Είμαστε κοντά στα 1000km και το ΜΤ έχει αρχήσει να μου δείχνει τον πραγματικό του χαρακτήρα, ένας σκέτος κάγκουρας.
Από τις μηχανές που είχα, πιο κοντά σε θέση οδήγησης είναι στο....WRF, καμία σχέση με το XSR και το Hornet.
Βέβαια από την άλλη, είναι πολύ άνετη η θέση οδήγησης για ταξίδι.
Πολύ πιο απότομο στην οδήγηση με τελείως διαφορετικές γραμμές, σε σημείο που τα χρειάστηκα 1-2 φορές γιατί έκοψα το τιμόνι και παραλίγο να "κουτουλίσω" στην εσωτερική.
Το σασμάν έχει βελτιωθεί σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, το shifter είναι βούτυρο πλέον και κάνει τις αλλαγές άσχετα αν έχεις κλειστό ή ανοιχτό το γκάζι.
Το υπόλοιπο μοτέρ είναι ίδιο και με επιβεβαιώνει ότι είναι ένα μοτέρ για όλες τις χρήσεις.
To mobile connectivity έχει την πλάκα του, τραβάει αρκετή μπαταρία από το κινητό. Από σήμερα θα αρχίσω να το δουλεύω μέσα στη πόλη ώστε να το συνηθίσω.
Οι αναρτήσεις είναι αρκετά περίεργες, αν υπάρχει κάποιος εδώ να βοηθίσει να το ρυθμίσουμε θα ήταν πολύ καλό.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!