Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 205

Θέμα: Τελικά φρενάρουμε πάνω στη στροφή....?

  1. #136
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    Όπως έλεγε και ο Κέβιν, δεν φρενάρεις αν δεν δεις τον Θεό! Και μετά αναγκαστικά φρενάρουμε και μέσα στη στροφή...

  2. #137
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    487
    Λοιπον βρηκα την απαντηση στο ερωτημα που ειχαμε.
    Ο λογος για την αλλαγη συμπεριφορας ειναι η αλυσιδα και πως μικραινει ή μεγαλωνει το μετατροχιο link: https://www.youtube.com/@AlbertoNaskaDELETED

  3. #138
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    136
    Έκανα μια βόλτα τις προάλλες από Ιωάννινα προς Καλαρρύτες, Μπάρο και πίσω. Αναφέρω τον δρόμο γιατί πιστεύω ότι λίγο πολύ θα τον έχετε περάσει.

    Παρατηρώ τα εξής και θα ήθελα κάποιες συμβουλές αν είναι εύκολο.
    Για τις κατηφορικές στροφές. Ποιο είναι το σωστό φρενάρισμα; Εφόσον με παίρνει η κατηφόρα αναγκάζομαι να κρατάω τα φρένα για περισσότερο και ειδικά αν είναι κλειστή νιώθω ότι είτε χάνω την γραμμή μου προς το άλλο ρεύμα, είτε ότι θα πεσω προς τα μέσα αν γείρω την μηχανή. Επισης, νιώθω ότι εχω περισσότερο έλεγχο της μηχανής αν τσιμπάω λίγο τον συμπλέκτη, κάτι που όμως δεν έχω δει να αναφέρεται πουθενά. Όσον φόρα τον συμπλέκτη, τον χρησιμοποιώ αρκετά και μέσα στην πόλη γιατί εκτός του ότι δεν μου σβήνει στις χαμηλές ταχύτητες, νιώθω ότι έχω και καλύτερο έλεγχο στην ροπή και την πρόσφυση.

    Γενικά οι κατηφόρες και ειδικά αν έχω και στροφή μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν έχω και τόσο έλεγχο στην μηχανή. Κατεβάζω ταχύτητα/ες και πλακώνομαι στα φρένα.
    Αποκορύφωμα όταν έπρεπε να κατέβω γκαλντερίμι στο Ζαγόρι και τσουλούσα με τα πόδια

  4. #139
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2013
    Μηνύματα
    1.089
    Ναι,στα πολύ αργά πέταλα δεν είναι προβλημα να συμπλεκτάρεις,έχεις καλύτερο έλανχο!

  5. #140
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.279
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Peterjackson Προβολή μηνύματος
    Έκανα μια βόλτα τις προάλλες από Ιωάννινα προς Καλαρρύτες, Μπάρο και πίσω. Αναφέρω τον δρόμο γιατί πιστεύω ότι λίγο πολύ θα τον έχετε περάσει.

    Παρατηρώ τα εξής και θα ήθελα κάποιες συμβουλές αν είναι εύκολο.
    Για τις κατηφορικές στροφές. Ποιο είναι το σωστό φρενάρισμα; Εφόσον με παίρνει η κατηφόρα αναγκάζομαι να κρατάω τα φρένα για περισσότερο και ειδικά αν είναι κλειστή νιώθω ότι είτε χάνω την γραμμή μου προς το άλλο ρεύμα, είτε ότι θα πεσω προς τα μέσα αν γείρω την μηχανή. Επισης, νιώθω ότι εχω περισσότερο έλεγχο της μηχανής αν τσιμπάω λίγο τον συμπλέκτη, κάτι που όμως δεν έχω δει να αναφέρεται πουθενά. Όσον φόρα τον συμπλέκτη, τον χρησιμοποιώ αρκετά και μέσα στην πόλη γιατί εκτός του ότι δεν μου σβήνει στις χαμηλές ταχύτητες, νιώθω ότι έχω και καλύτερο έλεγχο στην ροπή και την πρόσφυση.

    Γενικά οι κατηφόρες και ειδικά αν έχω και στροφή μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν έχω και τόσο έλεγχο στην μηχανή. Κατεβάζω ταχύτητα/ες και πλακώνομαι στα φρένα.
    Αποκορύφωμα όταν έπρεπε να κατέβω γκαλντερίμι στο Ζαγόρι και τσουλούσα με τα πόδια
    Στη στροφή δεν φρενάρουμε εκτός κι αν ξέρουμε πώς να το κάνουμε που σημαίνει ότι δεν έχουμε αυτή την απορία.
    Αν πάντως σας χρειαστεί, σιγουρευτείτε ότι κρατάτε κόντρα στο τιμόνι για να μη σας διπλώσει.

    Γενικώς όλες οι στροφές ανεξάρτητα από την κλίση τους, θέλουν γκάζι. Σταθερό, ή ιδανικά, σταδιακά ανοιγόμενο.
    Το σωστό φρενάρισμα γίνεται πάντα πριν την κάθε στροφή για να ρυθμίσουμε την ταχύτητά μας έτσι ώστε να μπορούμε μέσα στη στροφή να ανοίξουμε το γκάζι.

    Το ότι χάνεις τη γραμμή σου προς το άλλο ρεύμα ή έξω από το δρόμο, οφείλεται στο ότι φοβάσαι, σφίγγεσαι και κοιτάζεις έξω.
    Ξεκίνα γυρνώντας το κεφάλι σου όσο πάει προς το μέσα της στροφής και θα διορθωθείς αρκετά.

    Τα υπόλοιπα ερωτήματά σου, μπορούν να λυθούν αν κάνεις κάποιο σχολείο ή σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης.

  6. #141
    Σα γενικές γραμμές αν χρειαστεί να φρενάρεις μέσα στη στροφή πάει να πει ότι κάτι έκτακτο έγινε ή έκανες λάθος υπολογισμο.
    1 ανεπαίσθητο τσίμπημα στα φρένα και ειδικότερα πίσω σώνει την κατάσταση τις περισσότερες φορές.
    Αν το παρακάνεις ειδικότερα με τα μπροστά τότε δυσάρεστα πράγματα συμβαίνουν.
    Για εμένα το να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τα φρένα σου υπο κλίση είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την ασφάλεια σου.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #142
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.555
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Σα γενικές γραμμές αν χρειαστεί να φρενάρεις μέσα στη στροφή πάει να πει ότι κάτι έκτακτο έγινε ή έκανες λάθος υπολογισμο.
    1 ανεπαίσθητο τσίμπημα στα φρένα και ειδικότερα πίσω σώνει την κατάσταση τις περισσότερες φορές.
    Αν το παρακάνεις ειδικότερα με τα μπροστά τότε δυσάρεστα πράγματα συμβαίνουν.
    Για εμένα το να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τα φρένα σου υπο κλίση είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την ασφάλεια σου.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Στη στροφή δεν φρενάρουμε εκτός κι αν ξέρουμε πώς να το κάνουμε που σημαίνει ότι δεν έχουμε αυτή την απορία.
    Αν πάντως σας χρειαστεί, σιγουρευτείτε ότι κρατάτε κόντρα στο τιμόνι για να μη σας διπλώσει.

    Γενικώς όλες οι στροφές ανεξάρτητα από την κλίση τους, θέλουν γκάζι. Σταθερό, ή ιδανικά, σταδιακά ανοιγόμενο.
    Το σωστό φρενάρισμα γίνεται πάντα πριν την κάθε στροφή για να ρυθμίσουμε την ταχύτητά μας έτσι ώστε να μπορούμε μέσα στη στροφή να ανοίξουμε το γκάζι.

    Το ότι χάνεις τη γραμμή σου προς το άλλο ρεύμα ή έξω από το δρόμο, οφείλεται στο ότι φοβάσαι, σφίγγεσαι και κοιτάζεις έξω.
    Ξεκίνα γυρνώντας το κεφάλι σου όσο πάει προς το μέσα της στροφής και θα διορθωθείς αρκετά.

    Τα υπόλοιπα ερωτήματά σου, μπορούν να λυθούν αν κάνεις κάποιο σχολείο ή σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης.
    Παίδες μιας και μαζευτήκατε, Trailbraking πως κάνουμε?
    The Dirty Harry

  8. #143
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.279
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Παίδες μιας και μαζευτήκατε, Trailbraking πως κάνουμε?
    Αυτα σε κάποιο σχολείο

  9. #144
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    634
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Στη στροφή δεν φρενάρουμε εκτός κι αν ξέρουμε πώς να το κάνουμε που σημαίνει ότι δεν έχουμε αυτή την απορία.
    Αν πάντως σας χρειαστεί, σιγουρευτείτε ότι κρατάτε κόντρα στο τιμόνι για να μη σας διπλώσει.

    Γενικώς όλες οι στροφές ανεξάρτητα από την κλίση τους, θέλουν γκάζι. Σταθερό, ή ιδανικά, σταδιακά ανοιγόμενο.
    Το σωστό φρενάρισμα γίνεται πάντα πριν την κάθε στροφή για να ρυθμίσουμε την ταχύτητά μας έτσι ώστε να μπορούμε μέσα στη στροφή να ανοίξουμε το γκάζι.

    Το ότι χάνεις τη γραμμή σου προς το άλλο ρεύμα ή έξω από το δρόμο, οφείλεται στο ότι φοβάσαι, σφίγγεσαι και κοιτάζεις έξω.
    Ξεκίνα γυρνώντας το κεφάλι σου όσο πάει προς το μέσα της στροφής και θα διορθωθείς αρκετά.

    Τα υπόλοιπα ερωτήματά σου, μπορούν να λυθούν αν κάνεις κάποιο σχολείο ή σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης.
    Και σχετικά βίντεο:

    https://www.youtube.com/watch?v=qb-aCyYbGFs
    https://www.youtube.com/watch?v=pF2KbjQLi5g
    https://www.youtube.com/watch?v=zcW7R5xlwTo
    https://www.youtube.com/watch?v=M4VESlr8twE
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  10. #145
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Σα γενικές γραμμές αν χρειαστεί να φρενάρεις μέσα στη στροφή πάει να πει ότι κάτι έκτακτο έγινε ή έκανες λάθος υπολογισμο.
    1 ανεπαίσθητο τσίμπημα στα φρένα και ειδικότερα πίσω σώνει την κατάσταση τις περισσότερες φορές.
    Αν το παρακάνεις ειδικότερα με τα μπροστά τότε δυσάρεστα πράγματα συμβαίνουν.
    Για εμένα το να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τα φρένα σου υπο κλίση είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την ασφάλεια σου.
    ακριβως το αναποδο ειναι το σημαντικοτερο για την ασφαλη οδηγηση στον δημοσιο δρομο
    να μαθεις να οδηγεις ετσι ωστε να μην χρειαστει ποτε να χρησιμοποιησεις τα φρενα σου μεσα στην στροφη

  11. #146
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.279
    Ισχύει αν έχεις εκπαιδευτεί από κάποιον σε ελεγχόμενο περιβάλλον:
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Για εμένα το να μάθεις να χρησιμοποιείς σωστά τα φρένα σου υπο κλίση είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την ασφάλεια σου.

    Ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις:
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    να μαθεις να οδηγεις ετσι ωστε να μην χρειαστει ποτε να χρησιμοποιησεις τα φρενα σου μεσα στην στροφη






    Γενικώς όμως, αν έχεις εκπαιδευτεί από κάποιον σε ελεγχόμενο περιβάλλον, το να ξέρεις να φρενάρεις μέσα στη στροφή είναι όντως ό,τι πιο χρήσιμο για την ασφάλειά σου.
    Είτε πας συντηρητικά, είτε με την ταυτότητα στο στόμα.

  12. #147
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ισχύει αν έχεις εκπαιδευτεί από κάποιον σε ελεγχόμενο περιβάλλον:



    Ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις:








    Γενικώς όμως, αν έχεις εκπαιδευτεί από κάποιον σε ελεγχόμενο περιβάλλον, το να ξέρεις να φρενάρεις μέσα στη στροφή είναι όντως ό,τι πιο χρήσιμο για την ασφάλειά σου.
    Είτε πας συντηρητικά, είτε με την ταυτότητα στο στόμα.

    Χαρη, Το θέμα είναι ότι δεν έχει όλη η Ελλάδα (γεωγραφικά μιλώντας) την δυνατότητα να πάει σε κάποιο legit σχολείο. Και με δεδομένο ότι στο δρόμο το άγνωστο καραδοκεί, έστω κι αν πας τερμα συντηρητικά,τότε καλο είναι να δοκιμασει ο καθενας ανεπαίσθητη εφαρμογή φρενου και την επιπτωση αυτού στη γραμμή του ,για οσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές κ καλύτερο έλεγχο την κρίσιμη στιγμή.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #148
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.555
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Χαρη, Το θέμα είναι ότι δεν έχει όλη η Ελλάδα (γεωγραφικά μιλώντας) την δυνατότητα να πάει σε κάποιο legit σχολείο. Και με δεδομένο ότι στο δρόμο το άγνωστο καραδοκεί, έστω κι αν πας τερμα συντηρητικά,τότε καλο είναι να δοκιμασει ο καθενας ανεπαίσθητη εφαρμογή φρενου και την επιπτωση αυτού στη γραμμή του ,για οσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές κ καλύτερο έλεγχο την κρίσιμη στιγμή.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	CNa5kMyW8AEgz_r.jpg 
Προβολές:	115 
Μέγεθος:	23,6 KB 
ID:	462626
    The Dirty Harry

  14. #149

  15. #150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    ακριβως το αναποδο ειναι το σημαντικοτερο για την ασφαλη οδηγηση στον δημοσιο δρομο
    να μαθεις να οδηγεις ετσι ωστε να μην χρειαστει ποτε να χρησιμοποιησεις τα φρενα σου μεσα στην στροφη
    Αντε και συμφωνησα στο "ποτέ φρένα στη στροφή " (που δεν...) πως θα διασφαλισεις το οτι δεν θα σου χρειαστούν ποτέ και ειδικά σε δημόσιο/ kinder έκπληξη δρόμο?
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 115
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2008, 13:18
  2. Θεση σωματος/ποδιων στη στροφη
    από Ταξιδευτής στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 106
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2007, 18:58
  3. Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2007, 13:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF