Το 2ο το καβαλούσα άνετα![]()
Το 2ο το καβαλούσα άνετα![]()
when life gets complicated... i ride.
Αν πετύχει
Θα σου προσφέρει ότι έχει προσφέρει κάθε καινούργιο που έχει προσφέρει η μηχανολoγία και η εξέλiξη γενικά.
Γιατί είναι πολύπλοκο; Πρώτη φορά βλέπουμε V κηνιτήρα; Πρώτη φορά 3κύλινδρο; Πρώτη φορά βλέπουμε ηλεκτρονικά; Ένα ηλεκτρικό τούρμπο (ηλεκτρικός αεροσυμπιεστής) πόσο λάθος μπορεί να πάει;
Αν μείνει στα στάνταρ που έχει δείξει η Honda όλα αυτά τα χρόνια, θα είναι πολύ ωραίο μοτέρ.
Τελευταία τροποποίηση από sanctusan; 21/02/2025 στις 20:11.
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Λογικά κάποια στιγμή στο κενό του 4ου κυλίνδρου θα φυτέψουν ηλεκτροκινητηρα.
Ω τι μου είπε.
Αυτό λύνεται μόνο με κόντρα μεγάλε
Φίλε sanctusan καταλαβαίνω τι λες αλλά στα δικά μου μάτια είναι άλλη μια μηχανολογική άσκηση -για να μην πω μια μ@λ@κια με τουρμπο που θα κάνει φσσστττ φσσττττ λες και οδηγάω seat leon menidigoldenedition και με πείτε και καραγκιόζη .
Να μου πεις μεγάλε αυτό καταναλώνει λιγότερο, αποδίδει καλύτερα άρα χρειάζεσαι λιγότερα κ.ε όχημα,το μοτέρ θέλει λάδια κάθε 30χιλιάδες χλμ,παράγει λιγότερους ρύπους; κάτι ρε παιδί μου να το καταλάβω.
Κατά τα άλλα διαφορετικότητα γιατί μπορούμε; ασκ Γιαμαχα Νικεν .
V3 εκτός από τα αγωνιστικά και τις ρέπλικες των λίγων κομματιών εκεί έξω ποια άλλα κυκλοφόρησαν ;Εγώ στην ζωή μου ένα έχω δει μόνο από κοντά, ένα NS400 και αυτό πριν 30 χρόνια.
when life gets complicated... i ride.
Δεν έχουμε δει πολλά, μήπως η μηχανολογία δεν ήταν έτοιμη να παράγει τέτοια ιδέα;
Μήπως τα εργοστάσια δεν ήταν έτοιμα να το πετύχουν πλήρως λειτουργικό;
Διάφορα πράγματα είδαμε που χάθηκαν και ξαναεμφανίστηκαν στο μέλλον με μεγάλη επιτυχία.
Θα δούμε, αν θα πετύχει, αν με τον καιρό θα έρθει άλλη μία μηχανολογική εξέλιξη ή μία αποτυχία. Μέχρι τότε, το μόνο που δεν μου αρέσει να κάνω είναι να σνομπάρω και να κράζω ότι νέο έρχεται.
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Κοίτα, αν δω την εξέλιξη των οχημάτων το καινούργιο είχε κάτι να προσφέρει .
Από ταμπούρο σε δισκόφρενο ,από αερόψυκτο σε ψυγείο,από 6v σε led,από μονοκύλινδρα σε 4κ ,από καρμπυρατέρ σε ιντζέξιον,με τα abs,με τα esp,τα cornering abs,όλα είχαν μεγάλη προσφορά σε θέματα
ασφάλειας ή απόδοσης/οικονομίας.
Να μου πεις για το μοτέρ της Καβασακι το μισο-ηλεκτρικό να πω κάτι έγινε.
Και δεν το κράζω ειλικρινά απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θα κερδίσω αν αγοράσω αυτόν τον κινητήρα και όχι τον ''ξενέρωτο'' Ι2 του χορνετ 750 π.χ
αντε γεια μας κιόλας !!!
Τελευταία τροποποίηση από katsar; 21/02/2025 στις 21:39.
when life gets complicated... i ride.
Aπο οτι γραφτηκε στα άρθρα που διέρρευσαν, εδώ το τουρμπο ειναι στην εισαγωγή και όχι στην εξαγωγή όπως γνωρίζαμε.
Φαντάζομαι πως σε κάποιο φάσμα στροφών θα ενεργοποιείται απο μια χαρτοφράφηση ecu που θα επιφέρει πουσαρισμένη είσοδο αέρα απο το μπουστ της τουρμπίνας, παράλληλα με περισσότερη έγχυση καύσιμου, ίσως παράλληλα με μεγαλύτερη βύθιση βαλβίδων.
Λογικά θα δίνει αίσθηση περισσότερο "μπαμ" και με την προσθήκη του τρίτου κυλίνδρου θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια ψηλά απο εναν κλασσικό Ι2
Οι μοτοσυκλέτες με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι η αίσθηση της μηχανολογίας που βρίσκεται κάτω απο τα πόδια σου, αυτό αγοράζεις, γιαυτό υμνούμε τους διάφορους τύπους: 2T 1K, 2T V2, 2Τ Ι2, 4T 1Κ, Ι2, V2, I3, I4, V4, I5, I6, όλα τα υπόλοιπα (περιφερειακά / ηλεκτρονικά) συμπληρώνουν το πακέτο.
you rise you fall you're down then you rise again
Για να μπορεσει ενα ηλεκτρικο τουρμπο να ανεβασει πιεση, χρειαζεται την αναλογη δυναμη, οπως και αρκετες στροφες, απο το ηλεκτρικο μοτερ. Αρα και αναλογη ισχυ σε ρευμα απο τη μπαταρια. Προφανως ολα αυτα ειναι γνωστα, στις εταιρειες. Οταν το βγαλει στην παραγωγη η honda,θα δουμε σε τι διαφοροποιηται απο την απλη εκδοχη που ειδαμε σε αυτοκινητα, σαν αφτερμαρκετ απ'οτι θυμαμαι πριν καποια χρονια, το οποιο και δεν ειχε αξιολογη αποδοση.
Πιστεύω ότι η Honda επιχειρεί κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε πρόσφατα η Porsche με τη νέα 911 GTS T - Hybrid:
Μία μικρή μπαταρία που δεν χρειάζεται εξωτερική φόρτιση και ο κύριος ρόλος της είναι να κρατά την (τις) φτερωτές ετοιμοπόλεμες κρατώντας στο 100% αυτά που αγαπάμε από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ήχο, απόδοση δύναμης - ροπής κλπ) δίνοντας του ταυτόχρονα την αίσθηση πολύ μεγαλύτερου κυβισμού.
Όλοι οι δοκιμαστές της GTS ξεκίνησαν εντελώς προκατειλημμένοι και στο τέλος κατέληξαν ότι αυτός είναι ο καλύτερος υβριδικός συνδυασμός όταν η απόλυτη οικονομία καυσίμου δεν είναι το αποκλειστικό ζητούμενο...
Ίδωμεν![]()