Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 46

Θέμα: Εκκίνηση μοτοσυκλέτας (πεσμένη μπαταρία) με μπαταρία αυτοκινήτου

  1. #31
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Δεν κάθισα να διαβάσω όλο το νήμα, γέρασα και βαριέμαι το μπίρι μπίρι. Μόνο αυτό: Μπαταρία μολύβδου 12v που δείχνει τάση 11,4V έχει πεθάνει και δεν το ξέρει. Την φορτίζεις και την αφήνεις εκτός φόρτισης μια μέρα. Αν δείχνει πάλι το ιδιο ψάχνεις γύφτο σόρυ Ρομά να την δώσεις
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  2. #32
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ρε συ τελεγονε, ελεος..

    Δεν καθομαι να συζητήσω πως ενα τροφοδοτικο 12V θα καταφερει να φορτισει την μπαταρία στα 13V... Απλα να σκεφτουν αυτοί που τους προτείνεις αυτη την λύση, ποσα amperes τραβαει μια αδεια μπαταρία και ποσα βγαζουν αυτες οι κινεζιές..
    ρωτάς για να μάθεις ή το παίζεις πονηρός?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Άμα βάλεις ένα τροφοδοτικό 12V και μαζί μία μπαταρία ΑΑ που είναι 1,5V, θα είναι οκ?
    άλλος ετούτος εδώ. ρε πως δεν το είχα σκεφτεί ο κερατάς !!!! βάλε 2 να είσαι οκ 1000%

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    More than OK, I should say..

    Θα μας περισσεψουν και 500mV να το παιξουμε μπρουκληδες..
    μου έλειψες μωρη κφαλα κι εσυ και το χιούμορ σου
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  3. #33
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    μου έλειψες μωρη κφαλα κι εσυ και το χιούμορ σου
    Κατσε ησυχα μωρε λακακα..

    Εδώ μιλαμε σοβαρα..!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #34
    Μέλος Το avatar του/της Vassilis
    Εγγραφή
    16/11/2021
    Μηνύματα
    402
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από aris19 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα παιδιά! Λόγω πολύ αυξημένου όγκου δουλειάς-υποχρεώσεων, το μηχανάκι δεν έχει κινηθεί από κάπου μέσα στον Οκτώβρη. Πάω προχθές το πρωί στο πάρκινγκ να ρίξω μια ματιά και να το βάλω μπροστά αλλά δεν έπαιρνε. Το πιθανότερο είναι ότι ευθύνεται η μπαταρία, καθώς την τελευταία φορά που βγήκε βόλτα δεν είχα κάποιο πρόβλημα ούτε υπήρξε μέχρι πρότινος κάποια δυσκολία στο να πάρει μπροστά. Όταν γυρνάω το κλειδί τα όργανα/ενδείξεις/μενού λειτουργούν κανονικά και στην οθόνη με τις πληροφορίες οχήματος η τάση της μπαταρίας ήταν στα 11,4 V (όταν είναι σε λειτουργία είναι στα 14,3 - 14,4 V). Το μηχανάκι είναι το BMW F900R ηλικίας περίπου 4 ετών και η μπαταρία που έχει είναι η μαμά του.

    Έχω τις εξής απορίες:
    1) Έχω ακούσει ότι οι μοτό με καταλύτη-αισθητήρα λ δεν είναι καλό να παίρνουν μπροστά με σπρώξιμο για να μην ρισκάρεις τη μακροζωία του καταλύτη. Ισχύει γενικά ή να επιχειρήσω με σπρώξιμο;
    2) Θα μπορούσα να το βάλω μπροστά με καλώδια από αυτοκίνητο; Αν ναι, με ποια διαδικασία (πχ σβηστό το αυτοκίνητο);

    Θα ήθελα να αποφύγω σε πρώτη φάση να στηθώ να περιμένω οδική βοήθεια, αφετέρου θα ήθελα να ξέρω τι μπορώ/δεν μπορώ για μελλοντική περίπτωση ή σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί βοήθεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    Το έπαθα την προηγούμενη εβδομάδα μετά από 3 εβδομάδες ακινησία Όπως είπαν και αλλα παιδιά μπορείς μια χαρά από αυτοκίνητο αλλά συνδέεις τα καλώδια με και τα δυο σβηστά εντελώς (και ρεύματα δηλαδή). Επειτα ανάβεις αυτοκίνητο, βάζεις μπροστά, ανάβεις μηχανή, βάζεις μπροστά.
    Τελευταία τροποποίηση από Vassilis; 15/01/2025 στις 21:17.

  5. #35
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    272
    Θα ήθελα να ευχαριστήσω ξανά όλους τους συνφορουμίτες που συμμετείχαν-βοήθησαν. Μάλλον θα ακολουθήσω τη συμβουλή του Νίκου και θα πάρω τον φορτιστή της BMW (βρήκα έναν σε καλή τιμή) καθώς το πάρκινγκ απέχει περίπου 10 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι μου, οπότε βολεύει το ότι μπορώ να φορτίσω από το socket της μηχανής χωρίς το σύνδεσε-αποσύνδεσε. Κάνει και για μπαταρίες ιόντων λιθίου, οπότε μπορώ να τον κρατήσω ακόμα και να πάω σε άλλη μάρκα μελλοντικά. Το μόνο που μένει να δούμε τώρα είναι αν σώζεται η μπαταρία, αλλά από αυτά που μου λέτε μάλλον μας χαιρέτισε.

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Μπαταρία μολύβδου 12v που δείχνει τάση 11,4V έχει πεθάνει και δεν το ξέρει
    Δεν ισχύει αυτό που γράφεις.

    Εχω δει μπαταρίες που έχω ξεχάσει μήνες αφόρτιστες, να έχουν 6V τάση στο αέρα, σε σημείο που έπρεπε να ''κοροιδέψω'' τον φορτιστή για να μην μπαίνει σε πρόγραμμα για 6V μπαταρίες, και με μια φόρτιση, βγάλαν....χρόνια ακόμη.

    Εχω δει μπαταρίες να δείχνουν 13V στον αέρα, και μόλις έβαλα ένα λαμπάκι λίγων Watt, έπεσε η τάση στο 0,33V

    Εχω δει μπαταρίες να δείχνουν 11.8V στον αέρα, και μόλις της δώσεις να κάνει μιζιά, να απογειώνεται το όχημα.

    Και πολλές άλλες ενδιάμεσες καταστάσεις σε αυτά τα ακραία παραδείγματα.

    Δεν λέει κάτι ΟΡΙΣΤΙΚΟ η τάση μιας μπαταρίας στον αέρα. Λέει κάτι, αλλά θέλει κι άλλες πληροφορίες για να δεις αν μια μπαταρία είναι καλή.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  7. #37
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.845
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δεν ισχύει αυτό που γράφεις.

    Εχω δει μπαταρίες που έχω ξεχάσει μήνες αφόρτιστες, να έχουν 6V τάση στο αέρα, σε σημείο που έπρεπε να ''κοροιδέψω'' τον φορτιστή για να μην μπαίνει σε πρόγραμμα για 6V μπαταρίες, και με μια φόρτιση, βγάλαν....χρόνια ακόμη.

    Εχω δει μπαταρίες να δείχνουν 13V στον αέρα, και μόλις έβαλα ένα λαμπάκι λίγων Watt, έπεσε η τάση στο 0,33V

    Εχω δει μπαταρίες να δείχνουν 11.8V στον αέρα, και μόλις της δώσεις να κάνει μιζιά, να απογειώνεται το όχημα.

    Και πολλές άλλες ενδιάμεσες καταστάσεις σε αυτά τα ακραία παραδείγματα.

    Δεν λέει κάτι ΟΡΙΣΤΙΚΟ η τάση μιας μπαταρίας στον αέρα. Λέει κάτι, αλλά θέλει κι άλλες πληροφορίες για να δεις αν μια μπαταρία είναι καλή.
    Διάβασε καλά τι γράφω σε παρακαλώ
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #38
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    272
    Καλησπέρα! Τελικά πήρα τον φορτιστή της BMW την Παρασκευή 17 του μήνα, συνέδεσα για φόρτιση την μπαταρία ως το 90% και έβαλα μπροστά το μηχανάκι να δουλέψει για 10 λεπτά περίπου, με το σκεπτικό να δοκιμάσω εντός ολίγων ημερών να δω αν θα πάρει μπροστά. Σήμερα λοιπόν που επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο, πήρε εύκολα με την πρώτη μιζιά και έκανα μια καλούτσικη βόλτα, οπότε -μάλλον- δεν με έχει αφήσει τελείως η μπαταρία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ξανά όσους ασχολήθηκαν, ακόμα και να μην ακολούθησα τη δική τους συμβουλή

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    831
    Συνεχίζοντας από εδώ για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα και εγώ μετά από μήνες ακινησίας θεώρησα πως η μπαταρία ήταν το πρόβλημα. Την έβαλα στο φόρτιστη και παρά το γεγονός ότι φάνηκε ότι την φόρτισε η μηχανή ήταν νεκρή. Παίρνω καινούργια μπαταρία, την συνδέω και πάλι τίποτα. Μετά κοιτάω τον δείκτη βενζίνης και βλέπω ότι το μηχανάκι είναι μάλλον άδειο. Λες να είμαι τόσο ηλίθιος λέω; Πάω βενζινάδικο παίρνω τρία λίτρα και δοκιμάζω ξανά. Η μίζα γυρνάει, το μηχανάκι πάει να πάρει μπροστά, ζοριζεται αλλά δεν τα καταφέρνει. Δοκιμάζω ακόμα μια φορά και πάλι ζοριζεται αλλά τίποτα. Δοκιμάζω τριτη φορά, νεκρό όπως πριν την βενζίνη. Και βλέπω από το σωληνάκι του ρεζερβουάρ μάλλον να έχει σταξει λίγη βενζίνη στο πάτωμα. Το μηχανάκι είναι zzr 600 με καρμπυρατέρ προφανώς. Όντας εντελώς άσχετος τι μπορεί να συμβαίνει;;

  10. #40
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.938
    Το έχεις σε πάρκινγκ; Πυλωτη; ή πεζοδρόμιο; Αν είναι πεζοδρομιο το σκεπάζεις με κουκούλα;
    Οι ερωτήσεις για τις συνθήκες σχετίζονται με την μακροπρόθεσμη ακινησία

    Αρχικά για να το βάλεις μπροστά βεβαιώσου ότι: περιστρέφεις το γκριπ του γκαζιού στο τέρμα να κατεβάσουν βενζίνη τα καρμπυρατέρ παράλληλα μέσα στις επόμενες 10 παρατεταμένες μιζιες θα περίμενα να πάρει.
    Αν δεν, ξεκινάς έλεγχο μπουζί αν σπινθηρίζουν.
    φίλτρο αέρα και φίλτροκουτι, αν είναι βουλωμένα
    Ρεύματα, τι τάση παράγουν τα πηνία, η έξοδο του ανορθωτή και η μπαταρία
    Αυτά για αρχή

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    660
    Πρώτα δες τα μπουζί το cb sf αν το είχες καιρό στο πλαϊνό σταντ περνούσε βενζίνη στον κύλινδρο και βραχυκύκλωνε μπουζί επείσης μια ερώτηση η μηχανή έχει αντλία ή είναι φυσικής ροής;Χρήστο αυτό που λές να ανοίξει τέρμα το γκάζι για να κατεβάσει βενζίνη δεν νομίζω πως ισχύει εκτός και αν θέλεις να πείς κάτι άλλο πουδεν το κατάλαβα.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    1.998
    Ρε παιδιά ο Νίκος λέει ότι με καινούργια μπαταρία μίζαρε δυο φορές και μετά τίποτα, αυτό είναι το ανησυχητικό, τώρα προφανώς για καρμπυρατέρ πρέπει να "κατεβάσει" βενζίνη το μηχανάκι όταν όλα είναι εντάξει και θέλει σχετικά παρατεταμένη μιζιά μέχρι να "αρπάξει" αλλά και το υπερβολικά πολύ καύσιμο μπορεί να οδηγήσει σε μπούκωμα.

    Το Fazer του Αλέξη που κινείται αραιά και που θέλει συνήθως μία ή δύο μιζιές των 5 δευτερολέπτων με το τσοκ ανοιχτό αναλόγως εποχής.

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    831
    Τελικά ξαναδοκιμασα μετά από κάποιες ώρες και πήρε με την τέταρτη προσπάθεια. Μου έμεινε και η καινούργια μπαταρία. Απλά την πρώτη φορά που δοκίμασα αφού της έβαλα βενζίνη με παραξένεψε πολύ που ενώ πήγε να πάρει, μετά νέκρωσε. Τέλος καλό, όλα καλά; Αναστηθηκε για ακόμα μια φορά το μηχανάκι. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Μάλλον πρέπει σιγά σιγά να δω κάτι σε πιο σύγχρονο.

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    1.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nitse3 Προβολή μηνύματος
    Τελικά ξαναδοκιμασα μετά από κάποιες ώρες και πήρε με την τέταρτη προσπάθεια. Μου έμεινε και η καινούργια μπαταρία. Απλά την πρώτη φορά που δοκίμασα αφού της έβαλα βενζίνη με παραξένεψε πολύ που ενώ πήγε να πάρει, μετά νέκρωσε. Τέλος καλό, όλα καλά; Αναστηθηκε για ακόμα μια φορά το μηχανάκι. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Μάλλον πρέπει σιγά σιγά να δω κάτι σε πιο σύγχρονο.
    Ευτυχώς, πήγαινε και μια καλή βόλτα τώρα να στανιάρει

  15. #45
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    203
    Μπορεί να λέω και βλακείες, αλλά από την στιγμή που το μηχανάκι έχει καρμπς, το να κάθονται τα καρμπς πολύ καιρό δεν είναι καλό. Ίσως κάπου ήταν "οριακά" στο να βουλώσουν αλλά τελικά η ροή καυσίμου τα ξεμπούκωσε;

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φορητό Power Pack με μπαταρία αυτοκινήτου
    από el_hymador στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2014, 11:23
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΠΑΤΑΡΙΑ
    από koskarav στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2011, 21:39
  3. Πρόβλημα με μπαταρία...
    από kufojohn στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2007, 16:46
  4. Πρόβλημα με μπαταρία
    από gdevelek στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 29/07/2005, 13:32
  5. Πρόβλημα με μπαταρία
    από Stergios69 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2004, 12:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF