Σελίδα 17 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 241 έως 255 από 279

Θέμα: Κρίση στην KTM

  1. #241
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.526
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Περιμένω τώρα τον επόμενο, που θα πάρει το κείμενο του Γιώργου, θα το βάλει στο FART GPT, επειδή θα του φανούν πολλές οι 10 σειρές και θα θέλει να διαβάσει 5.

    Μετά θα έρθει ένας άλλος που θα του φανούν πολλές οι 5 και θα θέλει τον "χρησμό" σε μία σειρά και με κεφαλαία γράμματα.

    Ακόμα και αρχάριοςl προγραμματιστής μπορεί να επιβεβαιώσει το ρητό "bullshit in, bullshit out".

    Λυπάμαι η μ@λ@κια που ξέρασε το GPT είναι μάλλον χειρότερη από το αρχικό, που δεν ήταν έτσι κι αλλιώς "καλό" (για άλλους λόγους), αλλά είχε τουλάχιστον περισσότερη πλάκα γιατί ήταν διανθισμένο με όλα αυτά που προσθέτουν όλοι όσοι δεν έχουν την παραμικρή ικανότητα στη γραφή, αλλά προσποιούνται ότι είναι συγγραφικά ταλέντα.
    Prompt : Θέλω να μου το εξηγήσεις σαν να είμαι 5 χρονών.
    Απάντηση :
    Ωραία! Σαν να είσαι 5 χρονών λοιπόν, θα στο πω σαν παραμύθι:

    Η KTM είναι μια μεγάλη εταιρεία που φτιάχνει μηχανές. Όμως τελευταία είχε ένα μεγάλο πρόβλημα: της τελείωσαν τα κομμάτια για να συνεχίσει να φτιάχνει μηχανές. Γιατί; Επειδή δεν είχε λεφτά να πληρώσει αυτούς που της δίνουν τα κομμάτια, και αυτοί με τη σειρά τους είπαν "χωρίς προκαταβολή, δεν δουλεύουμε".

    Κι έτσι όλα σταμάτησαν, σαν να έπεσε το ρεύμα στο εργοστάσιο.

    Η KTM περίμενε βοήθεια από έναν φίλο της, την εταιρεία Bajaj από την Ινδία. Η Bajaj της έδωσε πολλά λεφτά (150 εκατομμύρια ευρώ!) και ίσως τώρα να γίνει το "αφεντικό" της KTM.

    Όμως, ακόμα και με αυτά τα λεφτά, η KTM πρέπει να βρει κι άλλα λεφτά (600 εκατομμύρια!) μέχρι τις 23 Μαΐου, αλλιώς μπορεί να διαλυθεί εντελώς, σαν κάστρο από άμμο στη βροχή.

    Εντωμεταξύ, η εταιρεία έχει χάσει πολλά λεφτά φέτος, και αναγκάστηκε να διώξει πολλούς εργαζόμενους.

    Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται ότι υπάρχει ένα σχέδιο σωτηρίας και αν όλα πάνε καλά, η KTM θα ξαναρχίσει να φτιάχνει μηχανές τον Αύγουστο.

    Και το υστερόγραφο; Λέει πως τουλάχιστον μάθαμε και κάτι για τον... "στρόφαλο της Ντουλάπι", σαν να λέμε ότι μέσα στην καταστροφή, τουλάχιστον υπήρξε και μια αστεία πληροφορία που μας έφτιαξε τη μέρα. Δηλαδή: "Αυτά είναι τα ωραία της πραγματικής δημοσιογραφίας, όχι σαν τις βλακείες που λένε κάποιοι στο TikTok."

    Θες και "επόμενο επεισόδιο" της ιστορίας αν εξελιχθεί;
    The Dirty Harry

  2. #242
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    999
    DirtHarry GPT vs FART GPT: 1 -0
    Oldfarts never die

  3. #243
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.526
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    DirtHarry GPT vs FART GPT: 1 -0
    Δεν ξέρω τι να απαντήσω, θα το πετάξω στο Chat GPT και θα το καταλάβω καλύτερα.




    ΞΥΠΝΑ ΑΙΛΗΝΑ , το CHATGPT θα βάλει χέρι και στις γυναίκες μας !1111!!@!!!211!θαυμαστικο!
    The Dirty Harry

  4. #244
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    999
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω τι να απαντήσω, θα το πετάξω στο Chat GPT και θα το καταλάβω καλύτερα.




    ΞΥΠΝΑ ΑΙΛΗΝΑ , το CHATGPT θα βάλει χέρι και στις γυναίκες μας !1111!!@!!!211!θαυμαστικο!
    Δεν έχεις πάρει χαμπάρι, το πράγμα είναι καλύτερο από ότι νομίζεις.

    ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΛΟΓΩ ΓΠΤ

    Y.Γ.: Τώρα θέλει ένα καλό καθάρισμα το θέμα.
    Oldfarts never die

  5. #245
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    282
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος

    Μετά θα έρθει ένας άλλος που θα του φανούν πολλές οι 5 και θα θέλει τον "χρησμό" σε μία σειρά και με κεφαλαία γράμματα.
    Η ΚΤΜ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΚ ΙΝΔΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.

    Πιάνεται ή είναι περισσότερο από μια σειρά;

  6. #246
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    999
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από aris19 Προβολή μηνύματος
    Η ΚΤΜ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΚ ΙΝΔΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.

    Πιάνεται ή είναι περισσότερο από μια σειρά;
    ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
    Τι κάνει το μοντέλο aris19, που και να βγει το 20!!!
    Oldfarts never die

  7. #247
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    116
    Αν γίνει και σωθεί η ΚΤΜ, θα συνεχίσει να φτιάχνει τα μοντέλα με την ίδια φιλοσοφία ?.
    Είναι πολύ κρίμα.
    Επίσης με τους αγώνες τι γίνεται ?
    MotoGP και Μοto3 (που εδώ είναι ολόκληρη η μηχανή από αυτούς)

  8. #248
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.587
    Σχεδιαστικά εννοείς; Είναι μέρος του branding και αρκετά πετυχημένο, νομίζω θα συνεχίσει πάνω σε ότι ξέρουμε οπτικά.
    Μηχανικά δεν ξέρω αν θα συνεχίσουν να τολμούν αλλά, έτσι όπως μου φαίνεται, δεν είχαν πρόβλημα με όσα δημιουργούσαν
    αλλά με την διαχείριση σε ανθρώπινο επίπεδο.

    Η κακή επικοινωνία με το κοινό τους δεν θα μπορούσε να είναι μόνη της. Υπήρξε πρόβλημα επικοινωνίας και μεταξύ τους.
    Η συμμετοχή σε αγώνες θα πρέπει να είναι αντικείμενο "ανεξάρτητης" χρηματοδότησης από τους επενδυτές, χορηγούς κ.λπ.
    Αν δεν τα καταφέρνει θα πρέπει να σταματήσει.

  9. #249
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.242

    Κρίση στην KTM: Σώθηκε με ρευστό Bajaj χωρίς να δώσει μερίδιο!

    Πριν από την λήξη της προθεσμίας ο Rajiv Bajaj κατέβαλε το αστρονομικό ποσό των 600 εκατομμυρίων εξασφαλίζοντας την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης για το οποίο πρώτο το MOTO είχε ανακοινώσει τον Φεβρουάριο.

    Για εμάς εδώ αποτελεί μικρότερη είδηση η διάσωση της KTM και μεγαλύτερη η καταγραφή της επίθεσης που συντελείται απέναντί της από τον περασμένο Νοέμβριο. Χωρίζεται σε δύο φάσεις, την διατεταγμένη όπου διάσημοι YouTubers και Influencers ανακοινώνουν κάθε απίθανο σενάριο που δεν έχει καμία απολύτως υπόσταση, όπως ότι έχει πωληθεί ήδη στην BMW, ή προδικάζουν το τέλος της ενώ αυτή βαδίζει σε συγκεκριμένα προκαθορισμένα βήματα. Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως εμείς και λίγοι ακόμη που κάνουν πραγματικό ρεπορτάζ έχουμε μιλήσει ΠΡΙΝ για τα επόμενα βήματα, αυτά που τώρα ανακοινώνονται και όπως έχουμε ξανά γράψει, επειδή αυτή η ιστορία διαδραματίζεται σε σχετικά γοργούς ρυθμούς, είναι εύκολο για τον κόσμο να θυμάται τι έχει πει ο καθένας.

    Η δεύτερη φάση στην οποία διαδραματίζεται η επίθεση απέναντι στην KTM είναι ακούσια από τον διαμοιρασμό δίχως κριτήριο των παραπάνω ειδήσεων, την μετάφρασή τους από ιστοσελίδες που δεν παράγουν αρθρογραφία και δεν αποτελούν πηγή αλλά μόνο αναδημοσιεύουν ξένη αρθρογραφία και έπειτα τα σχόλια που είναι πάντα πιο πυκνά όταν υπάρχει καταστροφή και χάος, από ότι στην καλή είδηση. Αν αναρωτιέστε και εσείς, όπως πολλοί ακόμη, για πιο λόγο δεν βλέπετε θετικές ειδήσεις στην τηλεόρασή σας, έχετε την απάντησή σας. Διότι κανείς δεν αντιδρά στο θετικό αλλά σχολιάζει, ενίοτε για να χλευάσει, ή να κατηγορήσει, το αρνητικό.

