Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Moto Morini Alltrhike 450

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941

    Moto Morini Alltrhike 450

    5900€ το Alltrhike στη Ιταλία.
    Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 13/07/2025 στις 09:39.

  2. #2
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    158

    Moto Morini Alltrhike 450

    Έρχεται μικρομεσαίο dual sport με κινητήρα τον δικύλινδρο της CFMoto.

    Δοκιμασμένο στο ξύλο μοτέρ, επιτέλους φορεμένο σε μια κούκλα. Αν έρθει προς Ελλάδα θα με βάλει σε σκέψεις!

    https://www.bikeit.gr/nea-montela-mo...on-stin-italia

    https://motomorini.eu/el/model/alltrhike/

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250713_103410.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	49,8 KB 
ID:	463668

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250713_103443.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	71,9 KB 
ID:	463669

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250713_103502.jpg 
Προβολές:	105 
Μέγεθος:	26,7 KB 
ID:	463670
    Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 13/07/2025 στις 09:36.

  3. #3
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Peterjackson Προβολή μηνύματος
    Δοκιμασμένο στο ξύλο μοτέρ, επιτέλους φορεμένο σε μια κούκλα.
    Το δοκιμασμένο σε ξύλο μοτέρ, από που προκύπτει, από καθαρή περιέργεια;...

    Αν δεν κάνω λάθος, πρόκειται για τον κινητήρα που πρωτοείδαμε στα 450ΝΚ και 450SR, ο οποίος έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ίδια τη CFMOTO. Το 450ΜΤ κυκλοφορεί 1 χρόνο περίπου, τα 450ΝΚ, να χουν 1-2 χρόνια παραπάνω;...δεν είναι λίγο υπερβολικός ο χαρακτηρισμός "έχει φάει ξύλο;"

    Τα ίδια άκουγα και για τον κινητήρα του 650ΜΤ, ότι είναι σκυλί, ότι βασίζεται στον δοκιμασμένο κινητήρα της Kawasaki που φόραγε το Versys (που καλό δεν το έλεγες αυτό...), που οι Κινέζοι είχαν βελτιώσει χωρίς τα προβλήματα των Ιαπώνων (λες κι η CFMOTO είναι βελτιωτικός οίκος κινητήρων...). Στην πορεία αποδείχτηκε ότι ο κινητήρας αντιγράφτηκε μαζί με τα προβλήματά του, και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις ιδιοκτητών που τον "πήραν" στο χέρι...

    Ολοκληρώνοντας την "ένστασή" μου, προσωπικά περίμενα πιο όμορφο σχεδιασμό από τη Moto Morini, η μάσκα δεν μου αρέσει προσωπικά καθόλου, στα μάτια μου το 450ΜΤ είναι ομορφότερο, αλλά είναι μια ευπρόσδεκτη πρόταση στην κατηγορία που "ανέστησαν" οι Κινέζοι με το 450ΜΤ, και μπράβο τους για την διορατικότητά τους.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.406
    1 . ποια εικονα ισχυει .η 1 και 3 , η η 2.διοτι εχουν ελαφρες διαφορες τα μηχανακια.
    2. Μοτερ κατω απο 100.000 χλμ , ειναι νωρις να πουμε οτι ειναι δοκιμασμενο στο ξυλο.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2017
    Μηνύματα
    698
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Peterjackson Προβολή μηνύματος
    Έρχεται μικρομεσαίο dual sport με κινητήρα τον δικύλινδρο της CFMoto.

    Δοκιμασμένο στο ξύλο μοτέρ, επιτέλους φορεμένο σε μια κούκλα. Αν έρθει προς Ελλάδα θα με βάλει σε σκέψεις!

    https://www.bikeit.gr/nea-montela-mo...on-stin-italia

    https://motomorini.eu/el/model/alltrhike/

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250713_103410.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	49,8 KB 
ID:	463668

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250713_103443.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	71,9 KB 
ID:	463669

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250713_103502.jpg 
Προβολές:	105 
Μέγεθος:	26,7 KB 
ID:	463670
    Πριν μπεις σε σκέψεις, κάνε μια βόλτα στο car να δεις τα μεταχειρισμένα.

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    158
    Παρακολουθώ πολύ τα ΜΤ και βλέπω αρκετούς Ευρωπαίους να έχουν πιάσει τα 50κ χωρίς προβλήματα. Επίσης παίζουν πολύ σε εταιρίες ενοικιάσεως όπου εκεί κι αν δέχονται bullying τα μηχανάκια. Οπότε με την γνώση που έχουν λάβει μόνο προς τα πάνω μπορεί να πάει η ποιότητα από εδώ κι εμπρός.

    Επίσης, άλλη καταπόνηση δέχεται ένας κινητήρας που έχει διανύσει 20κ χιλιόμετρα σε μικτό οδόστρωμα και πολλές φορές από πρωτάρηδες, το κατεξοχήν αγοραστικό κοινό της μηχανής και άλλη ένας κινητήρας που κάνει κυρίως ασφάλτινες και μακρινά ταξίδια.

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    158
    Σε αυτό το μέγεθος, καλύτερα Rieju 307 Rally

Παρόμοια θέματα

  1. Moto Morini 500 Turbo ,1981
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2009, 13:44
  2. Moto Morini Corsaro 1200
    από hdbiker στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 152
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2008, 17:03
  3. Moto Morini Scrambler and 1200 Sport .
    από nakedorange στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2008, 13:30
  4. Moto Morini
    από sniper στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 16/11/2007, 12:15
  5. Moto Morini
    από ela ela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2006, 15:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF