Αλλαγή τις θέσης των καλωδίων πηνίων.
Ίσως εκεί έχουν καλητερη ψύξη, δεν είναι χωμένα πίσω από το μοτέρ χωρίς αέρα να ερχεται+την ζέστη του μοτέρ.
Περισσότερη ασφάλεια γιατί δεν περνάνε κοντά από σωλήνα καυσίμου πλέων και άλλων καλωδιων
ποιο εύκολη πρόσβαση,δεν χρειάζεται να σηκώσω ντεπόζιτο πλέων. Αν γίνει κάτι, συνιθος καίγονται και χαλάνε οι συνδέσεις,
Εδω και καιρό έχω αλλάξει το βολτόμετρο σε πάλι κινέζικο μπας και δείχνει ποιο κοντά στα πραγματικά, το καινούριο έχει και ένδειξη για ampere που δεν έχω συνδέσει, αλλά πάλι τα ίδια, δείχνει 13,7 μέγιστο που σε πολύμετρο είναι 14,3.
Τώρα με τις ζεστές παρατήρησα ότι η μπαταρία ζεσταίνεται πολύ, λιθίου, και μάλλον δεν κάνει να ζεσταίνονται αυτές. Περνάει ο σωλήνας εξάτμισης εκεί κοντά που θα μπορούσα να μονώσω πολύ καλητερα σε αυτό το σημείο..
Άλλη λύση είναι τρύπα στο πλαστικό για να παίρνει αέρα η μπαταρία κάθος είναι κλειστό από παντου
Καλωδιώσεις, διακόπτες, κλειδαριά, έχουν μια κάποια αντίσταση. Όσο περισσότερες καταναλώσεις έχουμε, τόσο μικραίνει η αντίσταση του υπόλοιπου κυκλώματος.
Όταν έχουμε το βολτόμετρο να παίρνει + π.χ. μετά την κλειδαριά, τότε η τάση του συστήματος μοιράζεται ανάλογα των αντιστάσεων αυτών.
Αν για παράδειγμα μέχρι την κλειδαριά έχουμε μισό Ω αντίσταση και το υπόλοιπο κύκλωμα έχει 10 Ω αντίσταση, τότε τα π.χ. 14 βόλτ της μπαταρίας θα μοιραστούν ως 1 βολτ μέχρι την κλειδαριά και 13 από κει και μετά.
Σε αυτήν την περίπτωση το βολτομετρο θα δείξει 13.
Αν ανάψουμε και τα φώτα, τότε τα 10Ω του μετά την κλειδιαριά, θα γίνουν ξερωγω 8Ω, οπότε η τάση θα μοιραστεί ακόμα περισσότερο σε π.χ. 2 βολτ ως την κλειδαριά και 12 μετά. Το βολτόμετρο θα δείχνει 12.
Σε όλες τις περιπτώσεις η τάση της μπαταρίας ήταν 14 και δεν φταίει το βολτομετρο, αλλά η συνδεσμολογία που το έχουμε βαλει
Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 18/07/2024 στις 21:22.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Μου αρέσουν αυτα να είμαι ειλικρινής. Τύλιγμα στην εξάτμιση και αυτοκόλλητο θερμοπροστασίας στην πλευρά της θήκης που βλέπει
την εξάτμιση πιστεύω θα σε καλύψουν.
Μόνο αν δεις θερμοκρασία και με αυτά θα πρέπει να σκεφτείς τρυπίτσες.
Οι τρυπίτσες θέλουν καλή μόνωση στους πόλους, τρυπα νεροχύτη, τρύπα εισοδου, τρύπα εξόδου και καλό θα είναι να μην είναι στρόγγυλές οι δύο του αέρα.
Νομίζω είχα διαβάσει πάνω στην μπαταρία ότι δεν κάνει να ζεσταίνεται (ίσως πάνω από 60-70 βαθμούς) μειώνεται η ζωή της και ίσως κίνδυνος φωτιάς,, αν πας μεγάλη βόλτα με τις ζεστές τώρα και ποιασεις την μπαταρία ψιλοζεματαει, ίσως φτάνει κοντά στους 60 βαθμούς..
Ίσως θα πρέπει να κάνω το σχέδιο τελικό dominator (200€) + αφαίρεση καταλύτη+ καλό τύλιγμα με λωριδα θερμομόνωσης του σωλήνα από το υψως του μοχλικου μέχρι το τελικό
Και αν συνεχίσει τις τρύπες στο πλαστικό
Για αρχή αλλάχτηκε το βολτόμετρο με το παλιό γιατί ήταν ποιο ευανάγνωστο, ποιο μεγάλα γράμματα.. αλλάχτηκαν και λάδια castrol power 1 ημισυνθετικά 10-40.. πήρε 3,3 περίπου λίτρα, με τον δείκτη ελάχιστα ποιο πάνω από το max.
Ανοίχτηκαν 3 τρύπες στο πλαστικό μπαταρίας μπας και αερίζεται λίγο και έχει μικρότερες θερμοκρασίες,, και μια από κάτω γιατί μάζευε νερά.
Τελευταία παρατήρησα ότι δεν είχα καλή τάση,,
13 βολτ το πολύ ρελαντί και στάσιμο δύσκολα πάνω από 13,7,,, λέω πάει, ήρθε η ώρα μου για Πηνεία.
Αφού έλεγξα οπτικά τα 3 καλώδια από τα Πηνεία που συνήθως αυτά φταινε, τα βρήκα οκ.
Είπα να δοκιμάσω κάτι ακόμα που διάβασα σε φόρουμ, παίρνεις την έξοδο του ανόρθωτη και την συνδέεις απευθείας στην μπαταρία.
Δλδ τα 2 καλώδια του ανόρθωτη το - πάει στο - της μπαταρίας και το + στο + της μπαταρίας με μια ασφάλεια 30αρα ενδιάμεσα του(έβαλα 20 άρα προσωρινά)
Έτσι γλυτώνεις την μαμά μεγάλη διαδρομή καλωδίων και λεπτά καλώδια,,
Έβαλα διπλά χοντρά καλώδια..
Μόλις πήρε φάνηκε η διαφορά,,
Εύκολα και άμεσος έδειξε 14,4 βολτ..
Στον δρόμο η αν το κράτισω παραπάνω να δουλεύει στις 4000 μπορεί να δείξει και παραπάνω πιστεύω.
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 30/05/2025 στις 06:27.
Έγινε βόλτα δοκιμής, η μπαταρία δεν ζεστάθηκε, τα 3 καλώδια από Πηνεία φάνηκαν να έχουν πολύ μικρότερη θερμοκρασία, η φορτιση ήταν σταθερή και ψηλά,, υποψιάζομαι ξεπέρασε τα 14,5 βολτ
Η Triumph την κάνει τη γυφτιά της με τα καλώδια.
Στο Tiger έβαζε λεπτά καλώδια στη μίζα.
Ωραίος Κώστα!
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Αφαίρεση καταλύτη,,
Έκοψα λίγο παραπάνω για να βγει και η πεταλούδα μαζί με τον άξονα της,, το έκοψα έτσι ώστε να μην αλλάξει το μήκος τις εξάτμισης, άλλος τρόπος είναι κόψιμο κάθετα και άλλη σωλήνα αλλά εκεί θέλει μετρησεις μήκους..
Το αξονακι δεν είχε κάποια μορφή sealing, μέταλο με μέταλλο, στην ένωση των 3 σωλήνων εσωτερικά είχε κάτι σαν διαχωριστή, 3 φτερά εσωτερικά.
Η πεταλούδα με τις 45 μοίρες κίνηση σίγουρα θα εμπόδιζε, ακόμα και ευθεία να είναι έχει μεγάλο όγκο και θα κόβει την ροή,
Τώρα μένει καθάρισμα εσωτερικά και κόλλημα
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 04/06/2025 στις 15:12.
Θα χρειαστούμε sound clip όταν τελειώσεις
Δεν άλλαζε η σχέση της πεταλούδας να ανοίγει πλήρως;
ωραίος!
γιατί μπήκες σε τόσο κόπο? τί περιμένεις να κερδίσεις?
το Κ5/6 έχει έναν ανάλογο καταλύτη στο μαμά τελικό, δεν φαίνεται να κόβει και τίποτα σημαντικό (συγκρινόμενο με 1100 Tuono δυναμομετρημένο στα ~165)![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου