Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 40 από 40

Θέμα: Honda V3 ICE Concept κινητήρας

  1. #31
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.618
    Το 2ο το καβαλούσα άνετα
    when life gets complicated... i ride.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Ο καταναλωτής τι θα κερδίσει από αυτό το πράγμα ;Εγώ βλέπω περίπλοκα πράγματα, ηλεκτρικά τούρμπο και ιστορίες που εκτός από μηχανολογική άσκηση και achievement τι
    το επαναστατικό θα προσφέρει σε εμένα ,τον τρόπο που οδηγάω και τις βόλτες μου;

    Ήρεμα ρωτάω ε
    Αν πετύχει
    Θα σου προσφέρει ότι έχει προσφέρει κάθε καινούργιο που έχει προσφέρει η μηχανολoγία και η εξέλiξη γενικά.

    Γιατί είναι πολύπλοκο; Πρώτη φορά βλέπουμε V κηνιτήρα; Πρώτη φορά 3κύλινδρο; Πρώτη φορά βλέπουμε ηλεκτρονικά; Ένα ηλεκτρικό τούρμπο (ηλεκτρικός αεροσυμπιεστής) πόσο λάθος μπορεί να πάει;
    Αν μείνει στα στάνταρ που έχει δείξει η Honda όλα αυτά τα χρόνια, θα είναι πολύ ωραίο μοτέρ.
    Τελευταία τροποποίηση από sanctusan; 21/02/2025 στις 20:11.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    918
    Λογικά κάποια στιγμή στο κενό του 4ου κυλίνδρου θα φυτέψουν ηλεκτροκινητηρα.

  4. #34
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Σ' εσένα τίποτα....στους άλλους οδηγούς πολλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ω τι μου είπε.
    Αυτό λύνεται μόνο με κόντρα μεγάλε

    Φίλε sanctusan καταλαβαίνω τι λες αλλά στα δικά μου μάτια είναι άλλη μια μηχανολογική άσκηση -για να μην πω μια μ@λ@κια με τουρμπο που θα κάνει φσσστττ φσσττττ λες και οδηγάω seat leon menidigoldenedition και με πείτε και καραγκιόζη .
    Να μου πεις μεγάλε αυτό καταναλώνει λιγότερο, αποδίδει καλύτερα άρα χρειάζεσαι λιγότερα κ.ε όχημα,το μοτέρ θέλει λάδια κάθε 30χιλιάδες χλμ,παράγει λιγότερους ρύπους; κάτι ρε παιδί μου να το καταλάβω.
    Κατά τα άλλα διαφορετικότητα γιατί μπορούμε; ασκ Γιαμαχα Νικεν .
    V3 εκτός από τα αγωνιστικά και τις ρέπλικες των λίγων κομματιών εκεί έξω ποια άλλα κυκλοφόρησαν ;Εγώ στην ζωή μου ένα έχω δει μόνο από κοντά, ένα NS400 και αυτό πριν 30 χρόνια.
    when life gets complicated... i ride.

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Ω τι μου είπε.
    Αυτό λύνεται μόνο με κόντρα μεγάλε

    Φίλε sanctusan καταλαβαίνω τι λες αλλά στα δικά μου μάτια είναι άλλη μια μηχανολογική άσκηση -για να μην πω μια μ@λ@κια με τουρμπο που θα κάνει φσσστττ φσσττττ λες και οδηγάω seat leon menidigoldenedition και με πείτε και καραγκιόζη .
    Να μου πεις μεγάλε αυτό καταναλώνει λιγότερο, αποδίδει καλύτερα άρα χρειάζεσαι λιγότερα κ.ε όχημα,το μοτέρ θέλει λάδια κάθε 30χιλιάδες χλμ,παράγει λιγότερους ρύπους; κάτι ρε παιδί μου να το καταλάβω.
    Κατά τα άλλα διαφορετικότητα γιατί μπορούμε; ασκ Γιαμαχα Νικεν .
    V3 εκτός από τα αγωνιστικά και τις ρέπλικες των λίγων κομματιών εκεί έξω ποια άλλα κυκλοφόρησαν ;Εγώ στην ζωή μου ένα έχω δει μόνο από κοντά, ένα NS400 και αυτό πριν 30 χρόνια.
    Δεν έχουμε δει πολλά, μήπως η μηχανολογία δεν ήταν έτοιμη να παράγει τέτοια ιδέα;
    Μήπως τα εργοστάσια δεν ήταν έτοιμα να το πετύχουν πλήρως λειτουργικό;

    Διάφορα πράγματα είδαμε που χάθηκαν και ξαναεμφανίστηκαν στο μέλλον με μεγάλη επιτυχία.

    Θα δούμε, αν θα πετύχει, αν με τον καιρό θα έρθει άλλη μία μηχανολογική εξέλιξη ή μία αποτυχία. Μέχρι τότε, το μόνο που δεν μου αρέσει να κάνω είναι να σνομπάρω και να κράζω ότι νέο έρχεται.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  6. #36
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.618
    Κοίτα, αν δω την εξέλιξη των οχημάτων το καινούργιο είχε κάτι να προσφέρει .
    Από ταμπούρο σε δισκόφρενο ,από αερόψυκτο σε ψυγείο,από 6v σε led,από μονοκύλινδρα σε 4κ ,από καρμπυρατέρ σε ιντζέξιον,με τα abs,με τα esp,τα cornering abs,όλα είχαν μεγάλη προσφορά σε θέματα
    ασφάλειας ή απόδοσης/οικονομίας.
    Να μου πεις για το μοτέρ της Καβασακι το μισο-ηλεκτρικό να πω κάτι έγινε.
    Και δεν το κράζω ειλικρινά απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θα κερδίσω αν αγοράσω αυτόν τον κινητήρα και όχι τον ''ξενέρωτο'' Ι2 του χορνετ 750 π.χ

    αντε γεια μας κιόλας !!!
    Τελευταία τροποποίηση από katsar; 21/02/2025 στις 21:39.
    when life gets complicated... i ride.

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Και δεν το κράζω ειλικρινά απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θα κερδίσω αν αγοράσω αυτόν τον κινητήρα και όχι τον ''ξενέρωτο'' Ι2 του χορνετ 750 π.χ

    αντε γεια μας κιόλας !!!
    Απ ότι λέει η honda "V3 concept features world’s first electrical compressor for motorcycles to deliver significant torque boost irrespective of engine rpm"

  8. #38
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.924
    Aπο οτι γραφτηκε στα άρθρα που διέρρευσαν, εδώ το τουρμπο ειναι στην εισαγωγή και όχι στην εξαγωγή όπως γνωρίζαμε.
    Φαντάζομαι πως σε κάποιο φάσμα στροφών θα ενεργοποιείται απο μια χαρτοφράφηση ecu που θα επιφέρει πουσαρισμένη είσοδο αέρα απο το μπουστ της τουρμπίνας, παράλληλα με περισσότερη έγχυση καύσιμου, ίσως παράλληλα με μεγαλύτερη βύθιση βαλβίδων.
    Λογικά θα δίνει αίσθηση περισσότερο "μπαμ" και με την προσθήκη του τρίτου κυλίνδρου θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια ψηλά απο εναν κλασσικό Ι2

    Οι μοτοσυκλέτες με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι η αίσθηση της μηχανολογίας που βρίσκεται κάτω απο τα πόδια σου, αυτό αγοράζεις, γιαυτό υμνούμε τους διάφορους τύπους: 2T 1K, 2T V2, 2Τ Ι2, 4T 1Κ, Ι2, V2, I3, I4, V4, I5, I6, όλα τα υπόλοιπα (περιφερειακά / ηλεκτρονικά) συμπληρώνουν το πακέτο.
    you rise you fall you're down then you rise again

  9. #39
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/06/2024
    Μηνύματα
    73
    Για να μπορεσει ενα ηλεκτρικο τουρμπο να ανεβασει πιεση, χρειαζεται την αναλογη δυναμη, οπως και αρκετες στροφες, απο το ηλεκτρικο μοτερ. Αρα και αναλογη ισχυ σε ρευμα απο τη μπαταρια. Προφανως ολα αυτα ειναι γνωστα, στις εταιρειες. Οταν το βγαλει στην παραγωγη η honda,θα δουμε σε τι διαφοροποιηται απο την απλη εκδοχη που ειδαμε σε αυτοκινητα, σαν αφτερμαρκετ απ'οτι θυμαμαι πριν καποια χρονια, το οποιο και δεν ειχε αξιολογη αποδοση.

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    1.959
    Πιστεύω ότι η Honda επιχειρεί κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε πρόσφατα η Porsche με τη νέα 911 GTS T - Hybrid:





    Μία μικρή μπαταρία που δεν χρειάζεται εξωτερική φόρτιση και ο κύριος ρόλος της είναι να κρατά την (τις) φτερωτές ετοιμοπόλεμες κρατώντας στο 100% αυτά που αγαπάμε από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ήχο, απόδοση δύναμης - ροπής κλπ) δίνοντας του ταυτόχρονα την αίσθηση πολύ μεγαλύτερου κυβισμού.

    Όλοι οι δοκιμαστές της GTS ξεκίνησαν εντελώς προκατειλημμένοι και στο τέλος κατέληξαν ότι αυτός είναι ο καλύτερος υβριδικός συνδυασμός όταν η απόλυτη οικονομία καυσίμου δεν είναι το αποκλειστικό ζητούμενο...

    Ίδωμεν

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Adventure παπί Concept
    από amyroukai στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2016, 14:57
  2. Honda super cub concept
    από Road Pirat στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2015, 22:01
  3. Honda CX-01 Concept
    από Innersense στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2014, 22:38
  4. Concept AX-1 HONDA
    από MUSTILI στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 19:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF