5900€ το Alltrhike στη Ιταλία.
5900€ το Alltrhike στη Ιταλία.
Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 13/07/2025 στις 09:39.
Έρχεται μικρομεσαίο dual sport με κινητήρα τον δικύλινδρο της CFMoto.
Δοκιμασμένο στο ξύλο μοτέρ, επιτέλους φορεμένο σε μια κούκλα. Αν έρθει προς Ελλάδα θα με βάλει σε σκέψεις!
https://www.bikeit.gr/nea-montela-mo...on-stin-italia
https://motomorini.eu/el/model/alltrhike/
![]()
Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 13/07/2025 στις 09:36.
Το δοκιμασμένο σε ξύλο μοτέρ, από που προκύπτει, από καθαρή περιέργεια;...
Αν δεν κάνω λάθος, πρόκειται για τον κινητήρα που πρωτοείδαμε στα 450ΝΚ και 450SR, ο οποίος έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ίδια τη CFMOTO. Το 450ΜΤ κυκλοφορεί 1 χρόνο περίπου, τα 450ΝΚ, να χουν 1-2 χρόνια παραπάνω;...δεν είναι λίγο υπερβολικός ο χαρακτηρισμός "έχει φάει ξύλο;"
Τα ίδια άκουγα και για τον κινητήρα του 650ΜΤ, ότι είναι σκυλί, ότι βασίζεται στον δοκιμασμένο κινητήρα της Kawasaki που φόραγε το Versys (που καλό δεν το έλεγες αυτό...), που οι Κινέζοι είχαν βελτιώσει χωρίς τα προβλήματα των Ιαπώνων (λες κι η CFMOTO είναι βελτιωτικός οίκος κινητήρων...). Στην πορεία αποδείχτηκε ότι ο κινητήρας αντιγράφτηκε μαζί με τα προβλήματά του, και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις ιδιοκτητών που τον "πήραν" στο χέρι...
Ολοκληρώνοντας την "ένστασή" μου, προσωπικά περίμενα πιο όμορφο σχεδιασμό από τη Moto Morini, η μάσκα δεν μου αρέσει προσωπικά καθόλου, στα μάτια μου το 450ΜΤ είναι ομορφότερο, αλλά είναι μια ευπρόσδεκτη πρόταση στην κατηγορία που "ανέστησαν" οι Κινέζοι με το 450ΜΤ, και μπράβο τους για την διορατικότητά τους.
1 . ποια εικονα ισχυει .η 1 και 3 , η η 2.διοτι εχουν ελαφρες διαφορες τα μηχανακια.
2. Μοτερ κατω απο 100.000 χλμ , ειναι νωρις να πουμε οτι ειναι δοκιμασμενο στο ξυλο.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Παρακολουθώ πολύ τα ΜΤ και βλέπω αρκετούς Ευρωπαίους να έχουν πιάσει τα 50κ χωρίς προβλήματα. Επίσης παίζουν πολύ σε εταιρίες ενοικιάσεως όπου εκεί κι αν δέχονται bullying τα μηχανάκια. Οπότε με την γνώση που έχουν λάβει μόνο προς τα πάνω μπορεί να πάει η ποιότητα από εδώ κι εμπρός.
Επίσης, άλλη καταπόνηση δέχεται ένας κινητήρας που έχει διανύσει 20κ χιλιόμετρα σε μικτό οδόστρωμα και πολλές φορές από πρωτάρηδες, το κατεξοχήν αγοραστικό κοινό της μηχανής και άλλη ένας κινητήρας που κάνει κυρίως ασφάλτινες και μακρινά ταξίδια.