Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Μυστηριο με καταναλωση βενζινης Ktm 640 adv

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823

    Μυστηριο με καταναλωση βενζινης Ktm 640 adv

    Καλησπερα παιδια. Μου συνεβη το εξης και προσπαθω να καταλαβω τι φταιει.
    πριν μερικες μερες σβηνει εν κινηση το μηχανακι. Θυμομουν οτι ειχα λιγη βενζινη. Το γυρναω στη ρεζερβα,παιρνει μπροστα και σε 5χλμ παω σε ενα βενζιναδικο (στο ιδιο παω παντα) και βαζω ενα δεκαρικο τουτεστην 6 λιτρα. Η ρεζερβα του ειναι 3.5 λιτρα οποτε θεωρητικα ειχα μεσα 9.5 λιτρα. Εκτοτε κανω περιπου 70 χλμ και εκει που πηγαινω κανει διακοπες και σβηνει. Μιζαρω τιποτα. Το γυρναω στη ρεζερβα παιρνει, το ξαναβαζω στο on. Κανω 2-3 χλμ ξανασβηνει. Μιζαρω τπτ. Το βαζω στη ρεζερβα παιρνει αμεσως. Την επομενη το βαζω στο on παιρνει κατευθειαν. Κανω παλι 2-3 χλμ ξανασβηνει. Οποτε καταλαβαινω οτι κατι παιζει με το ρουμπινετο της βενζινης οταν ειναι στο on (καποιο σκουπιδι?φθαρμενο σωληνακι?). Παραγγελνω ρουμπινετο και μεχρι τοτε το δουλευω στη ρεζερβα. Χτες λοιπον το απογευμα με το ρουμπινετο παντα στη ρεζερβα κανω 4-5 χλμ και μενει εντελως απο βενζινη.

    Αφου του εβαλα βενζινη, πηρε κατευθειαν. Ενοοειται στο on εκανε παλι διακοπες ενω στη ρεζερβα λειτουργουσε κανονικα. Οποτε σιγουρα παιζει θεμα με το ρουμπινετο. Αλλα ολη η υπολοιπη βενζινη που πηγε?
    Το αφησα να δουλευει ρελαντι και κοιταξα για διαροες αλλα δεν καταφερα να εντπισω κατι. Το μονο που σκεφτηκα ειναι να μου φαγανε την βενζινη. Αλλα το μηχανακι τοσες μερες παρκαρει μονο σε ιδιωτικο παρκινγ.
    Μεγαλο σερβις με λαδια,βαλβιδες κλπ πριν 800χλμ.

    Για πειτε καμια ιδεα βρε παιδια.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.004
    Ρίξε και μια ματιά με ένα φακό μέσα στο ντεπόζιτο.
    Μπορεί να έχεις βενζίνη και να μην μπορεί να την κατεβάσει. (Να έχει πιάσει μάκα και να είναι μερικώς βουλωμένη και η παροχή της ρεζέρβας).

    Βγάλε το σωληνάκι της παροχής από το καρμπ, γύρισε το, τόσο στο ON, όσο και στο RES, να δεις αν έχεις κανονική ροή ή αν "κατουράει σαν να έχει προστάτη".

    Εγώ λέω όταν έρθει το νέο ρουμπινέτο, ρίξε και μια ματιά και καθάρισμα το ντεπόζιτο αν διαπιστώσεις βρωμιά.
    Oldfarts never die

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Ρίξε και μια ματιά με ένα φακό μέσα στο ντεπόζιτο.
    Μπορεί να έχεις βενζίνη και να μην μπορεί να την κατεβάσει. (Να έχει πιάσει μάκα και να είναι μερικώς βουλωμένη και η παροχή της ρεζέρβας).

    Βγάλε το σωληνάκι της παροχής από το καρμπ, γύρισε το, τόσο στο ON, όσο και στο RES, να δεις αν έχεις κανονική ροή ή αν "κατουράει σαν να έχει προστάτη".

    Εγώ λέω όταν έρθει το νέο ρουμπινέτο, ρίξε και μια ματιά και καθάρισμα το ντεπόζιτο αν διαπιστώσεις βρωμιά.
    Χτες οταν εμεινα ηταν αδειο εντελως. Το κουναγα περα δωθε δεν ακουγοταν τπτ απο μεσα.

    Το ρουμπινετο εχει θεμα στο on, στανταρ.

    Η παροχη της ρεζερβας δεν ειναι βουλωμενη,γιατι χτες μολις εβαλα βενζινη, ανοιγε κανονικα μεχρι κοφτες,χωρις διακοπες χωρις τπτ.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  4. #4
    Αν δεν έχει διαρροή και δεν καίει όσο λες τότε μήπως σε κλέβει κάποιος? Βενζινας, γείτονας?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    Αν δεν έχει διαρροή και δεν καίει όσο λες τότε μήπως σε κλέβει κάποιος? Βενζινας, γείτονας?
    Κάπου εκεί καταλήγω και εγώ. Το μοναδικό που με προβληματίζει είναι ότι πήρε μπροστά με το διακόπτη στο on και έκανε 1-2 χλμ μέχρι να σβήσει. Γίνεται να κάνει τόση απόσταση με όση βενζίνη είχε μείνει μέσα στο σωληνάκι κ στο καρμπυρατέρ? Παλιότερα με αλλά μηχανάκια που μου χε τύχει να ξεκινήσω με τον διακόπτη στο off στα 200-300 μετρα εσβηνε.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Εγώ καταλαβαίνω ότι είσαι πάντα κοντά στην ρεζέρβα και εκεί είναι το πρόβλημα..

    Γέμισε το εντελώς μέχρι πάνω.
    Αν ήταν βουλομενο το on, δεν θα δουλεύει ούτε τότε.. 6λιτρα στα 70 χιλιόμετρα δεν είναι και κάτι τρελό αν το τρέχεις.. 6-8λιτρα/100 χιλιόμετρα πρέπει να κάινε αυτά..

    Στο glx όταν έμενα από βενζίνη άνοιγα τσοκ και έκανε ακόμα 1-2 χιλιόμετρα

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/07/2015
    Μηνύματα
    38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2stroker Προβολή μηνύματος
    Γίνεται να κάνει τόση απόσταση με όση βενζίνη είχε μείνει μέσα στο σωληνάκι κ στο καρμπυρατέρ? Παλιότερα με αλλά μηχανάκια που μου χε τύχει να ξεκινήσω με τον διακόπτη στο off στα 200-300 μετρα εσβηνε.
    Γίνεται και παραγίνεται.
    Το ρουμπινέτο "off" σημαίνει πως δεν τροφοδοτεί βενζίνα. Αδειάζουν λοιπόν τα καρμπς και μένεις.
    Το ρουμπινέτο στο "on" σημαίνει πως όσο έχει αρκετή βενζίνη κατεβάζει. Αν όμως έχει κάψει την βενζίνη και πρέπει να το έχεις γυρίσει στη ρεζέρβα, αλλά εσύ το έχεις ακόμη στο "on" τότε με τους κραδασμούς που έχει, κατεβάζει πάλι από την κανονική ροή (on) αλλά λιγότερη ποσότητα.
    Στο ρεζερβουάρ η βενζίνη (υγρό) δεν είναι σε ισορροπία όσο δουλεύει το μοτέρ και παράγει κραδασμούς..

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Δεν το ξέρω το μηχανάκι αλλά μήπως έχει καμιά τρόμπα βενζίνης που είναι στα τελευταία της?

  9. #9
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.451
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Δεν το ξέρω το μηχανάκι αλλά μήπως έχει καμιά τρόμπα βενζίνης που είναι στα τελευταία της?
    Αφού αναφέρει ρουμπινετο με όν οφ και ρες, καθώς και καρμπυρατέρ, δεν έχει τρόμπα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    670
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Αφού αναφέρει ρουμπινετο με όν οφ και ρες, καθώς και καρμπυρατέρ, δεν έχει τρόμπα.
    Αυτό που λες δεν ισχύει όταν η στάθμη του ρεζερβουάρ έρχεται στο ίδιο επίπεδο ή και χαμηλότερα από το ή τα καρμπυρατέρ δεν μπορεί η βενζίνη να τροφοδοτήσει το ή τα καρμπυρατέρ γι αυτό και χρησιμοποιήτε αντλία ή πιο σωστά πόμπα βενζίνης.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  11. #11
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.451
    Μα ο άνθρωπος λέει ότι αν το βάλει στην ελεύθερη ροή δουλεύει κανονικά...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    670
    Συνήθος τα μηχανάκια με πόμπα όταν το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο η στάθμη του ρεζερβουάρ είναι πιο πάνω από τα καρμπ αλλά καθώς μοιώνεται φτάνει σε ένα σημείο που έρχονται στο ίδιο επίπεδο.Το οτι το έβαζε σε ρεζέρβα και λειτουργούσε πάλι μπορεί να συμβαίνει σε περίπτωση χαλασμένης πόμπας μιας και όταν το γυρνάς σε ρεζέρβα τραβάς βενζίνη από πιο χαμηλό σημείο αρα αυξάνεται η υδροστατική πίεση που ασκεί το ρεζερβουάρ.Επείσης αν το ρουμπινέτο είναι υποπίεσης μπορεί να παίζει πρόβλημα με την μεβράνη του .Αν μπορεί κάποιος να μας έλεγε το συγκεκριμένο μηχανάκι τι σύστημα τροφοδοσίας έχει θα μπορούσαμε να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    670
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_20250525_140828.jpg 
Προβολές:	87 
Μέγεθος:	81,9 KB 
ID:	462673

    για να καταλάβεις αυτό είναι σχεδιάγραμμα από το cb-1 έχει πόμπα βενζίνης για να σπρώχνει την βενζίνη στα καρμπ αν είχει φουλ και χωρίς πόμπα δουλευεί αλλά με χαλασμένη πόμπα σε ολλανδικό φόρουμ χρήστες έλεγαν πως όσο η βενζίνη είναι μέχρι πιο πάνω από την μέση δούλευε από κει και πέρα πάθαινε ατροφία όπως επείσεις και στα πολλά γκάζια η ελεύθερη ροή δεν προλάμβαινε να τα καλύψη σε ζήτηση.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    758
    Σχετικά με το μηχανάκι του φίλου, για να καταλαβω.
    Αν το ρεζερβουάρ είναι φούλ, και το ρουμπινέτο γυρισμένο το κανονικό.
    Δουλευει; Και αν ναι, σε ποιά στάθμη περιπου ξεκινάνε οι διακοπές;
    Τελευταία τροποποίηση από panos_zip; 25/05/2025 στις 16:28.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    670
    Ο φίλος λέει ότι με 9.5 λίτρα μετά από 70 χλμ ξανα είχε πρόβλημα και οτι η ρεζέρβα είναι 3.5 αυτό που δε μας λέει είναι πόσο είναι η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 990 adv (γιατί να μην έχει δείκτη βενζίνης??)
    από johnny with lov στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2011, 16:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF