Σελίδα 35 από 40 ΠρώτοΠρώτο ... 253031323334353637383940 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 511 έως 525 από 591

Θέμα: Η πρώτη μου μηχανή: VOGE 500ds

  1. #511
    Μέλος Το avatar του/της Dr.Monty
    Εγγραφή
    10/10/2020
    Μηνύματα
    481
    Panavour και εγώ ήθελα να βάλω τα Pirelli angel gt 2 και όντως η τιμή ήταν εκεί στα 400. Αλλά δεν είχε διαθεσιμότητα.
    Έβαλα τα Dunlop road smart 4 στα 340 (είναι σίγουρο ότι με Γ.. με γαμα κεφάλαιο). Ας είναι. Νομίζω αν έψαχνα τα έβρισκα και με 300.

    Το μόνο που μπορώ να σχολιάσω είναι ότι μάλλον τα παλιά ήταν πολύ φθαρμένα γιατί μετά την αλλαγή η μηχανή καρφώθηκε στο έδαφος.

    Για το μόνο που δεν κλαίω λεφτά είναι τα λάστιχα.

    *τα άλλαξα στα 25Κ. Βιάστηκα γιατί είχα και ένα γερό σκάσιμο το οποίο με την εύκολη λύση δεν κρατούσε. Όποτε είπα θα τα αλλάξω που θα τα αλλάξω ας το κάνω τώρα. Γιαυτο δεν έψαξα και πολύ τις τιμές. Μαλακια μου

  2. #512
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Ευχαριστω,για τις αμεσες συμβουλες σας.Τελικως κατεληξα,στα παλια μου λημέρια, κοινως στα χιλιοφορεμένα απο μενα σε ολες μου σχεδον τις μοτό. BRIDGESTON BATTLAX (BT 23).Mια σιγουρη και αξιοπιστη λυση για μενα.Και ηδη απ το πρωι τους εκανα και ενα ροντάζ 170 χιλιομετρων,με μια βολτουλα μεχρι την θηβα και επιστροφη.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #513
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    745
    BT16 με BT23 έχουν μεγάλη διαφορά;

  4. #514
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Καλοφόρετα τα λάστιχα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    BT16 με BT23 έχουν μεγάλη διαφορά;
    Περίπου BT7.

    Ναι, έχουν. Είναι άλλη κατηγορία. Τα 16 είναι supersport, τα 23 sport touring.

  5. #515
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Με γεια τα λάστιχα panavour.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Τα BT23 τα είχα βάλει στο Integra και είναι λάστιχο που όντως βγάζει χιλιόμετρα. Κρατήματα νορμάλ για την κατηγορία, θέλουν λίγο ζέσταμα. Είναι λάστιχο που θα το ξανάβαζα για καθημερινή/ήπια χρήση.
    Είχα τα BT-023 σαν λάστιχο πρώτης τοποθέτησης. Ποτέ δεν με ενθουσίασαν και μόλις τα άλλαξα με S21 είδα σημαντική βελτίωση. Όταν έβαλα Diablo Rosso Corsa II ακόμα μεγαλύτερη.

    Το σημαντικότερο όμως είναι να βάζεις λάστιχα που θα μπορείς να τα αλλάζεις συχνά όχι ακριβά που θα τα αλλάζεις σπάνια. Οπότε αν η τιμή κορυφαίας κατηγορίας σε κάνει να διπλοσκέφτεσαι την αλλαγή, καλύτερα να πας για μέτρια.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  6. #516
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    706
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Με γεια τα λάστιχα panavour.


    Είχα τα BT-023 σαν λάστιχο πρώτης τοποθέτησης. Ποτέ δεν με ενθουσίασαν και μόλις τα άλλαξα με S21 είδα σημαντική βελτίωση. Όταν έβαλα Diablo Rosso Corsa II ακόμα μεγαλύτερη.

    Το σημαντικότερο όμως είναι να βάζεις λάστιχα που θα μπορείς να τα αλλάζεις συχνά όχι ακριβά που θα τα αλλάζεις σπάνια. Οπότε αν η τιμή κορυφαίας κατηγορίας σε κάνει να διπλοσκέφτεσαι την αλλαγή, καλύτερα να πας για μέτρια.
    Σωστός
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  7. #517
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    745
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Περίπου BT7.
    Δυνατός στα μαθηματικά! Αχα κακό εεεεε

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ναι, έχουν. Είναι άλλη κατηγορία. Τα 16 είναι supersport, τα 23 sport touring.
    Ευχαριστώ. Για την ώρα έχω S22 (φορεμένα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη πριν ένα χρόνο, κάνα 6000χλμ έχουν γράψει αν δεν κάνω λάθος). Αλλά αν είναι να πάνε 300-350€ δε με βλέπω να τα ξαναβάζω όταν έρθει η ώρα.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  8. #518
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/09/2024
    Μηνύματα
    17
    @Dr.Monty

    Έχω και εγώ ένα DSX500, με μοναδικό πρόβλημα κάποιον τριγμό που ακούω από τις 4 έως τις 5Κ στροφές κάπου μπροστά στο χώρο του τιμονιού.
    Το έχω ψάξει αρκετά, έχω κάνει συσφίξεις όπου μπορούσα, όλα φαίνονται και τα νιώθω σωστά, πλην του συγκεκριμένου φάσματος.

    Κάπου διάβασα ότι υπάρχει ένα δαχτυλίδι στην κλειδαριά όπου δεν είναι σταθερό, συντονίζεται και τρίζει.

    Έχεις παρατηρήσει εσύ κάτι αντίστοιχο, ή πάει το μυαλό σου σε κάτι πιο συγκεκριμένο;

  9. #519
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Μάλλον δεν τοχει αντιληφθεί κάποιος άλλος ,για να μην σου απαντάει.Ομως αν δε σου δημιουργεί ένα επιπλέον λειτουργικό πρόβλημα μην του δίνεις σημασία,εκτός αν δεν το αντέχεις να το ακούς.Εχω πουλήσει μηχανάκι για αυτό τον λόγο, διότι έκανε ένα συντονισμό στο Φέρινγκ στις ωφέλιμες στροφές στο ταξίδι 80-120 χλμ,που μου "τρυπαγε" το κεφάλι. (Σουζούκι bandit 600 , του 2003.) Πήγαινε το και σ ένα εξουσιοδοτημένο μήπως βρούνε τίποτα.

  10. #520
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Λοιπόν σύντροφοι vogers επανέρχομαι μετά από 6 μήνες ακριβώς,για νέες ενημερώσεις για το ds 500, και για ότι προέκυψε η θα προκύψει από δω και πέρα.Δεν σας ξέχασα,και με την αφορμή σε 1 μήνα και 5 μέρες από τώρα της συμπλήρωσης 3 ετών χρήσης,και αφού κάνω και το σέρβις των 45000 χλμ σε μερικές μέρες,και αλλάξω υγρά φρένων,και ψυκτικό,θα ενημερωθείτε καταλλήλως.Αν χρειασθεί θα αλλάξω αλυσίδα και αλυσιδογραναζα,μπρος πίσω.Βαλβιδες που τις άκουσε ο μάστορας,δεν θα αγγίξω γιατί μου είπε ότι όλα ακούγονται "βούτυρο" και δεν χρειάζεται .ΙΔΩΜΕΝ.

  11. #521
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/09/2024
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Μάλλον δεν τοχει αντιληφθεί κάποιος άλλος ,για να μην σου απαντάει.Ομως αν δε σου δημιουργεί ένα επιπλέον λειτουργικό πρόβλημα μην του δίνεις σημασία,εκτός αν δεν το αντέχεις να το ακούς.Εχω πουλήσει μηχανάκι για αυτό τον λόγο, διότι έκανε ένα συντονισμό στο Φέρινγκ στις ωφέλιμες στροφές στο ταξίδι 80-120 χλμ,που μου "τρυπαγε" το κεφάλι. (Σουζούκι bandit 600 , του 2003.) Πήγαινε το και σ ένα εξουσιοδοτημένο μήπως βρούνε τίποτα.

    Σε εξουσιοδοτημένο δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι, δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.
    Ο ήχος μου τρυπάει το κεφάλι, και με κάνει να αποφεύγω το συγκεκριμένο εύρος στροφών, καθώς είναι πραγματικά ενοχλητικός.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν σύντροφοι vogers επανέρχομαι μετά από 6 μήνες ακριβώς,για νέες ενημερώσεις για το ds 500, και για ότι προέκυψε η θα προκύψει από δω και πέρα.Δεν σας ξέχασα,και με την αφορμή σε 1 μήνα και 5 μέρες από τώρα της συμπλήρωσης 3 ετών χρήσης,και αφού κάνω και το σέρβις των 45000 χλμ σε μερικές μέρες,και αλλάξω υγρά φρένων,και ψυκτικό,θα ενημερωθείτε καταλλήλως.Αν χρειασθεί θα αλλάξω αλυσίδα και αλυσιδογραναζα,μπρος πίσω.Βαλβιδες που τις άκουσε ο μάστορας,δεν θα αγγίξω γιατί μου είπε ότι όλα ακούγονται "βούτυρο" και δεν χρειάζεται .ΙΔΩΜΕΝ.

    Το δικό μου έχει ~8500km. Το αγόρασα πριν 13 μήνες με 2600 και πλησιάζοντας στο σέρβις των 10.000χλμ σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ υγρά. Η μηχανή έχει κλείσει τα 2 χρόνια (Απρίλιος του 2023), και στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι χρειάζεται αλλαγή του υγρού στους 24 μήνες. Προτείνεις να το κάνω ή είναι πολύ "νωρίς"; Σκέφτομαι επίσης και υγρά φρένων μπρος/πίσω. Από αλυσιδογράναζα και λάστιχα είμαι πολύ καλά ακόμα, με τακτικό καθάρισμα/λίπανση της αλυσίδας.

  12. #522
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.060
    panavour back


    tsavman αν πιάνουν τα χέρια θέλει προσωπικό χρόνο αφαίρεση όλο το φερινκ για να έχεις πρόσβαση να δεις τι είναι αυτό που κουδουνάει.
    Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου θα πας σε μάστορα ο οποίος να θέλει να ασχοληθεί. Θα έπρεπε να το διεκδικούσες στα πλαίσιά της εγγύησης να σου το φτιάξουν τσάμπα

    οταν λεει το book 2 χρόνια για τα υγρά το εκτελείς κατά γράμμα
    you rise you fall you're down then you rise again

  13. #523
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/09/2024
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    panavour back


    tsavman αν πιάνουν τα χέρια θέλει προσωπικό χρόνο αφαίρεση όλο το φερινκ για να έχεις πρόσβαση να δεις τι είναι αυτό που κουδουνάει.
    Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου θα πας σε μάστορα ο οποίος να θέλει να ασχοληθεί. Θα έπρεπε να το διεκδικούσες στα πλαίσιά της εγγύησης να σου το φτιάξουν τσάμπα

    οταν λεει το book 2 χρόνια για τα υγρά το εκτελείς κατά γράμμα

    Στα πλαίσια της εγγύησης μου είπαν "δεν βρήκαμε κάτι, τα έχουμε σφίξει όλα"
    Μετά κάπου διάβασα (και ψάχνω για να το παραθέσω) ότι πρόκειται για ένα μεταλλικό δαχτυλίδι εντός του αφαλού της κεντρικής κλειδιαριάς, το οποίο δεν είναι κολλημένο και "κολυμπάει". Και ότι είναι αδύνατη η πρόσβαση σε αυτό, για λόγους ασφαλείας της κλειδαριάς.

    Για τα υγρά, θα πάω κατά γράμμα.
    Βάζουμε τα προτεινόμενα Silkolene ή υπάρχει κάτι καλύτερο;

    Υγρά φρένων, DOT 4, ή DOT 5.1;

  14. #524
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsavman Προβολή μηνύματος
    Υγρά φρένων, DOT 4, ή DOT 5.1;
    Ίδια είναι,έχουν σαν βάση τη πολυαιθυλονογλυκόλη,με τη διαφορά ότι το 5.1 έχει υψηλότερο σημείο βρασμού από το 4.
    Αυτό που είναι διαφορετικό τελείως είναι το DOT 5 το οποίο είναι σιλικονούχο.

  15. #525
    Μέλος Το avatar του/της Dr.Monty
    Εγγραφή
    10/10/2020
    Μηνύματα
    481
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsavman Προβολή μηνύματος
    @Dr.Monty

    Έχω και εγώ ένα DSX500, με μοναδικό πρόβλημα κάποιον τριγμό που ακούω από τις 4 έως τις 5Κ στροφές κάπου μπροστά στο χώρο του τιμονιού.
    Το έχω ψάξει αρκετά, έχω κάνει συσφίξεις όπου μπορούσα, όλα φαίνονται και τα νιώθω σωστά, πλην του συγκεκριμένου φάσματος.

    Κάπου διάβασα ότι υπάρχει ένα δαχτυλίδι στην κλειδαριά όπου δεν είναι σταθερό, συντονίζεται και τρίζει.

    Έχεις παρατηρήσει εσύ κάτι αντίστοιχο, ή πάει το μυαλό σου σε κάτι πιο συγκεκριμένο;
    Καλησπέρα και συγνώμη για την καθυστέρηση. Δεν μπαινω και πολυ πλεον, αν το εβλεπα θα σου απαντούσα οπως και ναχει.
    Στο θέμα μας. Δεν εχω ακουσει κατι. Αλλα οπως φαινεται και απο το θέμα, δεν εχω καμια εμπειρια με αλλη μηχανή για να συγκρινω.
    Παντως καποιο τρίξιμο που να με ενοχλεί δεν υπάρχει. Και επομένως δεν εχω ψάξει κατι για να προτεινω.

Παρόμοια θέματα

  1. η πρωτη μου μηχανη...ποια???
    από nirvana_g1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2009, 20:54
  2. Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2008, 06:33
  3. βοηθεια... Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗ..............
    από giannikos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2008, 20:30
  4. Η πρώτη μου μηχανή?
    από trumpet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 10:27
  5. Η πρώτη μου μηχανή?
    από trumpet στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2008, 18:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF