Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Θέμα με αλλαγές ταχυτήτων σε παπι

  1. #1

    Θέμα με αλλαγές ταχυτήτων σε παπι

    Καλησπέρα παιδιά.

    Έχω ένα θεματακι όταν αλλάζω ταχύτητες στο kaze r μου. Το είχα παρατημένο κάνα 4μηνο περίπου και τώρα που το ξαναπήρα ξαφνικά άρχισε να μου κάνει το εξής:
    Όταν αλλάζω ταχύτητες σε κίνηση σα να καρφώνει τις ταχύτητες. Επίσης όταν έχω πατημένο τον λεβιέ νιώθω στο πόδι ένα ταρακούνημα. Στην αρχή υπέθεσα ότι θα ήθελε αλλαγή στα λάδια μιας και ήταν και ακουνητα. Άλλαξα αλλά τίποτα. Μετά είπα μήπως είναι θέμα συμπλέκτη και θέλει ρύθμιση. Το τσέκαρα κ αυτό αλλά και πάλι τίποτα.

    Τι μπορεί να είναι; έχει κανείς καμιά ιδέα;

  2. #2
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.665
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimitrisag Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα παιδιά.

    Έχω ένα θεματακι όταν αλλάζω ταχύτητες στο kaze r μου. Το είχα παρατημένο κάνα 4μηνο περίπου και τώρα που το ξαναπήρα ξαφνικά άρχισε να μου κάνει το εξής:
    Όταν αλλάζω ταχύτητες σε κίνηση σα να καρφώνει τις ταχύτητες. Επίσης όταν έχω πατημένο τον λεβιέ νιώθω στο πόδι ένα ταρακούνημα. Στην αρχή υπέθεσα ότι θα ήθελε αλλαγή στα λάδια μιας και ήταν και ακουνητα. Άλλαξα αλλά τίποτα. Μετά είπα μήπως είναι θέμα συμπλέκτη και θέλει ρύθμιση. Το τσέκαρα κ αυτό αλλά και πάλι τίποτα.

    Τι μπορεί να είναι; έχει κανείς καμιά ιδέα;


    Κολλημένοι δίσκοι συμπλέκτη, το προφανέστερο. Πρέπει να ανοιχθεί η καμπάνα και να ελεγχθούν όλα, οι δίσκοι πάνε για αντικατάσταση σίγουρα, πιστεύω.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #3
    Χμ.. το ακούω. Η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν μην είναι τίποτα χειρότερο. Θα δω τώρα μπας και το πάω στον μάστορα την άλλη βδομάδα να το τσεκάρει. Το θέμα είναι, μπορώ να το κουνάω; ή να το αφήσω στην άκρη; γιατί θα το πάω κατά την Τρίτη (λείπει ο μεσιες) και πρέπει να κάμω κάποια χμ μέχρι τότε

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.665
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimitrisag Προβολή μηνύματος
    Χμ.. το ακούω. Η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν μην είναι τίποτα χειρότερο. Θα δω τώρα μπας και το πάω στον μάστορα την άλλη βδομάδα να το τσεκάρει. Το θέμα είναι, μπορώ να το κουνάω; ή να το αφήσω στην άκρη; γιατί θα το πάω κατά την Τρίτη (λείπει ο μεσιες) και πρέπει να κάμω κάποια χμ μέχρι τότε
    Να το πας σε κάποιον άλλον τριγύρω σου δεν παίζει; Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο κιόλας, σε μια ώρα (αν όντως είναι αυτό που λέω) θα σε έχει σενιάρει.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #5
    Επειδή η περιέργειά μου με νίκησε για άλλη μια φορά, άνοιξα καπάκι. Τα πράγματα ήταν ολίγον τραγικά... Έχει σπάσει το ρουλεμάν του συμπλέκτη (όχι του φυγοκεντρικού). Βασικά είχε γίνει κομμάτια... Οπότε μάλλον πάω για ολική επισκευή του συστήματος σύμπλεξης. Γι αυτό ίσως έκανε και ένα περίεργο σφύριγμα όταν δούλευε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    930
    Το αξονακι με το διχαλο έχουν συγκεκριμένη θέση μεταξύ τους,έχουν απο μια γραμμή χαραγμένη να τα ευθυγραμμιζεις

  7. #7
    Η κατάσταση είναι τραγικότερη. Το ρουλεμάν συμπλέκτη με τον αποστάτη και το εξαρτηματάκι έχουν γίνει ένα σώμα..... Δε μποιρώ να το βγάλω με τίποτα. Και το χειρότερο;;
    Δεν μπορώ να βρω ανταλλακτικό! WTF???
    Λέω για το εξαρτηματάκι που ακουμπάει με τον μπιλιοφόρο. Πως στα κομμάτια να το ψάξω; Σε δύο μαγαζιά που πήγα μου είπαν ότι δεν υπάρχει.

  8. #8

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.325
    Ρώτα Γιώργο Κονίδη ,εξουσιοδοτημένο Καβασάκι.Σταθμος Λαρίσης Αθήνα.

  10. #10
    Λοιπόν ονομασία ευρέθει!
    Η αγγλική του ορολογία είναι release comp clucth και η ελληνική (έπικ) φουρκέτα συμπλέκτη. Υπάρχουν και στο internet ανταλλακτικά, οπότε με το που έχω νεότερα ενημερώνω. Το αίτιο της ζημιάς ήταν πολύ ύπουλο. Έφυγε η μια μπίλια από τον μπιλιοφόρο και τα ξέσκισε όλα.

  11. #11
    Επίσης, μια ερώτηση:
    Τα δισκάκια συμπλέκτη απ ότι είχα έχουν ακόμα ψωμί. Βέβαια εγώ θα τα αλλάξω μιας και το άνοιξα. Ωστόσο η καμπάνα φυγοκεντρικού είναι μέσα στις χαρακιές. Οπότε και αυτή θα αλλαχτεί πακέτο με σιαγόνες.
    Η ερώτησή μου είναι η εξής: Πως γίνεται η καμπάνα φυγοκεντρικού να έχει μεγαλύτερη φθορά από τα δισκάκια συμπλέκτη; έχει να κάνει με λάθος λειτουργία (ενδεχομένως ρύθμιση) συμπλέκτη;

    Επίσης πρέπει να αλλάξω και κάτι άλλο όταν αλλάζω καμπάνα σιαγόνες;

Παρόμοια θέματα

  1. Πρόβλημα με αλλαγή ηλεκτρονικής σε παπι
    από kostaspk στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2018, 13:06
  2. Ερώτηση για πατέντα με μεγαλύτερη μπαταρία σε παπί.
    από typhoon στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2016, 10:56
  3. Θεμα με τις δαγκανες σε SV 650S 2001
    από Nikossv στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2014, 17:38
  4. Γίνεται να μαλακώσει ο μοχλός των ταχυτήτων σε παπί;
    από Cycloholic στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2013, 15:38
  5. προβλημα με αναρτησεις σε παπι!!
    από GTZ750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2008, 06:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF