Όπως έλεγε και ο Κέβιν, δεν φρενάρεις αν δεν δεις τον Θεό! Και μετά αναγκαστικά φρενάρουμε και μέσα στη στροφή...![]()
Όπως έλεγε και ο Κέβιν, δεν φρενάρεις αν δεν δεις τον Θεό! Και μετά αναγκαστικά φρενάρουμε και μέσα στη στροφή...![]()
Λοιπον βρηκα την απαντηση στο ερωτημα που ειχαμε.
Ο λογος για την αλλαγη συμπεριφορας ειναι η αλυσιδα και πως μικραινει ή μεγαλωνει το μετατροχιο link: https://www.youtube.com/@AlbertoNaskaDELETED
Έκανα μια βόλτα τις προάλλες από Ιωάννινα προς Καλαρρύτες, Μπάρο και πίσω. Αναφέρω τον δρόμο γιατί πιστεύω ότι λίγο πολύ θα τον έχετε περάσει.
Παρατηρώ τα εξής και θα ήθελα κάποιες συμβουλές αν είναι εύκολο.
Για τις κατηφορικές στροφές. Ποιο είναι το σωστό φρενάρισμα; Εφόσον με παίρνει η κατηφόρα αναγκάζομαι να κρατάω τα φρένα για περισσότερο και ειδικά αν είναι κλειστή νιώθω ότι είτε χάνω την γραμμή μου προς το άλλο ρεύμα, είτε ότι θα πεσω προς τα μέσα αν γείρω την μηχανή. Επισης, νιώθω ότι εχω περισσότερο έλεγχο της μηχανής αν τσιμπάω λίγο τον συμπλέκτη, κάτι που όμως δεν έχω δει να αναφέρεται πουθενά. Όσον φόρα τον συμπλέκτη, τον χρησιμοποιώ αρκετά και μέσα στην πόλη γιατί εκτός του ότι δεν μου σβήνει στις χαμηλές ταχύτητες, νιώθω ότι έχω και καλύτερο έλεγχο στην ροπή και την πρόσφυση.
Γενικά οι κατηφόρες και ειδικά αν έχω και στροφή μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν έχω και τόσο έλεγχο στην μηχανή. Κατεβάζω ταχύτητα/ες και πλακώνομαι στα φρένα.
Αποκορύφωμα όταν έπρεπε να κατέβω γκαλντερίμι στο Ζαγόρι και τσουλούσα με τα πόδια![]()
Ναι,στα πολύ αργά πέταλα δεν είναι προβλημα να συμπλεκτάρεις,έχεις καλύτερο έλανχο!
Στη στροφή δεν φρενάρουμε εκτός κι αν ξέρουμε πώς να το κάνουμε που σημαίνει ότι δεν έχουμε αυτή την απορία.
Αν πάντως σας χρειαστεί, σιγουρευτείτε ότι κρατάτε κόντρα στο τιμόνι για να μη σας διπλώσει.
Γενικώς όλες οι στροφές ανεξάρτητα από την κλίση τους, θέλουν γκάζι. Σταθερό, ή ιδανικά, σταδιακά ανοιγόμενο.
Το σωστό φρενάρισμα γίνεται πάντα πριν την κάθε στροφή για να ρυθμίσουμε την ταχύτητά μας έτσι ώστε να μπορούμε μέσα στη στροφή να ανοίξουμε το γκάζι.
Το ότι χάνεις τη γραμμή σου προς το άλλο ρεύμα ή έξω από το δρόμο, οφείλεται στο ότι φοβάσαι, σφίγγεσαι και κοιτάζεις έξω.
Ξεκίνα γυρνώντας το κεφάλι σου όσο πάει προς το μέσα της στροφής και θα διορθωθείς αρκετά.
Τα υπόλοιπα ερωτήματά σου, μπορούν να λυθούν αν κάνεις κάποιο σχολείο ή σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Σα γενικές γραμμές αν χρειαστεί να φρενάρεις μέσα στη στροφή πάει να πει ότι κάτι έκτακτο έγινε ή έκανες λάθος υπολογισμο.
1 ανεπαίσθητο τσίμπημα στα φρένα και ειδικότερα πίσω σώνει την κατάσταση τις περισσότερες φορές.
Αν το παρακάνεις ειδικότερα με τα μπροστά τότε δυσάρεστα πράγματα συμβαίνουν.
Για εμένα το να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τα φρένα σου υπο κλίση είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την ασφάλεια σου.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Ισχύει αν έχεις εκπαιδευτεί από κάποιον σε ελεγχόμενο περιβάλλον:
Ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις:
Γενικώς όμως, αν έχεις εκπαιδευτεί από κάποιον σε ελεγχόμενο περιβάλλον, το να ξέρεις να φρενάρεις μέσα στη στροφή είναι όντως ό,τι πιο χρήσιμο για την ασφάλειά σου.
Είτε πας συντηρητικά, είτε με την ταυτότητα στο στόμα.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Χαρη, Το θέμα είναι ότι δεν έχει όλη η Ελλάδα (γεωγραφικά μιλώντας) την δυνατότητα να πάει σε κάποιο legit σχολείο. Και με δεδομένο ότι στο δρόμο το άγνωστο καραδοκεί, έστω κι αν πας τερμα συντηρητικά,τότε καλο είναι να δοκιμασει ο καθενας ανεπαίσθητη εφαρμογή φρενου και την επιπτωση αυτού στη γραμμή του ,για οσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές κ καλύτερο έλεγχο την κρίσιμη στιγμή.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου