moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Έχεις δίκιο, είχα πάει κιόλας πρόπερσι στις Orange Days, είχα δοκιμάσει το Duke 1390 και το Norden. Το μόνο παράπονο που είχα ήταν η διαδρομή, το κομμάτι εκτός πόλης ήταν μόλις 1,5+1,5 χλμ με τη βόλτα να κρατάει με το ζόρι 20 λεπτά. Δεν ξέρω αν στις μεταγενέστερες άλλαξαν τη διαδρομή αλλά η οργάνωση ήταν αντίστοιχα καλή με το event της BMW.
Η διοργάνωση της KTM πέρυσι στα Τρίκαλα ήταν αντίστοιχη με της BMW χθες στη Θεσσαλονίκη
Προτιμώ της BMW , με το τρόπο του Βασίλη Μπουδρου και τών συνεργατών του , γάβγισαν όσο έπρεπε στην αρχή γιατί υπάρχουν πολλοί γληγοροι αλλά κυρίως γιατί η διαδρομή είχε και στροφιλικι ενδιαφέρον. Λίγο επικίνδυνο, σαν λίγο παρατημένο, κατολισθήσεις αλλά με λίγη προσοχή, οδηγικός παράδεισος.Παραδεχθηκε κ ο ίδιος, ότι η Θεσσαλονίκη ήταν η δυσκολότερη πόλη για να βρουν διαδρομή.
2 μηχανάκια πήρα κ εγώ, S1000R και R1300GS. Το πρώτο αδικείται, μέχρι τις 6000 προλάβαινα να δώσω πριν αλλάξω σύμπαν, τότε που κ ήχος γινόταν ενδιαφέρον, ένα υπέροχο κατασκεύασμα, τελείως γυμνό, φρένα , riding modes.
Ένας μικρός παραλληλισμός, το MT-10 είχε παραπάνω ροπή στις χαμηλές αλλά το S ήταν παντού πιο νευρικό.
Το R1300GS είναι ένα όχημα κόσμου, με σχεδόν ντίζελ χροιά, που το κορυφαίο χαρακτηριστικό του είναι ότι παρά τα πολλά κιλά του , δεν κατάλαβα ποτέ και πουθενά το βάρος του, ούτε κούραση στα φρένα του.
Στους δρόμους γυαλί της Θεσσαλονίκης, μέχρι να ζεσταθούν λάστιχα ειδικά, το S1000R , είναι πρακτικά μη οδηγησιμο, τρομερά ηλεκτρονικά κ ευτυχώς που υπάρχουν.
ΥΓ ήμουν στο γκρουπ,που έπεσε ο φίλος, ατυχές περιστατικό, συμβαίνουν αυτά, όλα καλά αφού δεν χτύπησε κανείς. Μας είπαν ότι ο φίλος θα αναλάβει κοστούμι μέχρι 1500€ , μετά αναλαμβάνει η Πεμβε. Τσούζει σουζει λίγο η φάση![]()
Ναι,αυτό είπαν οπότε μεγάλη προσοχή, κ εγώ παλαιότερα πήγαινα πιο άνετος
Δεν έκανε κάτι ακραίο, εμένα μου φάνηκε να είναι η κλασική πτώση όταν κάποιος κάνει αναστροφή σε ανηφορικό δρόμο, ειδικά με μηχανάκι ψηλού κέντρου βάρους και δεν υπολογίζει σωστά τη μανούβρα. Ο Άρης το είδε ως στατική πτώση, μπορεί να ήταν κ έτσι, εγώ το αποτέλεσμα είδα και συμπέρανα
Για μένα μακάρι να γλιτώσει το κοστούμι ο ατυχής
Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που το ακούω σε μεικτή ασφάλιση , περί ύψους απαλλαγής κλπα
Για να πω την αλήθεια δεν είδα την πτώση, είχα ήδη κάνει την αναστροφή και ήταν πίσω μου, απλά άκουσα έναν γδούπο και όταν γύρισα πίσω είδα δυο GS πεσμένα παράλληλα μεταξύ τους, το ένα δίπλα στο άλλο. Έτσι υπέθεσα ότι ήταν στατική πτώση, εκτός αν πήγαν να κάνουν αναστροφή ταυτόχρονα και αυτός που έπεσε κάπως αγχώθηκε, έχασε την ισορροπία του και έπεσε παρασύροντας το δεύτερο μηχανάκι.
Όσον αφορά την ασφάλιση - ζημιές στα μηχανάκια, είστε σίγουροι για το θέμα με τη ζημιά στις μοτοσυκλέτες κατά τα test ride; Εγώ από το 2021 που μπήκα στο χώρο της μοτοσυκλέτας θυμάμαι τόσο να μου το λένε προφορικά αλλά και να αναφέρεται ρητά στα έντυπα που υπέγραφα για τα test ride, ότι η μοτοσυκλέτα είναι ασφαλισμένη προς τρίτους αλλά οποιαδήποτε ζημιά στη μοτοσυκλέτα βαρύνει τον δοκιμαστή. Εγώ αυτό το αντιλαμβάνομαι ως εξής: Αν προκαλέσεις ατύχημα στο οποίο έχεις εσύ την ευθύνη θα αποζημιώσουν τους άλλους εμπλεκόμενους αλλά τη ζημιά της μοτοσυκλέτας την αναλαμβάνεις εσύ. Δεν γνωρίζω τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος στην οποία δεν έχεις ευθύνη, λογικά αποζημιώνονται από την ασφαλιστική εταιρεία του άλλου. Ίσως παλαιότερα που ήταν πιο καλές εποχές δεν κυνηγούσαν αποζημίωση για μικροφθορές τύπου από στατική πτώση. Άλλο ένα ενδεχόμενο που περνάει από το μυαλό μου είναι ότι "κυνηγάνε" τον φίλο να πληρώσει επειδή το event -μάλλον- ήταν οργανωμένο από τα κεντρικά της BMW (ένα μηχανάκι είχε ξένες πινακίδες) και όχι από την αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης, οπότε το πάνε τελείως τυπικά.
Ας μας διαφωτίσει κάποιος που είναι μέσα στα πράγματα (Χάρη ακούς; ).
Η μικτη ασφάλιση μοτοσυκλέτας είναι πολύ δύσκολη και από όσο ξέρω καλύπτει συγκεκριμένο οδηγό που βάσει αυτού έχει γίνει και η ασφάλεια.
Στα τεστ ραιντ κανονικά την ευθύνη την έχει αυτός που οδηγεί, οπότε αν φταίει πληρώνει από την τσέπη του.
Το άλλο όχημα θα πληρωθεί από την ασφάλεια του υπαίτιου.
Αν δεν φταίει, το μηχανάκι πληρώνεται από το όχημα που προκάλεσε το ατύχημα.
Βέβαια αν η εταιρεία θέλει, μπορεί να απαλλάξει τον οδηγό που πήρε το μηχανάκι για δοκιμαστική οδήγηση και να καλύψει τις ζημιές από το marketing budget (χλομό).
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Μπορεί στην Ελλάδα να μην ισχύει στα ιδιωτικά συμβόλαια, αλλά λογικά είναι όπως στα ενοικιαζόμενα. Σε αυτά, και στου εξωτερικού ασφάλειες ιδιωτών, όταν γίνει ατύχημα και δήλωση στην ασφάλεια υπάρχει ένα συγκεκριμένο ποσό που καλύπτει ο ασφαλιζόμενος όταν φταίει, το λεγόμενο excess. Αυτό το ποσό πάντα αφαιρείται από το συνολικό κόστος. Στα ενοικιαζόμενα είναι γύρω στα 1500€. Στην αφάλειά μου εδώ Αυστραλία είναι Α$600, δηλαδή σε ζημιά Α$3000, θα αποζημιωθώ Α$2400 ΑΝ προκάλεσα το ατύχημα. Aυτό λογικά θα πλρώσει ο αναβάτης.
Αν εξηγώ τα αυτονόητα, συγχωρέστε με :-)
Dress for the accident, not the ride.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
είχα κλείσει στην Καβάλα ότι είχε απομείνει (Κ1600 & R1250 γυμνό) με τη σιγουριά ότι θα υπάρξουν ακυρώσεις και θα μπορέσω να καβαλήσω κανά S1000RR. τελικά η μέρα ήταν βροχερή και τα ακύρωσα.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Γενικά η μικτή ασφάλεια για μοτοσυκλέτες είναι υπερβολικά ακριβή.
Όταν είχα ρωτήσει για τη δικιά μου, μου έδωσαν προσφορά 1714€ / έτος με απαλλαγή 750€![]()
Ένα Seat Ibiza test έκανα drive το 2000 στην Αθήνα και ήρθε και ο πωλητής μαζί μου! Δεν μου είχε ζητήσει, όπως σωστά λες κι εσύ, τίποτα άλλο εκτός από άδεια οδήγησης. Όποτε έκανα δοκιμή σε όχημα στην Φινλανδία που έμενα για 17 χρόνια και τώρα τα 6 χρόνια Αυστραλία, πάντα υπογράφω δήλωση πως είμαι υπεύθυνος για το όχημα εώς και 1000€ ή $1500. Υπέθεσα πως παρόμοια ευθύνη έχουν και οι οδηγοί στην παρούσα εκδήλωση μιας και τα μηχανάκια μπορεί είναι δηλωμένα στο εξωτερικό και να έχουν άλλους όρους στις αφάλειές τους. Όπως και να έχει, καλά ξεμπερδέματα στο παλικάρι.
Dress for the accident, not the ride.