Σελίδα 11 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 205

Θέμα: Τελικά φρενάρουμε πάνω στη στροφή....?

  1. #151
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.242
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Χαρη, Το θέμα είναι ότι δεν έχει όλη η Ελλάδα (γεωγραφικά μιλώντας) την δυνατότητα να πάει σε κάποιο legit σχολείο. Και με δεδομένο ότι στο δρόμο το άγνωστο καραδοκεί, έστω κι αν πας τερμα συντηρητικά,τότε καλο είναι να δοκιμασει ο καθενας ανεπαίσθητη εφαρμογή φρενου και την επιπτωση αυτού στη γραμμή του ,για οσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές κ καλύτερο έλεγχο την κρίσιμη στιγμή.
    Δε διαφωνώ, άλλωστε γι' αυτό έγραψα και το παρακάτω:

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αν πάντως σας χρειαστεί, σιγουρευτείτε ότι κρατάτε κόντρα στο τιμόνι για να μη σας διπλώσει.

  2. #152
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Δε νομίζω Τάκη (Χάρη)
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_20250523_155015_Chrome.jpg 
Προβολές:	148 
Μέγεθος:	107,0 KB 
ID:	462627
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #153
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Παίδες μιας και μαζευτήκατε, Trailbraking πως κάνουμε?
    Μόνο με leg dangle, αλλιως κουλός
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #154
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    134
    Οπως είπε και ο Raptor, διαπίστωσα, αργά βέβαια, ότι αυτό που με σώνει στις κατηφόρες είναι το πίσω, το οποίο βέβαια στις πολύ κλειστές στροφές το είχα μόνιμα σε χρήση. Βέβαια και τέλεια γραμμή να έχεις, στους επαρχιακούς δρόμους που έχουμε είναι πολύ πιθανό μόλις βρεθείς στα μισά να βρεις το οτιδήποτε μπροστά σου και να πρέπει να φρενάρεις/αλλάξεις πορεία. Στην ανηφόρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα για εμένα, αλλά στην κατηφόρα, με παρασυρε το ρέμα, μάνα μου δεν είναι ψέμα. Οπότε εκεί, αν επιταχύνει λόγω βαρύτητας, περισσότερο από όσο θες πως το μαζεύεις; Εκτός του πίσω φρένου, η άλλη λυση που δούλεψε ηταν να έχω πρώτη για να με φρενάρει η μηχανή

    Όσον αφορά το riding, εκτός της απόστασης, μου είναι και δύσκολο να παρακολουθήσω το οποιοδήποτε σχολείο κι λόγω επαγγέλματος, αφού βρίσκομαι μονίμως και σε άλλη χωρα, ενώ και οι άδειες είναι κάτι που δεν κανονίζονται εύκολα. Ε και δεν μπορείς να πεις στην γυναίκα, μια άδεια έχουμε φιξαρισμένη για φέτος, ας πάμε στην Αθήνα να κάνω εγώ κάτι μαθήματα, οπότε την ψάχνω με βίντεο και διάβασμα μπας και μάθω τι πρέπει να κάνω, μέχρις ότου βρεθεί η κατάλληλη ευκαιρία.


    Κάπου είδα τον Χουντρα να λέει ότι το trail braking διδάσκεται στο level 3. Ισχύει;

    ΥΓ: Εκείνη την ημέρα είχε πολλά γκρουπ μηχανών προς Καλαρρύτες, Πράμαντα και Ιερά Μονή Κηπίνας. Επειδή έδινα σημασία στον δρόμο δεν πολύ κοιτούσα τους καθρέφτες μέχρι που κάποια στιγμή, κάποια μηχανή με κόρναρε, κάνω δεξιά και πέρασε ολόκληρη ίλη. Αν διαβάζετε σχωράτε με, τώρα μαθαίνω ευτυχώς ήταν άλλος ένας με ένα Tenere από κάποιο γκρουπ που κι αυτός δεινοπαθούσε και είχα παρέα

  5. #155
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.346
    Εσύ πρέπει να αλλάζεις τακάκια πιο συχνά από λάδια.
    Life begins at 45°.

  6. #156
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.854
    Ο συνδιασμός κατηφόρα και εμπρός φρένο μέσα σε στροφή είναι ότι χειρότερο για να σου γλίστρησει η εμπρός ρόδα. και να βρεθείς κάτω

    Φορτίζεται- όλο το βάρος πάει στην μπροστά ρόδα.
    Για αυτό και τα endo γίνονται ευκολότερα σε κατηφόρα και οι σούπες σε ανηφόρα.

  7. #157
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.652
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Peterjackson Προβολή μηνύματος
    Εκτός του πίσω φρένου, η άλλη λυση που δούλεψε ηταν να έχω πρώτη για να με φρενάρει η μηχανή
    Πρώτη;;

    Νομίζω πως το τελευταίο πράγμα που θα σου ήταν χρήσιμο να μάθεις πως γίνεται, ειναι το trail braking και παρόμοιες τεχνικές.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #158
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    576
    Φίλε με όλο το θάρρος επειδή καταλαβαίνω οτι σου είναι δύσκολο από θέμα χρόνου/απόστασης/κανονισματος με δουλειά κτλ,
    10000 φορές να χάσεις ένα μεροκάματο αν σου βγαίνει και να φας ταλαιπωρία να το κάνεις μονοήμερο για να παρακολουθήσεις ενα riding.
    Αν το καταφέρεις θα καταλάβεις πόσο μέρα με νύχτα είναι κάποια πράγματα που κάνουμε/δεν κάνουμε και μας βαζουν σε μεγάλο κίνδυνο όπως και δεν μας αφήνουν να χαρούμε τη βόλτα μας.

    Ούτε γνωρίζω τον Χούντρα προσωπικά ούτε κανένα συμφέρον να του κάνω διαφήμιση έχω, απλά σαν σημείωση.
    Ώπ, δεν έχει 7η;;;

  9. #159
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    603
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από asxetost Προβολή μηνύματος
    Φίλε με όλο το θάρρος επειδή καταλαβαίνω οτι σου είναι δύσκολο από θέμα χρόνου/απόστασης/κανονισματος με δουλειά κτλ,
    10000 φορές να χάσεις ένα μεροκάματο αν σου βγαίνει και να φας ταλαιπωρία να το κάνεις μονοήμερο για να παρακολουθήσεις ενα riding.
    Αν το καταφέρεις θα καταλάβεις πόσο μέρα με νύχτα είναι κάποια πράγματα που κάνουμε/δεν κάνουμε και μας βαζουν σε μεγάλο κίνδυνο όπως και δεν μας αφήνουν να χαρούμε τη βόλτα μας.

    Ούτε γνωρίζω τον Χούντρα προσωπικά ούτε κανένα συμφέρον να του κάνω διαφήμιση έχω, απλά σαν σημείωση.
    Ακριβώς αυτό! Είναι πολύ δύσκολο να αποβάλεις μετά τις κακές συνήθειες.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  10. #160
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    134
    @asxetost, Δεν είναι θέμα μεροκάματου. Φαντάσου ότι κάνω μια δουλειά σαν του ναυτικού αλλά στην στεριά. Ούτε οι δικοί μου δεν ξέρουν σε ποια χώρα θα ξημερώσω. Το σύνηθες είναι να επιστρέφω για 5 μέρες προτού ξαναφύγω. Τώρα που μετακομίσαμε στα Ιωάννινα, πρέπει να κάτσει ημερομηνία στην Θεσσαλονίκη ή να μείνω στην Αθήνα και να πάω με νοικιασμένο μηχανάκι. Το riding το είχα στο πρόγραμμα πριν καν ξεκινήσω για το δίπλωμα, αλλά δεν κάθεται ποτέ. Είχα κλείσει να κάνω το μοτοθεσις που περιόδευε εδώ τριγύρω, αλλά κι αυτό το ακύρωσα τελευταία στιγμή.

    @byron, Δεν λέω ότι πηγαίνω σε όλες τις στροφές με πρώτη, αλλά έχει κάτι κατεβασιές που αν δεν βάλεις το κέντρο βάρους του σώματος πίσω, νιώθεις ότι θα σε φέρει καπάκι, οπότε πάνω στον πειραματισμό, θα δοκιμάσεις και το φρένο του κινητήρα.
    Οπότε καλύτερα σιγά και με γρηγορότερα φθαρμένα τακάκια παρά στα θυμαράκια.

    @harris_x, Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά στις χαμηλές ταχύτητες που απαιτούν αυτές οι στροφές, ειδικά από έναν αρχάριο, δεν νομίζω ότι μπορεί να σου διπλώσει το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση τόσο εύκολα. Παρόλα αυτά καταλαβαίνω τι εννοείς. Από την άλλη, αυτό που βλέπω με το κράτημα του πίσω φρένου και το σταδιακό άφημά του καθώς πλησιάζει η κορυφή της στροφής, ειναι ττο μηχανάκι να παίρνει πιο εύκολα μόνο του την σωστή του γραμμή και να την χάνει όταν φοβηθώ να ρίξω το σώμα μου προς τα μέσα.

    Πάει να γίνει καφενειακή η κουβέντα και καταλαβαίνω ότι όλα αυτά εγκυμονούν κινδύνους στον δρόμο, ειδικά τα πειράματα, αλλά καλώς ή κακώς στην δεδομένη κατάσταση κάνω το καλύτερο που μπορώ, χωρίς να με έχω εκθέσει σε κίνδυνο.

    Μόλις ξανακαβαλήσω θα πάρω κι έναν με αυτοκίνητο να με τραβήξει βίντεο, για να δω πως κάθομαι και πως κουνιέμαι πάνω στο μηχανάκι. Πιστεύω ότι θα βοηθήσει αρκετά.

  11. #161
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.636
    Σε διαδρομές όπως αυτή που έγραψες Μπάρος δηλαδή και τα πέριξ δεν οδηγάς όπως σε έναν πιο ανοιχτό επαρχιακό.
    Δεν μπορείς να κρατήσεις σταθερό ρυθμό και τις κατηφορικές φουρκέτες θα τις πάρεις αναγκαστικά με πολύ λίγα χλμ/ω
    αφού θα έχεις κόψει από πριν,τις περισσότερες με 1η μέσα γιατί οτιδήποτε άλλο έχει ρίσκο.Με τόσα λίγα φυσικά και θα πατήσεις και πίσω φρένο ,για να το πατάμε υπάρχει
    when life gets complicated... i ride.

  12. #162
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    116
    Εγώ δεν μπορώ να σου αν πρέπει η όχι γιατί δεν είμαι η κατάλληλη.
    Μπορώ να σου πω ότι είδα μεγάλη βελτίωση στην οδηγηση ένα καλοκαίρι που πήγα διακοπές στην Καλαμάτα και ένας φίλος μου έδινε ένα TTR250 να το οδηγάω στο χώμα.
    Οι τουμπες ήταν σίριαλ και τα χαμόγελα κόπηκαν πάτ κιούτ αλλά η άσφαλτος μετά μου φάνηκε ποιο εύκολη.

  13. #163
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.872
    Επίσης πολύ σημαντικό σε κατεβάσματα όπως του Μπαρου προς Ιωάννινα που έχει πολλές διαδοχικές φουρκέτες με μεγάλη κατηφορική κλίση, ειδικά σε όσους είναι δικαβαλοι και φορτωμένοι όχι πολλά φρενα παιδιά,όσο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το φρένο του κινητήρα.ειναι πολύ πιθανό να βράσουν τα υγρά και να μείνετε από φρένα.
    Χαμηλές ταχύτητες και πολύ engine brake και ελάχιστα φρένα.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  14. #164
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.652
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Ακριβώς αυτό! Είναι πολύ δύσκολο να αποβάλεις μετά τις κακές συνήθειες.
    Το αυτό....
    Είναι ο λόγος που ΔΕΝ έχω παρακολουθήσει τέτοια μαθήματα. Όταν οδηγείς πάνω από 40 χρόνια "όπως νάναι αρκεί να μην πέσουμε" είναι αδύνατον μετά να αφομοιώσεις πρωτόγνωρα για το μυαλό και το σώμα, πράγματα.
    Περίπου σαν το Bowling, όσες φορές προσπάθησα να κάνω αυτά που έλεγαν οι δάσκαλοι/προπονητές απλά απέτυχα και με αποδιοργάνωσαν, κιόλας, τελείως.
    Η πλάκα, σε αυτό το ζήτημα, είναι ότι στην αντιπέρα όχθη του Ατλαντικού, οι επαγγελματίες που παίζουν "By the book" είναι μετρημένοι (κυριολεκτικά!) στα δάχτυλα του ενός χεριού.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #165
    Ο Σκηνοθέτης Το avatar του/της rex4539
    Εγγραφή
    09/02/2023
    Μηνύματα
    158
    Εγώ έχω αντίθετη εμπειρία. Οδηγούσα 32 χρόνια "όπως νά'ναι" πριν κάνω το πρώτο riding school. Είναι απίστευτο πόσο γρήγορα αφομοίωσα αυτά που έμαθα, που δεν θυμάμαι πια τον τρόπο που οδηγούσα πριν. Καμιά φορά προσπαθώ να θυμηθώ πως το έκανα έτσι για πλάκα και δεν μου βγαίνει πια

Σελίδα 11 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 115
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2008, 13:18
  2. Θεση σωματος/ποδιων στη στροφη
    από Ταξιδευτής στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 106
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2007, 18:58
  3. Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2007, 13:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF