Και εδώ μέσα πάλι, μην παίρνεις και τοις μετρητοίς αυτά που διαβάζεις.
To ρουμπινέτο υποπίεσης, δουλεύει με υποπίεση. (Λογικό!)
Αν χαλάσει η μεμβράνη δεν κατεβάζει βενζίνη και όχι το αντίθετο, όπως υποστηρίχθηκε. (Με παρόμοιο τρόπο δουλεύουν και τα καρμπιρατέρ υποπίεσης).
Υπάρχει o-ring στεγανοποίησης στην βαλβίδα, που μπορεί να χαλάσει και να προκαλέσει συνεχόμενη ροή.
Αλλά ακόμα και αν δεχθούμε ότι κάποιος έκανε μόντα στο καρμπ ή το ξέχασε στη θέση PRI (συνεχής ροή) ή χάλασε το o-ring, θα έπρεπε ταυτόχρονα να έχει χαλάσει και η βελόνα του φλοτέρ ("πυραυλάκι") του καρμπιρατέρ, αλλά και η υπερχείληση στο λεκανάκι του καρμπιρατέρ.
"Ευθυγράμμιση πλανητών" δηλαδή σε συνδυασμό με "κακό μάτι".
Παρακάτω δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει, γιατί δεν έχω καθαρή εικόνα και η πληροφορία έρχεται "σπασμένη" από το μάστορα σε εσένα και από εσένα σε εμάς.
Δυο λύσεις βλέπω εγώ, αν υποθέσουμε ότι έχεις ιδιαίτερη κάψα με το συγκεκριμένο.
Είτε θα σκορπάς 20άρικα στα μαστόρια, είτε θα αρχίσεις το διάβασμα, θα "λερώσεις νυχάκι" και θα το συντηρείς μόνος σου.
Εκτός και αν είσαι τυχερός και βρεις κάποιον, που να θέλει να ασχοληθεί με σοβαρότητα και συνέπεια. (Δυσκολάκι το βλέπω).