Φυσικά και είναι πολύ λίγα τα χλμ (ούτε καν 8.000.....)
Πρέπει να είχε γίνει κακή δουλειά στον στρόφαλο στην προηγούμενη επισκευή του
κινητήρα το 2016. Μάλλον στο ρεκτιφιέ εδώ στην Πάτρα δεν το επισκεύασαν σωστά.
Τα χλμ τα έχει κάνει στα χέρια μου πολύ συντηρητικά με άψογη συντήρηση όλα
αυτά τα χρόνια.
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Ακούγονται λίγα, είναι δύσκολο όμως να το αποδώσεις στον κινητήρα αν είναι από ανακατασκευή, αν θέλει στρώσιμο κ.λπ.
Υγ: τώρα το διάβασα Βαγγέλη, ήταν για στρώσιμο και του έκανες 8000χλμ από το '16;
Έτυχε να έχω στρώσει διάφορα, ανάλογα με όλες τις συνθήκες κατά το στρώσιμο είναι πολλά που μπορεί να πάνε στραβά.
Το ίδιο κατάφερα σε 1000rt και νομίζω σε 65ls η κάτι που έμοιαζε με αυτό στα 840cc
Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 26/05/2025 στις 10:49.
Έχει κανονικά φλάντζα στην κεφαλή ή απλά ένα μεταλλικό δαχτυλίδι, όπως οι Ural της εποχής;
Πω..το χάλασε το μηχανάκι...![]()
when life gets complicated... i ride.
Πρέπει να υπάρχει ένα ξεχωριστό μέρος στην κόλαση για αυτούς που πληρώνονται να κάνουν μια δουλειά και δεν την κάνουν, ειδικά τους μηχανικούς.
Καλά ξεμπερδέματα και σύντομα στο δρόμο πάλι εύχομαι.!
Ώπ, δεν έχει 7η;;;
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Κοίταξε την επιπεδότητα και την παραλληλία στην έδραση των κυλινδρων.
Ναι, μόνος μου θα το παλέψω, υπάρχουν βιβλία, φωτογραφίες, σχεδιαγράμματα, πιστεύω
θα τα καταφέρω.
Κάποια ειδικά εργαλεία, είτε θα τα δανειστώ από συνεργείο, είτε θ' αυτοσχεδιάσω και βλέπουμε.
Κοστολόγιο μόλις τελειώσω, θα προσπαθήσω να παρουσιάσω όσο πιστότερα γίνεται.....
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"