Πριν 30 χρόνια αγόρασα ένα RGV 250 του '91 μοντέλο.
19 χρόνων ήμουν κ ήθελα κάτι πιο δυνατό από το TZR 125 που είχα τότε.
Ο ιδιοκτήτης του Suzuki είχε βάλει καινούργια λάστιχα για να το πουλήσει σε καλύτερη τιμή.
Δεν ήταν ακριβώς slick πίστας, είχαν μια αχνή αυλάκωση, αλλά έμοιαζαν πολύ.
Μαζί με αυτά που μου είπε για το μηχανάκι μου έδωσε οδηγίες κ για τα ελαστικά.
Ζεσταίνονται εύκολα, αλλά μακριά από νερά κ υγρασίες, γιατί η πτώση είναι πολύ πιθανή.
Ιούνιος ήταν, μόλις είχε τελειώσει εξάμηνο στην σχολή, ο καιρός καλός, καύσωνας, παντού ξεραΐλα, αποφάσισα με έναν φίλο να κάνουμε ημερήσια Επίδαυρο -Νάυπλιο-Πόρτο Χέλι.
Επειδή με το RGV έκανα αρκετές εκδρομές πριν το δώσω, φορώντας φυσικά κ κανονικά ελαστικά δρόμου, η εμπειρία με τα slick ήταν πώς το μηχανάκι συμπεριφερόταν σαν να ήταν διαρκώς κολλημένο, δεν άνοιγε την τροχιά του, έπεφτε πιο εύκολα, είχε πιο στρωτή κ άνετη οδήγηση, καλύτερο φρένο, αλλά μάλλον υψηλότερη κατανάλωση.
Στην τέταρτη, πέμπτη βόλτα με αυτά, είχε σχεδόν μπει Σεπτέμβρης, είχαν φθορά σαν να τα έχεις τρίψει με χοντρό γυαλόχαρτο κ έλειπαν κομματάκια από τα πλάγια.
Τα άλλαξα με νορμάλ ελαστικά κ δεν ξαναφόρεσα ποτέ τέτοιου είδους ξανά.
Θεωρώ πως αν κάποιος μπορεί κ φοράει τέτοιου είδους ελαστικά, τύπου slick, θα έχει μια πολύ ωραία εμπειρία, ανάλογα κ το μηχανάκι φυσικά.
Εδώ σε όλο αυτό το κείμενο ή λέξη που αναιρεί τα πάντα στο σήμερα είναι "πριν 30 χρόνια"..
Τα λάστιχα έχουν κάνει όχι απλά άλματα.....δε μπορείς πλέον να συγκρίνεις λάστιχα πριν 10 χρόνια με τα σημερινά....Όχι πριν 30..φιλικά πάντα ε..δυστυχώς έτσι είναι...έχω οδηγήσει με σλικ στο δρόμο με ήμι σλικ τύπου γόμες και hypersport...
Όπως και το ανάποδο στην πίστα με όλα τα παραπάνω...
Πλέον με ένα hypersport όπως το έπος S22 η ένα TT κάνεις τα πάντα...όταν με το καλο αποκτήσεις ρυθμό γρήγορου στην πίστα περνάς στα σλικ ανετα...πίστα και μόνο πίστα...προσωπικά στο δρόμο δεν αλλάζω τα hypersport πλέον και όταν ακούω έβαλα ημισλικ έβαλα γόμες και θα κάνω και θα δείχνω γελαω...κάποτε όντως για στεγνούς δρόμους οι γόμες ήταν τοπ και είχαν φοβερή διαφορά απ τα σλικ πλέον τα hypersport λόγο περισσότερων θερμικών κύκλων αντοχής και και είναι απείρως καλύτερα για το δρόμο..
Τεσπα μεγάλη κουβέντα..γνώμη μου μην πληρώνετε 450αρια για γόμες παίδες δεν υπάρχει νόημα εκτός αν είσαι για πίστα και δεν έχεις κουβέρτες για τα σλικ..![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Αυτός είναι και κουλαδι κάνει κομιουτινγκ κάπου έχω την ίδια φώτο με τη μόνη διαφορά ότι το λαστιχο είναι έτσι στο πλαι και έχει ψωμί στο κέντρο..
(Και καπου έχω μια φώτο με ένα ζευγάρι d211 του χαρη απ το μακρινό παρελθόν που είναι όλο το λάστιχο έτσι στα χιονια)![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Έχε χάρη Χάρη που είναι στο σκληρό θαμμένες...καγκουρα..![]()
Throttle that mysterious friend of ours
Οντως τα hypersport ειναι πλεον στο δρομο ασυγκριτα. Προσωπικα εχω ενα Sportsmart MK3 και απαξ και ζεσταθει κραταει απιστευτα καλα. Το θεωρω καλυτερο απο S22 σε θεμα κρατηματος. το 22 ζεσταινεται γρηγοροτερα και ειναι πιο μαλακο στη μεση.