Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: goumis hornet

  1. #1
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.532

    goumis hornet

    Νίκο, χρόνια πολλά με υγεία και καλά χλμ!


  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Χρόνια σου πολλά, ελπίζω να αγόρασες τελικά και να χαίρεσαι το Honda με το e-clutch

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    706
    Χρόνια πολλά
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της Road Pirat
    Εγγραφή
    01/11/2015
    Μηνύματα
    426
    Χρόνια πολλά

  5. #5
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.195
    Πολύχρονος!!

  6. #6
    Σας ευχαριστώ θερμά για τίς ευχές σας και ανταποδίδω!
    Το μηχανάκι επιτέλους το παρέλαβα την Μ.Εβδομάδα μετά απο σχεδόν 1 χρόνο...
    Έχω κάνει μόνο 1.700χλμ μιάς και έχω και ένα xl 250 δικό μου και ένα cb500x που φιλοξενώ για κάνα 3μηνο.
    Σε αυτά τα χλμ. είναι και 2 βόλτες,η μία 500χλμ και άλλη 400χλμ. δικάβαλος,αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που το πήρα.
    Δεν είμαι λάτρης της όρθιας οδήγησης και ανάμεσα στα άλλα 2 μηχανάκια,προτιμώ αυτό γιατί μου αρέσει η αίσθηση όταν καβαλάς που γίνεσαι ένα με το μηχανάκι.
    Είχα να καβαλήσω στρίτ μηχανάκι από το 2015,που ήταν το CBR 600F 2006 και το οποίο πούλησα τότε.
    Από τότε πέρασαν σκούτερ,παπιά,KLR 250,CRF300L αλλά σαν την αίσθηση του στρίτ δεν...
    Στα του CBR τώρα.
    Ευκολοδήγητο,χωρίς ξεσπάσματα και με 6η από τις 4.000 επιταχύνει ικανοποιητικά μέχρι τις 6.000,μετά μέχρι τις 8.000 καλύτερα και απο εκεί και πάνω ακόμα περισσότερο μέχρι τις 12.000
    που το δοκίμασα χωρίς να μπεί ο κόφτης.
    Συνεπώς για κάποιον που μπαίνει τώρα στα στρίτ,θεωρώ ότι δεν θα τον δυσκολέψει.
    Το e-clutch:
    Δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητο-εξυπηρετικό για κάποιον που μένει επαρχία όπως εγώ,όμως στην διαδρομή απο Καρπενήσι-Προυσό-Θέρμο με πολλά πέταλα και συχνές
    αλλαγές ταχυτήτων με βόλεψε μιάς και δεν δούλευα μανέτα συμπλέκτη.
    Το ίδιο και στο προηγούμενο ταξιδάκι μας στην Αθήνα που χρειάστηκε να κινηθούμε κέντρο.
    Οι αλλαγές πρός τα πάνω αν γίνουν χωρίς να αφήσεις τέρμα το γκάζι,δεν τις καταλαβαίνεις.
    Αν κάνεις απανωτές πρός τα πάνω και γρήγορες και χωρίς να αφήσεις καθόλου γκάζι,θυμίζει φόρμουλα 1.
    Πρός τα κάτω,πάλι αν αφήσεις λίγο γκάζι δεν ακούγεται,αλλά δεν έχω βρεί ακόμα την χρυσή τομή και όταν θέλω να κάνω γρήγορα κατεβάσματα
    χρησιμοποιώ την μανέτα.
    Με το e-clutch στην θέση on,μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μανέτα ανά πάσα στιγμή και μόλις την τραβήξεις περνάει σε χειροκίνητη λειτουργία
    και αν δεν ξανατραβήξεις σε 1 δευτερόλεπτο ξαναμπαίνει στο on.
    Μπορείς να σταματίσεις με ταχύτητα μέσα.συμπλεκτάρει μόνο του.
    Θέλει όμως προσοχή αν σταματήσεις με ταχύτητα και μιλάς με φίλο,μήν σου ανοίξει γκάζι γιατί απογειώθηκες.
    Βάζω πάντα νεκρά αν σταματήσω να μιλήσω.
    Φυσικά μπορείς απο την οθόνη να το απενεργοποιήσεις τελείως.
    Ποιότητα:
    Ακολουθεί την μόδα των τελευταίων χρόνων.Κατασκευάζουμε στην Ταιλάνδη και πουλάμε σαν να τα φτιάχναμε Ιαπωνία...
    Τα 10.500 τιμή καταλόγου δεν τα αξίζει σε καμία περίπτωση (το πήρα κάτω από 10.000).
    Συναρμογή όχι και η καλύτερη σε σύγκριση με το cbr600f που είχα.
    Από ηλεκτρονικά έχει μόνο το ABS και το Traction control (η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα και πολλά ).
    Το βάρος του είναι αισθητό σε μανούβρες σταματημένο.
    Σε μιά μίνι σύγκριση με το 600f,η διαφορά στην ιπποδύναμη και το βάρος αισθητή.Μείον καμιά 15 άλογα και συν 25 κιλά τα λένε όλα.
    Γιατί με το 600f;Υποτίθεται ότι αυτό η εξέλιξή του 3 γενιές μετά.
    Από αλλαγές αυτά που θέλω να κάνω,είναι βρώ τρόπο να χαμηλώσω λίγο τα πατητήρια του συνεπιβάτη γιατί είναι αρκετά ψηλά και δημιουργούν μεγάλη
    γωνία κλίσης στα γόνατα και υποθέτω ότι σε ποιό μακρινές διαδρομές ίσως γίνει κουραστικό.
    Παράπονα δεν έχω ακόμη απο την γυναίκα.

    Έχω παραγγείλει και παραλάβει:μανιτάρια,σίτα ψυγείου και μανιτάρια εμπρός τροχού evotech-performance.
    Έχω παραγγείλει και περιμένω:tank bag sw motech 5-8 λίτρα (το δαχτυλίδι της τάπας καθυστέρησε),βάσεις για σαμάρια και σαμάρια της Shad.

    Αυτό που δεν έχω παραγγείλει είναι χρόνος να τα βάλω πάνω και να το χαρούμε με την γυναίκα περισσότερο!

    Αν κάποιος το σκέφτεται για το ίδιο μηχανάκι ή την λειτουργία e-clutch,
    ευχαρίστως να βοηθήσω.
    Καλούς δρόμους!

    Edit,ξέχασα πώς να μικρύνω τις φωτογραφίες και βάζω εξωτερικό σύνδεσμο.

    https://postimg.cc/ZBsDn6RC
    https://postimg.cc/DSLq6PBk
    https://postimg.cc/BXV0pxtg
    https://postimg.cc/87QyT5YG
    https://postimg.cc/PvnLPgnC
    https://postimg.cc/XBWJV99F
    Τελευταία τροποποίηση από goumis hornet; 11/07/2025 στις 11:20.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Καλές βόλτες φίλε μου και επισήμως λοιπόν!

    Πολύ ωραίο και μετρημένο και το review σου

    Να το χαρείς

Παρόμοια θέματα

  1. Νέο Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2004, 21:10
  2. To Hornet....
    από GyPsy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2004, 14:53
  3. ΠΡΟΣ..Julius - Hornet - Superfour..
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2004, 15:01
  4. Neo Honda Hornet
    από Nikos_XT250 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2004, 09:28
  5. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF