
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
telegonos
Ρώτησα:
Απάντησες:
Οπότε συμπεραίνω ότι ούτε ποιές είναι οι σωστές τιμές που δίνει η Honda ξέρεις, ούτε πόσο τις έβρισκαν στο όποιο κατάστημα πήγαινες, και βασικά, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι όντως γίνονταν οι βαλβίδες στα σέρβις.
Τα προβλήματα στο ρελαντί, είναι συχνά προβλήματα χαμηλής συμπίεσης, γιατί κάποια βαλβίδα, έχει φτάσει να κάνει πολύ μικρό διάκενο και ουσιαστικά δεν σφραγίζει τελείως. Στις στροφές ανά λεπτό πάνω από το ρελαντί, δεν προλαβαίνει το μίγμα να διαφύγει, αλλά στο ρελαντί προλαβαίνει, η συμπίεση μειώνεται, και η καύση δεν γίνεται σωστά.
Αποτέλεσμα, δύο πράγματα:
1-Δυσκολία να πάρει μπροστά, σβησίματα στο ρελαντί, ειδικά όταν είναι κρύο.
2-Αν αυτό κρατήσει πολύ καιρό, λιώσιμο της βαλβίδας, γιατί δεν κάνει την επαφή που πρέπει με την έδρα για να ψύχεται.
Η χαλασμένη βαλβίδα ήταν εισαγωγής, σωστά;
ΠΑΝΤΑ στα συνεργεία, ότι σκούτερ ή μηχανή και να είναι, όταν πάμε για ρύθμιση βαλβίδων ή για σέρβις που περιλαμβάνει ρύθμιση βαλβίδων, ζητάμε ΠΑΝΤΑ το χαρτί με της μετρήσεις των διάκενων που έκανε ο μάστορας, και αν είναι με καπελότα, τι νούμερα καπελότα βρήκε μέσα, τι νούμερα καπελότα έβαλε. Ετσι θα φανεί, τι έχουμε, κατεργάρη ή σωστό επαγγελματία. Ο κατεργάρης θα αρχίσει τις δικαιολογίες αφού δεν θα έχει τίποτα να δείξει.