εχει πουλησει ελαχιστα γιατι αυτο που πουλαει ειναι κυριως το αδιανόητα ομορφο σχεδιο. η καλη της εκδοση κανει μια περιουσια και δυσκολα θα την κοιταξει καποιος, απλα θα παρει ενα tracer. αλλωστε οταν χτυπας τετοια νουμερα τιμης η ducati ειναι πιο σοφη επιλογη. εχει κατσει σε μια πολυ περιεργη θεση στην αγορα το μοντελο. πιστευω οτι οι πολλες εκδοσεις και η φτωχη -αλλα ακριβη- βασικη εκδοση δεν βοηθησαν. προβληματα εχει γενικα αλλα οπως ειπες το μαυρο μοτερ θεωρειτε αξιοπιστο και τα χοντρα θεματα του ψεκασμου τα εχουν λυσει. η ερωτηση ειναι γιατι να μην παρεις μια multi v2s. ναι ειναι οριακα ασχημη ενω η mv ειναι οριακα οτι πιο ομορφο σε ψηλο στριτ εχει βγει ποτε αλλα στο τελος τελος αυτο μονο του δεν ειναι αρκετο.
Υπάρχει και αλλη μια βασική διαφορά ανάμεσα η οποία σχτίζεται με το μοτέρ το ενα ειναι v2 το αλλο ειναι v3. Υπάρχουν αρκετά μεγάλες διαφορες ως προς το δούλεμα τους. Βέβαια σε φινίρισμα και ποιότητα δε θα έχουν μεγάλες διαφορές. Δε θεωρώ άσχημη μοτο το Μούλτι ισα ισα που το θεωρώ απο τα πιο όμορφα , οχι σαν το Mv αλλα θα το έβαζα σχετικά κοντά του ειδικα με το φετινό tracer το οποίο είναι ακόμη άξιο απορίας το desing του.
Η συγκεκριμένη τιμή για μια τέτοια μηχανή δε μπορώ να πω οτι είναι εξωφρενική. Σίγουρα δεν ειναι για πολλα πορτοφόλια αλλα στις μηχανές πολλές φορές δεν παίρνεις αυτό που πληρώνεις και θεωρώ πως στη περίπτωση της Mv veloce θα πάρεις κάτι αντάξιο για τα χρήματα σου. Εννοείται οτι μετά έρχονται οι τιμές των σέρβις , η συμπεριφορά της εταιρείας σε περιόδους κρίσεων κλπ.
Κοίτα,μέχρι στιγμής δεν έχει χρειαστεί κάτι, συμφωνώ ότι το εξεζητημένο θα έχει κάποιο κόστος περισσότερο, πάντως δεν έχει περίεργα πράγματα να προσέχεις..
Επειδή έχουμε στην ομάδα τρεισερ και πάρα πολλές βόλτες παρέα,η οδική του συμπεριφορά ειναι πολύ πιο πάνω απ' το γιαμαχα.. Πάντως όπου αράζουμε,δεν υπάρχει τίποτα άλλο δίπλα,όλοι αυτό χαζεύουν,μα όλοι..
Το φοβερό είναι όσο το χαζεύεις βλέπεις απίθανες λεπτομέρειες στη σχεδίαση που μόνο το μάτι τις βλέπει και καμία φωτό δεν μπορεί να τα δείξει..
Το σίγουρο είναι ότι μιλάμε για δεκαετή σχεδιασμό και σε 10 χρόνια απ τώρα πάλι κούκλα θα είναι και πάλι θα σου φτιάχνει τη μέρα..
Πιστεύω ότι φέτος θα δούμε το μεγαλύτερο μοτέρ σε νέα έκδοση που φοράει το ψηλό της εταιρίας.
Κλείνοντας η έκδοση ροσο στο εξωτερικό πούλησε καλά διότι είχε πολύ ανταγωνιστική τιμή,αρκετά κάτω απ' τη δικιά μας, άλλωστε ήταν στόχευση της MV
Σίγουρα η μεταπήδηση απο το Tracer πόσο μάλλον το 700 θα είναι τουλαχιστον τρομακτική. Βέβαια είναι απλα μια σκέψη κάτι σαν όνειρο αλλα υπάρχει μέσα στα πλάνα μου για κάποια στιγμή στο όχι πολύ μακρινό μέλλον. Το γεγονός οτι έχω και δικό μου άνθρωπο που ασχολείται και ξέρει τα συγκεκριμένα μηχανάκια μου δίνει και μια επιπλέον ώθηση στο να προχωρήσω σε κάτι τέτοιο. Σχετικά με το desing δυστυχώς δεν είχα την τύχη να δώ κάποιο απο κοντά παρα μόνο σε βίντεο και φωτογραφίες είμαι σίγουρος όμως πως δεν θα χάζευα κάποιο άλλο μηχανάκι πέρα απο το συγκεκριμένο όπως είχα πάθει και με το Ducati οταν είχε παρκάρει σχεδόν δίπλα απο το Tracer.
Χε, τώρα θα σας πρήξω, περιγράφεις την ελευθερία των σχεδιαστών κατά την διαδικασία.
Ο αρχικά 2d σχεδιασμός κρύβει πολλές όψεις που διαχειρίζεται ο σχεδιαστής στην φάση του πηλού και βλέπουμε συχνά στο τελικό αποτέλεσμα (έχοντας και εμείς πλέον αντίστοιχη θέση -οπτικη με τον σχεδιαστή ).