Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 43 από 43

Θέμα: Ktm 690 sm

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250306-180639.jpg 
Προβολές:	441 
Μέγεθος:	47,3 KB 
ID:	460507
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250306-175838.jpg 
Προβολές:	433 
Μέγεθος:	41,3 KB 
ID:	460508
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250306-175819.jpg 
Προβολές:	435 
Μέγεθος:	50,5 KB 
ID:	460509
    Σμρ πήγε μια Κορυδαλλό-πειραια από τα στενά-μικρους δρόμους και δεν έσβησε καθόλου,, είχα και λίγες στροφές πολλές φορες,, ίσως επηρέαζε η πεσμένη μπαταρία η η παλιά βενζηνη.
    Μετά από μερικά φανάρια δείχνει να ζεσταίνεται..
    2-3 μπάρες από το max αλλά πεφτει άμεσος μόλις ανεβάσεις για λιγο χιλιόμετρα,, δεν θα έλεγα ότι είναι ιδανικό για πόλη- κίνηση,, κάπως απότομο..
    Άνοιξα κάτι δεύτερες και σχεδόν πάντα έχανε πρόσφυση,, πως τα ξεκινάνε αυτά?
    Πολλά κομμάτια είναι ντυμένα υποθέτω με αυτοκόλλητο τύπου καρμπον, το μούτρο αρχίζω να το συνηθίζω σιγά σιγα
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων IMG-20250306-180647.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 06/03/2025 στις 19:55.

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-131909.jpg 
Προβολές:	386 
Μέγεθος:	46,2 KB 
ID:	460608
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-131919.jpg 
Προβολές:	387 
Μέγεθος:	43,3 KB 
ID:	460609
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-131930.jpg 
Προβολές:	387 
Μέγεθος:	46,5 KB 
ID:	460610
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-131936.jpg 
Προβολές:	389 
Μέγεθος:	49,1 KB 
ID:	460611
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-132028.jpg 
Προβολές:	389 
Μέγεθος:	50,9 KB 
ID:	460612
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-132038.jpg 
Προβολές:	382 
Μέγεθος:	40,9 KB 
ID:	460613
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-133526.jpg 
Προβολές:	387 
Μέγεθος:	50,0 KB 
ID:	460614
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250308-133610.jpg 
Προβολές:	384 
Μέγεθος:	48,4 KB 
ID:	460615
    Ρυθμιστικε η μανέτα του συμπλέκτη.
    Το πρόβλημα ήταν ότι αν πήγαινες να την πατισεις με 2 δάχτυλα η μανέτα έβρισκε στα υπόλοιπα δάχτυλα, άρα έπρεπε να την πατάς με όλα τα δάχτυλα κάτι που δεν βολεύει όταν προσπαθείς να κρατηθείς πάνω κατά την επιτάχυνση..
    Η μανέτα έστριψε προς τα κάτω λιγο για να βολεύει καλητερα και πήγε προς τα μέσα,, μεγάλωσε και η διαδρομή της από τον ρυθμιστή,
    Προσοχή αν τον πας τέρμα αρχίζει να ακούγεται θοριβος από τον συμπλέκτη σαν κάτι να βρίσκει στον συμπλέκτη όταν την πατάς τέρμα οπότε πήγε μέχρι τόσο ώστε να μην ακούγεται ο θοριβος, (είναι αλλαγμένη όχι μαμά). Τώρα μπορώ να πατάω συμπλέκτη με 2 δάχτυλα χωρίς πρόβλημα,,

    Η μανέτα του φρένου επίσης ρυθμίστηκε,,
    Πάλι ποιο κάτω και αύξηση απόστασης από το τιμόνι. στο τερμα,

    Το πίσω φρένο κ αυτό ρύθμιση, μειώθηκε η διαδρομή του πεντάλ,, κατά τη ρύθμιση πρέπει με κάτι να κρατάς η περιστρέφεις το σπείρωμα τις βίδας,,

    Η αλυσίδα ρυθμίστηκε, το Μανουαλ νομίζω λέει μισό εκατοστό κίνηση, 5mm, έχει μεγάλο μπουλόνι 30 νούμερο νομίζω, λαδωθηκε με λάδι και βαλβολινη.

    Τέλος ρύθμισα - έσφιξα τις αναρτήσεις γιατί το μπροστά ειδικά μου φαινόταν λιγο μαλακό

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250325-173914.jpg 
Προβολές:	309 
Μέγεθος:	47,7 KB 
ID:	460984
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-032800.jpg 
Προβολές:	305 
Μέγεθος:	43,0 KB 
ID:	460985
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-032806.jpg 
Προβολές:	304 
Μέγεθος:	44,3 KB 
ID:	460986
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-032908.jpg 
Προβολές:	304 
Μέγεθος:	43,4 KB 
ID:	460987
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-032941.jpg 
Προβολές:	303 
Μέγεθος:	43,5 KB 
ID:	460988

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-034947.jpg 
Προβολές:	305 
Μέγεθος:	49,1 KB 
ID:	460992
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-034942.jpg 
Προβολές:	306 
Μέγεθος:	48,9 KB 
ID:	460991
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-034947.jpg 
Προβολές:	305 
Μέγεθος:	49,1 KB 
ID:	460992
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-041956.jpg 
Προβολές:	302 
Μέγεθος:	43,9 KB 
ID:	460993
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250326-042212.jpg 
Προβολές:	301 
Μέγεθος:	42,3 KB 
ID:	460994

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Με το καλώδιο του φτωχού.
    (Έλιωσα 2 φισες και πήρα τα εσωτερικά τους)
    Συνδέθηκα στον εγκέφαλο.

    Αφού αφαίρεσα την νούμερο 7 ασφάλεια (φώτα) και αρκετές άλλες, με τον φορτιστή lidl κατάφερα να έχω σταθερή τάση 12,8 volt...

    Ο πρώτος χαρτης , μίγμα,ανάφλεξη κατέβηκε γρήγορα, ο άλλος - ρύθμιση πεταλούδας άργησε πολύ..

    Είχε μέσα αρκετά σφάλματα όπως
    P0031 oxygen sensor
    P0335 crankshaft sensor
    P1231 fuel pump(αυτό το προκάλεσα εγώ από την ασφάλεια τρομπας που έβγαλα)
    P2119 throttle position..

    Μπορεί να ήταν από πολύ παλιά ποιος ξέρει,,
    Τα έσβησα όλα, το δούλεψα λίγο και έσβησε τυχαία όπως κάνει καμία φορά κρύο,, συνδέθηκα tuneecu και έβγαλε το p2119, άρα στο tps ίσως έχω προβλημα.. αυτό σε συνδιασμό με το 2% που δείχνει στο tps (μάλλον τόσο είναι εκτός?) και τα βολτ 0,67-0,68 που μάλλον θα έπρεπε να είναι 0,7 με 0,74
    Μου λέει ότι μάλλον εκεί κάτι θέλει..

    Βέβαια υπάρχει το tps calibration που ανοίγεις και κλείνεις σιγά το γκάζι για να ρυθμιστεί και το 15 λεπτό reset που ακόμα δεν έχω κάνει,,, πριν μπλέξουμε με ρυθμίσεις βιδων πάνω στο σώμα που αλλάζουν τις τιμές των βολτ στο tps.

    Ο χάρτης που φοράει είναι για acrapovits slip on.
    Περίεργο που έχει μέσα soft, performance,standard μιας και αυτά δεν έχουν ρυθμιστή χαρτών όπως τα duke
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 26/03/2025 στις 05:40.

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250328-165935.jpg 
Προβολές:	260 
Μέγεθος:	42,2 KB 
ID:	461061
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250328-170029.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	48,8 KB 
ID:	461062
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250328-170131.jpg 
Προβολές:	264 
Μέγεθος:	49,4 KB 
ID:	461063
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250328-170158.jpg 
Προβολές:	264 
Μέγεθος:	48,6 KB 
ID:	461064
    Στο σιτε έχουνε απενεργοποίησει το κατέβασμα χαρτών για να σε αναγκάσουν να πάρεις την πληρωτή android έκδοση..

    Χρησιμοποιώντας το wayback machine πηγα πίσω στο 2015, δλδ πως ήταν το σιτε τοτε και κατέβασα καμιά 30αρια χάρτες να έχουμε..

    Στην πρώτη φότο φαίνεται ο χάρτης πεταλούδας, στον από κάτω ο πίνακας,, η πεταλούδα δεν ανοίγει ποτέ όσο άνοιξες το γκάζι,, είναι πάντα καπου 5% ποιο κλειστή,, σε κάποιος performance χάρτες για duke άνοιγε ακριβός όσο άνοιγες και το γκάζι..

    Οι f και l χάρτες έχουν διαφορές, πρέπει να διαβάσω να ξαναθυμιθω ποιος είναι open loop και ποιος closed,

    Με μια γρήγορη ματιά και αν θυμάμαι καλά κάποιοι χάρτες duke είναι ποιο πλούσιοι μεσαία, κάποιοι από smc και enduro έχουν περισσότερο αβάνς, ειδικά στα ψηλά,, κάποιοι έχουν +100rpm πάνω τον κόφτη, κατέβασα και για evo kit 1-2, θεωρητικά μετά από πολύ σύγκριση θα φτιάξω έναν για ποιο πολύ δύναμη

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250404-075831.jpg 
Προβολές:	218 
Μέγεθος:	43,8 KB 
ID:	461190
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250404-081930.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	37,9 KB 
ID:	461191
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250404-081951.jpg 
Προβολές:	218 
Μέγεθος:	46,0 KB 
ID:	461192
    Μετά από πολύ διάβασμα σε ξένα φορουμς
    Ο χάρτης πεταλούδας έγινε παντού 100%
    Αυτό λένε ότι καταργεί το ηλεκτρικό μοτέρ και η απόκριση γίνεται σαν να έχεις καρμπ ενώ γίνεται καλητερο ποιο ομαλό χαμηλά, δίνει όσο δίνεις στην γκαζιερα.

    Στον κανονικό χάρτη άλλαξε που δουλευει-γινεται η αλλαγή στους f-l.. ουσιαστικά καταργεί τον χάρτη που παίρνει μετρησεις από τον αισθητήρα πίεσης αέρα και χρησιμοποιεί τον f πίνακα με τις στάνταρ αποθηκευμένες τιμές μέσα στον χαρτη..

    Τέλος στον μαμά χάρτη αντιγράφηκαν όλες οι τιμές από τον χάρτη για smc690 2008-2010 evo kit 1..
    Και στο καύσιμο και στην αναφλεξη-αβανς,,
    Έχει ποιο πολύ αβάνς από τον μαμά ..

    Αυτό που είδα ότι έκαναν είναι ότι αύξησαν το αβάνς σε αυτόν τον χάρτη από 2 μέχρι 4 μοίρες στα ψηλά με 98αρα βενζίνη. Και τον έκαναν λίγο ποιο πλούσιο στα ψηλά και ποιο φτωχό χαμηλά (έχοντας καταργήσει λάμδα και sai, κάτι που ίσως κάνω σε μικρότερο βαθμό,, επίσης ίσως ελεγχθεί το afr σε κάποιο συνεργείο μετά τις αλλαγες όταν γίνουν, ακόμα δεν πέρασα τίποτα μέσα στον εγκεφαλο
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 04/04/2025 στις 14:35.

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-085407.jpg 
Προβολές:	164 
Μέγεθος:	42,5 KB 
ID:	461234
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-085415.jpg 
Προβολές:	165 
Μέγεθος:	42,9 KB 
ID:	461235
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-085419.jpg 
Προβολές:	168 
Μέγεθος:	44,3 KB 
ID:	461236
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-085425.jpg 
Προβολές:	167 
Μέγεθος:	48,0 KB 
ID:	461237
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-085430.jpg 
Προβολές:	168 
Μέγεθος:	47,4 KB 
ID:	461238
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-091025.jpg 
Προβολές:	167 
Μέγεθος:	49,1 KB 
ID:	461239
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-091039.jpg 
Προβολές:	167 
Μέγεθος:	44,8 KB 
ID:	461240Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-092907.jpg 
Προβολές:	168 
Μέγεθος:	44,5 KB 
ID:	461241
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250406-095947.jpg 
Προβολές:	168 
Μέγεθος:	46,6 KB 
ID:	461242

    Άνοιγμα φίλτρο κουτιού,, αρκετά καθαρά μέσα, φοράει γνήσιο, η τρύπα πίσω είναι αρκετά μικρή, λένε ότι το κόβει,, μερικοί ανοίγουν τρύπες στο πλάι η ανοίγουν την πίσω τρύπα πολύ, η βαζουν χοάνη(evo kit 2)

    Είναι λίγο ανάποδο,, ο αέρας μπαίνει από πίσω και πάει στην κάτω μεριά του φίλτρο κουτιού, από εκεί περνάει από το φίλτρο στην μέση και ανεβαίνει στην πάνω μεριά για να μπει μετά στην εισαγωγή,,
    Οπότε τρύπες έχουν νόημα μόνο στην κάτω μεριά του κουτιού αν θες να φιλτράρει..

    Δλδ βγάλσιμο πλαστικά, ίσως υποπλαίσιο,
    Ποιο εύκολο είναι απλά να κόψεις ένα κομμάτι στην αρχική εισαγωγή του αέρα μέσα στο κουτί στην περιοχή κλειδαριάς σέλας..


    Βγήκε το καπάκι και όντος φοράει oberon τρόμπα, καλό αυτό,, ο κόφτης δεν είχε βγει,,
    Αμφιβάλω αν τον έχουν βγάλει με τον άλλον τρόπο με τροποποιήσεις σε καλώδια,
    Οπότε απλά βγήκε το κυλινδράκι με το ελατήριο του στην κεντρική τρύπα,, φαίνεται.

    Διακόπτη πτώσης πίσω από το πίσω φρένο δεν κατάφερα να βρω για να αφαιρέσω, όπως επίσης δεν κατάλαβα πως λειτουργεί ο διακόπτης Σταντ, μόνο ένα μαγνητακι είδα αλλά όχι καλώδια στο Σταντ..
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 06/04/2025 στις 13:31.

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Αφού δεν φοράει φίλτρο, φοβήθηκα να βάλω το evo kit 1 πρόγραμμα, δίνει πολύ αβάνς (ίσως και + 5 Μοίρες σε κάποιες περιοχές ενώ μου φάνηκε ποιο φτωχό στα ψηλά από αυτό που φοράω...
    Αρκετοί στο εξωτερικό είχαν προσθέσει +4 μοίρες στο evo kit πρόγραμμα από ότι ήδη έχει, αλλά με ανοικτά φίλτρο κουτιά η χοάνες...

    Εγώ τελικα πήγα το acrapovits που φορούσα και έκανα εκεί μικρές μετατροπες..
    1.χάρτης πεταλούδας όλες οι τιμές 100%
    2.αύξηση μίγματος στα μεσαία-ψηλα +2%
    3.αυξηση αβάνς 0,5 χαμηλά,1 μεσαία,2 μοίρες ψηλά
    4.αυξηση κόφτη 100rpm
    5.μετατροπη ώστε να δουλεύει συνέχεια f πίνακα
    6.καταργηση sai

    Τα 2 προγράμματα πέρασαν στον εγκέφαλο πολύ γρήγορα, δευτερολεπτα,,

    Μετά έγινε το calibration τις γκαζιερας
    Και μετά το 15 λεπτό idle reset.
    Το tps πήγε στο μηδέν, το ρελαντί προς το τέλος δούλευε 1600rpm.
    Τώρα μένει η βόλτα για να δω τι διαφορές εχει

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Έγινε η βόλτα, δεν έσβησε πουθενά, ποιο ομαλη λειτουργία χαμηλά, ποιο άμεση απόκριση, ποιο πολύ δύναμη μεσαία και ψηλά, στην Δευτέρα πχ κέρδισε 5-10 km παραπανω πριν κοφταρε στα 90km/h τώρα 95-100.. έκανα την πρώτη μικρή σούζα, πριν ίσως το έκοβε ο κόφτης, φαίνεται να ανεβάζει στροφές ποιο γρήγορα, το μόνο αρνητικό κάποια μικροσκασιματα στα χαμηλά με κλειστό γκάζι που μάλλον επηρεάζει η κατάργηση του SAI η η κατάργηση του L που αγνοεί τον λάμδα ίσως το έκανε λιγο φτωχό χαμηλά,

    η θερμοκρασία σαν να ήταν ποιο εύκολα μια μπάρα πάνω, και σαν να ήθελε περισσότερα km στο κοντέρ για να πέσει στις 4. Αλλά έχει και περισσότερη ζέστη από όταν το πηρα,
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 07/04/2025 στις 00:28.

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.831
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250418-012103.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	43,8 KB 
ID:	461524
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250418-012033.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	47,8 KB 
ID:	461525
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250417-070655.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	50,6 KB 
ID:	461526
    Κάποια στιγμή πρέπει να φτιαχτεί κανονική βάση πινακίδας + φλας,, έχει 2 βίδες στην ουρά,
    Με ένα μεταλλικό πλακάκι εκεί + ηλεκτροκόλληση την υπόλοιπη βάση θα μπορούσε,, αν το βάρος είναι πολύ για στήριξη μόνο από 2 βίδες ευτυχώς υπάρχει η πίσω βάση με υποδοχές(που κρατάει εξάτμιση και πατάκια συνοδηγού...

    Μια πρόχειρη απόπειρα σιγαστήρα, μάλλον θα είναι αποτυχημένη, στους αγοραστούς έχω δει ότι βάζουν και κάτι σαν σίτα στην ροή των καυσαερίων

    Μια μετατροπή που μάλλον θα γίνει είναι 15αρι γραναζι από 16 που έχει τώρα,, λογικά θα γίνει ποιο απότομο, έτσι κ αλλιώς τα σχεδόν 200 που πάνε είναι πολύ δύσκολο να πας εκεί λόγο αέρα.

    197km/h δίνει το gearing comander στις 8.000 με 16αρι και 185 με 15αρι,,,
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Screenshot-2025-04-18-03-41-32-937-com-android-chrome.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 18/04/2025 στις 03:02.

  12. #42

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    809
    Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε!
    Δεν ειναι βολικα αυτα τα μηχανακια αλλα σε καθε ανοιγμα του γκαζιου το χαμογελο μεγαλωνει!
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 690 Sm
    από nikostz9 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 186
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2014, 09:14
  2. KTM 690 sm Αγορά καινούργιου.
    από NXCBR στο forum KTM
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2010, 23:47
  3. Ktm 690 Sm
    από dirtbird στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 19:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF