Kαλύτερα να κάνεις μόνος σου το λάθος παρά ο μάστορας επι πληρωμή!
Στο κάτω-κάτω θα μάθεις απ αυτό!
Ένας ερασιτέχνης που ασχολείται με μεράκι και άνεση χρόνου,μπορεί να κάνει καλύτερη δουλειά απο εναν βιαστικό μάστορα,δεν σε φοβάμαι,τόχεις!
Kαλύτερα να κάνεις μόνος σου το λάθος παρά ο μάστορας επι πληρωμή!
Στο κάτω-κάτω θα μάθεις απ αυτό!
Ένας ερασιτέχνης που ασχολείται με μεράκι και άνεση χρόνου,μπορεί να κάνει καλύτερη δουλειά απο εναν βιαστικό μάστορα,δεν σε φοβάμαι,τόχεις!
Είμαι σίγουρος ότι θα γίνει τέλειο.
Παρακολουθώ![]()
Not written with AI
Ρε ντόκτορα το διάβασα και το ξαναδιάβασα αυτό που γράφεις αλλά
δεν το κατάλαβα.....Θέλεις μήπως να μου το εξηγήσεις;;;;
Μπόξερ είναι ο κινητήρας στάνταρ μπαίνουν οι κύλινδροι στον κορμό,
εκει που θέλει πιστεύω πολύ προσοχή είναι στο σωστό κεντράρισμα
του στρόφαλου.....αν κι' εκεί τυφλοσούρτης είναι μιάς και μπρός-πίσω
έχει τσιμούχες και ρουλμάν σε φωλιές οπότε δύσκολο να μπεί στραβά....
Υπ' όψιν ότι από κινητήρες (λύσε-δέσε) ξέρω τα πολύ βασικά..........
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Είναι συχνό στην ηλικία του να έχει χάσει λίγο το επίπεδο των επιφανειών (κτυπηματα ζεστο συνήθως).
Το καταλαβαίνεις όταν δέσεις ξανά γιατί ακούς το πιστόνι να σκαμπιλιζει.
Και εγώ δεν έχω γνώσεις για τον κορμό εσωτερικά, έχω μονταρει μερικές φορές σαν βοηθός και έχω πάθει πλάκα με το τι μπορείς να βρεις και πόσες ζημιές μπορείς να κάνεις με πολύ προσοχή.
Δεν σου έγραψα άστο ρε Βαγγέλη μου" γιατί ξέρω πως το έχεις μια ζωή και δείχνεις σοβαρά ήρεμος ,