    Η επίθεση στην KTM αυτό το διάστημα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη, την βλέπουμε από προφίλ με πρόσφατη ημερομηνία δημιουργίας, με 2-3 φίλους χωρίς δημοσιεύσεις, από YouTubers και Influencers που ποτέ δεν κάνουν video που δεν είναι πληρωμένο και σίγουρα δεν τους έχει πληρώσει η KTM για να μιλήσουν για αυτή και να πουν αρλούμπες περί εξαγοράς από την BMW και άλλα τόσα τραγελαφικά και το μόνο σίγουρο είναι πως θα συνεχίσει!

    Διότι το μαξιλάρι που σήμερα ανακοινώθηκε είναι μεν το πλέον μεγάλο και το πιο σοβαρό που περιμένουμε από τον Νοέμβριο αλλά δεν είναι το τέλος της ιστορίας.

    Αυτή έχει άλλο ένα βήμα ακόμη και είναι ένα σημαντικό βήμα καθώς θα επιφέρει την αλλαγή ιδιοκτησίας. Η δρομολόγηση έχει ήδη γίνει και για αυτό και σύντομα θα υπάρχουν ανακοινώσεις για το ποιος θα είναι στην κεφαλή ή ποια εταιρεία, θα ελέγχει την παραγωγή στην Αυστρία.

    Όπως έχουμε γράψει πριν από ένα μήνα, η παραγωγή ξεκινά τον Αύγουστο για την οικογένεια 1390 και 990 που περιμένει αρκετός κόσμος καθώς έχει αλλάξει ο προγραμματισμός των αδειών και περισσότερα για αυτό θα βρείτε σε ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ άρθρο.

    Σημειώστε πως κανείς, πέρα από το ΜΟΤΟ, δεν έχει μιλήσει για την Bajaj μέχρι να το ανακοινώσουμε εμείς και φυσικά το αποφεύγει και η KTM και στην τελευταία ανακοίνωσή της, ωστόσο να το θεωρήσετε ως δεδομένο πως η χρηματοδότηση έρχεται από εκεί με μορφή ευνοϊκού δανείου χωρίς μεταφορά μεριδίων και αναμένονται οι υπόλοιπες εξελίξεις που αναφέρουμε πιο πάνω.

    Αναλυτικότερα για σήμερα:

    Ανακοίνωση PIERER Mobility AG - Εξασφαλίστηκε πακέτο χρηματοδότησης για την αναδιάρθρωση της KTM

    Σήμερα, 20 Μάιου 2025, με μια δωρική ανακοίνωση ο όμιλος Pierer Mobility AG ενημέρωσε για την διασφάλιση των απαραίτητων πόρων για να ανταπεξέλθει στο χρονοδιάγραμμά αναδιάρθρωσης που είχε εγκριθεί, 3 μόλις ημέρες πριν από την ημερομηνία της προθεσμίας, επιβεβαιώνοντας της πληροφορίες και όσα αναφέρουμε σχετικά με το ζήτημα.

    Τα σχέδια αναδιάρθρωσης των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH μπορούν να υλοποιηθούν εγκαίρως.

    Όπως είχε ανακοινωθεί, οι πιστωτές των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH ενέκριναν στις 25 Φεβρουαρίου 2025 ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης με ποσοστό αποπληρωμής 30%, το οποίο όφειλε να καταβληθεί έως τις 23 Μαΐου 2025. Το συνολικό ποσό που απαιτείται για τη χρηματοδότηση του ποσοστού αποπληρωμής βάσει των τριών σχεδίων αναδιάρθρωσης ανέρχεται σε περίπου 600 εκατομμύρια ευρώ.

    Η PIERER Mobility AG και η KTM AG έχουν λάβει δεσμεύσεις χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση της υπογραφής των απαραίτητων συμφωνιών, οι οποίες θα διασφαλίσουν ότι η καταβολή του ποσοστού αποπληρωμής για την εκπλήρωση των σχεδίων αναδιάρθρωσης των KTM AG, KTM Components GmbH και KTM Forschungs & Entwicklungs GmbH θα πραγματοποιηθεί εγκαίρως έως τις 23 Μαΐου 2025.
    Απο το motomag...

  10. #250
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.652
    Θετικό αν μη τι άλλο, αλλά είναι νωρίς να μιλάμε για διάσωση. Βρέθηκε όπως ήταν λίγο πολύ γνωστό από το Σάββατο το 30% του πακέτου αναδιάρθρωσης που είχε εγκριθεί στις 25 Φεβρουάριου και έληγε σε λίγες μέρες. Το 70% της οφειλής έχει κουρευτεί. Εννοείται πως χωρίς τα λεφτά της Bajaj (δάνειο για έναν χρόνο), το σχέδιο θα αποτύγχανε και θα έμπαινε σε καθεστώς εκκαθάρισης η εταιρία, οπότε τα νέα είναι καλά.



    05/17/2025 21:50:22 [BN]

    KTM Co-Owner Bajaj Auto Signs €566m Loan Before Funding Deadline

    By Marton Eder

    (Bloomberg) -- The co-owner of the KTM AG motorcycle maker has secured a €566 million ($632 million) one-year loan within days of a deadline to fund an insolvency plan at the troubled Austrian company.

    The European unit of Bajaj Auto Ltd. agreed to the unsecured loan with JP Morgan Chase & Co., DBS Bank Ltd. and Citigroup Inc., according to a regulatory filing to the BSE. The funds will be used for Bajaj Auto’s investments, according to the filing which does not name KTM.

    KTM’s creditors agreed in February to a 70% haircut as part of a restructuring deal. The company has until May 23 to deposit €544 million with its insolvency administrator and pay out a 30% quota to creditors.

    Bajaj and Austrian entrepreneur Stefan Pierer co-own Swiss-listed Pierer Mobility, which is the parent of KTM. Citi has been advising the company on securing fresh funds, including additional cash required to resume manufacturing.

    KTM filed for insolvency last year after struggling to navigate the volatile demand for its motorbikes during the Covid-19 pandemic, which led to excessive inventories. The company has been among the hardest hit amid financial difficulties in Austria’s industrial sector, suffering from rising energy and labor costs that risk thousands of jobs.

    Representatives for KTM and Bajaj didn’t immediately respond to requests for comment outside regular business hours.

    Read more:

    How Motorbike Maker KTM’s Overhaul Became a Debacle: The Brink

    Motorbike Maker KTM’s Lenders Take 70% Hit in Restructuring (1)

    Motorbike Maker KTM Shuts Production After Supplies Run Low: ORFTo contact the reporter on this story:


    Τωρα για τα σχόλια του περιοδικού...τι να πω; Δεν κατάλαβα για ποιον λόγο νιώθει δικαιωμένο για να είμαι ειλικρινής.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #251
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.520
    εχουν καταντησει γραφικοι στο μοτο. τεσπα αυτα που γραφουν τα γραφουν ενα σωρο αλλα μεσα...

  12. #252
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.526
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    εχουν καταντησει γραφικοι στο μοτο. τεσπα αυτα που γραφουν τα γραφουν ενα σωρο αλλα μεσα...
    Ναι όμως δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά τα γράφουν πρώτοι
    The Dirty Harry

  13. #253
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.872
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Ναι όμως δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά τα γράφουν πρώτοι
    Έχει τη σημασία του και αυτό.
    Όπως και όταν όλοι έλεγαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν τα 600 εκατ. το μότο έλεγε πως θα βρεθούν.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  14. #254
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.526
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Έχει τη σημασία του και αυτό.
    Όπως και όταν όλοι έλεγαν πως δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν τα 600 εκατ. το μότο έλεγε πως θα βρεθούν.
    Η αυτοαναφορικότητα δεν είναι ποτέ καλή.
    The Dirty Harry

  15. #255
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Ναι όμως δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά τα γράφουν πρώτοι
    Φαντάζομαι μιλάμε για τη χώρα μας. Γιατί διεθνώς, ούτε καν.

    Όπως και να χει αυτό το "εμείς τα λέγαμε" μόνο κουραστικό γίνεται.

Σελίδα 17 από 19 ΠρώτοΠρώτο ... 71213141516171819 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πέφτουν κεφάλια στην KTM
    από panavour στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 216
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2024, 18:11
  2. KTM EXC 125 για χρήση στην πόλη....
    από Nikos.M στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2014, 20:21
  3. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2013, 19:03
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2012, 20:44
  5. KTM 690 Stunt στην παραγωγή.
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF