Δωσε και μενα μπαρμπα
https://www.motomag.gr/news/nea-mont...a-motosykletes
Μεταλλα απο scrap και χαρτογραφηση καυσιμου οτι νανε βεβαιως βεβαιως
Δωσε και μενα μπαρμπα
https://www.motomag.gr/news/nea-mont...a-motosykletes
Μεταλλα απο scrap και χαρτογραφηση καυσιμου οτι νανε βεβαιως βεβαιως
Mε θυμασαι ρε Πουστη?
ΕΕΕ! Αυτο παραπάει ρε π..τη μου!! Παρτε ρε γ..οι κινέζοι ενα σχεδιαστή!!!!
Υ.Γ. ΑΡΘΡΑΡΑ
Ωραίο σουλούπι πάντως τα CU.
when life gets complicated... i ride.
Κοντεύω λοιπόν τα 4κ με τοRALLY μερικές παρατηρήσεις, αν και ακόμα δεν έχει "ανοίξει".
Προς το παρόν δεν έχει χαλάσει κάτι, και το μόνο που έκανα ήταν να σφίξω το λεβιέ ταχυτήτων που ήταν χαλαρός από το εργοστάσιο.
Να πω την αλήθεια δεν έχω κανένα παράπονο από τα εντελώς Κινέζικα φρένα, αναρτήσεις.
Το δικό μου έχει και δείκτη βενζίνης στο καντράν, όχι ότι παίζει ρόλο με την πρεσβυωπία μου...
Θέματα με θερμοκρασία δεν υπάρχουν, παρόλο που κυκλοφορώ βερμούδα σορτσάκι, έχει 2 ψυγεία εκ των οποίων το ένα έχει βεντιλατέρ.
Θέματα με τροφοδοσία δεν έτυχαν.
Γκρίνιες, κραδασμοί υψίσυχνοι μετά τις 6κ σαλ., εκεί ακούγονται διάφορα που συντονίζονται και παράγουν θόρυβο.
Όχι τρίξιμο, θόρυβο, ακόμα και το ρεζερβουάρ με νότα ανάλογη του περιεχομένου.
Βέβαια ίσως να φταίει και το γεγονός ότι έχω -2δόντια πίσω γρανάζι, ή ότι κυκλοφορούσα σκούτερ τα τελευταία 10 χρόνια.
Ενοχλητικό να πω την αλήθεια , όχι τόσο για να με κάνει να ασχοληθώ.
Όπως το είδα βράδυ, θέλει λάμπες led μπροστά.
Λοιπόν 5500 χιλ πλέον άλλαξα πίσω τακάκια... τελείωσαν....ήμουν κοντά στην αντιπροσωπία πήρα μια αλλαξιά μπροστά πίσω, 32€.
Μάλλον πρέπει να την ψάξω με καμιά άλλη μάρκα γιατί μάλλον είναι πολύ μαλακά.
Σε περίπτωση που ενδιαφερθεί κάποιοςγια να αλλάξουν οι λάμπες στους προβολείς ο ποιο εύκολος τρόπος είναι να βγει το καντράν (7 αλλενόβιδες) και μετά επιδέξια δάκτυλα.