Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 74 από 74

Θέμα: Ηλεκτρολογικό θέμα με CB400 SF

  1. #61
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Μαλλον ο μάστορας εννοεί την κάνουλα της βενζίνης, η οποία ανοίγει την παροχή της βενζίνης όταν δεχτεί υποπίεση από τον κινητήρα.

    Η κάνουλα αυτή, είναι στο ντεπόζιτο, όχι στα καρμπυρατέρ, και έχει μέσα της μια διπλή μεμβράνη, που την τραβάει η υποπίεση του κινητήρα, και ανοίγει το πέρασμα της βενζινης.

    Με τα χρόνια η μεμβράνη αυτή σκίζεται, και βενζίνη από την κανουλα, διαρρέει στο σωληνάκι υποπίεσης που έρχεται από κάποιον αυλό του κινητήρα. Λογικά στον 3. Η βενζινη σιγά σιγά πλημυρίζει τον κινητήρα, εξού και η βενζίνη στα λάδια.

    Καλό είναι όταν σου λέει κάτι ο μάστορας, να το ρωτάς να στο εξηγεί, για να μην κάνουμε ερμηνείες εμείς.

    Αν όντως είναι αυτό, θέλει καινούρια μεμβράνη, υπάρχει στο εμπόριο, είναι κοινή για πολλά μοντέλα Honda.
    Εγώ ως ελαστική μεμβράνη κατάλαβα αυτό:
    https://www.cmsnl.com/products/pisto...u_16111mce003/
    https://www.ebay.com/itm/175098866539

    Την ερώτηση την έκανα γιατί ο μάστορας τα έλεγξε αυτά και δεν βρήκε κάτι προβληματικό. Το πρώτο πράγμα που τον ρώτησα να μου εξηγήσει ήταν που οφειλόταν η μη σωστή λειτουργία της υποπίεσης και ήταν ξεκάθαρος ότι δεν οφειλόταν σε κάποιο προβληματικό κομμάτι είτε στο ντεπόζιτο είτε στο καρμπυρατέρ. Τι θες να σου πω ότι μου είπε ότι δεν ξέρει; Γι' αυτό και ξαναρώτησα το forum γιατί και πάλι είμαι στα τυφλά.

    Ο άνθρωπος άλλαξε λάδια και μπουζί και το μηχανάκι άρχισε να δουλεύει κανονικά. Θα το κρατήσει κάποιες μέρες για να δει κάποια επιπλέον που του ζήτησα, αλλά και εγώ τι άλλο να κάνω, να απαιτήσω σώνει και ντε να μου εξηγήσει γιατί συνέβη αυτό; Ότι είδε ο άνθρωπος μου είπε...

    edit: Ίσως να μην ήμουν πολύ σαφής στο post και δημιουργήθηκε παρανόηση. Ευχαριστώ πάντως για την εξήγηση και θα το συζητήσω μαζί του εκ νέου για να μου πει τι υποθέτει και αυτός. Ελπίζω όντως να είναι μια σκισμένη μεμβράνη γιατί και αυτόν δεν το άκουσα πολύ βέβαιο για το πως πέρασε η βενζίνη στον κινητήρα και το μηχανάκι το ξέρει και το ξέρει και πολύ καλά και γι' αυτό του το πήγα.
    Τελευταία τροποποίηση από AnonSF400; 04/04/2025 στις 15:13.

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.315
    Πάνω στην κεφαλή έχει ένα ακρυφυσιο που συνδέεται με το διακόπτη της βενζίνης με ένα μικρό σωληνακι
    Ίσως εκεί έχει το πρόβλημα
    Βρες ένα λεπτό συρμα να το καθαρίσεις αν δεν το έχει κάνει ο μάστορας
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AnonSF400 Προβολή μηνύματος
    Εγώ ως ελαστική μεμβράνη κατάλαβα αυτό:
    https://www.cmsnl.com/products/pisto...u_16111mce003/
    https://www.ebay.com/itm/175098866539

    Την ερώτηση την έκανα γιατί ο μάστορας τα έλεγξε αυτά και δεν βρήκε κάτι προβληματικό. Το πρώτο πράγμα που τον ρώτησα να μου εξηγήσει ήταν που οφειλόταν η μη σωστή λειτουργία της υποπίεσης και ήταν ξεκάθαρος ότι δεν οφειλόταν σε κάποιο προβληματικό κομμάτι είτε στο ντεπόζιτο είτε στο καρμπυρατέρ. Τι θες να σου πω ότι μου είπε ότι δεν ξέρει; Γι' αυτό και ξαναρώτησα το forum γιατί και πάλι είμαι στα τυφλά.

    Ο άνθρωπος άλλαξε λάδια και μπουζί και το μηχανάκι άρχισε να δουλεύει κανονικά. Θα το κρατήσει κάποιες μέρες για να δει κάποια επιπλέον που του ζήτησα, αλλά και εγώ τι άλλο να κάνω, να απαιτήσω σώνει και ντε να μου εξηγήσει γιατί συνέβη αυτό; Ότι είδε ο άνθρωπος μου είπε...

    edit: Ίσως να μην ήμουν πολύ σαφής στο post και δημιουργήθηκε παρανόηση. Ευχαριστώ πάντως για την εξήγηση και θα το συζητήσω μαζί του εκ νέου για να μου πει τι υποθέτει και αυτός. Ελπίζω όντως να είναι μια σκισμένη μεμβράνη γιατί και αυτόν δεν το άκουσα πολύ βέβαιο για το πως πέρασε η βενζίνη στον κινητήρα και το μηχανάκι το ξέρει και το ξέρει και πολύ καλά και γι' αυτό του το πήγα.
    Αυτά στα λινκς που έβαλες, είναι οι μεμβράνες που ανοίγουν τα slides με τις βελόνες, μέσα στα καρμπυρατέρ, από τις οποίες περνάει το καύσιμο στις ψηλές στροφές, οταν πας από τα 2/3 ανοικτό το γκάζι και πανω. Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με υπερχειλιση και διαρροή βενζίνης. Αν αυτά τρυπήσουν, απλα δεν ανοίγει το slide και δεν ανεβάζει στροφές ψηλά ο κινητήρας. Και τελείως να τα βγάλεις, μέχρι τις μεσαίες στροφές, θα δουλεύει. Είναι πολύ σημαντικά για την σωστή λειτουργία του κινητήρα στο ανοικτό γκάζι και στο τέρμα, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με υπερχειλίσεις

    Εγώ σου γράφω για την κάνουλα ή ρουμπινέτο, που είναι κάπως έτσι:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	614VmQBWYYL._AC_SY355_.jpg 
Προβολές:	174 
Μέγεθος:	17,1 KB 
ID:	461202

    και μέσα έχει ΑΥΤΟ το διάφραγμα:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	diafragm.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	35,1 KB 
ID:	461203

    ΑΥΤΟ τρυπάει, και τρέχει η βενζίνη από το σωληνάκι της υποπίεσης και πλυμηρίζει αργά αλλά σταθερά τον κύλινδρο κι από κει περνάει εξίσου αργά και σταθερά στα λάδια.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #64
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    331
    Το μόνο σενάριο που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι πρόσφατα είχα θέμα με το ρουμπινέτο και μετά από μια "όμορφη" περιπέτεια αλλάξαμε ελατήριο και λαστιχάκι. Υπάρχει ενδεχόμενο, από χαλασμένο ρουμπινέτο να περάσει βενζίνη στον κινητήρα;
    Το έχει γράψει τηλεγονε! Αυτό ήταν λογικά το πρόβλημα της υπερχείλισης, έχεις δίκιο!

  5. #65
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/03/2025
    Μηνύματα
    21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Αυτά στα λινκς που έβαλες, είναι οι μεμβράνες που ανοίγουν τα slides με τις βελόνες, μέσα στα καρμπυρατέρ, από τις οποίες περνάει το καύσιμο στις ψηλές στροφές, οταν πας από τα 2/3 ανοικτό το γκάζι και πανω. Δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με υπερχειλιση και διαρροή βενζίνης. Αν αυτά τρυπήσουν, απλα δεν ανοίγει το slide και δεν ανεβάζει στροφές ψηλά ο κινητήρας. Και τελείως να τα βγάλεις, μέχρι τις μεσαίες στροφές, θα δουλεύει. Είναι πολύ σημαντικά για την σωστή λειτουργία του κινητήρα στο ανοικτό γκάζι και στο τέρμα, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με υπερχειλίσεις

    Εγώ σου γράφω για την κάνουλα ή ρουμπινέτο, που είναι κάπως έτσι:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	614VmQBWYYL._AC_SY355_.jpg 
Προβολές:	174 
Μέγεθος:	17,1 KB 
ID:	461202

    και μέσα έχει ΑΥΤΟ το διάφραγμα:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	diafragm.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	35,1 KB 
ID:	461203

    ΑΥΤΟ τρυπάει, και τρέχει η βενζίνη από το σωληνάκι της υποπίεσης και πλυμηρίζει αργά αλλά σταθερά τον κύλινδρο κι από κει περνάει εξίσου αργά και σταθερά στα λάδια.
    Thanks, ελπίζω αυτό να ήταν το θέμα και όντως να έγινε από εκεί. Θα είχε λογική τότε γιατί ο μάστορας δεν μπορεί να βρεί κάτι άλλο (ελπίζω δηλαδή)

  6. #66
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Δεν ξέρω για τα υποπίεσης αλλά συνιθος έχουν το σύστημα υπερχείλισης που αν αυξηθεί η στάθμη μέσα στο μπολ για κάποιο λόγο η αλλάξει πολύ η γωνια-πεσει κάτω τότε η βενζίνη αδειάζει στο έδαφος από το σωληνάκι υπερχείλισης. Αν δεν αδειάσει θα ανέβει από το ζιγκλερ και βελωνα μέχρι τις εισαγωγές και τον κύλινδρο..

    ίσως από αλλού έχασε, αν τρυπισει η φούσκα στο slide φαντάζομαι ότι απλά δεν κάνει υποπίεση και δεν δουλεύει σωστα

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    981
    Από ότι κατάλαβα οι μάστορες σου λένε ιστορίες, για "δράκους και νεράιδες".

    Και εδώ μέσα πάλι, μην παίρνεις και τοις μετρητοίς αυτά που διαβάζεις.

    To ρουμπινέτο υποπίεσης, δουλεύει με υποπίεση. (Λογικό!)
    Αν χαλάσει η μεμβράνη δεν κατεβάζει βενζίνη και όχι το αντίθετο, όπως υποστηρίχθηκε. (Με παρόμοιο τρόπο δουλεύουν και τα καρμπιρατέρ υποπίεσης).
    Υπάρχει o-ring στεγανοποίησης στην βαλβίδα, που μπορεί να χαλάσει και να προκαλέσει συνεχόμενη ροή.

    Αλλά ακόμα και αν δεχθούμε ότι κάποιος έκανε μόντα στο καρμπ ή το ξέχασε στη θέση PRI (συνεχής ροή) ή χάλασε το o-ring, θα έπρεπε ταυτόχρονα να έχει χαλάσει και η βελόνα του φλοτέρ ("πυραυλάκι") του καρμπιρατέρ, αλλά και η υπερχείληση στο λεκανάκι του καρμπιρατέρ.
    "Ευθυγράμμιση πλανητών" δηλαδή σε συνδυασμό με "κακό μάτι".

    Παρακάτω δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει, γιατί δεν έχω καθαρή εικόνα και η πληροφορία έρχεται "σπασμένη" από το μάστορα σε εσένα και από εσένα σε εμάς.

    Γενική συμβουλή, θες την κρατάς, θες την πετάς!
    Πήρες ένα μηχανάκι 25 χρόνων, παραεισαγωγής (με ότι συνεπάγεται αυτό), χωρίς να έχεις από ότι κατάλαβα ιδιαίτερη εμπειρία.
    Καλές οι καφενειακές ιστορίες, "Δεν σπάει δεν χαλάει", "Γιαπωνέζικο ρε αθάνατο", "Τι να πάθει μωρές ο Ιάπωνας", αλλά ο χρόνος καταστρέφει τα πάντα.
    Αν το συνδυάσεις και με ελλειπή συντήρηση από "άμπαλο" ιδιοκτήτη, τα δυσάρεστα αποτελέσματα πολλαπλασιάζονται.

    Δυο λύσεις βλέπω εγώ, αν υποθέσουμε ότι έχεις ιδιαίτερη κάψα με το συγκεκριμένο.
    Είτε θα σκορπάς 20άρικα στα μαστόρια, είτε θα αρχίσεις το διάβασμα, θα "λερώσεις νυχάκι" και θα το συντηρείς μόνος σου.
    Εκτός και αν είσαι τυχερός και βρεις κάποιον, που να θέλει να ασχοληθεί με σοβαρότητα και συνέπεια. (Δυσκολάκι το βλέπω).

    Αν δεν έχεις τρέλα με το συγκεκριμένο, δωστο και πάνε σε κάτι πιο σύγχρονο.

    Και εμένα μου αρέσει το SF και το χαζεύω χρόνια, αλλά δεν ψήνομαι να μπλέξω, ειδικά στις τιμές που τα ζητάνε και στην κατάσταση που τα έχουν!
    Oldfarts never die

  8. #68
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    313
    Αμα το συντηρήσει σωστά, δεν έχουν κανένα θέμα.

    Ο πατέρας μου έχει ένα CB400 Super Four, του '95, τρίτο χέρι με 260.000χλμ+ και είναι στην πένα.

    Πέρα απο θέμα με τον ανορθωτή που του παρουσίασε στις αρχές αρχές (λύθηκε με έναν απο Yamaha ) δεν έχει βγάλει κάτι άλλο πέρα απο τα αναλώσιμά του.

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    981
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Αμα το συντηρήσει σωστά, δεν έχουν κανένα θέμα.

    Ο πατέρας μου έχει ένα CB400 Super Four, του '95, τρίτο χέρι με 260.000χλμ+ και είναι στην πένα.

    Πέρα απο θέμα με τον ανορθωτή που του παρουσίασε στις αρχές αρχές (λύθηκε με έναν απο Yamaha ) δεν έχει βγάλει κάτι άλλο πέρα απο τα αναλώσιμά του.
    Πως σου φαίνεται το μηχανάκι του φίλου (όχι του πατέρα σου);
    Καλοδιατηρημένο που θα χρειαστεί μόνο τακτική συντήρηση;

    Εδώ ο άνθρωπος πάει από τον "Άννα στον Καϊάφα" και άκρη δεν βγάζει.
    Κάτσε να βγάλει πρώτα άκρη, να δουλέψει σωστά και μετά ξανά μιλάμε για χρήση και συντήρηση.
    Oldfarts never die

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος

    Αλλά ακόμα και αν δεχθούμε ότι κάποιος έκανε μόντα στο καρμπ ή το ξέχασε στη θέση PRI (συνεχής ροή) ή χάλασε το o-ring, θα έπρεπε ταυτόχρονα να έχει χαλάσει και η βελόνα του φλοτέρ ("πυραυλάκι") του καρμπιρατέρ, αλλά και η υπερχείληση στο λεκανάκι του καρμπιρατέρ.
    "Ευθυγράμμιση πλανητών" δηλαδή σε συνδυασμό με "κακό μάτι".
    Στην προηγούμενη σελίδα το καρμπ στον Νο3 δεν είχε ικανοποιητική παροχή, τι δεν ανοίγει τι δεν κλείνει ... προσωπικά θα είχα ήδη αλλάξει τις βελόνες στα φλοτέρ. Για υπερχείλιση δεν ξέρω καν εάν έχουν και που την έχουν.
    Τελευταία τροποποίηση από stefanos; 07/04/2025 στις 18:12.

  11. #71
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    200
    Ρε παιδιά, συγνώμη κιόλας..
    Ολόκληρο το νήμα είναι ένα "σπασμένο τηλέφωνο" κι εμείς προσπαθούμε να κάνουμε διάγνωση τι φταίει, ποιος μάστορας τα λέει καλά και ποιος όχι, και πάει λέγοντας;

    Καταλαβαίνω οτι ο AnonSF400 δεν έχει ιδέα από μοτοσικλέτες (κι εγώ δεν έχω, τώρα μαθαίνω, ψάχνομαι, βλέπω videos στο YouTube κτλ) αλλά με το να μην γράφει / συγκρατεί και μεταφέρει σωστά εδώ τι του είπε ο κάθε "μάστορας" δεν βγαίνει άκρη, και ούτε πρόκειται να βγει.
    Μπορεί η μοτοσικλέτα να έχει χοντρό πρόβλημα, μπορεί και όχι. Μπορεί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να την πρόσεχε, μπορεί και όχι.
    Δεν θα μάθουμε ποτέ.
    Και η τηλεδιάγνωση είναι δύσκολη ακόμα κι όταν το απομακρισμένο μέλος ξέρει τι του γίνεται. Φαντάσου τώρα που δεν ξέρει..
    Χωρίς παρεξήγηση @AnonSF400, δεν το λέω για κακό. Κι εγώ δεν ξέρω τι μου γίνεται. Οπότε το να γράψω εδώ ένα πρόβλημα (που δεν έχω ιδέα τι και πως) και να μου κάνει κάποιος άλλος διάγνωση το θεωρώ δύσκολο έως ακατόρθωτο.

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος

    Και εδώ μέσα πάλι, μην παίρνεις και τοις μετρητοίς αυτά που διαβάζεις.

    To ρουμπινέτο υποπίεσης, δουλεύει με υποπίεση. (Λογικό!)
    Αν χαλάσει η μεμβράνη δεν κατεβάζει βενζίνη και όχι το αντίθετο, όπως υποστηρίχθηκε. (Με παρόμοιο τρόπο δουλεύουν και τα καρμπιρατέρ υποπίεσης).
    Υπάρχει o-ring στεγανοποίησης στην βαλβίδα, που μπορεί να χαλάσει και να προκαλέσει συνεχόμενη ροή.

    Αλλά ακόμα και αν δεχθούμε ότι κάποιος έκανε μόντα στο καρμπ ή το ξέχασε στη θέση PRI (συνεχής ροή) ή χάλασε το o-ring, θα έπρεπε ταυτόχρονα να έχει χαλάσει και η βελόνα του φλοτέρ ("πυραυλάκι") του καρμπιρατέρ, αλλά και η υπερχείληση στο λεκανάκι του καρμπιρατέρ.
    "Ευθυγράμμιση πλανητών" δηλαδή σε συνδυασμό με "κακό μάτι".

    Παρακάτω δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει, γιατί δεν έχω καθαρή εικόνα και η πληροφορία έρχεται "σπασμένη" από το μάστορα σε εσένα και από εσένα σε εμάς.


    Δυο λύσεις βλέπω εγώ, αν υποθέσουμε ότι έχεις ιδιαίτερη κάψα με το συγκεκριμένο.
    Είτε θα σκορπάς 20άρικα στα μαστόρια, είτε θα αρχίσεις το διάβασμα, θα "λερώσεις νυχάκι" και θα το συντηρείς μόνος σου.
    Εκτός και αν είσαι τυχερός και βρεις κάποιον, που να θέλει να ασχοληθεί με σοβαρότητα και συνέπεια. (Δυσκολάκι το βλέπω).
    Το συγκεκριμένο ρουμπινέτο του CB400SF ΔΕΝ ΕΧΕΙ θέση pri. Γενικά τα Honda εκείνης της εποχής, είχαν θέση ON, OFF, RES. Το PRI ήταν κάτι που έχουν άλλες μάρκες.

    Το συγκεκριμένο ρουμπινέτο του CB400SF έχει ΔΥΟ μεμβράνες, που το χωρίζουν ουσιαστικά σε τρεις θαλάμους, έναν βενζίνης, έναν ενδιάμεσο και έναν υποπίεσης που έχει αέρα. Η πρώτη μεμβράνη έχει το σχήμα πιστονιού στην μια άκρη της, που πάει και φράζει την ροή της βενζίνης. Αν το ντεπόζιτο είναι 128 ετών, και έχει σκουριές ή άλλες ακαθαρσίες και έχει πολλά χρόνια να καθαριστεί, αυτές εμποδίζουν το υγροστεγές κλείσιμο και η βενζίνη περνάει παρόλο που ''το ρουμπινέτο είναι υποπίεσης''. Αν αυτή η πρώτη μεμβράνη σκίσει ή τρυπήσει με τα χρόνια, η βενζίνη διαρρέει και γεμίζει τον ενδιάμεσο θάλαμο, με έξοδο αποχέτευσης, ώστε η βενζίνη ως λιγότερη κακή λύση, να χυθεί στο έδαφος, και όχι να πιέζει να περάσει την ΔΕΥΤΕΡΗ μεμβράνη, αυτή την οποία τραβάει η υποπίεση στον τρίτο θάλαμο. Μπορεί όμως να τρυπήσει ΚΑΙ η δεύτερη μεμβράνη, και αν αυτο συνδυαστεί με λάθος συναρμολόγηση του ρουμπινέτου από κανά ''μαστορα'' που εμποδίζει ή έχει βάλει την αποχέτευση να κοιτάει ψηλά αντί για προς τα κάτω, η βενζίνη περνάει και την δεύτερη μεμβράνη και περνάει στον χώρο της υποπίεσης, δλδ στο σωληνάκι που την φέρνει από τον αυλό εισαγωγής κάποιου κυλίνδρου. Στην περίπτωση αυτή, η βενζίνη διαρρέει, από το ντεπόζιτο, στο ίδιο το σωληνάκι της υποπίεσης, παρακάμπτοντας τελείως το καρμπυρατέρ και από εκεί στον αυλό εισαγωγής και στον θάλαμο καύσης, με τελικό αποτέλεσμα βενζίνη στα λάδια.

    Στο συγκεκριμένο ρουμπινέτο, και η πρώτη περίπτωση να συμβεί, της βρωμιάς που δεν αφήνει το πιστονάκι του ρουμπινέτου να σφραγίσει τελείως την ροή της βενζίνης, κατά κανόνα η ίδια βρωμιά θα βρίσκεται ΚΑΙ στο φλοτέρ, που επίσης δεν θα σφραγίσει, και μάντεψε... πάλι καταλήγει η βενζίνη στον θάλαμο καύσης και τελικά στα λάδια. Αυτό σε μια παλιά μηχανή, που δεν έχει τακτική συντήρηση και έχει παρατηθεί για πολλά χρόνια στην τύχη της, δεν είναι καθόλου ''συγκλιση πλανητών'' και τυχαίνει. Για αυτό η συντήρηση και ο καθαρισμός με πλήρες λύσιμο καρμπυρατέρ πρέπει να γίνεται σε τακτική βάση ανά έτος ή το πολύ δυο έτη αναλόγως χρήσης ή μη-χρήσης, στις παλιές μηχανές με τέτοια συστήματα, για αυτό και υπάρχουν στο εμπόριο ''κιτ επισκευής'' καρμπυρατέρ καθώς επίσης και ''κιτ επισκευής ρουμπινέτου''.

    Στα συγκεκριμένα καρμπυρατέρ του CB400SF, η υπερχείλιση όταν συμβεί, γίνεται ΜΕΣΑ στο σώμα, δλδ δεν υπάρχει διέξοδος με αποχέτευση όπως π.χ. στα παπίσια καρμπυρατέρ. Αν η βενζίνη δεν σταματήσει στο φλοτέρ, το καρμπυρατέρ πλημμυρίζει τόσο ωστε η βενζίνη κάποια στιγμή να περνάει στον αυλό εισαγωγής. Α και το ότι το καρμπυρατέρ είναι υποπίεσης, έχει σχέση με το πως ανοίγει το slide που 1-τραβάει την βελόνα στο κύριο ζιγκλέρ 2-ελευθερώνει την ροή του μίγματος μέσα στον αυλό του καρμπυρατέρ επικουρικά της πεταλούδας, δλδ ο άνθρωπος ελέγχει με την γκαζιέρα την πεταλούδα, αλλά slide-βελόνα-ροή ελέγχονται από το πόσο ''ρουφάει'' ο κινητήρας. Δεν έχει να κάνει με το πως φράζεται η βενζίνη να μην πλημμυρίζει το καρμπ.

    Οσα έγραψες είναι λάθος. Νταξ όμως, μας πληροφόρησες στο τι να παίρνουμε τους μετρητοίς.


    Το σωστό να λέγεται όμως, εδώ ολόσωστος:

    Δυο λύσεις βλέπω εγώ, αν υποθέσουμε ότι έχεις ιδιαίτερη κάψα με το συγκεκριμένο.
    Είτε θα σκορπάς 20άρικα στα μαστόρια, είτε θα αρχίσεις το διάβασμα, θα "λερώσεις νυχάκι" και θα το συντηρείς μόνος σου.
    Εκτός και αν είσαι τυχερός και βρεις κάποιον, που να θέλει να ασχοληθεί με σοβαρότητα και συνέπεια
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    981
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Το συγκεκριμένο ρουμπινέτο του CB400SF ΔΕΝ ΕΧΕΙ θέση pri. Γενικά τα Honda εκείνης της εποχής, είχαν θέση ON, OFF, RES. Το PRI ήταν κάτι που έχουν άλλες μάρκες.
    Σωστός!
    Αν και δεν καταλαβαίνω την λογική της HONDA για την θέση OFF.
    Υποτίθεται ότι αν δεν υπάρχει υποπίεση δεν υπάρχει ροή.
    Μόνο σαν έξτρα προστασία μπορώ να το καταλάβω.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Το συγκεκριμένο ρουμπινέτο του CB400SF έχει ΔΥΟ μεμβράνες, που το χωρίζουν ουσιαστικά σε τρεις θαλάμους, έναν βενζίνης, έναν ενδιάμεσο και έναν υποπίεσης που έχει αέρα. Η πρώτη μεμβράνη έχει το σχήμα πιστονιού στην μια άκρη της, που πάει και φράζει την ροή της βενζίνης. Αν το ντεπόζιτο είναι 128 ετών, και έχει σκουριές ή άλλες ακαθαρσίες και έχει πολλά χρόνια να καθαριστεί, αυτές εμποδίζουν το υγροστεγές κλείσιμο και η βενζίνη περνάει παρόλο που ''το ρουμπινέτο είναι υποπίεσης''. Αν αυτή η πρώτη μεμβράνη σκίσει ή τρυπήσει με τα χρόνια, η βενζίνη διαρρέει και γεμίζει τον ενδιάμεσο θάλαμο, με έξοδο αποχέτευσης, ώστε η βενζίνη ως λιγότερη κακή λύση, να χυθεί στο έδαφος, και όχι να πιέζει να περάσει την ΔΕΥΤΕΡΗ μεμβράνη, αυτή την οποία τραβάει η υποπίεση στον τρίτο θάλαμο. Μπορεί όμως να τρυπήσει ΚΑΙ η δεύτερη μεμβράνη, και αν αυτο συνδυαστεί με λάθος συναρμολόγηση του ρουμπινέτου από κανά ''μαστορα'' που εμποδίζει ή έχει βάλει την αποχέτευση να κοιτάει ψηλά αντί για προς τα κάτω, η βενζίνη περνάει και την δεύτερη μεμβράνη και περνάει στον χώρο της υποπίεσης, δλδ στο σωληνάκι που την φέρνει από τον αυλό εισαγωγής κάποιου κυλίνδρου. Στην περίπτωση αυτή, η βενζίνη διαρρέει, από το ντεπόζιτο, στο ίδιο το σωληνάκι της υποπίεσης, παρακάμπτοντας τελείως το καρμπυρατέρ και από εκεί στον αυλό εισαγωγής και στον θάλαμο καύσης, με τελικό αποτέλεσμα βενζίνη στα λάδια.
    Σωστός και πάλι αν και δυνατόν να συμβεί μάλλον είναι απίθανο.
    Πρέπει να ικανοποιούνται τουλάχιστον τρεις συνθήκες ταυτόχρονα για να συμβεί.
    Επίσης λέει ότι το εσωτερικό είναι καθαρό από σκουριές, πλαστικοποιημένο και δεν βλέπει βρωμία στην βάση του ρουμπινέτου εσωτερικά.
    Επίσης λέει ότι το περισσότερο που έχει να το βάλει μπροστά είναι 3 ημέρες.
    Σε 3 μέρες από εκείνη την οπή μπορεί να περάσει ένα λίτρο βενζίνης;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Στο συγκεκριμένο ρουμπινέτο, και η πρώτη περίπτωση να συμβεί, της βρωμιάς που δεν αφήνει το πιστονάκι του ρουμπινέτου να σφραγίσει τελείως την ροή της βενζίνης, κατά κανόνα η ίδια βρωμιά θα βρίσκεται ΚΑΙ στο φλοτέρ, που επίσης δεν θα σφραγίσει, και μάντεψε... πάλι καταλήγει η βενζίνη στον θάλαμο καύσης και τελικά στα λάδια. Αυτό σε μια παλιά μηχανή, που δεν έχει τακτική συντήρηση και έχει παρατηθεί για πολλά χρόνια στην τύχη της, δεν είναι καθόλου ''συγκλιση πλανητών'' και τυχαίνει. Για αυτό η συντήρηση και ο καθαρισμός με πλήρες λύσιμο καρμπυρατέρ πρέπει να γίνεται σε τακτική βάση ανά έτος ή το πολύ δυο έτη αναλόγως χρήσης ή μη-χρήσης, στις παλιές μηχανές με τέτοια συστήματα, για αυτό και υπάρχουν στο εμπόριο ''κιτ επισκευής'' καρμπυρατέρ καθώς επίσης και ''κιτ επισκευής ρουμπινέτου''.
    Βλ. παραπάνω περί μη ύπαρξης βρωμίας.
    Έχω λύσει καρμπ που ήταν 16 χρόνια σε ακινησία και είχε κωλήσει το slide με το σώμα, το φλοτέρ και η σφράγιση του δούλευε κανονικότατα.
    Τέτοιο χάλι δεν έχω συναντήσει ακόμα και σε ντεπόζιτο με σκουριές.
    Για να το λες και δεδομένου ότι έχεις δουλέψει σε περισσότερα παρτάλια από ότι εγώ, πιθανότατα να συμβαίνει και αυτό.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Στα συγκεκριμένα καρμπυρατέρ του CB400SF, η υπερχείλιση όταν συμβεί, γίνεται ΜΕΣΑ στο σώμα, δλδ δεν υπάρχει διέξοδος με αποχέτευση όπως π.χ. στα παπίσια καρμπυρατέρ. Αν η βενζίνη δεν σταματήσει στο φλοτέρ, το καρμπυρατέρ πλημμυρίζει τόσο ωστε η βενζίνη κάποια στιγμή να περνάει στον αυλό εισαγωγής. Α και το ότι το καρμπυρατέρ είναι υποπίεσης, έχει σχέση με το πως ανοίγει το slide που 1-τραβάει την βελόνα στο κύριο ζιγκλέρ 2-ελευθερώνει την ροή του μίγματος μέσα στον αυλό του καρμπυρατέρ επικουρικά της πεταλούδας, δλδ ο άνθρωπος ελέγχει με την γκαζιέρα την πεταλούδα, αλλά slide-βελόνα-ροή ελέγχονται από το πόσο ''ρουφάει'' ο κινητήρας. Δεν έχει να κάνει με το πως φράζεται η βενζίνη να μην πλημμυρίζει το καρμπ.
    Εδώ σε έχασα.
    Το νόημα έχει μια υπερχείλιση που στην ουσία επιστρέφει την βενζίνη πάλι στο καρμπ.
    Σε τι εξυπηρετεί;
    Σε φωτό βλέπω αυτό:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Carb 2025-04-09 10-53-02.jpg 
Προβολές:	52 
Μέγεθος:	35,4 KB 
ID:	461311
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Carb 2025-04-09 10-53-50.jpg 
Προβολές:	52 
Μέγεθος:	32,6 KB 
ID:	461312
    Δεν είναι αποχέτευση της υπερχείλισης στην πρώτη φωτό, και το αντίστοιχο λοξό σωληνάκι στο λεκανάκι στην δεύτερη ή είναι μόνο για αποστράγγιση;


    Το πως λειτουργεί το καρμπ υποπίεσης το γνωρίζω, κάτι κατάλαβες λάθος!
    Ο @stefanos το κατάλαβε και απάντησε.
    Για την βαλβίδα (βέλονα) του φλοτέρ μιλάω, αυτή εδώ δηλαδή:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Carb 2025-04-09 10-57-08.png 
Προβολές:	52 
Μέγεθος:	59,1 KB 
ID:	461314

    Απάντησες σχετικά με αυτή πιο πάνω.
    Τελευταία τροποποίηση από SeniorCanardo; 09/04/2025 στις 12:20.
    Oldfarts never die

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    981
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Οσα έγραψες είναι λάθος. Νταξ όμως, μας πληροφόρησες στο τι να παίρνουμε τους μετρητοίς.
    Όχι δεν είναι λάθος!
    Όσα έγραψα ισχύουν για άλλες υλοποιήσεις, δεν έχουν όμως άμεση εφαρμογή στο συγκεκριμένο, οπότε σαφώς λιγότερο χρήσιμα για την περίπτωση μας.
    Oldfarts never die

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2014, 20:07
  2. θέμα με τις ειδοποιήσεις στο μαιλ....
    από gerodim στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 06:55
  3. ΠΡΟ-ΖΙΓΚΛΕΡ ΓΙΑ CB400 SF (version S)
    από KOSTAS AEGALEO στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2006, 14:52
  4. Ερώτηση για θέμα με αλυσίδα...
    από Gandalf dr685sm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2006, 21:22
  5. καθρέπτες CB400 SF
    από isid στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2005, 23:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF