η συνηθης τακτικη σαρακακη ειναι το +300ευρω για το επομενο ετος και ίσως +100 καθε ετος επειτα μιας που ειναι φθηνη μοτοσυκλετα και δεν δικαιολογει απανωτες μεγαλες αυξησεις. παντως για το 25 ο τιμοκατάλογος δεν αλλαζει. οποιος θελει να το παρει θα βρισκει την τιμη αυτη ακομα και σε στοκ του 25 μεχρι 2-3ο μηνα του 2026
Πάντως το μοτεράκι αυτό που φοράει το 350 είναι διαμαντάκι λόγω χαμηλής ροπής και ακόμη και φορτωμένο με μπαγκάζια δεν επηρεάζεται η απόδοση του.
Πραγματικά πολύ ωραίο, το έχω ερωτευτεί! Το είδα και από κοντά στον Καρακώστα και είναι μούρλια.
είναι εντυπωσιακό πόσο ελαστικό λόγω της αρχιτεκτονικής είναι αυτό το μοτέρ, παρά το θεόμακρο κιβώτιο που μπορεί 3 ταχύτητες να τελικιάζουν, δίνει περίπου όπως λένε τα 100χαω στις 3700σαλ με 5τη καθόλου άσχημα για ταχύτητα ταξιδιού σε επαρχιακό.
γενικώς όσο περνάει ο καιρός και βγαίνουν συμπεράσματα φαίνεται ολοένα και πιο ελκυστικό!
you rise you fall you're down then you rise again
Παιδιά το μηχανάκι είναι πολύ καλό πάντως κατά την ταπεινή μου γνώμη, το οδήγησα καμιά ωρίτσα από γνωστό που το πήρε πρόσφατα, οκ δεν έχει τελική προφανώς (εγώ μέχρι 130 κατάφερα να το πάω), αλλά τραβάει πολύ από χαμηλά σε σημείο που έπαθα πλάκα όταν το οδήγησα και λέω μα καλά πως γίνεται να τραβάει έτσι με 21 άλογα και 178 κιλά σχεδόν γεμάτο και μόλις γυρίζω σπίτι βλέπω στα specs ότι έχει 29 νιουτόμετρα ροπή στις μόλις 3000 στροφές, οπότε γι αυτό αρπάζει έτσι και είναι σπιρτόζικο το μοτέρ, ειδικά για honda το μοτέρ είναι ζωηρό (περίεργο για τα δεδομένα της honda), με πολύ αρμονικό δούλεμα και οι σχέσεις στο κιβώτιο είναι επίσης πολύ μακριές, πράγμα εξίσου ασυνήθιστο σε μοτέρ της honda. Η εξάτμιση επίσης για στοκ με εντυπωσίασε θετικά, πολύ ωραίος "θάμπερ" ήχος.
Γενικά, πολύ προσεγμένο το μηχανάκι και το μοντέλο που έχει ο γνωστός στο πλαίσιο από JH αρχίζει οπότε κατασκευάζεται όντως σε εργοστάσιο στην Ιαπωνία. Γενικά για 5150 ευρώ νομίζω το λες και value for money. Πατάει κάτω οδηγικά και ποιοτικά και το royal enfield hunter 350 και το benelli imperiale 400 που επίσης έχω οδηγήσει. Φυσικά αυτά τα παίρνεις και 700 ευρώ φθηνότερα αλλά κατ' εμέ τα 700 ευρώ που πληρώνει κάποιος για το συγκεκριμένο honda αξίζουν και με το παραπάνω θα έλεγα. Παίρνεις ένα μηχανάκι με τρομερή ποιότητα κατασκευής σε όλα του και σίγουρα ένα μοτέρ που θα είναι αθάνατο μιας που λειτουργεί με πολύ χαμηλές στροφές και δεν φαίνεται να ζορίζεται ιδιαίτερα, δηλαδή μέχρι και τα 110-115 φαίνεται να πηγαίνει χαλαρά, μετά οκ αρχίζει και ανεβάζει στροφές και το καταλαβαίνεις.
Με έχει ψήσει να το πάρω για δεύτερη μικρή μηχανή για χαλαρές και ξεκούραστες βόλτες και απ' ότι έχω δει είναι και καλή πλατφόρμα για να παίξεις custoμιές, έχει κάτι βιντεάκια στο youtube με κάτι Ιάπωνες που έχουν παίξει ωραίες custoμιές στο συγκεκριμένο μοντέλο. Εγώ ας πούμε αν τελικά το πάρω σίγουρα θα το κάνω σε στυλ cafe racer, με κλιπ ον στο τιμόνι, διαφορετική εξάτμιση να αναδεικνύει περισσότερο τον ωραίο ήχο του μοτέρ και να βγαίνει ευθεία το τελικό κι όχι προς τα πάνω όπως το στοκ, οπωσδήποτε και αλλαγή των φλας με κάτι ποιο στρογγυλό και πιο κλασικό, άτοπο το γεγονός ότι η honda έβαλε μυτερά-μοντέρνα φλας σε αυτό το μοντέλο κατά τη γνώμη μου και το προσωπικό μου γούστο πάντα και σίγουρα αλλαγή σέλας, ενδεχομένως και κοντέρ με κάτι φουλ αναλογικό και με στροφόμετρο.
Τελευταία τροποποίηση από Papower; 10/06/2025 στις 21:44.
Η μοτοσυκλέτα είναι αυτό που είναι, μια χαμηλόστροφη και χαμηλόροπη νεο-ρετρό κούκλα που μετράει πιστονιές και σου προσφέρει την απλότητα της χαλαρής βόλτας. Νύχτα στους δρόμους της πόλης, βόλτα δίπλα στη θάλασσα, μια αγχολυτική πεμπτουσία σε δυο τροχούς. Μια κατηγορία που τα προηγούμενα χρόνια κυριολεκτικά είχε πεθάνει, αφού το κυνήγι των επιδόσεων και των ηλεκτρονικών δεν έφτιαχναν πια μοτοσυκλέτες αλλά playstation. Για να λέμε την αλήθεια, οι Κινέζοι και οι Ινδοί ήταν αυτοί που αναβίωσαν την κατηγορία και φυσικά ακολούθησε η Honda αφού είδε πως υπήρχε ένα κενό χωρίς μια μοτοσυκλέτα με το δικό της όνομα (στην Ινδία κυκλοφορεί εδώ και κάποια χρόνια σαν CB 350). Royal Enfield, Benelli Imperiale και λιγότερο κάποια Keeway είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές της. Προσωπικά θα πήγαινα σε Honda για την σιγουριά, έστω κι αν κοστίζει ακριβότερα.
![]()
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Πάρα πολύ σωστό αυτό που αναφέρεις για τους κινέζους και τους ινδούς που όντως αναβίωσαν την κατηγορία και τώρα ακολουθεί και η honda. Για να δούμε μήπως το 2026 φέρει και το gb350c μοντέλο που βγάζει στην Ιαπωνία και είναι κάτι σαν το royal enfield classic/bullet 350 σε εμφάνιση. Προσωπικά θα ήθελα να δω και τη yamaha να φέρνει ένα sr400 με προδιαγραφές euro 5, μεγάλη αγάπη το συγκεκριμένο μοντέλο.
Προσωπικα βλεπω τον ανταγωνισμο του να κοστιζει απο 4.500 μεχρι 5.300€ και πλην του AC350 με 41 ιππους ολα τα αλλα εχουν 21 οπως κι αυτο. Μετα ειναι η χωρα παραγωγης που κακα τα ψεμματα το Japan μετραει και γι' αυτη τη διαφορα τιμης πολλοι θα τα δωσουν χωριος δευτερη σκεψη.
Αρα μενει η εμφανιση που ειναι υποκειμενικη, εμενα πχ το AC δεν μου βγαζει αυτη την old fashionια των αλλων.
Στα υπολοιπα λοιπον μαλλον θα με κερδιζε αν ημουν υποψηφιος αγοραστης
Δε νομίζω να ισχύει αυτό που γράφεις για το GB350S. Έχει σέλα πολύ μεγάλη και συνολικά η μοτοσυκλέτα έχει όγκο σε σχέση με αυτό που περιμένεις να δεις από την κατηγορία. Μάλλον υποθετικά το έγραψες και σε γελάει το σχήμα της σέλας με τη κούρμπα που κάνει. Εγώ πάντως το καβάλησα και είδα πως έχει άφθονο χώρο για συνεπιβάτη, και εχμ... δε με λες και αδύνατο...
Πριν από δύο ??? μήνες το YouTube είχε τρελαθεί να μου βγάζει σαν προτεινόμενα βιντεάκια reviews από το GB350S.
Βλέπετε στην Αγγλία το δίνανε για test drive και έκανε "review" και ο τελευταίος bike content creator που είχε τον εαυτό του και άλλους 6 followers ξέρω γω.
Γενικά κανένας δεν είχε να πει κάτι σοβαρό σαν αρνητικό. Πέρα από την ιπποδύναμη που κάποιοι ίσως θέλανε 2/3 αλογάκια παραπάνω για να μπορεί να ταξιδεύει λίγο πιο άνετα στα 75 μίλια την ώρα (120χμ/ω)
Επίσης όλοι εκθειάζανε την ροπή στα χαμηλά, αλλά και τον ήχο της.
Τέλος σε όλα αυτά τα βιντεάκια, έγινε πολλές φορές σύγκριση με Royal Enfield ή με Triumph. Φυσικά σε τέτοιες συγκρίσεις όλα είναι υποκειμενικά, αλλά αυτό που μου έκανε προσωπικά εντύπωση είναι οτι σχεδόν όλοι οι reviewers ψάχνανε μικρολεπτομέρειες για να πουν κάτι υπέρ της μιας ή κατά της άλλης μοτοσυκλέτας.
Πράγμα που για μένα σημαίνει οτι απέναντι στον ανταγωνισμό στέκεται ΠΑΡΑ πολύ καλά. Ειδικά με την τιμή που έχει στην Αγγλία (οριακά 4000 λίρες νομίζω = 4700 ευρώ)
Όποιος θέλει ας κάνει μια αναζήτηση στο YouTube και σίγουρα θα βρει μερικές δεκάδες φρέσκα reviews
Πολλοί λένε ότι με τη χαμηλή και ικανότατη ροπή που έχει στις χαμηλομεσαίες δεν αντιλαμβάνετε διαφορά στη δύναμη σε σύγκριση με το μονοκάβαλος ή το δικάβαλος και φορτωμένος. Σημαντικό για εμένα είναι η καλή του ροπή, με την ιπποδύναμη σε αυτή τη κατηγορία μοτοσυκλέτας ούτε ασχολούμε, ένας αριθμός είναι. Αν ο χρόνος δεν είναι πρόβλημα γυρίζεις όλον τον πλανήτη με αυτό. Με τη χαμηλή συμπίεση που έχει ο κινητήρας καίει και οινόπνευμα αν χρειαστεί. Ο λιτός αερόψυκτος κινητήρας και η απουσία ηλεκτρονικών σε γεμίζει εμπιστοσύνη ότι δεν παθαίνει τίποτα και ΑΝ πάθει βάζεις χέρι μόνος σου. Άσε που αντιπροσωπεία Honda (για αναταλλακτικά) θα βρεις και σε χωριό της Μογγολίας.
Τέτοιου στυλ μοτοσυκλέτες δεν τις παίρνεις για την ιπποδύναμη. Όσους τους ενδιαφέρει η ιπποδύναμη υπάρχουν άλλες πολύ καλύτερες και πιο value for money επιλογές. Το αν ένα μοτέρ έχει 20 άλογα επίσης δεν το κάνει αυτόματα αλεξίσφαιρο. Πάρε ένα brixton με 18 άλογα και έλα μετά από τρία-τέσσερα χρόνια να μας πεις για το πως λειτουργεί το μοτέρ του (και αναφέρω τη συγκεκριμένη μάρκα γιατί γνωστός το πήρε για το γιο του ένα 250άρι και μετά τα 10 χιλιάδες χιλιόμετρα άρχισε να καίει λάδια...). Το τι σχέση έχει αυτό που λες με το κινητό και τις 3 μέρες χρήσης δεν μπορώ να καταλάβω, μιλάμε για ένα μοτέρ που είναι δοκιμασμένο από το 2021 στην Ιαπωνία, 4+ χρόνια και δεν έχει βγάλει κιχ.