Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Lifan 110 μιζατο ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΜΥΛΟ ΣΑΣΜΑΝ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/09/2023
    Μηνύματα
    5

    Lifan 110 μιζατο ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΜΥΛΟ ΣΑΣΜΑΝ

    Γεια σας φιλοι...προσφατα ηρθε στη κατοχη μου ενα glx μαμα οσο δε παει η μονη αλλαγη ειναι οτι ο προηγουμενος εχει βαλει κυλινδροπιστονο 85 κυβικα μου την σπαει το γεγονος οτι δεν εχει μιζα ...σκεφτομαι λοιπον να βαλω ενα lifan 110 με μιζα ...αλλα...το προβλημα μου ειναι οτι δεν θελω να εχει μυλο το σασμαν δηλαδη εν κινηση δε θελω απο 4η να παει νεκρα και μετα 1η...θελω να μπαινει η νεκρα απο 4η σταματημενο η και σταματημενο να ειναι να κανω πισω τις ταχυτητες 4 3 2 1 .....εχω βρει πολλα μοτερ μτχνα αλλα σκεφτομαο και την αγορα νεου μοτερ οποτε να εχω το κεφαλι μου ησυχο....πως ξερουμε αν τα μοτερ δεν εχουν μυλο εχουν καποιο χαρ.κο ? ξερει κανεις?
    το γνησιο μοτερ χοντα δε θελω να το πειραξω καν....το θελω να παραμεινει γνησιο....
    αν μπορει καποιος να βοηθησει ευχαριστως...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.051
    Μύλο, έχουν ΟΛΑ τα κιβώτια ταχυτήτων.

    Ο μύλος είναι ένα τέτοιο πράγμα:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	μυλος.jpg 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	91,2 KB 
ID:	463187
    Ο μύλος κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα, γυρνάει και αλλάζει θέση. Αλλάζοντας θέση, αυτά τα αυλάκια που έχει πάνω του, σπρώχνουν τις φουρκέτες του κιβωτίου σε προκαθορισμένες θέσεις, οι οποίες εμπλέκουν κάθε φορά την ταχύτητα που θέλουμε.

    Εδώ ειναι το θέμα που αφορά αυτό που ρωτάς εσύ.

    Αν τα αυλάκια αυτά ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ κάπου, όπως σε αυτόν της φωτογραφίας, τότε ο μύλος δεν κάνει κυκλική κίνηση, δλδ φτάνει ξέρωγω στην 4η και σταματάει εκεί, δεν πάει παραπέρα. Δλδ αυτό που θες εσύ.

    Αν τα αυλάκια αυτά ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΛΙΚΑ, δλδ δεν έχουν αρχή και τέλος, τότε ο μύλος γυρνάει απεριόριστα και το κιβώτιο κάνει κύκλους τις ταχύτητες χωρίς τέλος. Δλδ αυτό που δεν θες εσύ.

    Μια και αυτό το εξάρτημα είναι ΜΕΣΑ στο μοτέρ, και δεν φαίνεται, δεν μπορείς να ξέρεις ποιός από τους δύο τύπους είναι σε κάθε περίπτωση, παρά μόνο με δοκιμή στην πράξη, δλδ αν έχεις το μοτέρ στα χέρια, γυρνάς με το χέρι το γρανάζι της αλυσίδας και ταυτόχρονα πατάς 1η, 2α, 3η, κ.ο.κ. Αν στην 4η σταματάει έχεις αυτό που θες.


    Πάρε κανά τηλέφωνο τους εμπόρους που φέρνουν το μοτέρ που σε ενδιάφέρει και ρώτα τους, αν κάνει κύκλο ο μύλος ή σταματάει στην 4η. Αν τυχόν έχουν σε ανταλλακτικό τον μύλο, μπορείς επίσης να τους ρωτήσεις αν τα αυλάκια στο ανταλλακτικό έχουν αρχή και τέλος, ή όχι.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    778
    Όπως τα λέει ο Τηλέγονος ειναι.
    Απλά να προσθέσω οτι το μοτέρ αυτό που θες, κατα 99.99% βγαίνει όπως το θες.
    Δηλαδή μετά την 4η, δεν προχωράει άλλο και σταματάει εκει.
    Οπότε πρέπει να τις ξανακατεβάσεις 4-3-2-1-Ν
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Όλα τα 110 αμιζα είναι με μύλο.
    Δεν νομίζω να αλλάζει στο μιζατο.
    Με ένα googlαρισμα θα μάθεις..

    Τα 125 lifan πρέπει να είναι όπως το θες..
    Αλλά δεν βρίσκω λόγο να μην θες τον μύλο.
    Βολεύει αφάνταστα παντού, κάνεις ότι θες το σασμάν εν κινήσει.. κατηφόρες νεκρά και σβήνεις,
    Καρφώνεις 4η ξαναπήρε και τσουλας,
    Στα φανάρια βάζεις από μακριά νεκρά, φτάνεις πρώτη ξεκινάς,, σταματάς στο φανάρι με 4η, με 2 πατήματα είσαι πρώτη

  5. #5
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.713
    Ποιος ο λόγος που θες να μην έχει κυκλικό μύλο; Είναι ότι πιο βολικό, να φτάνεις Φανάρι και από 4η κατευθείαν 1η...
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.872
    Μάλλον φοβάται από 4η τελικές μην καρφώσει 1η

  7. #7
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    475
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Μάλλον φοβάται από 4η τελικές μην καρφώσει 1η
    Το είχα κάνει πριν πολλά-πολλά χρόνια με το 110 που είχα βάλει σε στρογγυλοφάναρο εξάβολτο.
    Τα χιλιόμετρα δεν ήταν πολλά και απλά φρενάρισε.
    Μετά έμαθα πλέον πως από τετάρτη ένα πάτημα είναι νεκρά και δεύτερο πάτημα είναι πρώτη.
    Οι λιφανιές συνήθως πάσχουν σε δίσκους συμπλέκτη και πιτσιρικάδες που θέλουν να τα κάνουν 150cc.
    Χάλασε, το πετάς και με 200-250 ευρώ βάζεις άλλο (με περισσότερο μυαλό αυτή τη φορά όσον αφορά τη χρήση του).

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    900
    Το 110 το Λιφαν κανει σιγουρα κυκλο το σασμαν.Απο 4η -νεκρα-1η..Been there,done that

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.358
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από billyka Προβολή μηνύματος
    Το 110 το Λιφαν κανει σιγουρα κυκλο το σασμαν.Απο 4η -νεκρα-1η..Been there,done that
    To the point

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    778
    Με σκαλώσατε τώρα.
    Έβαλα μοτέρ 110 λιφάν στο παπί πριν 3 μηνες και έχω την εντύπωση ότι δεν κάνει κύκλο.

    Για να το λέτε ολοι βεβαια, έτσι θα ναι. Αλλά θα το δώ και το σάββατο που θα το βγάλω βόλτα.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  11. #11
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.713
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos_zip Προβολή μηνύματος
    Με σκαλώσατε τώρα.
    Έβαλα μοτέρ 110 λιφάν στο παπί πριν 3 μηνες και έχω την εντύπωση ότι δεν κάνει κύκλο.

    Για να το λέτε ολοι βεβαια, έτσι θα ναι. Αλλά θα το δώ και το σάββατο που θα το βγάλω βόλτα.
    Αν θυμάμαι καλά, για να βάλεις από 4η κατευθείαν νεκρά, πρέπει να είσαι σταματημένος, για ευνόητους, προφανώς, λόγους.... Δες το και πες μας.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.800
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Αν θυμάμαι καλά, για να βάλεις από 4η κατευθείαν νεκρά, πρέπει να είσαι σταματημένος, για ευνόητους, προφανώς, λόγους.... Δες το και πες μας.
    Και εγω ετσι νομιζω...
    Quod me nutrit... me destruit.....

  13. #13
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    475
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Αν θυμάμαι καλά, για να βάλεις από 4η κατευθείαν νεκρά, πρέπει να είσαι σταματημένος, για ευνόητους, προφανώς, λόγους.... Δες το και πες μας.
    Αμ δε...

Παρόμοια θέματα

  1. Lifan 110 αμιζο, σε μιζατο γλχ
    από Val98 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2016, 14:30
  2. σασμάν lifan 110-125-140
    από BACimeros στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2014, 19:53
  3. Μοτερ Lifan 110 μιζάτο
    από th3ofilos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2013, 00:09
  4. psigio ladiou se lifan 110
    από motori2009 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2011, 04:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF