πολλά αλλά αυτά είναι περι ορέξεως, δεν έχεις απαιτήσεις design σε αυτή τη κατηγορία αλλά και γενικότερα στη σημερινή εποχή , πολύ το κιτς![]()
πολλά αλλά αυτά είναι περι ορέξεως, δεν έχεις απαιτήσεις design σε αυτή τη κατηγορία αλλά και γενικότερα στη σημερινή εποχή , πολύ το κιτς![]()
Αγόρασα ένα τον Μάρτιο, το τελευταίο Sapphire Black της πρώτης παρτίδας. Το γιατί και πώς κατέληξα στο συγκεκριμένο μοντέλο, δεν νομίζω πως ενδιαφέρει κάποιον. Απλά να πω ότι το αγόρασα χωρίς καν να το δω από κοντά ή να το καβαλήσω, απλά το πλήρωσα και πήγα στην αντιπροσωπεία να το παραλάβω. Κριτική άργησα να γράψω, γιατί προερχόμενος από μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του '90, δεν θα μπορούσα να είμαι όσο αντικειμενικός θέλω.
Η μοτοσυκλέτα έχει τρικύλινδρο κινητήρα με κομβία ανά 120 μοίρες και όχι ανά 90 όπως τα μεγαλύτερα μοντέλα. Ο ήχος είναι σαφώς τραχύς αλλά ο κινητήρας δεν έχει κραδασμούς. Σε γεωμετρία, έχει ίδια διάμετρο με τον CP3 της Yamaha και η διαφορά στα κυβικά οφείλεται στην πιο κοντή μπιέλα (55,7 χιλ έναντι 62,1 του CP3). Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το σασμάν, αποδίδει ισχύ σε όλο το εύρος των στροφών, χωρίς τρύπες και σκαλοπάτια στην απόδοση. Ακόμα και αν κάποιος ξεχαστεί με μεγαλύτερη ταχύτητα στο κιβώτιο, η μηχανή δεν θα σκορτσάρει.
Η μοτοσυκλέτα είναι μικρή σε διαστάσεις. Η γεωμετρία της είναι γρήγορη, θυμίζει πιο πολύ μηχανή sport παρά touring. Το τιμόνι κλασσικά δεν κόβει πολύ. Δυστυχώς στις γρήγορες και απότομες αλλαγές κατεύθυνσης τα 210 κιλά της φαίνονται, αλλά αυτό δεν θα απασχολήσει έναν μέσο χρήστη όπως είμαι εγώ. Οι αναρτήσεις δεν είναι κάτι εξωτικό αλλά είναι σωστές για την μοτοσυκλέτα. Οι ρυθμίσεις πρέπει να γίνονται ανάλογα με το βάρος όπως προτείνει το εγχειρίδιο. Η πίσω είναι πλήρως ρυθμιζόμενη ενώ οι μπροστινές ρυθμίζονται σε απόσβεση και επαναφορά. Η προφόρτιση ρυθμίζεται υδραυλικά χωρίς κάποιο εργαλείο. Τα φρένα γράφουν Triumph αλλά έχω την εντύπωση πως είναι της ΝΙSSIN. Θεωρώ ότι είναι υπέρ αρκετά για την μοτοσυκλέτα. Έχει επίσης τρία προγράμματα οδήγησης που μπορεί ο αναβάτης να προσαρμόσει όπως θέλει, traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί, cruise control, υποστηρίζει σύνδεση με κινητά, ενδοεπικοινωνίες κλπ και έχει shιfter στην βασική έκδοση το οποίο λειτουργεί σωστά. Ο ψεκασμός είναι εξαιρετικός, χωρίς τρύπες ή κομπιάσματα. Στο road mode, δεν διαβάζει μικροκινήσεις που κάνουμε όταν πέφτουμε σε λακούβες, πράγμα που βοηθάει πολύ στην ομαλή οδήγηση σε κακούς δρόμους. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε ύψος αλλά στο 1,86 μ ύψος, με καλύπτει μέχρι του ώμους στην επάνω θέση.
Η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι εξαιρετική και θυμίζει ιαπωνικές μοτοσυκλέτες της εποχής που δεν χαλούσαν. Ομοίως και η βαφή. Πλαστικά κλπ δεν τρίζουν και δεν κάνουν περίεργους συντονισμούς. Αυτό που ακούγεται είναι το μπροστινό φρένο όταν φρενάρω αδύναμα με μικρή ταχύτητα, υποθέτω ότι τσιγγουνεύτηκαν την πάστα χαλκού πίσω από τα τακάκια. Η αλυσίδα είναι καλής ποιότητα όπως και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία αν και Michellin με εξέπληξαν ευχάριστα, ειδικά στο βρεγμένο.
Σε καθημερινή χρήση είναι εύκολη και οικονομική (4,8 l/100 km σε επαρχία). Στο ταξίδι που ακόμα δεν έχω κάνει, δείχνει να είναι ξεκούραστη. Φορτώνεται εύκολα, ειδικά με τις εργοστασιακές βαλίτσες. Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος με την αγορά. Αν βέβαια μου βάλεις το Tiger και την Hayabusa δίπλα δίπλα και μου πεις να πάρω ένα και να πάω ταξίδι, σίγουρα θα διαλέξω την Hayabusa, αλλά για όλα τα άλλα το Tiger είναι καλύτερο. Εύκολο και φιλικό στην οδήγηση, πρακτικό και οικονομικό.
Καλοβολτο να ειναι!
![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Καλοτάξιδο! Πολύ ωραίο μηχανάκι το Tiger![]()
Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Καλορίζικο ρε Γιώργο και με πολλά χιλιόμετρα!!![]()
Βάλε καμμιά φωτογραφία να το χαζέψουμε!
Καλοταξιδο..
Έχει και πολύ καλή τιμή αναλογικά για την κατηγορία
Καλοταξιδο και απεφτο.
Εγώ πάντως θα ηθελα να ακουσω γιατι και πως το συγκεκριμένο μοντέλο. Μου αρέσει να βλέπω την οπτική του αγοραστή που οδήγησε στην επιλογή που έκανε.
Καλοτάξιδο, καλόστριφτο και άπεφτο.
Πολύ όμορφο, ειδικά σε αυτόν τον χρωματισμό και για εμένα το πιο όμορφο στην κατηγορία, με διαφορά.
Επίσης, ωραίο, μετρημένο, χρήσιμο review, χωρίς "πομφόλυγες και φληναφήματα".
![]()
Oldfarts never die
Καλοταξιδο και καλα χλμ!!!
Να το χαρεις!!
![]()
Ride(s) the wind of change...
@motojojo
Διάβασε πώς έχει η υπόθεση: Αρχικά, το περασμένο καλοκαίρι ήρθα σε σπίτι με αποθήκη. Βέβαια η ιδέα για κάτι καινούργιο ώστε να αντικαταστήσω το DT, ήρθε περίπου τον Οκτώβριο. Δειλά δειλά κοιτούσα διάφορα μοντέλα από αρκετές κατηγορίες άσχετες μεταξύ τους. Ένα ήταν σίγουρο, ότι και να αγόραζα θα ήταν καινούργιο. Το DT αν και πολύ καλή κατασκευή της εποχής που τα έφτιαχναν να κρατάνε για πάντα, είχε αρχίσει να με κουράζει με βλάβες παλαιότητας (ρουλεμάν τροχών, τσιμούχες, κομμένη ντίζα συμπλέκτη 6 το πρωί στον δρόμο για την δουλειά και άλλα τέτοια ωραία). Κάπου εκεί και χαζεύοντας το Youtube, έπεσε το μάτι μου στο Tiger που είχε ανακοινωθεί πρόσφατα. Δεν είχα δώσει σημασία όμως. Τον Δεκέμβριο, πήρα ζεστά την αγορά νέας μηχανής, εξέτασα πολλούς παράγοντες μιας και η μηχανή είναι το κύριο και σχεδόν μοναδικό μέσο μετακίνησής μου (υπάρχει αμάξι αλλά το παίρνει η γυναίκα για τα παιδιά) και κατέληξα στα παρακάτω: 1. Χρειάζομαι μία μηχανή σύγχρονη, με ABS οπωσδήποτε 2. Τροχούς 17" 3. Να μπορεί να πάρει μπαγκαζιέρα χωρίς να δείχνει αστεία. 4. Να έχει θέση για συνεπιβάτη. 5. Γενικά να είναι πρακτικό και άνετο χωρίς να είναι βαρετό.
Η αλήθεια είναι ότι γυρνούσε έντονα στο μυαλό μου ένα Multistrada 1260 που είχα οδηγήσει κάποτε στην Ιταλία, αλλά είναι υπερβολικό για το νησί που ζω και το Desmo service κοστίζει πολύ. Η τιμή δεν είναι τόσο απαγορευτική σε μεταχειρισμένο (ειδικά σε 1200) αλλά είπα να μην μπλέξω ξανά με μεταχειρισμένα και επιπλέον έχω ήδη μία μηχανή 1.300 κυβικών, οπότε αποκλείστηκε.
Σκέφτηκα κάποιο V strom αλλά αυτά έχουν τροχό 19''. Άρε έξω και αυτά. Έμεινε λοιπόν το Tracer, το Τiger και το Versys και ένα μοντέλο BMW (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο ήταν). Μεταξύ των τριών μου άρεσε πιο πολύ το concept του Tiger, απλή μοτοσυκλέτα εστιασμένη στην sport οδήγηση, τρικύλινδρο μοτέρ με ωραίο ήχο, καλή ποιότητα κατασκευής, εύκολο στην οδήγηση και φορτώνεται σαν μουλάρι. Το σύγκρινα σε διαστάσεις με Tracer που το ξέρω οπότε σχημάτισα μια εικόνα στο μυαλό μου που δεν απείχε πολύ από αυτό που είδα όταν πήγα να το παραλάβω.