Σελίδα 131 από 132 ΠρώτοΠρώτο ... 3181121126127128129130131132 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.951 έως 1.965 από 1969

Θέμα: ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ

  1. #1951
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    482
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Μάσκα, μαντήλι, κ.λπ.
    Τις αιχμές τις τρίβεις στο τέλος ;
    Ποιες αιχμές? Θα προσπαθήσω να το κάνω να ακολουθεί τις γραμμές του φαιρινγκ (body lines)

  2. #1952
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    869
    Παρελαβα σημερα το ψαλιδι που ειχα παει για ηλεκτροστατικη και την προηγουμενη βδομαδα παρελαβα και το πισω Ohlins που ειχε σταλει για σερβις.Ωρα να βαλουμε τα καινουργια ρουλεμαν και να αρχισουμε να δενουμε!
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ybn2dgbo-min.jpg 
Προβολές:	433 
Μέγεθος:	69,8 KB 
ID:	462691
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	NXdL53mz-min.jpg 
Προβολές:	444 
Μέγεθος:	107,4 KB 
ID:	462692

  3. #1953
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.595
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    Ποιες αιχμές? Θα προσπαθήσω να το κάνω να ακολουθεί τις γραμμές του φαιρινγκ (body lines)
    εκεί που χρειάζεται πολύ λιγότερο γιατί κόβεται πολύ πιο εύκολα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	aixmes.jpg 
Προβολές:	425 
Μέγεθος:	85,1 KB 
ID:	462693

    τα αστεία με τα BODYLINE περισσεύουν..

  4. #1954
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    869
    EDIT Άκυρο
    Τελευταία τροποποίηση από billyka; 27/05/2025 στις 17:28.

  5. #1955
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.334
    Μπήκανε καινούργια λάστιχα !

    Metzeler RoadTec Z6

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250529_131018_HDR.jpg 
Προβολές:	351 
Μέγεθος:	108,0 KB 
ID:	462755





    ναι ναι .... έπεσε πλύσιμο στις ζάντες .....
    Τελευταία τροποποίηση από Grafton 505; 29/05/2025 στις 17:57.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  6. #1956
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    869
    Βαλαμε τα ρουλεμαν σε ψαλιδι και μοχλικο στο Gsxr.Μου πηρε ενα 6ωρο!Πφφ..Και επειδη ειμαι...να μην πω,οταν τα ελυσα και εβγαλα τους πειρους,τους αφησα στην ακρη χωρις να τους ελεγξω.Πηρα να τους καθαρισω και μετα να τους γρασαρω για να τους βαλω και μολις τους καθαρισα ειδα οτι εχουν φθορα,ειδικα ο ενας ο μεγαλος του μοχλικου η σκουρια τον ειχε φαει σε σημειο να εχει ασχημες λακουβες.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	QfAB3sA_.jpg 
Προβολές:	308 
Μέγεθος:	30,0 KB 
ID:	462777
    Λογικο θα μου πεις αφου τα ρουλεμαν του μοχλικου ηταν σε πολυ ασχημη κατασταση ωστε πεφτανε τα μακαρονια τους.Οποτε,εγινε παραγελλια και τωρα περιμενουμε..Αν τους ειχα ελεγξει οταν τους ελυσα θα ειχα κανει την παραγγελια και τωρα θα ημουν τελειωμενος απο το πισω μερος της μοτοσυκλετας και θα εβγαζα μπροστα τα καλαμια για αλλαγη τσιμουχες ξυστρες λαδια..
    Εβαλα το μπροστα γραναζι
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tZ5DtDuV.jpg 
Προβολές:	311 
Μέγεθος:	65,6 KB 
ID:	462778
    Και παρελαβα και τον περτσιναδορο αλυσιδας της Afam
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p_N3zBZm.jpg 
Προβολές:	311 
Μέγεθος:	65,7 KB 
ID:	462779
    Περιμενουμε την Δευτερα-Τριτη τους πείρους για να συνεχισουμε
    Τελευταία τροποποίηση από billyka; 30/05/2025 στις 17:52.

  7. #1957
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    453
    Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
    Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	501114832_10238253249654796_1100761472731204023_n.jpg 
Προβολές:	275 
Μέγεθος:	50,8 KB 
ID:	462876

  8. #1958
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    670
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
    Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	501114832_10238253249654796_1100761472731204023_n.jpg 
Προβολές:	275 
Μέγεθος:	50,8 KB 
ID:	462876

    +1000
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  9. #1959
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    [QUOTE=D3300;3252464]Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
    Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

    Αυτούς τους πνιγεις στον ασβέστη πριν πιάσουν το αεροκλειδο
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  10. #1960
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    453
    [QUOTE=viper1;3252541]
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
    Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

    Αυτούς τους πνιγεις στον ασβέστη πριν πιάσουν το αεροκλειδο
    Μα με τους φούστηδες, είναι απίστευτοι.

  11. #1961
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    584
    Με τη βοήθεια του πατέρα μιας και βρέθηκε στην Αθήνα χτες, αλλαγή φίλτρου αέρα με τον τρόπο του τεμπέλη, κρατώντας ο ένας το ντεπόζιτο γιατί δεν κατάφερα να ξεκουμπώσω μια φύσα(κοροϊδέψτε ελευθερα) ξεβίδωμα τη φιλτροθήκη, αλλαγή και πάλι μέσα.
    Αν κρίνω από την όψη του προηγούμενου μάλλον ήταν ώρα προ πολλού!
    Ώπ, δεν έχει 7η;;;

  12. #1962
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.032
    Εκανα ρύθμιση βαλβίδων στο VFR750F-RC36-2 μου. Αυτό που είχα αναστήσει από διετή θάνατο πριν κάποια χρόνια.

    Δεν είχα κάνει ποτέ από όταν το πήρα. Δούλευε καλά, είχα επαναπαυτεί με αυτό, και όλο το ανέβαλα, γιατί το 750, δεν έχει την ευκολία του 400 που δεν χρειάζεται να βγάλεις τους εκκεντροφόρους για να αλλάξεις τα καπελότα, στο 750 θέλει κανονικά να αφαιρεθούν οι εκκεντροφόροι για να αλλαχθούν τα καπελότα.

    Βρέθηκαν βαλβίδες που ήταν εκτός φάσματος, ρυθμίστηκαν όλες, τις επόμενες μέρες θα γίνει και συχρονισμός καρμπς να δουλεύουν όπως πρέπει με τα διορθωμένα διάκενα.

    Με την ευκαιρία, έβαψα με ηλεκτροστατική και τα καπάκια των βαλβίδων, μπορεί να μην φαίνονται όταν μπουνε τα γύρω-γύρω, αλλά δεν μπορούσα να ξέρω οτι είναι πανβρώμικα και φθαρμένα.

    Και με την ευκαιρία, καινούριο ψυγείο νερού, το παλιό λειτουργούσε ακόμα παρά το θεόστραβο σχήμα του, αλλά κι αυτό, δεν άντεχα να το ξέρω ότι είναι χάλια.

    Φωτό αργότερα.




    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    Γενικό service καλαμιών στο στρώμα, λόγω του ότι δάκρυζε η αριστερή τσιμούχα.
    Αυτοί οι μηχανικοί που σφίγγουν τις αλενόβιδες στη βάση της μπότας με αερόκλειδο και καταστρέφουν τα σπειρώματα, πρέπει να μαστιγώνονται μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	501114832_10238253249654796_1100761472731204023_n.jpg 
Προβολές:	275 
Μέγεθος:	50,8 KB 
ID:	462876
    Κάτσε. Ποιό σπείρωμα είχε χαλάσει; Του φυσιγγίου; (ή φλογέρας, ότι έχει τέλος πάντων από μέσα).

    Οι μηχανικοί σε πολλές περιπτώσεις σφίγγουν με αερόκλειδο την βίδα εκεί, γιατι ΔΕΝ πιάνεται, ΔΕΝ μένει σταθερή από μέσα το φυσίγγιο-φλογέρα, και χρειάζεται η ταχύτητα του αερόκλειδου, για να προλάβει με την αδράνεια του φυσιγγίου-φλογέρας να βιδώσει η βίδα. Με την ταχύτητα του χεριού, προλαβαίνει να γυρνάει από μέσα, και δεν βιδώνει ΠΟΤΕ.

    ΒΕΒΑΙΑ, τα αερόκλειδα έχουν -συνήθως- ρύθμιση ροπής. Οταν πάμε να σφίξουμε γιατί θέλουμε την ταχύτητα του αερόκλειδου, το βάζουμε στην ΕΛΑΧΙΣΤΗ ροπή, και δεν μπορεί να κάνει καμία ζημειά σε κανένα σπείρωμα. Αν πάνε και σφίγγουνε με πλήρη ροπή, ε ναι, είναι για ξύλο.


    Σε μερικά πηρούνια σε ΚΤΜ της WP, η βίδα κάτω, δεν είναι απλά βίδα, είναι τάπα ολόκληρη με βαλβίδες μέσα της και το βιδάκι ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης. Η τάπα αυτή έχει ένα μικρό ''γείσο''. Πως είναι η προεξοχή στο καπέλο των παπάδων; Ετσι. Η προεξοχή αυτή είναι για να κρατάει ένα oring από μέσα, και είναι από μαλακό αλουμίνιο και μόλις 2-3 χιλιοστά πάχος. Μαντέψτε τι γίνεται αμα πας να το σφίξεις δυνατά; Ξεκολλάει το γείσο, και γεια, θέλει ανταλλακτικό. Και μαντέψτε Νο2; ΔΕΝ πιάνεται με το χέρι, βλέπε προηγούμενη παράγραφο. Οπότε αερόκλειδο, στην ελάχιστη ροπή.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	KTM-fork-compression-adjustment.jpg 
Προβολές:	153 
Μέγεθος:	19,9 KB 
ID:	462896
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 04/06/2025 στις 19:27.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  13. #1963
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    453
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Εκανα ρύθμιση βαλβίδων στο VFR750F-RC36-2 μου. Αυτό που είχα αναστήσει από διετή θάνατο πριν κάποια χρόνια.

    Δεν είχα κάνει ποτέ από όταν το πήρα. Δούλευε καλά, είχα επαναπαυτεί με αυτό, και όλο το ανέβαλα, γιατί το 750, δεν έχει την ευκολία του 400 που δεν χρειάζεται να βγάλεις τους εκκεντροφόρους για να αλλάξεις τα καπελότα, στο 750 θέλει κανονικά να αφαιρεθούν οι εκκεντροφόροι για να αλλαχθούν τα καπελότα.

    Βρέθηκαν βαλβίδες που ήταν εκτός φάσματος, ρυθμίστηκαν όλες, τις επόμενες μέρες θα γίνει και συχρονισμός καρμπς να δουλεύουν όπως πρέπει με τα διορθωμένα διάκενα.

    Με την ευκαιρία, έβαψα με ηλεκτροστατική και τα καπάκια των βαλβίδων, μπορεί να μην φαίνονται όταν μπουνε τα γύρω-γύρω, αλλά δεν μπορούσα να ξέρω οτι είναι πανβρώμικα και φθαρμένα.

    Και με την ευκαιρία, καινούριο ψυγείο νερού, το παλιό λειτουργούσε ακόμα παρά το θεόστραβο σχήμα του, αλλά κι αυτό, δεν άντεχα να το ξέρω ότι είναι χάλια.

    Φωτό αργότερα.






    Κάτσε. Ποιό σπείρωμα είχε χαλάσει; Του φυσιγγίου; (ή φλογέρας, ότι έχει τέλος πάντων από μέσα).


    Οι μηχανικοί σε πολλές περιπτώσεις σφίγγουν με αερόκλειδο την βίδα εκεί, γιατι ΔΕΝ πιάνεται, ΔΕΝ μένει σταθερή από μέσα το φυσίγγιο-φλογέρα, και χρειάζεται η ταχύτητα του αερόκλειδου, για να προλάβει με την αδράνεια του φυσιγγίου-φλογέρας να βιδώσει η βίδα. Με την ταχύτητα του χεριού, προλαβαίνει να γυρνάει από μέσα, και δεν βιδώνει ΠΟΤΕ.

    ΒΕΒΑΙΑ, τα αερόκλειδα έχουν -συνήθως- ρύθμιση ροπής. Οταν πάμε να σφίξουμε γιατί θέλουμε την ταχύτητα του αερόκλειδου, το βάζουμε στην ΕΛΑΧΙΣΤΗ ροπή, και δεν μπορεί να κάνει καμία ζημειά σε κανένα σπείρωμα. Αν πάνε και σφίγγουνε με πλήρη ροπή, ε ναι, είναι για ξύλο.


    Σε μερικά πηρούνια σε ΚΤΜ της WP, η βίδα κάτω, δεν είναι απλά βίδα, είναι τάπα ολόκληρη με βαλβίδες μέσα της και το βιδάκι ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης. Η τάπα αυτή έχει ένα μικρό ''γείσο''. Πως είναι η προεξοχή στο καπέλο των παπάδων; Ετσι. Η προεξοχή αυτή είναι για να κρατάει ένα oring από μέσα, και είναι από μαλακό αλουμίνιο και μόλις 2-3 χιλιοστά πάχος. Μαντέψτε τι γίνεται αμα πας να το σφίξεις δυνατά; Ξεκολλάει το γείσο, και γεια, θέλει ανταλλακτικό. Και μαντέψτε Νο2; ΔΕΝ πιάνεται με το χέρι, βλέπε προηγούμενη παράγραφο. Οπότε αερόκλειδο, στην ελάχιστη ροπή.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	KTM-fork-compression-adjustment.jpg 
Προβολές:	153 
Μέγεθος:	19,9 KB 
ID:	462896
    Οι φλογέρες και οι αλενόβιδες και στα δυο καλάμια είχαν γίνει ταραμοσαλάτα, έφτιαξα καινούρια σπειρώματα με κολαούζο και βιδολόγο.
    Το κακό με το vstrom είναι πως οι φλογέρες στο επάνω μέρος είναι στρογγυλές χωρίς υποδοχή για κανένα σωληνωτό κλειδί από επάνω για να κρατήσεις κόντρα.

    Edit
    Με καλά σπειρώματα σφίγγουν τέρμα με το χέρι χωρίς κόντρα (απλά βάζεις ελατήριο και επάνω τάπα για στοιχειώδη κόντρα).
    Δεν κάνεις τίποτα με το αερόκλειδο εκεί, απλά τα καταστρέφεις.
    Τελευταία τροποποίηση από D3300; Χθες στις 19:44.

  14. #1964
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    629
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Respect για την ανακατασκευή!!!
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  15. #1965
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    482
    ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑ

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_4794.jpg 
Προβολές:	67 
Μέγεθος:	107,0 KB 
ID:	462914
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_4795.jpg 
Προβολές:	66 
Μέγεθος:	109,2 KB 
ID:	462915

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 308
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2023, 13:54
  2. Τι κάνατε για τη μοτοσικλέτα σας στο #lockdown2;
    από McGyver στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 63
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2020, 18:13
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2016, 08:20
  4. Eσεις τι κανατε σημερα με το TM σας??????
    από 7gibernau στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2012, 23:11
  5. Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 08:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF