Aρχίζουν και φαίνονται οι επιπτώσεις της πληθώρας των κινέζικων μοτοσυκλεττών...
Αναγκαστικά, βγάζουν όλοι φτηνά μηχανάκια, με καλούς εξοπλισμούς....
Από θέματα αξιοπιστίας, θα δούμε στο μέλλον.......
Πάντως για την ώρα, βλέπουμε ινδικό ΚΤΜ 390, με τιμή χώμα και κάπου κοντά
θα είναι και το ινδικό BMW......
Δενκακό..........
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Πάντως, το απερχόμενο 310GS, είχε φάει από το ΜΟΤΟ πολύ κράξιμο σαν σύνολο...για τον κινητήρα, είχαν πει ότι ακούγεται λες και τελείωσε το μέταλλο στους Ινδούς.
TVS ειναι και μηχανικά μέρη του 1300 boxer σύμφωνα με διαφορες φωτό που κυκλοφορούν. Στο μούχτεν η μπέμπα φέρνει φτηνά μέρη κινητήρα σε πανάκριβα 2κυκλα
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
"Επιβεβαίωση για ημιαυτόματο κιβώτιο.
Θα φέρει ένα σύστημα ανάλογο με το Rekluse, για όσους γνωρίζουν: Θα υπάρχει η μανέτα συμπλέκτη, αλλά ο τελευταίος θα λειτουργεί και αυτόματα, αποδεσμεύοντας στο ρελαντί. Με απλά λόγια, θα μπορείς να σταματάς με σχέση επιλεγμένη, χωρίς να σβήνει ο κινητήρας, και να ξεκινάς χωρίς να χειριστείς την μανέτα."
Από bikeit.gr
![]()
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Επειδή είχα recluse σε ένα καθαρόαιμο της KTM, βολεύει πάρα πολύ στο χώμα. Και αν σε αγωνιστική χρήση είχε το μειονέκτημα πως δεν είχε καλή αίσθηση στο συμπλεκτάρισμα για σουζιτσα ή καλύτερη έξοδο από στροφή σε ένα ρόπαλο ον ΟΦ δεν χρειάζεται συνήθως συμπλεκτάρισμα οπότε όλα οκ.
Μόνο αν μείνει από μπαταρία δεν παίζει να πάρει μπρος με σπρώξιμο.