Εγώ πάντως έχω καταλήξει πως στην μικρή κατηγορία των σκούτερ (που είναι ξεκάθαρα εργάτες) θα κοίταγα κάτι με πάτωμα -όπως κι έκανα- για να εκμεταλλευτώ στο 100% τις ευκολίες ενός σκούτερ. Συν ότι θεωρώ καλύτερη τη θέση οδήγησης για μανούβρες στη κίνηση. Τροφή για σκέψη αυτά επειδή έχεις καταλήξει και προτείνω κάτι εναλλακτικό.
Το keyless μην το υποτιμάς (και στη μπαγκαζιέρα), είναι απίστευτα πρακτικό στο σύγχρονο τρόπο ζωής. Πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Πραγματικά πέρισυ που ήμουν ξανά σε αναζητήση ,ένα που μου άρεσε πολύ και συνδύαζε σπορ εμφάνιση και με πάτωμα είναι το sym jet 14,κάτι αντίστοιχο σε Honda , Kymcko κτλ δεν έχω δεί....Σήμερα που πήγα από κοντά το evo κοστίζει 2895€ δηλαδή με 400€ παραπάνω αγοράζεις pcx ..
Επίσης να προσθέσω ότι επειδή έχω ήδη παπί δεν θέλω να πάω σε scooter που να μοιάζει πάλι με παπί όπως είναι το vision,Sh ή το Piaggio liberty.
Τελευταία τροποποίηση από Kotsos83; 27/01/2025 στις 16:09.
Η (φτηνή) λύση σε Honda με πάτωμα, δηλαδή αντί για PCX, είναι το SH Mode.
Προσωπικά, απορώ πως δεν πουλά αυτό παραπάνω σε σχέση με το PCX. Μόνο πλεονεκτήματα έχει.
Τελευταία τροποποίηση από Sorath; 27/01/2025 στις 16:04.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Το PCX έχει πολύ καλύτερο λουκ και καλύτερο πάτημα στον δρόμο. Ναι, το SH φαίνεται πιο πρακτικό με το φλατ πάτωμα, αλλά κανείς δεν αγοράζει σκούτερ για την πρακτικότητα.
Oh wait.
ΥΓ: Το μόνο πλεονέκτημα του SH που βλέπω εγώ είναι τα +30 κυβικά του 150.
Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 27/01/2025 στις 16:41.
Life begins at 45°.
Το look είναι υποκειμενικό, αλλά καλύτερο πάτημα, με την καμία απο την στιγμή που έχει μικρότερους τροχούς.
Η δική μου άποψη είναι οτι scooter = πρακτικότητα. Απο την στιγμή που δεν μπορείς να βγάλεις γούστα, ας εκμεταλλευτείς όσο γίνεται περισσότερο το πρακτικό κομμάτι.
Για αυτό, άλλο όχημα για την πόλη και άλλο για έξω![]()
Το sh εχει πιο μεγαλης διαμετρου τροχους σε σχεση με το pcx, το οποιο παιζει το ρολο του και στην οδικη συμπεριφορα και στην ανεση. Συν οτι στο sh ζυγιζει καλυτερα το βαρος μπρος πισω και εχεις καλυτερη αισθηση μπροστινου τροχου και τιμονι.
Life begins at 45°.
Ενα nmax 125 που μου δωσανε πριν 2,5 περιπου χρονια, απο τη yamaha, με 1000χλμ(δλδ καινουργιο), το ειχα για 4-5 μερες, το μπροστινο του μου εδινε την αισθηση οτι αν το πιεσω σε στροφη θα γλυστρησει.Κατι που δεν συνεβαινε με ενα aprilia sporcity που ειχα για περιπου 15 χρονια. pcx δεν οδηγησα αλλα φανταζομαι δεν ειναι καλυτερο απο nmax.