Δεν έτυχε να με χρεώσουν καποιο πρόστιμο οταν μια φορά απο λάθος συνενόηση, άφησα το αυτοκίνητο χωρις ασφάλεια για κανενα μήνα περίπου. Πάντα σε κλειστό γκαράζ βέβαια.
Λόγω επαγγέλματος καταθέτω και παιρνω πισω πινακιδες συνέχεια μεσα στο ετος.
Παντως ρε παιδια
Για μια τόσο απλή διαδικασια μεσω gov πραγματικά δεν αξίζει να γίνονται καν τετοιες ερωτησεις πιστεύω.
Βέβαια αν δεν υπάρχει ιδιωτικός χώρος στάθμευσης και το όχημα είναι έξω, πληρώνεις ασφάλεια και τέλος.
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR
Αμφιβάλω αν ανά την Επικρατεια(σικ),έχει καταλογιστεί έστω και 1(ολογράφως:Ένα),πρόστιμο των 10000€....
Καθαρά και μόνο από ΒΑΡΕΜΑΡΑ, συνηθίζω τα τελευταία χρόνια να ''ξεχειλώνω'' τις περιόδους που η ασφάλεια έχει λήξει αλλά ακινησία δεν έχω δηλώσει.
Για παράδειγμα, το καλοκαίρι που πέρασε, θα έφευγα διακοπές με άλλο όχημα, και το ΑΧ1 έληγε η ασφάλειά του. Ε το έβαλα μέσα, και για 15 μέρες που ήξερα ότι ΔΕΝ θα το χρησιμοποιήσω γιατί θα έλλειπα, ούτε το ξανασφάλισα, ούτε το ακινητοποίησα. Και μόλις γύρισα, και ήρθε η μέρα που θα το χρειαζόμουν το ξανασφάλισα, και όλα καλά.
Δεν ήρθε το παραμικρό.
Δεν κέρδισα κάτι, δλδ κέρδισα 15 μέρες κόστος ασφάλισης, ήτοι..... 5 ευρώ, απλά βαρέθηκα το ''κάνε πρώτα ακινησία και όταν χρειαστεί κάνε ασφάλιση και καπάκι άρση ακινησίας'' και το απλοποίησα σε ''οταν χρειαστεί κανε ασφάλιση ''.
Τώρα αν θα ξυπνήσει κανάς ξεχασμένος ΔΥ, σε καμιά ΔΟΥ, και θα ανάψει το PC των διασταυρώσεων, θα περάσει τα τεστ των bad sectors από την ακινησία το λειτουργικόν σύστημα , και ΚΑΑΑΑΠΟΙΑ στιγμή, στείλει κανά πρόστιμο, τι να σου πω, its only money για τον καθένα μας στην τελική.
Οι ακινησίες έχουν ένα επιπλέον νόημα στα αυτοκίνητα, γιατί απαλλάσουν το φορολογικό τεκμήριο αναλογικώς των ημερών...ακινησίας. ΑΝ κάποιος μετράει τα τεκμήριά του, ε, στο ΙΧ έχει ένα επιπλέον νόημα να κάνει ακινησίες. Στην μηχανή... μπααααα
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Νομίζω μικρή σημασία έχει αν το ανασφάλιστο όχημα είναι στο δρόμο ή σε κλειστό γκαράζ. Υποτίθεται ότι τα ανασφάλιστα εντοπίζονται ηλεκτρονικά, ενω ειναι πανεύκολο να γίνει πρέπει να έχει καποια χρόνια να συμβεί.
Όταν εκτελώνισα τη μηχανη και το αυτοκίνητο (για την ακρίβεια ο πατέρας μου ανελαβε τη διαδικασία), ενω πήραν πινακίδες ο πατέρας μου τα άφησε ανασφάλιστα γιατί υποτίθεται δεν θα κινουνταν μέχρι να τα πάρω εγω. Κάπου ένα μηνα η μηχανη και καναδυο το αυτοκίνητο. Παρά τους φόβους μου δεν έγινε τίποτα.
Η λογική λέει ότι υπάρχει ρίσκο με το ανασφάλιστο όχημα (ακόμα και αν δεν κινειται), πρακτικά μαλλον δεν συμβαινει τίποτα γιατί προφανώς κανεις δεν ασχολείται.
Το ίδιο πανω-κάτω ισχύει και με τις πινακίδες, θυμηθείτε τις παλιές "καλές" εποχές της κρίσης όπου οι πινακίδες παραδίδονταν με το τσουβάλι, πόσα απινακίδωτα αυτοκίνητα βλέπαμε στους δρόμους. Δε νομίζω να έχουν αλλάξει πολλά από τότε.
Εκτός από την άρση, μια σίγουρη λύση είναι ένα τριμηνο συμβόλαιο στην πιο σαπια ασφαλιστική που υπάρχει.
Κι εγώ είχα αφήσει τη μηχανή ανασφάλιστη για ~1,5 μήνα μέχρι να βγάλω το δίπλωμα. Παρκαρισμένη στο σπίτι ήταν οπότε κομπλέ. Βέβαια ο ασφαλιστής μου μου είχε πει πως θα αρχίσουν να σφίγγουν τα πράγματα με τα ανασφάλιστα. Τώρα όποιος θέλει το λαμβάνει υπ' όψη του αυτό (ή και όχι).
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Ξεκινουν ελέγχους λέει.
Για αρχη 2 φορές το χρόνο και βλέπουμε.