Ο σεβασμός επουδενί δεν ζητείται αλλά κατακτιέται.
Κάτι που ο Ρόσι έχει κατακτήσει πανυγηρικά με ένα αγωνιστικό αποτύπωμα που ξεπερνά τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Βαρετούτσικο ΣΚ, ειδικά για τους Marquez haters.
Ο Πέκο με καλό ρυθμό, δε πιστεύω ότι είναι μία φούσκα. Είναι φοβερό τιμόνι και πήρε την 2η και 3η θέση άξια, απλά δεν ήταν η μέρα του για μάχες.
Ο Alex έδειξε από τα δοκιμαστικά ότι θα πάει καλά και έτσι έγινε, δε πιστεύω ότι θα συνεχίσει για πολύ ακόμα αυτό αλλά πιθανόν να έχει καλύτερα αποτελέσματα φέτος, του ταίριαξε το GP24.
Ο Ogura αρκετά δυνατός, δεν τον περίμενα. Αλλά πολύ πιθανόν να είναι μια φούσκα rookie όπως αποδείχθηκαν πολλοί.
Κάπου στη μέση είχε κάποιες μάχες και πιστεύω ότι θα δούμε κιάλλα αργότερα από αυτό το group.
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Ενα πρωτάθλημα μηχανοκίνησης δεν οφείλει να είναι ενδιαφέρον για να παίρναμε εμείς την ώρα μας ευχάριστα. Είναι αυτό που είναι γιατί μια ομάδα κατάφερε να πετύχει το σκοπό της και ένας ή περισσότεροι οδηγοί είναι καλύτεροι από κάποιους αλλους. Για τον σκοπό τον οποίο δηλαδή γίνεται όλο αυτό.
Ποτέ δεν κατάλαβα την γκρίνια για το ότι «βλέπουμε βαρετούς αγώνες ή πρωτάθλημα». Για να μην είναι βαρετό θα πρέπει να «χαλάσουμε» μια ομάδα ή να «χαλάσουμε» έναν ή περισσότερους οδηγούς για να εξομοιωθούν τα πράγματα. Αυτό θέλετε;
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Θα συμφωνήσω με το Ράπτορα
Γιαυτο υπάρχουν οι κανονισμοί και οι περιορισμοί. Για τον ίδιο λόγο υπάρχουν και τα benefits σε ομάδες που δεν πάνε καλά.
Το νόημα είναι το θέαμα, αλλιώς θα γράφανε μόνοι τους χρόνοι και θα κρίναμε τον καλύτερο με βάση το χρόνο.
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Ειδα και τους 2 αγώνες πριν γράψω.
1. Περίμενα πως ο ΜΜ δεν θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει λόγω ότι και τα χρόνια πέρασαν και οι τραυματισμοί ήταν πάρα πολλοί.
ΑΛΛΑ τα τελευταία χρόνια υπάρχει έλλειψη ταλέντου στο MotoGP. Παρά πολλοί καλοί οδηγοί όλοι,όχι όμως πρωταθλητές.
Για αυτόν τον λόγο ο Μάρκος ακόμα τους κάνει πλάκα κ ας είναι πλέον στο 70-80% του alien.
2. Για τον Πεκο τα έχω ξαναπεί. Είναι ο μόνος οδηγός που έχει απολαύσει τόσο σπρώξιμο από την εταιρεία και πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο. Είχε παραπάνω ευκαιρίες από ότι έπρεπε και έχει αποδείξει ότι έχει ταβανιασει.
3. Ο Μαρτιν δυστυχώς δεν προλαβαίνει φέτος. Έχασε τις δοκιμές θα χάσει κ αγώνες, και ακόμα δεν είδαμε αν κουμπώνει καλά στο Απριλια.
4. Για τον Ογκουρα θέλω να δω μερικούς αγώνες ακόμα.
5. The rest is history. Όλοι οι κατασκευαστές τουλάχιστον 1 σκαλί κάτω από την Ducati.
Ειδα και τους 2 αγώνες πριν γράψω.
1. Περίμενα πως ο ΜΜ δεν θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει λόγω ότι και τα χρόνια πέρασαν και οι τραυματισμοί ήταν πάρα πολλοί.
ΑΛΛΑ τα τελευταία χρόνια υπάρχει έλλειψη ταλέντου στο MotoGP. Παρά πολλοί καλοί οδηγοί όλοι,όχι όμως πρωταθλητές.
Για αυτόν τον λόγο ο Μάρκος ακόμα τους κάνει πλάκα κ ας είναι πλέον στο 70-80% του alien.
2. Για τον Πεκο τα έχω ξαναπεί. Είναι ο μόνος οδηγός που έχει απολαύσει τόσο σπρώξιμο από την εταιρεία και πραγματικά δεν βλέπω τον λόγο. Είχε παραπάνω ευκαιρίες από ότι έπρεπε και έχει αποδείξει ότι έχει ταβανιασει.
3. Ο Μαρτιν δυστυχώς δεν προλαβαίνει φέτος. Έχασε τις δοκιμές θα χάσει κ αγώνες, και ακόμα δεν είδαμε αν κουμπώνει καλά στο Απριλια.
4. Για τον Ογκουρα θέλω να δω μερικούς αγώνες ακόμα.
5. The rest is history. Όλοι οι κατασκευαστές τουλάχιστον 1 σκαλί κάτω από την Ducati.
Με έναν αγώνα δεν βγαίνει πρόγνωση για το Πρωτάθλημα.
Πέρυσι ο Martin έκανε μεταγραφή στην Aprilia και εκτός ότι βγήκανε όλοι και προδικασανε το Πρωτάθλημα, υποστήριξη σε Martin = τέλος , Peco πάει για το 3ο...
Δεν έγινε τίποτα και μέχρι τέλος ο Νταλίνια του έδωσε υποστήριξη full factory.
Δεν θυμάμαι που διάβασα ότι σε κάποια ενδιάμεσα τεστ εξέλιξης μέσα στην χρονιά για ένα πλαίσιο μηχανής που δοκίμασε ο Peco, δεν του το δώσανε γιατί δεν είχαν για τους υπόλοιπους ? (κάπου το διάβασα δεν είμαι σίγουρη 100% αν ισχύει αυτό που γράφω)
Anyway ο Νταλίνια ήταν κύριος πέρυσι και μπράβο που δεν έκανε πουθενά backflip σε υποστήριξη σε Μάρτιν, και όλοι λέγανε τέλος.
Αν δεν πεσει ο Μαρκ ή δεν τον εμβολίσει κάνεις και χτυπήσει άσχημα, θα είναι ανταγωνιστικός.
τέλος για το Πρωτάθλημα, είναι ένας αγώνας.
Το μόνο που δεν είμαι σίγουρη είναι αν μπορεί ο Νταλίνια με τους νέους κανονισμούς να υποβαθμίσει τις GP24 και αν συμφέρει κατι τέτοιο, αν παραπονεθεί ο Peco ότι δεν έχουν πολύ διαφορά με τις GP25.
Στην Ιταλία γράφουν παντού ότι ο μπανιαια είναι πολύ θυμωμένος με την ducati...
Όσο και να μην γουστάρω τον ΜΜ, με τι ακριβώς είναι θυμωμένος ο Peco; Οτι απέκτησε σοβαρό ανταγωνισμό;
Οι ντουκατέοι, κοιτούν πρώτα το συμφέρον τους. Δηλαδή να εξασφαλίσουν οτι θα πάρουν πρωτάθλημα γενικότερα. Και όχι με πρωτάθλημα με τον Peco.
Και αν πετύχουν το 1-2 (το πιθανότερο), είναι το ιδανικό σενάριο για αυτούς.
Γιατί υπάρχει καμία περίπτωση να μην το πάρουν και να μην κάνουν το 1-2 ?
Αλλά αν είναι ο μπανάια θυμωμένος με την ντουκατι ακούγεται πολύ αστείο! δηλαδή τι μπορεί να κάνει?να απειλήσει πως θα φύγει??
Δεν νομίζω να ιδρώσει το αυτακι τους.αυτοι τώρα κάνανε κέντα τόσο αγωνιστικά όσο και διαφημιστικά οπότε είναι άνετοι.
Το μόνο που μπορεί ίσως να ταράξει τα νερά είναι να ταιριαξει ο Μάρτιν με την απριλια.
Απίθανο βέβαια αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου