Σελίδα 36 από 40 ΠρώτοΠρώτο ... 2631323334353637383940 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 526 έως 540 από 591

Θέμα: Η πρώτη μου μηχανή: VOGE 500ds

  1. #526
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsavman Προβολή μηνύματος
    Σε εξουσιοδοτημένο δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι, δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.
    Ο ήχος μου τρυπάει το κεφάλι, και με κάνει να αποφεύγω το συγκεκριμένο εύρος στροφών, καθώς είναι πραγματικά ενοχλητικός.





    Το δικό μου έχει ~8500km. Το αγόρασα πριν 13 μήνες με 2600 και πλησιάζοντας στο σέρβις των 10.000χλμ σκέφτομαι να αλλάξω και εγώ υγρά. Η μηχανή έχει κλείσει τα 2 χρόνια (Απρίλιος του 2023), και στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι χρειάζεται αλλαγή του υγρού στους 24 μήνες. Προτείνεις να το κάνω ή είναι πολύ "νωρίς"; Σκέφτομαι επίσης και υγρά φρένων μπρος/πίσω. Από αλυσιδογράναζα και λάστιχα είμαι πολύ καλά ακόμα, με τακτικό καθάρισμα/λίπανση της αλυσίδας.
    Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.

  2. #527
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.062
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.
    με βάση αυτό το ποστ και την νοοτροπία που διακατέχει μερίδα κόσμου για την συντήρηση, θα ήταν ο κυριότερος λόγος αποφύγω δεύτερο χέρι αν γνώριζα την μεταχείριση αυτή.


    Τα λιπαντικά και τα υγρά είναι τα φθηνότερα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την συντήρηση ενός οχήματος.
    ο κανόνας είναι λάδια βάση χλμ του μπουκ ή ετησίως ότι έρθει πρώτο.
    φίλτρα βάση μπουκ ή συντομότερα αν κάνεις πιο ακραία χρήση
    υγρά φρένων και ψυκτικό συνήθως ανα 2 χρόνια όπως ορίζει το μπουκ του κατασκευαστή

    Αν δεν θέλεις να πληρώσεις της αντιπροσωπείας μπορείς να αγοράσεις αφτερ μαρκετ έχει ενα σωρό επώνυμες επιλογές στο μπατζετ που θα ήθελες.
    Είναι πολύ σημαντικό κινητήρας με όλα τα μεταλλικά τμήματα του, ή ψυγείο-κολάρα-θερμοστάτης ή κύκλωμα φρένων μονάδα αβσ να "ξεπλένονται" με φρέσκων ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών υγρα / λιπαντικα για να αποφεύγεται η οξείδωση των τμημάτων και να συνεργάζονται πιο γλυκά με τα μηχανικά μέρη, όπως απαιτούν οι προδιαγραφές λειτουργίας κινητήρα και των περιφερειακών τμημάτων.
    Δεν θέλεις να το κάνει ο μάστορας γιατί σου φαίνεται ακριβά, επένδυσε χρόνο σε εκμάθηση τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικού εξοπλισμού πως να το κάνεις εσύ ο ίδιος.
    Αν πάραυτα μένεις αμετακίνητος, με αυτό τον τρόπο συμβάλεις στη παραμετροποίηση των συνθηκών λειτουργίας ενός μηχανικού συνόλου, μειώνοντας την απόδοση του, ρισκάροντας μια αποτυχία όταν χρειαστεί ένα τμήμα σε μια στιγμή να χειριστεί ένα μεγάλο φορτίο
    you rise you fall you're down then you rise again

  3. #528
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/09/2024
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.

    Σίγουρα παίζει ρόλο και η χρήση, αλλά διαφωνώ στο κομμάτι των κλιματικών συνθηκών.
    Μένω Θεσσαλονίκη και οι θερμοκρασίες είναι αρκετά υψηλές για μεγάλο διάστημα του έτους.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    με βάση αυτό το ποστ και την νοοτροπία που διακατέχει μερίδα κόσμου για την συντήρηση, θα ήταν ο κυριότερος λόγος αποφύγω δεύτερο χέρι αν γνώριζα την μεταχείριση αυτή.


    Τα λιπαντικά και τα υγρά είναι τα φθηνότερα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την συντήρηση ενός οχήματος.
    ο κανόνας είναι λάδια βάση χλμ του μπουκ ή ετησίως ότι έρθει πρώτο.
    φίλτρα βάση μπουκ ή συντομότερα αν κάνεις πιο ακραία χρήση
    υγρά φρένων και ψυκτικό συνήθως ανα 2 χρόνια όπως ορίζει το μπουκ του κατασκευαστή

    Αν δεν θέλεις να πληρώσεις της αντιπροσωπείας μπορείς να αγοράσεις αφτερ μαρκετ έχει ενα σωρό επώνυμες επιλογές στο μπατζετ που θα ήθελες.
    Είναι πολύ σημαντικό κινητήρας με όλα τα μεταλλικά τμήματα του, ή ψυγείο-κολάρα-θερμοστάτης ή κύκλωμα φρένων μονάδα αβσ να "ξεπλένονται" με φρέσκων ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών υγρα / λιπαντικα για να αποφεύγεται η οξείδωση των τμημάτων και να συνεργάζονται πιο γλυκά με τα μηχανικά μέρη, όπως απαιτούν οι προδιαγραφές λειτουργίας κινητήρα και των περιφερειακών τμημάτων.
    Δεν θέλεις να το κάνει ο μάστορας γιατί σου φαίνεται ακριβά, επένδυσε χρόνο σε εκμάθηση τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικού εξοπλισμού πως να το κάνεις εσύ ο ίδιος.
    Αν πάραυτα μένεις αμετακίνητος, με αυτό τον τρόπο συμβάλεις στη παραμετροποίηση των συνθηκών λειτουργίας ενός μηχανικού συνόλου, μειώνοντας την απόδοση του, ρισκάροντας μια αποτυχία όταν χρειαστεί ένα τμήμα σε μια στιγμή να χειριστεί ένα μεγάλο φορτίο
    Δυστυχώς δεν υπάρχει χώρος για να κάνω συντηρήσεις μόνος μου, αλλά συμφωνώ στα περί χρονοδιαγράμματος συντήρησης. Ακόμα και νωρίτερα από το ενδεδειγμένο, το κόστος είναι πραγματικά ελάχιστο σε σχέση με μια πιθανή ζημιά.

    Για μπουζί τι λέτε; Είναι νωρίς τα 10.000χλμ;
    Είναι εύκολη πρόσβαση γενικά, πρέπει να λυθεί το μισό μηχανάκι;

    Και δύο φωτό, χωρίς να θέλω να κάνω hijack το θέμα. Ίσως φτιάξω ένα νέο όπου θα γράφω και τι έχει γίνει στη μηχανή.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	01-.jpg 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	103,5 KB 
ID:	462696

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	02-.jpg 
Προβολές:	125 
Μέγεθος:	104,2 KB 
ID:	462697

  4. #529
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.758
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsavman Προβολή μηνύματος
    Σίγουρα παίζει ρόλο και η χρήση, αλλά διαφωνώ στο κομμάτι των κλιματικών συνθηκών.
    Μένω Θεσσαλονίκη και οι θερμοκρασίες είναι αρκετά υψηλές για μεγάλο διάστημα του έτους.




    Δυστυχώς δεν υπάρχει χώρος για να κάνω συντηρήσεις μόνος μου, αλλά συμφωνώ στα περί χρονοδιαγράμματος συντήρησης. Ακόμα και νωρίτερα από το ενδεδειγμένο, το κόστος είναι πραγματικά ελάχιστο σε σχέση με μια πιθανή ζημιά.

    Για μπουζί τι λέτε; Είναι νωρίς τα 10.000χλμ;
    Είναι εύκολη πρόσβαση γενικά, πρέπει να λυθεί το μισό μηχανάκι;

    Και δύο φωτό, χωρίς να θέλω να κάνω hijack το θέμα. Ίσως φτιάξω ένα νέο όπου θα γράφω και τι έχει γίνει στη μηχανή.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	01-.jpg 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	103,5 KB 
ID:	462696

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	02-.jpg 
Προβολές:	125 
Μέγεθος:	104,2 KB 
ID:	462697


    Επειδή έχω το ίδιο μοτέρ σε άλλο σουλούπι (AC 500) "πιο εύκολο" (γυμνό) ακόμα και σε αυτό, ναι, θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι για να φτάσεις σε μπουζί και φίλτρο αέρος.
    Τα 10k είναι λίγα θεωρώ αλλά εφόσον το βιβλίο λέει σε τόσα, τα σκυλιά δεμένα...
    Ακόμα αναπολώ την εποχή που είχα το strada όπου χωρίς να ξεκαβαλήσω, που λέει ο λόγος, έσκυβα και άλλαζα το μπουζί....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #530
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.406
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Νομίζω ότι με τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει,και λόγω κλιματικών συνθηκών Ελλάδας,και να τα αφήσεις τα υγρά του ψυγείου,και των φρένων, για ένα χρόνο ακόμα,δεν θα πάθει κάτι το μηχανάκι.Εγω μεθαύριο θα τα αλλάξω για πρώτη φορά μετά από 35 μήνες και 44700 χιλιόμετρα.Μεχρις στιγμής ούτε υπερθερμανθηκε ποτέ το μηχανάκι,ούτε παρουσίασαν κάτι τα φρένα.Ουτε και τακάκια έχω αλλάξει ακόμα σ αυτά τα χλμ , βέβαια είμαι "μεταξενιος" στην χρήση της μοτό,και κυρίως κινουμε περιαστικά και υπεραστικά.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    με βάση αυτό το ποστ και την νοοτροπία που διακατέχει μερίδα κόσμου για την συντήρηση, θα ήταν ο κυριότερος λόγος αποφύγω δεύτερο χέρι αν γνώριζα την μεταχείριση αυτή.


    Τα λιπαντικά και τα υγρά είναι τα φθηνότερα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την συντήρηση ενός οχήματος.
    ο κανόνας είναι λάδια βάση χλμ του μπουκ ή ετησίως ότι έρθει πρώτο.
    φίλτρα βάση μπουκ ή συντομότερα αν κάνεις πιο ακραία χρήση
    υγρά φρένων και ψυκτικό συνήθως ανα 2 χρόνια όπως ορίζει το μπουκ του κατασκευαστή

    Αν δεν θέλεις να πληρώσεις της αντιπροσωπείας μπορείς να αγοράσεις αφτερ μαρκετ έχει ενα σωρό επώνυμες επιλογές στο μπατζετ που θα ήθελες.
    Είναι πολύ σημαντικό κινητήρας με όλα τα μεταλλικά τμήματα του, ή ψυγείο-κολάρα-θερμοστάτης ή κύκλωμα φρένων μονάδα αβσ να "ξεπλένονται" με φρέσκων ιδιοτήτων και χαρακτηριστικών υγρα / λιπαντικα για να αποφεύγεται η οξείδωση των τμημάτων και να συνεργάζονται πιο γλυκά με τα μηχανικά μέρη, όπως απαιτούν οι προδιαγραφές λειτουργίας κινητήρα και των περιφερειακών τμημάτων.
    Δεν θέλεις να το κάνει ο μάστορας γιατί σου φαίνεται ακριβά, επένδυσε χρόνο σε εκμάθηση τεχνικών δεξιοτήτων και τεχνικού εξοπλισμού πως να το κάνεις εσύ ο ίδιος.
    Αν πάραυτα μένεις αμετακίνητος, με αυτό τον τρόπο συμβάλεις στη παραμετροποίηση των συνθηκών λειτουργίας ενός μηχανικού συνόλου, μειώνοντας την απόδοση του, ρισκάροντας μια αποτυχία όταν χρειαστεί ένα τμήμα σε μια στιγμή να χειριστεί ένα μεγάλο φορτίο


    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  6. #531
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsavman Προβολή μηνύματος
    ...
    Πολύ ωραίο το έχεις κάνει.

    Για αλλαγή υγρών δε χρειάζεται κανένας ιδιαίτερος χώρος, είναι δουλειές που γίνονται και στο πεζοδρόμιο.

    Μπουζι στα 10Κ για ποιο λόγο να αλλαχτούν; Το manual στα πόσα λέει;

  7. #532
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Συμφωνώ με τους προλαλησαντες στο θέμα της τηρήσεως των χρονοδιαγραμμάτων,βάσει βιβλίου συντηρησεως,δηλαδή υγρα φρένων και ψυγειου κάθε 2 χρόνια,όμως προτίμησα λόγω τρόπου χρησεως δικού μου ,να τα αλλάξω σε 3. Με ότι ρίσκο εμπεριεχει η επιλογή μου.Σε ερώτηση μου σε εξουδιοδοτημενο συνεργειο,ο μηχανικός (που γνωρίζεις τον τρόπο που οδηγω) μου είπε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα,μιας και το μηχανακι δουλεύκει "μεταξενια".Μεχρις στιγμές δεν έδειξε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα,ούτε στα φρένα,ούτε στην θερμοκρασία του κινητήρα.Η επιλογή είναι προσωπική και δεν αποτελεί συμβουλή προς ναυτιλομενους.Η γενικη οδηγία είναι να αλλαζονται όπως ορίζει η εταιρεία.
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 27/05/2025 στις 18:17.

  8. #533
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/09/2024
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Πολύ ωραίο το έχεις κάνει.

    Για αλλαγή υγρών δε χρειάζεται κανένας ιδιαίτερος χώρος, είναι δουλειές που γίνονται και στο πεζοδρόμιο.

    Μπουζι στα 10Κ για ποιο λόγο να αλλαχτούν; Το manual στα πόσα λέει;
    Σύμφωνα με το manual (δεν μου επιτρέπει να ανεβάσω το PDF λόγω μεγέθους αρχείου), κάθε 10Κ ή 12 μήνες.
    Το ίδιο και φίλτρο βενζίνης..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	service.jpg 
Προβολές:	90 
Μέγεθος:	83,7 KB 
ID:	462705

  9. #534
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941
    Αζναβούρ γύρισες από την Εξορία;
    Καλώς ήρθες Σύντροφε.

  10. #535
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Αζναβούρ γύρισες από την Εξορία;
    Καλώς ήρθες Σύντροφε.
    Καλως σας βρηκα ανηψουδια μου.

  11. #536
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    To διδυμακι της Honda γιατι στο "ιδιο" μοτερ ζηταει μπουζι καθε 25;
    Anyway, αφου το λεει ο κατασκευαστης λογικα αυτο θα κανεις. Προσωπικα μου φαινεται απιστευτα υπερβολικο, αλλα το ιδιο μου φαινονται και τα 5Κ για αλλαγη λαδιων. Μονο στα παπια βλεπεις τετοια intervals σερβις πλεον.

  12. #537
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    To διδυμακι της Honda γιατι στο "ιδιο" μοτερ ζηταει μπουζι καθε 25;
    Anyway, αφου το λεει ο κατασκευαστης λογικα αυτο θα κανεις. Προσωπικα μου φαινεται απιστευτα υπερβολικο, αλλα το ιδιο μου φαινονται και τα 5Κ για αλλαγη λαδιων. Μονο στα παπια βλεπεις τετοια intervals σερβις πλεον.
    Και γω την ίδια απορια είχα και έχω,μιας και ο κινητήρας είναι ακριβες αντιγραφο.Βεβαια δεν γνωριζουμε τα υλικά που χρησιμοποιηθηκαν όποτε δεχομαστε τις οδηγίες της εταιρείας.Βεβαια η χοντα πάντα είχε τα μεγαλυτερα διάστηματα χιλιομετρων ,απ' τις άλλες εταιρίες, αλλά στα περισσοτερα φόρουμ που πολλά χρόνια παρακολουθώ, πολλοί της ασκουσαν κριτική γι' αυτό,με πρώτα τα Ελληνικά συνεργεια (αναρωτιεμαι γιατί).χα χα.

  13. #538
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Και γω την ίδια απορια είχα και έχω,μιας και ο κινητήρας είναι ακριβες αντιγραφο.Βεβαια δεν γνωριζουμε τα υλικά που χρησιμοποιηθηκαν όποτε δεχομαστε τις οδηγίες της εταιρείας.Βεβαια η χοντα πάντα είχε τα μεγαλυτερα διάστηματα χιλιομετρων ,απ' τις άλλες εταιρίες, αλλά στα περισσοτερα φόρουμ που πολλά χρόνια παρακολουθώ, πολλοί της ασκουσαν κριτική γι' αυτό,με πρώτα τα Ελληνικά συνεργεια (αναρωτιεμαι γιατί).χα χα.
    Tin foil hat on: Να σου πω μου περναει απο το μυαλο οτι ειναι πασα της μαμας εταιρειας στα εξουσιοδοτημενα για να βγαινει το κερδος απο εκει. Πουληστε με μικρο κερδος και θα τα παρετε απο το σερβις. Αλλαγη λαδιων καθε 5 και μπουζι καθε 10 δε νοειται σε συγχρονο δικυλινδρο μοτερ χαμηλων επιδοσεων, ο,τι υλικα κι αν εχει. Δλδ ουτε παπι Λιφαν να ηταν.

  14. #539
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    To διδυμακι της Honda γιατι στο "ιδιο" μοτερ ζηταει μπουζι καθε 25;
    Anyway, αφου το λεει ο κατασκευαστης λογικα αυτο θα κανεις. Προσωπικα μου φαινεται απιστευτα υπερβολικο, αλλα το ιδιο μου φαινονται και τα 5Κ για αλλαγη λαδιων. Μονο στα παπια βλεπεις τετοια intervals σερβις πλεον.
    Δεν φοράνε ίδια μπουζί.

  15. #540
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Ο billys84 κάθε πότε άλλαζε λάδια στο NC που το έσκιζε και έγραψε τρελά χλμ;Αν θυμάμαι καλά -επειδή τα έδειχνε- σε πολλές περιπτώσεις έπιανε και 15.000 χλμ;
    Το nc δεν έπαθε κάτι από αυτό πάντως.
    when life gets complicated... i ride.

Παρόμοια θέματα

  1. η πρωτη μου μηχανη...ποια???
    από nirvana_g1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2009, 20:54
  2. Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2008, 06:33
  3. βοηθεια... Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗ..............
    από giannikos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2008, 20:30
  4. Η πρώτη μου μηχανή?
    από trumpet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 10:27
  5. Η πρώτη μου μηχανή?
    από trumpet στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2008, 18:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF