Σελίδα 115 από 123 ΠρώτοΠρώτο ... 1565105110111112113114115116117118119120 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.711 έως 1.725 από 1833

Θέμα: Ο καφενές Vol. 3

  1. #1711
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.662
    Απλα Γιώργος...τιποτα τρελό και αξιοπερίεργο..προχωράμε
    Throttle that mysterious friend of ours

  2. #1712
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.297
    Ο Manalishi δεν ηταν που ρωτουσε συνεχεια στο καφε στη Γκουρα αν το πουλησε ή ακομα?
    Ε, αντεξε 3 μηνες...καλα ηταν.
    Ride(s) the wind of change...

  3. #1713
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Χωρίς πλάκα, το μηχανάκι είναι εκπληκτικό αν ψάχνεις premium μεσαίο σκούτερ. Βγαίνω Μαραθώνος, ΑΟ, έχω κάνει 500 χλμ αυθημερόν (μονοκάβαλος και δικάβαλος), ΕΟ, επαρχιακό, φουλ στροφιλίκι, όλα απροβλημάτιστα, άνετα, με υποδειγματικό δούλεμα. Εγώ το δίνω για προσωπικούς λόγους. Και επειδή είμαι λίγο βλαμμένος.

    Όποιος θέλει κάτι τέτοιο, ουσιαστικά καινούριο αλλά ένα χιλιάρικο κάτω (έχει 6.890€ χωρίς τα έξοδα και τα έξτρα) και έτοιμο (δε χρειαζόταν κάτι εκτός της ψηλότερης ζελατίνας και της μπάρας), είναι εξαιρετική ευκαιρία. Και το μοντέλο ανανεώθηκε φέτος, οπότε για τουλάχιστον 2 χρόνια δε θα υπάρξουν αλλαγές, θα διατηρήσει την αξία του τελευταίου μοντέλου.

    Δεν καίγομαι να το πουλήσω, το απολαμβάνω κάθε φορά που καβαλάω. Δεν υπάρχει τίποτα που δε μου αρέσει στο μηχανάκι. Έβαλα την αγγελία να υπάρχει. ΑΝ το πουλήσω, θα σκεφτώ κάτι άλλο. Όχι σκούτερ.
    Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 27/06/2025 στις 16:36.
    Life begins at 45°.

  4. #1714
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.779
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    ΑΝ το πουλήσω, θα σκεφτώ κάτι άλλο. Όχι σκούτερ.

    ...Το οποίο θα βγάλει, δεν θα βγάλει το 3μήνο.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #1715
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    ...Το οποίο θα βγάλει, δεν θα βγάλει το 3μήνο.....
    Πολύ πιθανό. Η τελευταία μη-σκούτερ μοτοσικλέτα που είχα άντεξε 4 μήνες.
    Life begins at 45°.

  6. #1716
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Για leasing είσαι
    Κοστίζει λίγο παραπάνω αλλά θα τα έχεις όλα συμπεριλαμβανομενα

  7. #1717
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.111
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Το ZZR ήταν ξεκάθαρα ένα πολύ άνετο σπορτ Τούρινγκ που στα κλειστά ήθελε τον τρόπο του αλλά σε πιο ανοιχτές διαδρομες ταξίδευε υπέροχα.

    Το πρώτο ZX12 ήταν ένας κανίβαλος που δεν ήξερε αν ήταν σούπερ σπορ η σπορτ Τούρινγκ αλλά πέρα από αυτό ήταν πάρα πολύ γρήγορο και όμορφο. Και παραδόξως ήταν αρκετά άνετο για τον οδηγό.

    Τοτε οι δρόμοι ήταν χειρότεροι αλλά πρώτον δεν υπήρχαν κάμερες και δεύτερον τα διόδια ήταν ελάχιστα, μόνο τα κρατικά υπήρχαν οπότε είχαν λόγω ύπαρξης αυτές οι μοτό. Είχαμε και λεφτά για λάστιχα.
    Δεν πληρώναμε καν διόδια τότε, ένα ελαφρύ σταμάτημα και αμέσως μας κάνανε νόημα να περάσουμε

    Με απειροελάχιστη διαφορά θα διάλεγα το 1100 λόγω κρίσιμης ηλικίας όταν κυκλοφόρησε.

  8. #1718
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Με απειροελάχιστη διαφορά θα διάλεγα το 1100 λόγω κρίσιμης ηλικίας όταν κυκλοφόρησε.
    με μέγαλη διαφορά για εμενα το zzr1100 ήταν dream bike της εποχής απο πλευράς αισθητικής πανέμορφο και σήμερα ακόμη περισσότερο !
    you rise you fall you're down then you rise again

  9. #1719
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.111
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    με μέγαλη διαφορά για εμενα το zzr1100 ήταν dream bike της εποχής απο πλευράς αισθητικής πανέμορφο και σήμερα ακόμη περισσότερο !
    Ένα παλικάρι εδώ στη πόλη μας έχει ένα 12άρι μαύρο - χρυσό σε κατάσταση βιτρίνας, τον έχω πετύχει τρεις φορές σε φανάρι, φαντάσου κάτι τέτοιο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	i-tHsVNNz-X3.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	82,7 KB 
ID:	463451


    Άμα το δεις κι εσύ θα καταλάβεις γιατί μειώθηκε η διαφορά!






    ΥΓ: Παλίκαρε με το 12 αν είσαι στο φόρουμ, περιμένω φωτό

  10. #1720
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.661
    Ακόμα θυμάμαι πολύ αρχές του 2000 με τον κολλητό μου
    ( Θεός σχωρεστον, έφυγε σε τροχαίο μικρός) με ΖZR και Fireblade 900 να αναστατώνουμε την Καβάλα,,burnout στα φανάρια στο κέντρο περιμένοντας το πράσινο,ΙΧδες να μας βρίζουν για το ντουμάνι,να βλέπουμε 300 στο κοντέρ του Zzr στην ευθεία στην είσοδο της πόλης από Ξάνθη μεριά και χίλιες άλλες μ@λ@κιες,πολύ καλό εργαλείο,με το διπλό ραμαιρ ήταν .
    when life gets complicated... i ride.

  11. #1721
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    ,να βλέπουμε 300 στο κοντέρ του Zzr στην ευθεία στην είσοδο της πόλης από Ξάνθη μεριά
    Κόψε κατι γιατι θα σηκωθούν τα λιπασματα στην Καρβαλη και θα κανουν οδοφραγματα...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #1722
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.639
    Ποιος έχει βασικές γνώσεις κινητήρα εσωτερικής καύσης να πει μια γνώμη πλιζ γιατί έχω πήξει.
    Θα έχω 38mm εισαγωγή (τώρα 36mm) και θέλω να χρησιμοποιήσω 38mm σωλήνες εξατμίσεων (τώρα 32mm).

    Αν καταλαβαίνει κάποιος πιθανό σφάλμα θα είναι χρήσιμο.

    Μην ασχοληθούμε πως θα το κάνω, το έχω λύσει.
    Θέλω να πετύχω μέγιστη ελευθερία μετά τις κεφαλές, αν κάτσει κανας βαθμός πιο χαμηλή θερμοκρασία και την διαφορά στον ήχο.

    Ρυθμίσεις στο μέγιστο δυνατότητων 38mm ψεκασμών.

  13. #1723
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Αν έχει εφαρμοστεί η συνταγή σου κάπου και τα αποτελέσματα στην απόδοση του κινητήρα σε βολεύουν για την χρήση που θέλεις να κάνεις τι σφάλμα να υπάρχει?

  14. #1724
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.639
    Μην προσπαθήσω κάτι που είναι πολύ βασικό λάθος. Αν είναι ενάντια σε κάποια αρχή κ.λπ.
    Χόμπι κάνω μην παρεξηγείς, όπως άκουσα την πληροφορία πως για την κεφαλή θα λειτουργήσει θετικά (ίσως κρατώντας την με λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία)
    έτσι θα ακούσω και κάποιο φίλο που θα έλεγε: μπορεί να χάνεις καύσιμο στις μοίρες που είναι ταυτόχρονα ανοικτές οι βαλβίδες..

  15. #1725
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Μην προσπαθήσω κάτι που είναι πολύ βασικό λάθος. Αν είναι ενάντια σε κάποια αρχή κ.λπ.
    Χόμπι κάνω μην παρεξηγείς, όπως άκουσα την πληροφορία πως για την κεφαλή θα λειτουργήσει θετικά (ίσως κρατώντας την με λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία)
    έτσι θα ακούσω και κάποιο φίλο που θα έλεγε: μπορεί να χάνεις καύσιμο στις μοίρες που είναι ταυτόχρονα ανοικτές οι βαλβίδες..
    Αυξάνοντας τις διατομές στην εισαγωγή φυσιολογικά μειώνεις την ταχύτητα του μίγματος, που θα έχει κάποιες αρνητικές παρενέργειες στη ροπή χαμηλά αλλά εάν κάποιοι το έχουν κάνει και δουλεύει οκ δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Εάν δεν έχεις την πληροφορία αυτή είναι ρίσκο, εάν δεν σου αρέσει θα πρέπει να βρεις άλλη κεφαλή. Με την εξάτμιση το ρίσκο είναι χαμηλότερο ξαναγυρνάς στη μαμά και είσαι οκ.
    Όσον αφορά το καύσιμο εφόσον υπάρχει overlap στον εκκεντροφόρο σε κάποιες στροφές του κινητήρα δουλεύεις αποδοτικότερα και οικονομικότερα σε κάποιες άλλες δεν έχεις καλή πλήρωση σε κάποιες άλλες μπορεί να έχει και υπερπλήρωση εκεί παίζουν ρόλο τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της εισαγωγής και της εξάτμισης.
    Κατά τη γνώμη μου αυτά τα ξέρουν καλύτερα τα εργοστάσια τα ταιριάζουν όλα αυτά μεταξύ τους, και πουλάνε συνήθως μοτοσυκλέτες με ομαλή και ευχάριστη λειτουργία σε όλες τις στροφές.
    Τώρα λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία κεφαλής λίγο πλουσιότερο μίγμα, ένα ψυγείο λαδιού ίσως...

Παρόμοια θέματα

  1. Ο καφενές vol.2
    από BLiTzER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9986
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2024, 10:37
  2. Mια ιστορια θα σας πω....[vol.2]
    από fantacid στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2007, 11:01
  3. οτε και αυξήσεις vol.2
    από akaposto στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 22:23
  4. Sete ole!!!! Vol 2
    από Electra στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 15:00
  5. Καλημέρες Vol.2
    από real_hope στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 14:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF