NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Λέτε να σας διαβάζουν από εποχές bikenet ?
The Dirty Harry
ποιός ξέρει?
υπήρχαν κι εδώ οι απολυτότερες των απολυτότερων απόψεις,πάντως.
ο menelaos46 έγραφε από τότε με πιο ολιστική προσέγγιση,όπως και ο dimdoc απ'ότι είδα. αναφέρω συγκεκριμένα ονόματα έχοντας ρίξει μια ματιά σε "αρχαία" ποστ
edit:κι ο βΕΙΡΩΝΑΣ με το παραδειγμα της μπετονιέρας![]()
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 29/06/2025 στις 07:46.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Νομίζω το έχω γράψει ξανά, σε εμένα παρουσιάστηκε η ανάγκη του κατηφορίζοντας στροφιλίκια με βροχή.
Αντιλήφθηκα πως δεν είχα πλέον την πολυτέλεια χρόνου να ξεκινήσω φρενάρισμα, να μετατοπιστεί το κέντρο βάρους
και να "μαζέψω", οπότε αναγκάστηκα να έχω την μοτό έτοιμη να "μαζέψει" τα χλμ αν χρειαστεί.
Θεωρώ πως είναι πάρα πολύ εύκολο και καλό να εκπαιδευτούμε όλοι σε αυτό.
Ίσως το δείχνουμε δύσκολο που αναφερόμαστε σε στροφές.
Οποιοσδήποτε θέλει να εκπαιδευτεί, εφαρμόζει τα φρένα του στην ευθεία χωρίς να κλείσει το γκάζι.
Σαν να σκουπίζουμε τους δίσκους από άμμο, σαν να θέλουμε απλά να ζεστάνουμε τα τακάκια με την ελάχιστη απώλεια σε ταχύτητα.
Πιστεύω πως με λίγες φορές ο εγκέφαλός μας θα εκπαιδευτεί εύκολα και γρήγορα θα έχουμε άλλο ένα εφόδιο.
Αν θέλετε, ξεχωρίζουμε την χρήση του για επιδόσεις σε σχέση με την παθητική ασφάλεια που προσφέρει.
ααα οσο παει γινεται κ καλυτερο
τωρα εγινε και παρα πολυ ευκολο στην εκμαθηση![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ρε σεις το θέμα είναι για το πώς γίνεται.
Πείτε πως το ξεκινήσατε, πόσο χρόνο πήρε, μοτό, συνθήκες κ.λπ.
Ενθαρρυντικά για να το δοκιμάσει κάποιος.
Ακριβως αυτο ειναι που λεμε να αποφυγουμε
να μην το δοκιμασει καποιος που δεν πρεπει
και τσακισει κανενα παϊδι
Υ.Γ.Μ αρεσει που καναμε κτημα μας ολα τα υπολοιπα που
χρειαζονται στην οδηγηση τα οποια μαλιστα μας
προσφερουν απειρως περισσοτερα απο το ΤΒ
και τωρα ψαχνουμε να βελτιωσουμε τις λεπτομερειες.....
Νομίζω το βλέπεις πολύ ακραία sport.
Θα μου έκανε εντύπωση αν έλειπε από την ύλη σχολών ασφαλούς οδήγησης.
Το έχω όπως όταν επιλέγουμε μια πιο χαλαρή γραμμή σε άγνωστη στροφή για να έχουμε περιθώρια αντίδρασης.
Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον που δεν πρέπει γιατί θα κινδυνεύσει. Δεν μπορεί να οδηγήσει με τα φρένα λίγο πατημένα;
Σε τέτοια περίπτωση καλά θα κάνει να προπονηθεί.
Ρε παλικάρια δεν ειναι επιστήμη, το φρένο μέσα στη στροφή ανάλογα πώς θα το εφαρμόσεις εχει και διαφορετικά αποτελέσματα.
- Στιγμιαίο φρενάρισμα θα σου σηκώσει το μηχανάκι και θα ανοίξει τη γραμμή σου (μπορείς εύκολα να αποφύγεις κάποιο εμπόδιο με αυτο τον τρόπο).
- Παρατεταμένο φρενάρισμα με ταυτόχρονη πίεση του γκριπ που βρίσκεται απο την πλευρά του εσωτερικού της στροφής, θα σε κάνει να φρενάρεις εντός στροφής με ασφάλεια. Προσοχή όμως, αν δεν πιέζεις το γκριπ, το τιμόνι θα διπλώσει και χαιρετίσματα!
- Το trail breaking εχει σχεδόν την ίδια θεωρία με το τελευταίο (2.).
Ξεκινάς να φρενάρεις για να μπεις στη στροφή και συνεχίζεις να φρενάρεις ενώ παίρνεις κλίση (δλδ φρένο με ταυτόχρονη πίεση του εσωτερικού γκριπ), οταν σταματήσεις να παίρνεις κλίση αφήνεις το φρένο. Όχι απότομα, σταδιακά. Μετά, επικαλυπτομενα με την απελευθέρωση του φρενου, ανοίγουμε ομαλά το γκάζι.
Όπως καταλαβαίνουμε όλοι απο την παραπανω απλουστευμενη περιγραφή, το TB (3.) ειναι μια τεχνική για να πας πιο γρήγορα και η χρήση του [politically correct mode] αφορά κυρίως στην πίστα που κυνηγάμε τον χρόνο [/politically correct mode].
Όλες οι παραπάνω ενέργειες εκτός της πρώτης, γίνονται με απαλές κινήσεις και προδερμ.
Καλό θα ήταν ο,τι δοκιμάσετε να ειναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον, ή ιδανικά να είναι σε κάποιο σχολείο γιατί η πτώση λόγω κάποιου λάθους στο χειρισμό, παραμονεύει.
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 29/06/2025 στις 11:20.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2