Σελίδα 11 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 6789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 165 από 170

Θέμα: Triumph 675

  1. #151
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    781
    Αυτο είναι το δικο μου
    Χάλια φωτο αλλα δεν βρισκω αλλη ευκαιρη τωρα.
    Ιδιο στυλ + σιφτερ
    Αλλά με αφτερμαρκετ μαρσιπιέ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	42D45DE5-6911-4E6F-81F6-66406A7E91EA.jpg 
Προβολές:	589 
Μέγεθος:	106,0 KB 
ID:	445638
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  2. #152
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-152651.jpg 
Προβολές:	530 
Μέγεθος:	79,7 KB 
ID:	445747
    Το τελικό ζυγίζει 5,4 κιλά που μου φαίνεται πολύ, ένα αφτερ θα είναι κάπου στα 1,5 - 2 κιλά

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153105.jpg 
Προβολές:	535 
Μέγεθος:	92,9 KB 
ID:	445748
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153432.jpg 
Προβολές:	527 
Μέγεθος:	83,6 KB 
ID:	445749
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153518.jpg 
Προβολές:	532 
Μέγεθος:	94,4 KB 
ID:	445750
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153649.jpg 
Προβολές:	532 
Μέγεθος:	92,7 KB 
ID:	445751
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153812.jpg 
Προβολές:	529 
Μέγεθος:	80,3 KB 
ID:	445752
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153819.jpg 
Προβολές:	527 
Μέγεθος:	82,8 KB 
ID:	445753
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153823.jpg 
Προβολές:	533 
Μέγεθος:	99,4 KB 
ID:	445754
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153847.jpg 
Προβολές:	525 
Μέγεθος:	79,7 KB 
ID:	445755
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153853.jpg 
Προβολές:	524 
Μέγεθος:	76,2 KB 
ID:	445756

  3. #153
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-152731.jpg 
Προβολές:	530 
Μέγεθος:	87,7 KB 
ID:	445757
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-152737.jpg 
Προβολές:	524 
Μέγεθος:	81,2 KB 
ID:	445758
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20230831-153240.jpg 
Προβολές:	524 
Μέγεθος:	54,2 KB 
ID:	445759
    Μερικές μετρήσεις διαμέτρων,πάχους,και λεπτομέρειες..

    Ο μηχανισμός exup,πεταλούδα δείχνει ότι δεν βγαίνει. Ίσως έχει βίδες εσωτερικά η πεταλούδα αλλά για να βγάλεις τον άξονα της ίσως θα έπρεπε να κοπεί ο άξονας.. η γωνιά περιστροφής του ήταν λιγότερη από 45μοιρες.

  4. #154
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1705638163649.jpg 
Προβολές:	452 
Μέγεθος:	85,0 KB 
ID:	450001
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1705638163626.jpg 
Προβολές:	455 
Μέγεθος:	75,3 KB 
ID:	450000
    Αλλαγή τις θέσης των καλωδίων πηνίων.
    Ίσως εκεί έχουν καλητερη ψύξη, δεν είναι χωμένα πίσω από το μοτέρ χωρίς αέρα να ερχεται+την ζέστη του μοτέρ.

    Περισσότερη ασφάλεια γιατί δεν περνάνε κοντά από σωλήνα καυσίμου πλέων και άλλων καλωδιων

    ποιο εύκολη πρόσβαση,δεν χρειάζεται να σηκώσω ντεπόζιτο πλέων. Αν γίνει κάτι, συνιθος καίγονται και χαλάνε οι συνδέσεις,

  5. #155
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Εδω και καιρό έχω αλλάξει το βολτόμετρο σε πάλι κινέζικο μπας και δείχνει ποιο κοντά στα πραγματικά, το καινούριο έχει και ένδειξη για ampere που δεν έχω συνδέσει, αλλά πάλι τα ίδια, δείχνει 13,7 μέγιστο που σε πολύμετρο είναι 14,3.

    Τώρα με τις ζεστές παρατήρησα ότι η μπαταρία ζεσταίνεται πολύ, λιθίου, και μάλλον δεν κάνει να ζεσταίνονται αυτές. Περνάει ο σωλήνας εξάτμισης εκεί κοντά που θα μπορούσα να μονώσω πολύ καλητερα σε αυτό το σημείο..

    Άλλη λύση είναι τρύπα στο πλαστικό για να παίρνει αέρα η μπαταρία κάθος είναι κλειστό από παντου

  6. #156
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.030
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Εδω και καιρό έχω αλλάξει το βολτόμετρο σε πάλι κινέζικο μπας και δείχνει ποιο κοντά στα πραγματικά, το καινούριο έχει και ένδειξη για ampere που δεν έχω συνδέσει, αλλά πάλι τα ίδια, δείχνει 13,7 μέγιστο που σε πολύμετρο είναι 14,3.
    Και εγώ όταν το είχα συνδέσει στο "κλειδί" είχε διαφορά τιμής 1-1.2V.

    Τώρα που τράβηξα καλώδιο πάνω στη μπαταρία και το έχω με διακόπτη η διαφορά είναι περίπου στα 0.2V
    Oldfarts never die

  7. #157
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.051
    Καλωδιώσεις, διακόπτες, κλειδαριά, έχουν μια κάποια αντίσταση. Όσο περισσότερες καταναλώσεις έχουμε, τόσο μικραίνει η αντίσταση του υπόλοιπου κυκλώματος.

    Όταν έχουμε το βολτόμετρο να παίρνει + π.χ. μετά την κλειδαριά, τότε η τάση του συστήματος μοιράζεται ανάλογα των αντιστάσεων αυτών.

    Αν για παράδειγμα μέχρι την κλειδαριά έχουμε μισό Ω αντίσταση και το υπόλοιπο κύκλωμα έχει 10 Ω αντίσταση, τότε τα π.χ. 14 βόλτ της μπαταρίας θα μοιραστούν ως 1 βολτ μέχρι την κλειδαριά και 13 από κει και μετά.

    Σε αυτήν την περίπτωση το βολτομετρο θα δείξει 13.

    Αν ανάψουμε και τα φώτα, τότε τα 10Ω του μετά την κλειδιαριά, θα γίνουν ξερωγω 8Ω, οπότε η τάση θα μοιραστεί ακόμα περισσότερο σε π.χ. 2 βολτ ως την κλειδαριά και 12 μετά. Το βολτόμετρο θα δείχνει 12.

    Σε όλες τις περιπτώσεις η τάση της μπαταρίας ήταν 14 και δεν φταίει το βολτομετρο, αλλά η συνδεσμολογία που το έχουμε βαλει
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 18/07/2024 στις 21:22.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  8. #158
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Εδω και καιρό έχω αλλάξει το βολτόμετρο σε πάλι κινέζικο μπας και δείχνει ποιο κοντά στα πραγματικά, το καινούριο έχει και ένδειξη για ampere που δεν έχω συνδέσει, αλλά πάλι τα ίδια, δείχνει 13,7 μέγιστο που σε πολύμετρο είναι 14,3.

    Τώρα με τις ζεστές παρατήρησα ότι η μπαταρία ζεσταίνεται πολύ, λιθίου, και μάλλον δεν κάνει να ζεσταίνονται αυτές. Περνάει ο σωλήνας εξάτμισης εκεί κοντά που θα μπορούσα να μονώσω πολύ καλητερα σε αυτό το σημείο..

    Άλλη λύση είναι τρύπα στο πλαστικό για να παίρνει αέρα η μπαταρία κάθος είναι κλειστό από παντου
    Μου αρέσουν αυτα να είμαι ειλικρινής. Τύλιγμα στην εξάτμιση και αυτοκόλλητο θερμοπροστασίας στην πλευρά της θήκης που βλέπει
    την εξάτμιση πιστεύω θα σε καλύψουν.
    Μόνο αν δεις θερμοκρασία και με αυτά θα πρέπει να σκεφτείς τρυπίτσες.

    Οι τρυπίτσες θέλουν καλή μόνωση στους πόλους, τρυπα νεροχύτη, τρύπα εισοδου, τρύπα εξόδου και καλό θα είναι να μην είναι στρόγγυλές οι δύο του αέρα.

  9. #159
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Μου αρέσουν αυτα να είμαι ειλικρινής. Τύλιγμα στην εξάτμιση και αυτοκόλλητο θερμοπροστασίας στην πλευρά της θήκης που βλέπει
    την εξάτμιση πιστεύω θα σε καλύψουν.
    Μόνο αν δεις θερμοκρασία και με αυτά θα πρέπει να σκεφτείς τρυπίτσες.

    Οι τρυπίτσες θέλουν καλή μόνωση στους πόλους, τρυπα νεροχύτη, τρύπα εισοδου, τρύπα εξόδου και καλό θα είναι να μην είναι στρόγγυλές οι δύο του αέρα.
    Νομίζω είχα διαβάσει πάνω στην μπαταρία ότι δεν κάνει να ζεσταίνεται (ίσως πάνω από 60-70 βαθμούς) μειώνεται η ζωή της και ίσως κίνδυνος φωτιάς,, αν πας μεγάλη βόλτα με τις ζεστές τώρα και ποιασεις την μπαταρία ψιλοζεματαει, ίσως φτάνει κοντά στους 60 βαθμούς..

    Ίσως θα πρέπει να κάνω το σχέδιο τελικό dominator (200€) + αφαίρεση καταλύτη+ καλό τύλιγμα με λωριδα θερμομόνωσης του σωλήνα από το υψως του μοχλικου μέχρι το τελικό
    Και αν συνεχίσει τις τρύπες στο πλαστικό

  10. #160
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250530-034351.jpg 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	56,3 KB 
ID:	462767
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250530-061028.jpg 
Προβολές:	207 
Μέγεθος:	44,1 KB 
ID:	462768
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250530-064753.jpg 
Προβολές:	208 
Μέγεθος:	50,8 KB 
ID:	462769
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250530-064809.jpg 
Προβολές:	209 
Μέγεθος:	48,1 KB 
ID:	462770
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250530-064828.jpg 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	47,1 KB 
ID:	462771
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250530-064837.jpg 
Προβολές:	210 
Μέγεθος:	47,1 KB 
ID:	462772
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250530-064849.jpg 
Προβολές:	209 
Μέγεθος:	47,2 KB 
ID:	462773
    Για αρχή αλλάχτηκε το βολτόμετρο με το παλιό γιατί ήταν ποιο ευανάγνωστο, ποιο μεγάλα γράμματα.. αλλάχτηκαν και λάδια castrol power 1 ημισυνθετικά 10-40.. πήρε 3,3 περίπου λίτρα, με τον δείκτη ελάχιστα ποιο πάνω από το max.

    Ανοίχτηκαν 3 τρύπες στο πλαστικό μπαταρίας μπας και αερίζεται λίγο και έχει μικρότερες θερμοκρασίες,, και μια από κάτω γιατί μάζευε νερά.

    Τελευταία παρατήρησα ότι δεν είχα καλή τάση,,
    13 βολτ το πολύ ρελαντί και στάσιμο δύσκολα πάνω από 13,7,,, λέω πάει, ήρθε η ώρα μου για Πηνεία.
    Αφού έλεγξα οπτικά τα 3 καλώδια από τα Πηνεία που συνήθως αυτά φταινε, τα βρήκα οκ.

    Είπα να δοκιμάσω κάτι ακόμα που διάβασα σε φόρουμ, παίρνεις την έξοδο του ανόρθωτη και την συνδέεις απευθείας στην μπαταρία.

    Δλδ τα 2 καλώδια του ανόρθωτη το - πάει στο - της μπαταρίας και το + στο + της μπαταρίας με μια ασφάλεια 30αρα ενδιάμεσα του(έβαλα 20 άρα προσωρινά)

    Έτσι γλυτώνεις την μαμά μεγάλη διαδρομή καλωδίων και λεπτά καλώδια,,
    Έβαλα διπλά χοντρά καλώδια..

    Μόλις πήρε φάνηκε η διαφορά,,
    Εύκολα και άμεσος έδειξε 14,4 βολτ..
    Στον δρόμο η αν το κράτισω παραπάνω να δουλεύει στις 4000 μπορεί να δείξει και παραπάνω πιστεύω.
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 30/05/2025 στις 06:27.

  11. #161
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Έγινε βόλτα δοκιμής, η μπαταρία δεν ζεστάθηκε, τα 3 καλώδια από Πηνεία φάνηκαν να έχουν πολύ μικρότερη θερμοκρασία, η φορτιση ήταν σταθερή και ψηλά,, υποψιάζομαι ξεπέρασε τα 14,5 βολτ

  12. #162
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    476
    Η Triumph την κάνει τη γυφτιά της με τα καλώδια.
    Στο Tiger έβαζε λεπτά καλώδια στη μίζα.
    Ωραίος Κώστα!

  13. #163
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250604-152751.jpg 
Προβολές:	111 
Μέγεθος:	43,2 KB 
ID:	462890
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250604-152755.jpg 
Προβολές:	112 
Μέγεθος:	41,5 KB 
ID:	462891
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250604-152759.jpg 
Προβολές:	112 
Μέγεθος:	44,4 KB 
ID:	462892
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250604-152803.jpg 
Προβολές:	113 
Μέγεθος:	43,7 KB 
ID:	462893
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250604-153759.jpg 
Προβολές:	113 
Μέγεθος:	45,2 KB 
ID:	462894
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250604-153807.jpg 
Προβολές:	111 
Μέγεθος:	42,1 KB 
ID:	462895
    Αφαίρεση καταλύτη,,
    Έκοψα λίγο παραπάνω για να βγει και η πεταλούδα μαζί με τον άξονα της,, το έκοψα έτσι ώστε να μην αλλάξει το μήκος τις εξάτμισης, άλλος τρόπος είναι κόψιμο κάθετα και άλλη σωλήνα αλλά εκεί θέλει μετρησεις μήκους..

    Το αξονακι δεν είχε κάποια μορφή sealing, μέταλο με μέταλλο, στην ένωση των 3 σωλήνων εσωτερικά είχε κάτι σαν διαχωριστή, 3 φτερά εσωτερικά.

    Η πεταλούδα με τις 45 μοίρες κίνηση σίγουρα θα εμπόδιζε, ακόμα και ευθεία να είναι έχει μεγάλο όγκο και θα κόβει την ροή,

    Τώρα μένει καθάρισμα εσωτερικά και κόλλημα
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 04/06/2025 στις 15:12.

  14. #164
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.618
    Θα χρειαστούμε sound clip όταν τελειώσεις
    Δεν άλλαζε η σχέση της πεταλούδας να ανοίγει πλήρως;

    ωραίος!

  15. #165
    γιατί μπήκες σε τόσο κόπο? τί περιμένεις να κερδίσεις?

    το Κ5/6 έχει έναν ανάλογο καταλύτη στο μαμά τελικό, δεν φαίνεται να κόβει και τίποτα σημαντικό (συγκρινόμενο με 1100 Tuono δυναμομετρημένο στα ~165)
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 11 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 6789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. triumph 675 daytona
    από sakisdani750 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 11:16
  2. έχει κανείς triumph 675???
    από gtheof στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 17:17
  3. Οριστικά το ΝΕΟ Triumph 675 supersport
    από warm up στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2005, 00:25
  4. Νεο Triumph 675
    από warm up στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2005, 21:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF