Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Nc750x 2023 vs 2025

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2025
    Μηνύματα
    2

    Nc750x 2023 vs 2025

    Καλησπέρα στην ομάδα! Καλώς σας βρήκα κιόλας μιας και είναι το πρώτο μου ποστ εδώ..
    Πήρα την απόφαση να πάω σε nc750x (έκανα test ride το του 24 και έμεινα πολύ ευχαριστημένος) και έχω την εξής ερώτηση:
    Αγορα καινούριου ή αγορά μεταχειρισμένου διετίας-τριετίας με έξτρα και 2 χιλιάρικα και κάτω στην τιμή;;

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.989
    Καλώς ήλθες!

    Άρα μιλάμε για 3 χιλιάρικα διαφοράς;
    Είναι κάπως οριακό για να καταλήξεις σε επιλογή. Στο καινούριο έχουν βελτιωθεί όλα τα σημεία που είχε ανάγκη για να γίνει το καλό, καλύτερο.
    Με σκοπό να το ταξιδέψω εγώ θα πήγαινα στο μοντέλο του 2025. Αν το θέλεις μόνο για αστική χρήση πάρε το 2ετίας με τα εξτραδάκια.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2025
    Μηνύματα
    2
    Θενξξ για την απάντηση. Γτ πιστεύεις ότι θα είναι καλύτερο για ταξίδι το καινούργιο;;
    Μόνο το διπλό δισκόφρενο με τσιγκλαει αν και στο test ride που το ζορισα λίγο μια χαρά αντίδραση είδα και στο μονο.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mesaritis Προβολή μηνύματος
    Θενξξ για την απάντηση. Γτ πιστεύεις ότι θα είναι καλύτερο για ταξίδι το καινούργιο;;
    Μόνο το διπλό δισκόφρενο με τσιγκλαει αν και στο test ride που το ζορισα λίγο μια χαρά αντίδραση είδα και στο μονο.
    α) Ακριβώς γιατί το μονό δισκόφρενο σε ταξίδι -φορτωμένος- και αν διασχίζεις π.χ. ένα πάσο... θα δείξει την κόπωση του (χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορεί, απλά πιθανόν θα ασκείς μεγαλύτερες πιέσεις). Σε συνθήκες αστικής μετακίνησης δεν έχεις θέμα.
    β) Λένε πως έχει βελτιωθεί περαιτέρω η εργονομία της σέλας του και όταν συμβαίνει αυτό εργοστασιακά το προτιμώ.
    γ) Έχει μεγαλώσει λίγο η μετωπική επιφάνεια του, πράγμα καλό για την προστασία από τον αέρα.

  5. #5
    Πότε θα είναι εδώ το 2025 ξέρουμε?

  6. #6
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    256
    Στην ζωή μου έχουν περάσει διάφορα δίτροχα. Από 50άρια δίχρονα σκούτερ μέχρι μικρή ss και μεσαία street. Σήμερα στα 51 μου, αφού πριν λίγους μήνες πούλησα το τελευταίο μου 300άρι σκούτερ, κατάφερα να έχω μαζέψει κάποια λεφτά και είμαι στην διαδικασία να διαλέξω το νέο. Τα τελευταία χρόνια έχω αρχίσει δειλά δειλά και ταξιδάκια ανά την Ελλάδα (ναι, με το σκούτερ) οπότε σκεφτόμουν το καινούριο να είναι κάτι αντίστοιχο. Βέβαια λόγω αλλαγής δουλειάς από την άνοιξη παρουσιάζεται και η ανάγκη της καθημερινής μετακίνησης στην πόλη (Θεσσαλονίκη). Οπότε εκεί που πήγαινα με γνώμονα να κάνω περισσότερο το κέφι μου άρχισε να μπαίνει στην εξίσωση και ο παράγοντας χρηστικότητα. Έτσι άρχισα να σκέφτομαι για Honda NC750X DCT. Το αυτόματο κιβώτιο για μέσα στην πόλη αλλά και ο χώρος στην θέση του ρεζερβουάρ για μικροπράγματα συμβάλουν πολύ στην χρηστικότητα.

    Το δίλημμα που έχω είναι ότι έχω περίπου τα χρήματα για ένα μεταχειρισμένο (μετά το 2021 κυρίως λόγω ύψους) καθώς βρίσκω μερικά μεταξύ 7500-8000 ή να πάω σε ένα καινούριο με 10200 αλλά εκεί θα χρειαστεί να πάρω ένα δανειακι το οποίο όμως θα μπορώ να το πληρώνω αλλά με αρκετές στερήσεις. Από την μια έχουμε ένα μεταχειρισμένο με ότι αυτό συνεπάγεται (ακόμα και το να μη βρω το χρώμα που θέλω) και από την άλλη ένα καινούριο με εγγύηση και τα επιπλέον που έχει το νέο μοντέλο (δύο δίσκοι, TFT οθόνη, κτλ). Αξίζει λέτε να ζοριστώ οικονομικά για το καινούριο ή να πάω με κλειστά μάτια στο μεταχειρισμένο;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nc24-25.jpg 
Προβολές:	79 
Μέγεθος:	42,0 KB 
ID:	463647

    Βέβαια υπάρχει και η άλλη εναλλακτική και να αφήσω όλες τις λογικές σκέψεις και να αποφασίσω ακούγοντας μόνο το συναίσθημα και την καρδιά κάνοντας μια τρέλα (maybe midlife crisis). Τότε θα πάω για... Aprilia RS457!!!

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rs.jpg 
Προβολές:	78 
Μέγεθος:	24,0 KB 
ID:	463648

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Για τα cb δεν ξερω κατι περα απο το οτι ειναι πολυ τιμιες μοτοσυκλετες. Το 457 ειναι οτι και ενα ss. Για ενα ατομο, χωρος μηδεν, ταξιδι μετριο προς κακο ( τα ss θεωρω οτι κανουν πολυ καλο ταξιδι αλλα οταν εχουν σοβαρες επιδοσεις, όχι 450cc)

  8. #8
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    742
    Προσωπικά είμαι υπέρ των μεταχειρισμένων (για οτιδήποτε αγορά μιλάμε) και ιδιαίτερα αν υπάρχει κάποιο οικονομικό ζόρι. Δεν ξέρω πρακτικά τι παραπάνω μπορεί να δώσει το καινούργιο NC ώστε να αξίζει η αγορά του σε σχέση με προηγούμενων χρόνων μεταχειρισμένο.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά είμαι υπέρ των μεταχειρισμένων (για οτιδήποτε αγορά μιλάμε) και ιδιαίτερα αν υπάρχει κάποιο οικονομικό ζόρι. Δεν ξέρω πρακτικά τι παραπάνω μπορεί να δώσει το καινούργιο NC ώστε να αξίζει η αγορά του σε σχέση με προηγούμενων χρόνων μεταχειρισμένο.
    Κοίτα και την αγγελία γνωστού μέλους που τρέχει αυτήν την στιγμή στο φόρουμ.

  10. #10
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    Για τα cb δεν ξερω κατι περα απο το οτι ειναι πολυ τιμιες μοτοσυκλετες. Το 457 ειναι οτι και ενα ss. Για ενα ατομο, χωρος μηδεν, ταξιδι μετριο προς κακο ( τα ss θεωρω οτι κανουν πολυ καλο ταξιδι αλλα οταν εχουν σοβαρες επιδοσεις, όχι 450cc)
    Δεν έχεις άδικο. Βέβαια κάποιοι κάνουν ταξίδια με πολύ πιο σκληροπυρηνικά ss (CBR1000, R1, κτλ) με πιο πολεμική θέση οδήγησης από ότι το Aprilia. Σίγουρα στο θέμα ταξίδι είναι έτη φωτός πίσω από το Honda.

  11. #11
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά είμαι υπέρ των μεταχειρισμένων (για οτιδήποτε αγορά μιλάμε) και ιδιαίτερα αν υπάρχει κάποιο οικονομικό ζόρι. Δεν ξέρω πρακτικά τι παραπάνω μπορεί να δώσει το καινούργιο NC ώστε να αξίζει η αγορά του σε σχέση με προηγούμενων χρόνων μεταχειρισμένο.
    Και εγώ είμαι υπέρ το μεταχειρισμένων. Απλά η διαφορά του νέου με ένα καλό μεταχειρισμένο είναι περίπου 2000.

  12. #12
    πρώην crywolf74 Το avatar του/της Garfield
    Εγγραφή
    09/05/2009
    Μηνύματα
    256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Κοίτα και την αγγελία γνωστού μέλους που τρέχει αυτήν την στιγμή στο φόρουμ.
    Το είδα απλά εγώ κοιτάω για μετά του 2021 που είναι πιο χαμηλά η σέλα.

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2023
    Μηνύματα
    297
    Αν είναι μόνο 2 χιλιάρικα η διαφορά, πάρε το καινούριο.
    Δεν έχει διαφορές με του '21, πλην των δύο δίσκων εμπρός αντί για 1, θεωρητικά καλύτερο DCT κ διαφορετικά χρώματα.
    Η μόνη περίπτωση που αξίζει μεταχείρω είναι ο ιδιοκτήτης να έχει αλλάξει πηρούνι κ πίσω ανάρτηση.
    Αυτά είναι κοντά στο διχίλιαρο σημειωτέον.
    Αξίζει η αναβάθμιση, γιατί οι αναρτήσεις των NC είναι χάλια, ή πιο σωστά για Γιαπωνέζους αναβάτες.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.989
    Αν και τα λεφτά έχουν μεγαλύτερη αξία σήμερα για τη μεσία τάξη (όσο μπορείς να πεις ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεσαία τάξη) θα έλεγα πως αν η πραγματική διαφορά είναι 2.000 να πάρεις το καινούριο. Ειδικά όταν μιλάμε για το NC750X. Στο μεταχειρισμένο αν μέσα στη τρέχουσα χρονιά χρειαστείς ελαστικά και τακάκια εμπρός (που λόγω της μονής δισκόπλακας θα χρειαστείς) είσαι μείον 350 ευρώ με το καλημέρα (οπότε η διαφορά γίνεται 1650 ευρώ). Αντίθετα στο καινούριο για 2 χρόνια δε θα ρίξεις φράγκο εκτός από τις αλλαγές λαδιών.
    Το πιο σημαντικό στοιχείο στο καινούριο είναι τα διπλά δισκόφρενα. Για εμένα αν κάποιος έχει το παλιό δεν αξίζει τον κόπο να κάνει αναβάθμιση. Αν κάποιος όμως είναι να αγοράσει τώρα το καινούριο είναι καλύτερη επιλογή. Δεν είναι ότι δεν φρενάρει το προηγούμενο. Απλά στη πιθανότητα φορτωμένου με συνεπιβάτη θέλει μια προσπάθεια. Επίσης τα φώτα είναι σημαντικά καλύτερα στο καινούριο.
    Αν μπορείς να κάνεις υπομονή -αφού έχεις ήδη πουλήσεις το σκούτερ- μάζεψε μερικά χρήματα ακόμη ώστε να βάλεις όσο το δυνατόν λιγότερες δόσεις. Καταλαβαίνω τη κάβλα για το Aprilia αλλά θα σου πω τη γνώμη μου για το NC750X. Δεν ανήκει στη κατηγορία μοτοσυκλετών ενθουσιασμού, όμως.... ανήκει σε μια άλλη κατηγορία μοτοσυκλετών που όσο το έχεις τόσο το εκτιμάς.
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 12/07/2025 στις 19:05.

Παρόμοια θέματα

  1. Εντυπώσεις για NC750X 2023
    από sam4g στο forum Honda
    Απαντήσεις: 102
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2025, 12:41
  2. Λάστιχα για NC750X 2023
    από sam4g στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2025, 11:40
  3. Triumph Tiger Sport 660 2023 vs Versys 650 vs tracer 700
    από NikosBu στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2024, 10:12
  4. Χούφτες NC750X 2023
    από sam4g στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2023, 08:25
  5. NC750X Manual VS V-Strom 650
    από sam4g στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 178
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2023, 18:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF