38mm είναι οι διατομές από το εργοστάσιο, έχει ένα δακτύλιο στο λάστιχο σύνδεσης που το κλείνει στα 36mm.
To εχω δει χωρίς αυτό, με άλλα μπεκ και με 41mm ψεκασμούς (3 περιπτώσεις). Οι δύο πρώτες δουλεύουν καλά με σχεδον oem λαιμούς και ελεύθερο μέχρι το τελικό.
Το 41mm δείχνει καλά, άλλους λαιμούς και ο ιδιοκτήτης το περιγράφει λογικό, δεν το έχω οδηγήσει όμως.
Έχω κάνει ότι περνα από το χέρι μου για να ελευθερώσω τον αέρα προς τα inj. Σίγουρα περισσότερος πλέον, αν θα φτάσει θα το πει ο μηχανικός.
Μου δίνει την εντύπωση πως ελέγχουν - περιορίζουν την ροή με τις 32mm εξατμίσεις. Με 35mm το έχω δει, λειτουργεί και ακούγεται σαν oem αφήνοντας μια υπόσχεση (ελάχιστο delay) στην χροιά
Θα υπάρξει γέφυρα για το back pressure και ο μηχανικός εξατμίσεων με καθησυχάζει πως με την μεγαλύτερη διατομή στους λαιμούς ενώ δεν αλλάζει η διατομή στις εξαγωγές της κεφαλής, λειτουργεί πιο εύκολα το back p.
To μήκος είναι όσο πιο μακρύ μπορώ με τυπικό διάφραγμα στα τελικά. Μεγαλύτερο από oem ~20%.
Προφανώς το εργοστάσιο γνωρίζει καλύτερα, με τα δεδομένα που δημιούργησε παίζω.
Ψυγείο λαδιού ελπίζω πως το έχω αποφύγει, μη γίνω και υπερβολικός
