Σελίδα 9 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 176

Θέμα: Trail Braking

  1. #121
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    599
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Εχεις κάποια άλλη έννοια για το tb? Ο εκπαιδευτής του CSS (οπως κ πολλοί αλλοι εκπαιδευτές) το αναφέρει ως trading braking points to lean angle points και συγκεκριμένα για το δρόμο λεει πως ακομα κι αν δεν χρειάζεται να φρενάρεις πραγματικά καθώς μπαίνεις στη στροφή, το να κρατάς τα δάχτυλα στη μανετα πατώντας ίσα ίσα τα τακακια στους δίσκους, σου γλιτώνει κρίσιμα δευτερόλεπτα απο το χρόνο αντίδρασης + ότι εχεις απειρως περισσότερες πιθανότητες να φρενάρεις ομαλά αν χρειαστεί αφου ήδη έχεις πχ 10% πάτημα φρενου.

    Θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρουσα η άποψή σου.

    Άρα θα έχεις μεταφέρει όμως έτσι και αλλιώς το βάρος μπροστά εφόσον θα χεις κλειστό γκάζι + αυτό το 10% του μπροστινού φρένου- εκτός αν μιλάμε για ταυτόχρονη εφαρμογή φρένου μαζί με γκάζι;

    - Από οτι καταλαβαίνω μιλάμε για μετά το turn -in point και εδώ το πράγμα μπερδεύει γιατί έχουμε να κάνουμε με αναγνώριση apex, πότε αφήνουμε φρένα, πώς τα αφηνουμε και πόσο και πότε πιανουμε γκάζι, πόσο ανοίγουμε, πώς ανοίγουμε, εφόσον το trail είναι ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου πράγματος τελικά που πρέπει να συμβαίνει απρόσκοπτα( seamless πως να μεταφράσω..).. της διεκπεραίωσης της στροφής.....

    Δεν ξέρω για εσάς, εγώ δεν είμαι έτοιμος για ακόμα ένα επεισόδιο του παρόντος θέματος, μην με παρεξηγείτε, προσπεράστε με αν πιστεύετε ότι κάνω λάθος, μήπως όμως να το αφήσουμε μέχρι να έρθει η καλή η μέρα που θα είμαστε από κοντά με μια μπύρα ή ένα καφέ στο χέρι και θα είναι πολύ πιο άμεση η συζήτηση; Γιατί το θέμα βλέπω τραβάει πολλή από αυτή- εγώ προσωπικά ίσως έχω και τις πιο πολλές ερωτήσεις και τα πιο πολλά σκοτάδια στο θέμα- και ο γραπτός λόγος κάπου δε βοηθάει..Μη χαλιόμαστε πάλι για αυτά..
    Τελευταία τροποποίηση από asxetost; 22/06/2025 στις 19:59.
    Ώπ, δεν έχει 7η;;;

  2. #122
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.634
    Δεν ειμαι θεωρητικός τύπος και βαριέμαι να γράφω σεντόνια για να αποτύπωσω τη θεωρία προτιμώ την πράξη οποτε σε καμία βολτα η κανα τρακντει Σέρρες πολυ ευχαρίστως να το κανουμε το τουρ...

    Αφήνω τη θεωρία στο Χαρίλαο που τα λεει ωραια..
    Throttle that mysterious friend of ours

  3. #123
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Δεν ειμαι θεωρητικός τύπος και βαριέμαι να γράφω σεντόνια για να αποτύπωσω τη θεωρία προτιμώ την πράξη οποτε σε καμία βολτα η κανα τρακντει Σέρρες πολυ ευχαρίστως να το κανουμε το τουρ...

    Αφήνω τη θεωρία στο Χαρίλαο που τα λεει ωραια..
    Οκ.

    Αθήνα με το GSXR ποτέ των ποτών, βαριέμαι αφόρητα τις τεράστιες αποστάσεις που τις βγάζεις διαδικαστικά.
    Αν βρεθείς βορρά θα σε ξεναγήσω σε όλα τα βόρεια ελληνικά και νοτια Βουλγαρικά πάσα στην Ροδόπη.
    Σέρρες πολύ πιο πιθανό.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #124
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/11/2024
    Μηνύματα
    219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Προσπαθούσε να κατεβάσει το 1:50.
    αγγιζα το 1,49
    MM93 the GOAT the rest are details…

  5. #125
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αν και δε το έχω διαβάσει μάλλον για άλλο λόγο το λέει.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250622_221448.jpg 
Προβολές:	148 
Μέγεθος:	108,2 KB 
ID:	463171

  6. #126
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.974
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από moto_Princess Προβολή μηνύματος
    αγγιζα το 1,49
    Δεν μου απάντησες όμως...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  7. #127
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.372
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από svaboda Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250622_221448.jpg 
Προβολές:	148 
Μέγεθος:	108,2 KB 
ID:	463171
    Τι λες τώρα :o

  8. #128
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Τι λες τώρα :o
    Παίζει να το έχει αλλάξει μετά, αν έχει κάνει άλλα revisions, ελπίζω δηλαδή γιατί καφρίλα.

  9. #129
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από svaboda Προβολή μηνύματος
    Παίζει να το έχει αλλάξει μετά, αν έχει κάνει άλλα revisions, ελπίζω δηλαδή γιατί καφρίλα.
    στα βιβλία δύσκολο.
    τους δίνω πάντως το ότι λαμβάνουν υπ'όψιν τα surveys απ'τους πελάτες τους κι εξελίσσονται.
    ποτέ βέβαια δεν άντεχα τον "ηλίθιο" (κατ'εμέ) τρόπο της απάντησης μιας ερώτησης με ερώτηση για να έχεις light bulb moments.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #130
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από svaboda Προβολή μηνύματος
    Κιθάρας εγγύηση, από τότε που διάβασα το twist of the wrist δεν χρησιμοποιώ engine braking αλλά μόνο τα φρένα, γιατί τα τακάκια είναι πιο φτηνά από το κινητήρα, ντααα
    αυτά να τα διαβάσει ο Guy Martin που χτύπησε false neutral και κόντεψε να σκοτωθεί στο IOM TT, ο κουλός
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #131
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.690
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από svaboda Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250622_221448.jpg 
Προβολές:	148 
Μέγεθος:	108,2 KB 
ID:	463171
    The perpose of the engine is to decrease speed without blocking the rear wheel!


    Ακούγεται πιο επιστημονικό στα αγγλικά!
    Βασικά, σίγουρα δεν μπορείς να φρενάρεις μόνο με κατέβασμα. Αλλά σε ένα γρήγορο φρενάρισμα θα σε βοηθήσει να ελαττώσεις ταχύτητα πιο γρήγορα χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί, χωρίς να μπει σε λειτουργία το abs και χωρίς να τσαρουχώσεις τα φρένα κι όπου σταματήσεις!

    Προσωπική άποψη!
    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  12. #132
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.634
    Όποιος εχεο οδηγησει πραγματικότητα γρήγορα και ξερει εχει χρησιμοποιήσει engine brake για πολλούς λόγους..όποιος οχι ψάχνει τη θεωρία και λεει οτι βρίσκει στο νέτ..προχωραμε....σιγά τι επειδη όλοι οι κατασκευαστές έχουν φέρει την τεχνολογία απ τους αγώνες στο δρομο που λέγεται engine brake control?τι ξέρουν αυτοί και οι άλλοι στα χιπι και τα μπισιμπι


    Ααααα ρεεεεε
    Throttle that mysterious friend of ours

  13. #133
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.396
    Όταν τρέχαμε με 125, στην αρχή της χρονιάς το μηχανάκι είχε μπροστά έναν τεράστιο δίσκο (αγκυρα κυριολεκτικά) και δεν μπορούσα με τίποτα να φρενάρω μέσα στη στροφή!
    Αλλάξαμε τον δίσκο με μικρότερο και άρχισα να απολαμβάνω το φρενάρισμα σε κάθε σημείο της πίστας.
    Νομίζω τα φρένα ήταν το δυνατό μου σημείο.
    Γενικότερα καλύτερα φρένα με καλή αίσθηση και λιγότερη δύναμη παρά ένα απόλυτο σύστημα που είναι δυνατό μεν αλλά σου επιτρέπει να φρενάρεις μονο στην ευθεία.

  14. #134

  15. #135
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    679
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από menelaos46 Προβολή μηνύματος
    Όταν τρέχαμε με 125, στην αρχή της χρονιάς το μηχανάκι είχε μπροστά έναν τεράστιο δίσκο (αγκυρα κυριολεκτικά) και δεν μπορούσα με τίποτα να φρενάρω μέσα στη στροφή!
    Αλλάξαμε τον δίσκο με μικρότερο και άρχισα να απολαμβάνω το φρενάρισμα σε κάθε σημείο της πίστας.
    Νομίζω τα φρένα ήταν το δυνατό μου σημείο.
    Γενικότερα καλύτερα φρένα με καλή αίσθηση και λιγότερη δύναμη παρά ένα απόλυτο σύστημα που είναι δυνατό μεν αλλά σου επιτρέπει να φρενάρεις μονο στην ευθεία.
    Γιατί να φρενάρεις μέσα στη στροφή;;;
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

Σελίδα 9 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. trail braking ???
    από McTalas στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2010, 17:21
  2. TRAIL RIDE 0-300 στα Κιούρκα 14/12
    από SeNNinhA στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2003, 15:20
  3. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:31
  4. Ηρθαμε από το TRAIL!!! Φωτογραφικό υλικό:
    από Adventure-R στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 12:43
  5. TRAIL RIDE, θα ερθει τελικα κανεις για παρέα?
    από SeNNinhA στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 17:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF