Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Moto3 Honda

  1. #1
    Ανήσυχο πνεύμα.... Το avatar του/της latris mixanis
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    4.051

    Moto3 Honda

    Η Honda έγινε ο πρώτος κατασκευαστής που ολοκλήρωσε την αγωνιστική μοτοσυκλέτα που θα προσφέρει και σε ιδιώτες για τη συμμετοχή στη νέα κατηγορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος ταχύτητας.
    Οι πωλήσεις της σχεδιάζεται να αρχίσουν από τον ερχόμενο Δεκέμβριο, ενώ ανακοινώθηκε και η τιμή της στη διάρκεια της δημόσιας παρουσίας της στο GP της Catalunya, η οποία στην Ισπανία θα κοστίζει 23.600 ευρώ παρακαλώ. Η NSF250R, όπως ονομάζεται, με τον τετράχρονο κινητήρα αποτελεί συνέχεια της δίχρονης RS125 που η Honda, ή καλύτερα το HRC, διέθετε και σε ιδιωτικές ομάδες. Το περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο και οι αναρτήσεις της νέας μοτοσυκλέτας έχουν προέλθει από την εξέλιξη του RS125, ενώ ο κινητήρας είναι φυσικά ολοκαίνουργιος, αποκλειστικά για αυτήν. Ο μονοκύλινδρος έχει δυο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες από τιτάνιο. Είναι πιο υπερτετράγωνος από της motocross CRF250R με διάμετρο 78 χιλιοστά και διαδρομή 52,3 (αντί 76,8 x 53,8) με την απόδοσή του να ανακοινώνεται ότι θα φθάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 48,3 ίππων στις 13.000 στροφές (για το δίχρονο RS το HRC ανακοίνωνε 43,8 ίππους…). Ο κινητήρας έχει ανεστραμμένη κεφαλή με την εισαγωγή του αέρα να γίνεται από το εμπρός μέρος, ώστε να εκμεταλλεύεται στην πλήρωση του κυλίνδρου και την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, ενώ η εξαγωγή γίνεται από το πίσω μέρος της κεφαλής. Ο κύλινδρος έχει κλίση 15ο προς τα πίσω για να βοηθηθεί η συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους. Ο κύλινδρος έχει επίστρωση νικελίου και καρβιδίων του πυριτίου, ενώ το κιβώτιο με τις έξι σχέσεις είναι τύπου κασέτας για ευκολότερες αλλαγές σχέσεων για την προσαρμογή της στις διάφορες πίστες. Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται βεβαίως από ψεκασμό και το ρεζερβουάρ χωράει έντεκα λίτρα, τρία λιγότερα από του RS 125. Το μεταξόνιο της NSF250R είναι 1.219 χιλιοστά και το βάρος της γεμάτης είναι 84 κιλά.

    Xmmmm...

    πηγη

    Αν έχει μπει... εγώ δεν το είδα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	8c65de010bd08c28dd62a66cc800ec57_l.jpg 
Προβολές:	424 
Μέγεθος:	113,7 KB 
ID:	230705

    Τρελοκοτσιδού..!!!!

  2. #2
    Νέα τεχνολογία δηλαδή....όπως η Yamaha από πρόπερσυ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamahayzf450f2009_1.jpg 
Προβολές:	409 
Μέγεθος:	14,0 KB 
ID:	230706
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Νέα τεχνολογία δηλαδή....όπως η Yamaha από πρόπερσυ...
    Λιγο ψηλό δεν είναι αυτό για ασφάλτινη πίστα?

    Αν μιλας για την εισαγωγη απο μπροστά και την εξαγωγή από πίσω, δεν είναι νέα ιδέα.
    Καθε άλλο μάλιστα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Λιγο ψηλό δεν είναι αυτό για ασφάλτινη πίστα?

    Αν μιλας για την εισαγωγη απο μπροστά και την εξαγωγή από πίσω, δεν είναι νέα ιδέα.
    Καθε άλλο μάλιστα.
    Καλά, και η κάθετη μπιέλα...γιατί ας πούμε δεν αντέγραψαν την καινοτομία της Husaberg?
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Καλά, και η κάθετη μπιέλα...γιατί ας πούμε δεν αντέγραψαν την καινοτομία της Husaberg?
    Ισως να ειχε πρόβλημα στις 13000 στροφές?
    Η μετατόπιση του κυλινδρου σε σχεση με τον στροφαλο εχει να κανει κυρίως με το φρένο που παρεχει ο κινητήρας (την μείωσή του δηλαδή).

    Μακαρι να δούμε και ΚΤΜ και Yamaha κλπ σε αυτην την κατηγορία μην γίνει κανα ενιαίο Honda.

    Δυστυχως για το θέαμα και τον ηχο οι αγωνες εχουν αλλάξει πολύ, και θα αλλάξουν κι άλλο...

    Οποιος είχε δεί GP125, 250 και 500cc από κοντά σίγουρα καταλαβαίνει τι λέω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.124
    Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο; Πρακτικά πώς είναι να έχεις τέτοια μηχανή; (κυρίως για τη συντήρηση η ερώτηση)

  7. #7
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.582
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω για το συγκεκριμένο; Πρακτικά πώς είναι να έχεις τέτοια μηχανή; (κυρίως για τη συντήρηση η ερώτηση)

    Ξετρύπωσες πουθενά κανένα τέτοιο, Πέτρο;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

Παρόμοια θέματα

  1. Μονοπωλειο Ανταλλακτικων Honda
    από kapeos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2005, 22:39
  2. Τώρα και αεροπλάνο από τη Honda!
    από skor-billys στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2004, 18:29
  3. H Repsol Honda
    από dimi750 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2004, 13:49
  4. Agora Honda CB-1 400
    από MARK στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF