εξοπλισμό έχεις σχεδόν όλες τις επιλογές με τα μεγάλα μηχανάκια της εταιρείας με εξαίρεση κάτι πακέτα τύπου "carbon ζάντες-λεπτομέρειες" ή τα πακέτα Μ, που ούτως ή άλλως δεν συνάδουν με τη φύση (και τιμή ίσως) των εν λόγω μοτοσυκλετών. Οι διακόπτες στο τιμόνι, η οθόνη, οι μανέτες - grips και οι καθρέφτες είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με μεγάλα GS και το 1000ΧR της τότε εποχής. Τα πλαστικά; Λογικό δεν είναι να είναι υποδεέστερης ποιότητας στο μηχανάκι που έχει αρχική τιμή €10.000 έναντι ενός με αρχική τιμή €20.000; Τέλος, επειδή είχα δοκιμάσει τα MT09 - Tracer 9 (του 2021) πριν αγοράσω, σε ποιότητα κατασκευής επ' ουδενί δεν ήταν ανώτερα από τα BMW κατά την ταπεινή μου γνώμη.
    Ίδιο μοτέρ εννοώ το 900 xr με το f 900 όχι με το xsr, η ποιότητα κατασκευής στο συγκεκριμένο bmw που το πήρα δύο φορές για test από το Κηφισό δεν μου θύμισε καθόλου το gs πχ που είχα ενα διάστημα στο παρελθόν, δεν ξέρω εάν επηρεάζει και το γεγονός πως αν δεν κάνω λάθος κατασκευάζεται στην Ινδία αλλά η αίσθηση που μου άφησε ήταν κακή, τόσο στα πλαστικά του καθώς επίσης και στα χειριστήρια του, δεν θεωρώ ότι τα αντίστοιχα της yamaha είναι καλύτερα διότι ποτέ δεν ήταν ανώτερα από της bmw, για το xr 900 δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα διότι δεν το έχω δοκιμάσει

  15. #90
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    297
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nomand Προβολή μηνύματος
    Ίδιο μοτέρ εννοώ το 900 xr με το f 900 όχι με το xsr, η ποιότητα κατασκευής στο συγκεκριμένο bmw που το πήρα δύο φορές για test από το Κηφισό δεν μου θύμισε καθόλου το gs πχ που είχα ενα διάστημα στο παρελθόν, δεν ξέρω εάν επηρεάζει και το γεγονός πως αν δεν κάνω λάθος κατασκευάζεται στην Ινδία αλλά η αίσθηση που μου άφησε ήταν κακή, τόσο στα πλαστικά του καθώς επίσης και στα χειριστήρια του, δεν θεωρώ ότι τα αντίστοιχα της yamaha είναι καλύτερα διότι ποτέ δεν ήταν ανώτερα από της bmw, για το xr 900 δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα διότι δεν το έχω δοκιμάσει
    Το 900R και το 900XR έχουν κατά 70% τα ίδια μηχανικά μέρη σύμφωνα με τη BMW, όμως έχουν διαφορετικό στήσιμο. Έχω δοκιμάσει το 1250GS, το 1250R, το 1000XR και το καινούργιο 1300GS και τουλάχιστον ό,τι αφορά το τιμόνι και τα παρελκόμενά του, την οθόνη και την συνδεσιμότητα, στα 900 είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με τα μεγάλα μοντέλα - οπότε δεν θεωρώ ότι χάνουν εκεί. Δεν ξέρω ποιο GS είχες, αλλά δεν αποκλείω να έπεσε η ποιότητα κατασκευής σε όλα με την πάροδο του χρόνου.

    Τα 900 της BMW δεν κατασκευάζονται στην Ινδία, το μοτέρ παράγεται στην Κίνα από τη Loncin και συναρμολογούνται στη Γερμανία. Τα μονοκύλινδρα 310 κατασκευάζονται στην Ινδία.

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ / ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΟΝ-OFF
    από giannis1070 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 126
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2016, 12:57
  2. ο τοπος θελει αλλαγη
    από kalgeorge στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2014, 16:23
  3. Αλλαγή R1'03 -> R1'04 ή '05...
    από RapidShade στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2005, 08:53
  4. Αλλαγή ήχου εξάτμησης
    από cbanthropos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2004, 11:08
  5. Τροποσ Για Αλλαγη Χαρτογραφησησ Στο Χαγιαμπουσα
    από BILL VUZAS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2004, 16:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF